این سوال توسط اصغری پرسیده شده است

علامت شیر آب در ماشین لباسشویی بوش

با عرض سلام و خسته نباشید، ماشین لباسشویی بوش من چند روزی هست که علامت شیر آب رو نشون میده و رفع نمیشه، علت علامت شیر آب در ماشین لباسشویی بوش چیه و چجوری برطرف میشه؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • تحریریه آی پی امداد 04 تیر 1401

    درود کاربر گرامی، علامت شیر آب در ماشین لباسشویی بوش به معنای بروز مشکل در سیستم‌ ورودی و خروجی آب دستگاه می باشد. ممکن است شیر ورودی آب لباسشویی بسته باشد که باید باز بودن آن را چک کنید. کم بودن فشار آب و مسدود بودن فیلتر شلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی نیز از دیگر دلایل بروز این مشکل است که میتوانید با رفع انسداد یا تمیز کردن فیلتر مشکل دستگاه را رفع کنید. در صورت نیاز می توانید از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در آی پی امداد استفاده کنید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست