توسط عبدی مطرح شده

ریست لباسشویی هوور

سلام خسته نباشید، ممنون میشم طرز ریست لباسشویی هوور مدل DXC48W3 رو میخواستم بدونم ممنون

6 پاسخ به این سوال داده شده
  • تحریریه آی پی امداد 18 خرداد 1401

    درود کاربر گرامی، برای ریست لباسشویی هوور می توانید از دکمه Reset بر روی دستگاه خود استفاده نمایید. جهت انجام این کار کافی است این دکمه را به مدت 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید. جهت استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی هوور می توانید با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

  • آی پی امداد 21 خرداد 1401

    کاربران گرامی، اگر ریست ماشین لباسشویی هوور شما به سرانجام نرسید، در دیدگاه همین صفحه سوال خود را مجدد از تعمیرکاران آی پی امداد پرسش نمایید.

    ابراهیم 07 اردیبهشت 1402

    با عرض سلام خسته نباشید من یک لباسشویی هوور دارم که صفحه نمایش روی h11 قفل شده و هیچ کاری انجام نمیده ممنون میشم اگه راهنماییمان کنید

      آی پی امداد 07 اردیبهشت 1402

      درود، کد خطای H11 در لباسشویی هوور نشان دهنده مشکل در سیستم گرمایشی دستگاه است که به دلیل معیوب بودن المنت یا مشکل در سیم کشی اتصال المنت به برد کنترل دستگاه ایجاد می شود. برای حل مشکل لازم است المنت یا سیم کشی اتصالات المنت به برد را بررسی کنید.

    سینا احمدی 19 تیر 1402

    سلام وقت بخیر یه لباسشویی هوور دستم هست ارور e13میده و به محض دکمه startکه میزنم انگار روی برنامه ای قفل هست یک رله وصل میکنه و بعد از چند ثانیه این ارور ظاهر میشه دکمه ی ریست هم نداره نمیشه برنامه ای که روش قفل شده رو هم تغییر بدی این ارور هم در لحظات اول بدون اینکه کاری انجام بده ظاهر میشه که مربوط به وصل نبودن برد کنتر و ماژول هست ولی هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم که قطع باشه یا خراب

      آی پی امداد 20 تیر 1402

      درود، ارور ارور می تواند مربوط به برد الکترونیکی و اتصالات آن باشد که باید بررسی شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد