توسط مهدی جوادی مطرح شده

ثابت ماندن نمایشگر یخچال سامسونگ روی عدد یک

در یخچال سامسونگ ما، صفحه نمایشگر عدد یک را نشان می‌دهد و بالاتر نمی‌ رود. برای رفع مشکل ثابت ماندن نمایشگر یخچال سامسونگ روی عدد یک چکار باید کرد؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

9 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 21 فروردین 1402

    درود کاربر گرامی، ابتدا مطمئن شوید که تنظیمات دمای یخچال و فریزر روی دمای دلخواه تنظیم شده است. اگر همراه با بروز این مشکل، یخچال سرمایش لازم را نیز ندارد، لازم است بخش هایی نظیر سنسور محیطی، تایمر، سیستم دیفراست و برد الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید. در برخی مواقع ممکن است برد ال ای دی نمایشگر یخچال دچار اتصالی شده باشد که در این شرایط لازم است اتصالات آن را مورد بررسی قرار دهید. در صورت بروز این مشکل می توانید جهت تعمیرات یخچال سامسونگ خود با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید.

  • طناز رضایی 08 خرداد 1402

    سلام. از دیروز که برق منزل ما قطع و وصل شد، صفحه نمایش بالای یخچال سامسونگ مدل فرنچ 2 کار نمیکنه و 1 کوچیک روی آن نوشته شده. ایرادش چیه؟

      آی پی امداد 08 خرداد 1402

      درود، نوسان برق باعث اتصالی در برد شده است و باید تعمیر شود.

    رضا مهربان 15 خرداد 1402

    با سلام خدمت شما، چند وقت پیش متوجه شدم علامت نشانگر یخچال به شماره ۹ تغییر پیدا کرده و با پرس و جو متوجه شدم از سنسور داخلی یخچال است. سنسور داخلی را عوض کردم و دوباره بعد از دو روز همان اخطار را داد. بعد متوجه شدم حتی موقعی که درب یخچال بسته است، فن کار نمی کند. فن را تست کردم فن سالم بود. برد یخچال را بردن و برد هم سالم بود. سنسور یخچال هم قدیمی هم جدید که گرفته بودم رو تست کردن برام و سالم بودن. اگر امکانش هست مرا راهنمایی کنید.

      آی پی امداد 15 خرداد 1402

      درود، احتمالا سنسور تعویض شده یخچال مطابق با اهم دستگاه نبوده است. سوکت های متصل به برد و فن را نیز چک کنید.

    ارزو 10 شهریور 1402

    صفحه نمایشگر دمای یخچال پالادیوم من که روی درب یخچال هست که دیجیتالی هست کار نمیکنه و نمیتونم دما رو تنظیم کنم

      آی پی امداد 11 شهریور 1402

      درود، مشکل از برد یا سیم های متصل به آن است که باید بررسی شود.

    ارزو صادق زاده 11 شهریور 1402

    با تشکر از پاسخگویی شما دیروز بعد از ارسال سوال برای شما،چک کردم یکی از نشانگرها کار میکند ولی قفل روی صفحه نمایش باز نمیشه که بخوام دما رو بالا پایین کنم.. دکمه ها تاچ هستند

      آی پی امداد 11 شهریور 1402

      درود، در صورتی که نمایشگر یخچال شما قفل شده است، می توانید دکمه Energy Saver یا Lock را سه الی شش ثانیه نگه دارید تا باز شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد