این سوال توسط امینه سلطانی نژاد پرسیده شده است

فعال شدن سایلنت فر گاز آلتون

سلام فرگاز منزل ما آلتون توکار است. مدتی است سایلنت آن فعال شده و متاسفانه زنگ هشدار هم کار نمی‌کند. لطفا مرا راهنمایی کنید.

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 31 فروردین 1402

    درود کاربر گرامی، اگر اجاق گاز توکار آلتون شما مدتی است که بی صدا بوده و زنگ هشدار کار نمی کند، ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد: یکی از مهمترین دلایل بروز این مشکل مربوط به خرابی بیزر تعبیه شده بر روی برد الکترونیکی دستگاه است که باید بررسی شود. همچنین اگر مشکلی در برد کنترل وجود داشته باشد، می تواند از عملکرد صحیح آلارم جلوگیری کند. ابتدا یک بار دستگاه را از برق کشیده و مجددا به برق وصل کنید. چنانچه مشکل فر گاز شما رفع نشد، می توانید با تکنسین های متخصص آی پی امداد برای تعمیرات اجاق گاز آلتون خود تماس بگیرید.

  • علیرضا مروتی 24 خرداد 1403

    سلام خسته نباشید ما تازه خرید کردیم فر توکار آلتون سری v210s رو و آلارم روی دستگاه حالت میوت داره و نمیدونیم به چه صورت میشه غیر فعالش کرد تایم گذاشتیم ولی هیچ هشداری نداد

      آی پی امداد 25 خرداد 1403

      درود، برای غیرفعال کردن آلارم در فر توکار آلتون گزینه Alarm یا Sound را انتخاب کرده و یا دکمه آن را چند ثانیه نگه دارید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست