توسط شایان تهرانی مطرح شده

انتخاب یک یخچال

درود ، قصد دارم تا سقف 15 تومن یه یخچال فریز بخرم. ترجیحا خارجی. بین برندهای مختلف نمیدونم کدومو انتخاب کنم که هم باکیفیت باشه و هم دیر به خرابی بیفته و علاوه بر اینها قطعاتشم موقع خرابی پیدا شه. چند نفر از تعمیرکاران یخچال برند هایسنس و ال‌جی رو معرفی کردند. لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاس

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 25 اردیبهشت 1399

    سلام کاربر گرامی ، برای اینکه یک یخچال مناسب با سلیقه و بودجه خود بخرید به خیلی از موارد باید توجه نمایید که در مقاله یخچال چی بخریم به تمام این موارد پرداخته ایم ، همچنین میتوانید از نظرات دیگر کاربران در انتهای همان صفحه بهره مند شوید. از دیگر دوستان دعوت میکنیم که نظرات و تجربه خود را برای انتخاب مناسب یخچال ، در همینجا در اختیار دیگران قرار دهند.

  • شایان تهرانی 25 اردیبهشت 1399

    مقاله رو خوندم و درسته مقاله شما به روز شده اما با توجه به کمبود جنس (به خصوص اصلی) در بازار، یک یا چند پیشنهاد خاص رو لازم دارم.

      آی پی امداد 26 اردیبهشت 1399

      اگر تامین قطعات برای یخچال حائز اهمیت است از برندهای ایرانی به مانند هیمالیا ، امرسان خرید نمایید و اگر بودجه بیشتری اختصاص داده اید میتوانید از برندهای آسیایی به مانند سامسونگ و ال جی و از برندهای اروپایی بوش ، آاگ ، ایندزیت ، زیمنس خرید نمایید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد