این سوال توسط عبدالهی پرسیده شده است

صدای زیاد موتور سایدجنرال الکتریک

با سلام و خسته نباشید و تشکر از گروه امداد… سوال من در مورد ساید جنرال الکتریک قدیمی است. که چون موتورش دچار اشکال شده بود.. و بعد از بازدید تعمیر کار گفتند که موتور یخچال بایستی عوض بشه. موتور 1/3 امبراکو برزیلی خریدیم و شارز گاز هم انجام شد.. ولی موتور صدای زیادی داشت و مجددا همون آقا اومدند و یه مقدار صداش کمتر شده ولی باز هم صدای موتورش زیاده و اذیت میکنه. خواهش میکنم که راهنمایی بفرمایید با توجه به اینکه کلی هزینه کردیم و موتور جدید گذاشتیم ولی باز هم مشکل داریم.. متشکرم از اینکه راهنمایی کنید

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 03 شهریور 1399

    درود کاربر گرامی، اگر موتور با برند سکاب یا های تک بر روی یخچال جنرال الکتریک خود نصب میکردید، مشکل سر و صدا نداشتید. یخچال شما مشکلی ندارد فقط موتور سر و صدا دارد.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست