توسط جعفری مطرح شده

انتخاب بین ظرفشویی زیرووات و پاکشوما

سلام و تشکر از تیم آی پی امداد، میخواستم ماشین ظرفشویی بخرم چه برندی مناسب تره ؟ اگر بخوام در حد ۲۰ تومن هزینه کنم میتونم ماشین ظرفشویی خوبی بگیرم ؟ شما چی پیشنهاد می کنید با توجه به اینکه تعمیرکارین . یه زیرووات و پاکشوما دیدم هم قیمت . کدوم بهتره ؟

6 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 12 مهر 1399

    درود کاربر گرامی، در هنگام خرید ماشین ظرفشویی لازم است چند نکته را در نظر داشته باشید: ابتدا مشخص نمایید که سقف هزینه ای که جهت خرید ماشین ظرفشویی در نظر گرفته اید چقدر است. همانطور که در سوال نیز مطرح کردید، سقف هزینه شما 20 میلیون تومان است که با این هزینه میتوان گفت که قدرت خرید بالایی خواهید داشت. قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما در رنج 15 الی 20 میلیون و زیرووات نیز به همین صورت میباشد. ماشین ظرفشویی زیرووات دارای مصرف انرژی A+ است و در هر چرخه شستشو حدود 10 لیتر آب مصرف میکند. این دستگاه بسیار کم صداست و 12 برنامه متفاوت شستشو دارد. شرکت زیرووات محصول کشور ایتالیا است و در ایران توسط شرکت پاکشوما عرضه و گارانتی میشود. ظرفشویی پاکشوما دارای نشان انرژی A++ میباشد و نسبت به نمونه مشابه زیرووات مصرف انرژی کمتری دارد. این ظرفشویی 10 برنامه متمایز شستشو ظروف دارد و در هر چرخه حدود 10 لیتر آب مصرف میکند. ظرفشویی زیرووات نسبت به ظرفشویی پاکشوما طراحی و دیزاین بهتری دارد. در عین حال ظرفشویی پاکشوما مصرف برق کمتری از ظرفشویی زیووات دارد. هر دو ظرفشویی مناسب برای خانواده های پر جمعیت میباشند. هر دو توسط شرکت پاکشوما عرضه و گارانتی میشوند. حال میتوانید با توجه به معیار های خود برای خرید ماشین ظرفشویی از بین این دو برند بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین در صورت نیاز میتوانید با مطالعه و بررسی نظر کاربران ظرفشویی دید جامع تری با توجه به تجربیات مصرف کنندگان ظرفشویی پیدا کنید.

  • ناهیدترک 16 تیر 1401

    سلام خسته نباشید،ممنون میشم درموردظرفشویی زیرووات من رو راهنمایی بفرمایید،ایامارک خوبی هستش،خشک کن داره؟ شماپیشنهادمیکنیداین برندو؟

      آی پی امداد 16 تیر 1401

      سلام، ظرفشویی زیرووات زیر مجموعه محصولات پاکشوما است. بله خشک کن دارد و از لحاط فنی عملکرد متوسط دارد

    بهرام طاهرخورسندی 14 آذر 1401

    با سلام باتوجه به خرید ظرفشویی مورد نظر در طی دوماه اخیر بعد از شستشو در ساعت برنامه های مربوطه حتی تا سه ساعت ظروف خیس وکامل خشک نمی شود.از اواخر مهر۱۴۰۱ خریداری شده طی این دو ماه چندین بار خطای E4 داده واب از زیر ظرف شوئی راه افتاده اتصالات وشیلنگ آب هم دست بوده جایش مناسب هم هستش.بخاطر کیفیت نامطلوب ظرفشویی می باشد.طی سه روز اخیر مثل یک دستگاه بلا استفاده کنار آشپزخانه افتاده.نمایندگی هم زنگ زدیم ومنتظر تعمیرکار هستیم.قبلا ظرف شوئی الگانس داشتم از این زیر وات بهتر بود طی ۱۵ سال حتی یکبار خراب نشد.جهت اطلاع وپیگیری.لطفا بیایید ظرف شوئی تان را ببرید.چه خدماتی مثل پاکشوما هستش لنگه هم دیگه .

    سحر صفرپور 18 شهریور 1402

    باسلام، من میخوام ماشین ظرفشویی از فروشگاه یکی از دوستانمون که شرایطی کار میکنه، بخرم و فقط این سه مدل رو داره. ممکنه راهنمایی کنید که کدوم مدل بهتره تا تهیه کنم؟ کندی مدل pfd315 و زیرووات fcd3550 و پاکشوما pdb ۳۵۱۱ و ۳۵۱۲pdb

      آی پی امداد 18 شهریور 1402

      درود، ظرفشویی پاکشوما از لحاظ خدمات پس از فروش و تامین آسان قطعات آن گزینه بهتری می باشد.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد