توسط محمدرضا آهنگی مطرح شده

ایراد در آبگیری لباسشویی ارج

با سلام خدمت کارشناس محترم آی پی امداد، یک لباسشویی ارج دارم که زیر آن آبریزی داشت، به همین دلیل آب داخل پر میشد و دستور قطع نمیداد، با توجه به این موضوع من بازدید کردم ک متوجه شدم خرطومی دیگ سوراخ است و کلی جرم و رسوب داخل سه راهی پمب و خرطومی و فشار شکن هیدرو استات است و شیلنگ هیدرو استات هم پوسیده، با توجه به عملکرد هیدرو استات که تنظیم آب است،سوال من اینه که مشکل پر شدن آب داخل دیگ ربطی به خرطومی و شیلنگ هیدرو استات دارد یا خیر، چون ماشین هنگام آبگیری هم اتصالی کرد و برق قطع شد ک به نظرم مشکل از خیس بودن کف ماشین است، ممنون میشم پاسخ دهید علت ایراد در آبگیری لباسشویی ارج چیست؟

5 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 24 خرداد 1399

    درود کاربر گرامی، ایراد در آبگیری لباسشویی ارج شما مربوط به هیدروستات و شیلنگ هیدروستات میباشد، ابتدا شیلنگ را تعویض نمایید و سپس هیدروزستات را تنظیم کنید. اگر نتوانستید تنظیم کنید اقدام به تعویض آن کنید. برای رفع عیب و تعمیر لباسشویی میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  • جواد محمدی 20 تیر 1401

    سلام و عرض ادب و خسته نباشید ،لباسشویی ارج دارم که مستقیم به مرحله تخلیه میره و آبگیری نمیکنه ممنون میشم راهنمایی کنید

      آی پی امداد 20 تیر 1401

      سلام، یا میکروسوئیچ شکسته یا تایمر مشکل دارد

    محمدعلی تفضلی 05 مرداد 1401

    سلام وقت بخیر ،بنده یه لباسشویی اتومات تایمری ارج مدل4224مشتری برام آورده که مشکلش اینکه کلا یک لیتر آب میگیره و بعد از 5دقیقه کارکردن همون رو دوباره تخلیه می‌کنه هیدرواستات رو چک کردم سالمه.بنظر شما اساتید ممکنه از سیم‌کشی تایمر باشه یا خودتایمر ایراد داشته باشه،ممنون میشم اگر راهنماییم کنید متشکرم

      آی پی امداد 05 مرداد 1401

      سلام، تایمر، هیدروسنات و مسیر هیدروستات بررسی شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد