1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 28 اردیبهشت 1402

    درود کاربر گرامی، اگر چراغ های هود آشپزخانه برند شف شما روشن می شود اما خود هود کار نمی کند، ممکن است مشکل مربوط به تاچ هود یا کلیدهای آن باشد. اگر هود شما از نوع مکانیکی است، کنترل پنل و کلیدهای هود را بررسی کنید. با گذشت زمان، این قطعات ممکن است فرسوده یا معیوب شوند و از عملکرد صحیح هود جلوگیری کنند. بررسی کنید که دکمه یا سوئیچ گیر کرده یا خراب نباشد. اگر هود شما از نوع الکترونیکی است، احتمالا مشکل مربوط به تاچ دستگاه است که باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر شود. اگر هود شما نیاز به عیب یابی دقیق تر دارد، می توانید از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد برای تعمیرات هود خود کمک بگیرید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست