این سوال توسط یونسی پرسیده شده است

قطع ورودی آب مشکلی برای ساید ایجاد میکند؟

با سلام و تشکر از آی پی امداد، از محل نصب فیلتر تصفیه آب، آب نشت میکرد تا جایی که مجبور به قطع ورودی آب یخچال شدم آیا قطع ورودی آب مشکلی برای ساید ایجاد میکند؟

50 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد
    11 مرداد 1399

    درود کاربر گرامی، با قطع ورودی آب مشکلی برای ساید ایجاد نمیشود.

  • ن ونکی
    10 دی 1401

    سلام وقت بخیر من یخچال ساید دوو دارم ولی نمیخام شلنگ آبش رو وصل کنم برای یخچال مشکلی پیش نمیاره ممنون

    • آی پی امداد در پاسخ به دیدگاه ن ونکی
      10 دی 1401

      سلام، خیر مشکلی نیست

  • میوند
    07 اردیبهشت 1402

    سلام وقت بخیر الان چند وقته متوجه شدم روی صفحه نمایش ساید چیزی که خودم تنظیم کردم رو ۱۸ و ۴ هست خودش خودکار رو یخچالEرو فریزر ۱۲ و قفل میکنه همون دو قسمت بعد از نیم ساعت همینطوری صفحه نمابش روشن میمونه بعد بر میگرده رو تنظیم خودم و دکمه هاش بالا و پایین میشه

    • آی پی امداد در پاسخ به دیدگاه میوند
      07 اردیبهشت 1402

      درود، دکمه ریست روی پنل نمایشگر را سه الی شش ثانیه نگه دارید. اگر دکمه ریست وجود ندارد، می توانید یک بار یخچال را از برق کشیده و مجددا به برق وصل کنید.

  • مرضیه
    18 اردیبهشت 1402

    سلام فیلتر داخلی یخچال ساید سامسونگ رو دیروز برامون عوض کردن و ورودی آب و یخساز رو قطع کردن و هزینه هنگفتی هم دریافت کردن بعدا متوجه شدیم که نمایندگی دروغکی بوده از ساعت 3 نصف شب یخچال ی صدای شبیه صدای تراکتور یا مته میده به شدت استرس گرفتم چیکار کنم آیا مشلی برای یخچال پیش میاد یا باید از برق بکشم چجوری میتونم از اون شرکت قلابی شکایت کنم

    • آی پی امداد در پاسخ به دیدگاه مرضیه
      18 اردیبهشت 1402

      درود، ممکن است صدا مربوط به مارپیچ یا موتور تایم یخساز باشد که باید بررسی شود.

  • مهدی
    05 آبان 1402

    سلام.وقت بخیر یخجال من اسنوا هست نصاب نصب کرد آب سرد کن و یخسار رو تست کرد تحویل داد.ومن بعد دوروزه آب ورودی یخجال رو قطع کردم.بدون اینکه روقسمت یخ ساز کاری انجام بدم آیا مشکلی پیش میاد.

    • آی پی امداد در پاسخ به دیدگاه مهدی
      05 آبان 1402

      درود، یخساز دستگاه را خاموش کرده و یا سوکت های آن را جدا کنید.

  • محمدی
    08 آبان 1402

    سلام یخچال من ساید اسنوا است ،اب را قطع کردم از یخچال ولی برای یخ سازی صدا می دهد چگونه یخساز را خاموش کنم ،روی چه مواردی باید در قسمت لمس بزنم؟

    • آی پی امداد در پاسخ به دیدگاه محمدی
      09 آبان 1402

      درود، گزینه turn off یخساز را فشار دهید و یا می توانید سوکت های پشت یخساز را جدا کنید.

1 2
کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:
  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست