این سوال توسط زریان ناصری پرسیده شده است

بوی سیم سوخته از چرخ گوشت بوش

چرخ گوشت من بوش و نو هست و 2 بار از دستگاه استفاده کردم ولی از اول یه بوی سوختگی ازش میاد. خواستم ببینم برای بوی سیم سوخته از چرخ گوشت بوش چیکار کنم؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 14 اردیبهشت 1402

    درود کاربر گرامی، اگر چرخ گوشت بوش شما بوی سوختگی می دهد، می تواند نشانه ای از نو بودن دستگاه باشد که کاملا طبیعی است. همچنین اگر موتور چرخ گوشت خیلی داغ شود، بوی سوختگی ایجاد می کند. در نهایت اگر موتور چرخ گوشت آسیب دیده یا معیوب باشد، باعث بوی سوختگی می شود که باید بررسی گردد. شما می توانید مقاله مربوط به علت بوی سوختگی چرخ گوشت را مطالعه کرده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. همچنین می توانید از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات چرخ گوشت بوش خود بهره مند شوید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست