توسط مهتا مطرح شده

نشت روغن سیاه و صدای بلند از چرخ گوشت پاناسونیک

سلام وخسته نباشید. چرخ گوشت مدل پاناسونیک ۲۵۰۰ وات خریدم. برای اولین بار که استفاده کردم یه روغن سیاهی قاطی گوشت میشه و صدای زیادی داره که سر  دردمیشم علت چی میتونه باشه؟ صدای چرخ گوشت قبلیم نسبت به این یک سوم بود. ممنون میشم اگه پاسخ بدین علت نشت روغن سیاه و صدای بلند از چرخ گوشت پاناسونیک از چیست؟

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 03 مهر 1400

    درود کاربر گرامی، دلیل نشت روغن سیاه و صدای بلند از چرخ گوشت پاناسونیک مربوط به مشکل در گیربکس میباشد. واشرهای دور گیربکس و پیچها را چک نمایید تا شل نشده باشد. قاب چرخ گوشت را باز نمایید و چک کنید روغن از کجای چرخ گوشت میریزد. اننتهای گیربکس که مارپیچ چرخ گوشت وصل میشه هم چک نمایید.

  • آی پی امداد 26 مهر 1400

    سلام، رایج ترین دلیل نشت روغن سیاه از چرخ گوشت پاناسونیک خرابی در گیربکس می باشد که یکی از مهم ترین و اساسی ترین اجزای چرخ گوشت می باشد، حواستون باشه که اگر به این مشکل رسیدگی نکنید خرابی های بیشتری در دستگاهتون پدیدار میشه، اگر دان فنی ندارید نگران نباشید، اگر ساکن تهران هستید میتونید از خدمات تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک در تهران و اگر ساکن کرج هستید هم میتونید از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت پاناسونیک در کرج استفاده کنید.

    ابوالفضل فرامرزی 10 مهر 1402

    سلام و خسته نباشید پس از خارج شدن مایع سیاه آیا گوشت چرخ کرده قابل استفاده میباشد؟

      آی پی امداد 11 مهر 1402

      درود، این مایع مربوط به قسمت گیربکس بوده و باید تعمیر شود. همچنین بهتر است از گوشت سیاه شده استفاده نکنید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد