توسط عسگررعنایی مطرح شده

آبکی بودن قهوه اسپرسوساز نوا

سلام. یه لیوان آب سرد در نازل بخار دستگاه اسپرسوساز نوا 147 گذاشتم تا جوش بیاد ولی خوابم برد. نیم تا یک ساعت داشت جوش میومد. بعد از دو هفته الان قهوه درست میکنم، احساس میکنم کف کمتر و آبکی میده بیرون. مشکل آبکی بودن قهوه اسپرسوساز نوا از کجاشه؟ و اینکه شهرستانم، میتونم بفرستم تعمیر پیش شما؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 10 اردیبهشت 1402

    درود کاربر گرامی، اگر قهوه شما پس از نیم ساعت جوشاندن آب در نازل بخار اسپرسوساز نوا آبکی و با کف کمتر از حد معمول خارج می شود، ممکن است به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض زیا حرارت، میله بخار دستگاه مسدود یا آسیب دیده باشد. اگر آب به اندازه کافی داغ نباشد، می تواند باعث ایجاد قهوه آبکی با کف کمتر شود. بررسی کنید که دستگاه تا دمای مناسب گرم می شود و در صورت لزوم تنظیمات را چک کنید. در نهایت اگر بررسی این موارد مشکل را رفع نکرده است، بايد ترموديسک روی بريلر اسپرسوساز و شير نازل چک شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردد. همچنین مطالعه مقاله علت آبکی شدن قهوه اسپرسو می توانید در بررسی بهتر و رفع مشکل دستگاه به شما کمک نماید. جهت عیب یابی دقیق و تعمیرات اسپرسوساز نوا خود می توانید از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد بهره مند شوید.

  • مهدی حاجی پور 12 خرداد 1402

    با سلام و خسته نباشید. اسپرسوساز نوا 146 خیلی سریع در حد 5 6 ثانیه خروجی میده و کرمای روشن و حباب درشت داره و طعم قهوه هم ضعیف و آبکیه. آسیاب ریز هم کردم بازم همینطور شد.

      آی پی امداد 12 خرداد 1402

      درود، کیفیت قهوه مورد استفاده پایین است.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد