توسط م سالارزاده مطرح شده

جا انداختن یخ ساز یخچال سامسونگ

با سلام یخساز یخچال سامسونگ را تعویض کردم اما نحوه بستن یخساز جدید را بلد نیستم، میخواستم بدونم نحوه جا انداختن یخ ساز یخچال سامسونگ چگونه است؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • تحریریه آی پی امداد 30 فروردین 1401

    درود کاربر گرامی، برای جا انداختن یخ ساز یخچال سامسونگ پس از خارج کردن یخساز قدیمی، یخ ساز جدید را بر روی صفحه نصب پلاستیکی مخصوص قرار داده و دوشاخه پلاستکی سیم را در قسمت کناره صفحه فشار دهید تا زبانه های قفل در جای خود قرار بگیرند. سپس سوراخ های پیچ را بر روی قسمت پایین صفحه گذاشته و پیچ ها را محکم کنید. کانکتور سیم را متصل نموده و آن را به دوشاخه وصل کنید و مجموعه یخساز را درون ریل های مخصصو نصب حرکت دهید. در محفظه فریزر، یخساز را به کمک ریل های نصب هم خط کنید و آن را درون ریل ها فشار دهید. این فشار را تا جایی که لوله پرکننده در فنجان قرار بگیرد ادامه دهید. سپس یخساز را در جای خود بگذارید. در صورتی که هنگام انجام این کار به مشکل برخورده اید، از تعمیرکار یخچال سامسونگ در آی پی امداد تماس بگیرید.

  • محمد علی تفضلی 31 فروردین 1401

    سلام علیکم بنده تعمیرکار یخچال هستم به علت نشتی گاز لوله های دور درب یخچال رو خارج کردم ویه کندانسور کمکی به کندانسور قبلی اضافه کردم ومقدارگازی که پشت یخچال زده بود رو به یخچال تزریق کردم ولی باز هم لوله برگشت برفک میزنم ومتور یکسره کار می‌کنه اگرمقدار گاز رو کم کنم مشکل دستگاه حل میشه آیا به نظر شما مهندس جان تقریبا چقدرباید نصبت به میزان گازی که پشت یخچال حک شده کمتر شارژ گازکنم ممنونم بابت راهنمایی هاتون خداقوت

      آی پی امداد 31 فروردین 1401

      سلام، برفک که میزنه یعنی گاز زیاد و شارژگاز باید با ترازو دیجیتالی باشد و روی کمپرسور میزان گاز درج شده

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد