توسط عاطفه فاضلی مطرح شده

ارور e2 یخچال فریزر گرنیه

سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، یخچال فریزر بالا پایین گرنیه دارم. چندروزی بود که گاهی ارور E2 می داد ولی دمای یخچال و فریزر خیلی خوب بود. تعمیرکار آمد اول سنسور یخچال را عوض کرد ولی ارور دایمی شد، روز بعد برد یخچال را عوض کرد؛ حالا یخچال سرد نمی کنه. نمایشگر دمای یخچال ۵+ و فریزر ۱۸- است. حالا می گه دو راه داریم یا دستگاه رو برگردونم به حالت اول و با ارور به شما تحویل بدم یا یخچال رو برش بدم و سنسور داخل اون رو عوض کنم. به هیچ وجه به نظرش اعتماد ندارم. چاره چیه؟

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 06 مرداد 1399

    درود کاربر گرامی، علت ارور e2 یخچال فریزر گرنیه مربوط به مشکل در سنسور ها میباشد، در نظر داشته باشید که بعضی از سنسورها داخل بدنه تعبیه شده است و باید برش دهند تا تعویض کنند. برای رفع عیب یخچال فریزر گرنیه میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  • فاضلی 06 مرداد 1399

    اگر قرار بود سنسور داخل یخچال عوض بشه پس چرا سنسور دیگه ای رو عوض کردند؟ چرا برد رو عوض کردند؟ آیا دلیلش این نیست که اصلا متوجه اشکال دستگاه نشدند.

      آی پی امداد 06 مرداد 1399

      دستگاه باید چک شود، یک مشکل میتواند چندید علت داشته باشد و قطعات نیاز به بررسی دارد و یک مشکل میتواند مربوط به چند قطعه باشد.

    آی پی امداد 13 آذر 1400

    کاربران گرامی، آی پی امداد در یک مقاله جدا به علت های ارور یخچال فریزر گرنیه و نحوه عیب یابی و رفع کد خطا پرداخته است که میتوانید مطالعه نمایید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد