شارژ نشدن جارو شارژی بلک انددکر
باسلام و خسته نباشید و تشکر از گروه تعمیرکاران لوازم خانگی آی پی امداد، من شهرستان نوشهرهستم، جاروشارژی بلک انددکر دارم که کارنمیکنه و شارژ نمیکنه چکارکنیم ؟ لطفا بفرمایید علت شارژ نشدن جارو شارژی بلک انددکر چیست؟
باسلام و خسته نباشید و تشکر از گروه تعمیرکاران لوازم خانگی آی پی امداد، من شهرستان نوشهرهستم، جاروشارژی بلک انددکر دارم که کارنمیکنه و شارژ نمیکنه چکارکنیم ؟ لطفا بفرمایید علت شارژ نشدن جارو شارژی بلک انددکر چیست؟
با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه آی پی امداد، علت خطای 4E در ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست و چطور می تونم رفعش کنم؟
با سلام و تشکر از گروه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد، یخچال ما مشکل یخ زدن بدنه داره. فک کنم از اون جایی که آب باید خارج شه از یخچال نشت میکنه به داخل یخچال و قسمت بدنش یخ میزنه و به مرور یخ زیاد میشه و ارور h2 میده. البته المنت و سنسور عوض کردیم و دوباره یخ میزنه، فک کنم بعلت نشتی آب یخی هست که آب شده و هنگام خروج نشتی میده از بالای یخچال به داخل بدنش. به نظر شما مشکل یخ زدن قسمت بدنه فریز هیمالیا مدل بتا از چیه؟هیچ نماینده ای سر درنمیاره ازش.
سلام وقت بخیر و تشکر از گروه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد، دستگاه نوا ا۴۹ که یک سالی هست دارمش چند روزه مشکل داره اسپرسو بیرون نمیده قهوه ی من هم کافئین بالا هست که با آسیاب خانگی آسیاب میشه به ظاهر همه چیز ش خوبه ولی نمیدونم مشکلش چیه و چرا دستگاه نوا اسپرسو بیرون نمیده؟ لطفا راهنمایی کنید.
با سلام و تشکر از گروه تعمیرکاران لوازم خانگی آی پی امداد، چند وقتیه داخل یخچال الکترواستیل مدل es51 برفک میزنه و همچنین مواد داخل یخچال نیز یخ میزند ممنون میشم راهنمایی کنید که علت برفک زدن یخچال الکترواستیل مدل es51 چیست؟
با سلام و تشکر از گروه تعمیرکاران لوازم خانگی آی پی امداد، چرا هنگام آبکشی لباس ها ماشین لباس شویی توشیبا ۱۰ کیلویی آبگیری نمیکند؟
باسلام و خسته نباشید خدمت تعمیرکاران آی پی امداد، ببخشید یک دستگاه اسپرسوساز نوا ۱۲۸ دارم که اولش اسپرسو گرم میداد ولی الان اسپرسویی که میده سرده متاسفانه نه درجه حراتی که تنظیم کننده دارن نه نمایشگر دما. ممنون میشم راهنمایی کنید که چرا اسپرسوساز نوا اسپرسویی که میده سرده؟
با سلام و تشکر از گروه مرجع لوازم خانگی آی پی امداد، من یه ساید بای ساید وایت هاوس دارم که مدتی قبل سرمای فریزر کم شد، اومدن گفتن مربوط به گاز کمپرسوره. گاز رو تخلیه و مجددا شارژکردن. اما بعد فهمیدیم که مربوط به از کار افتادن فن اواپراتوره …. که اون رو تعویض کردیم. بعد از تعویض این فن مدت زمان زیادی کار میکنه و زمان خاموش بودنش خیلی کوتاه شده، ضمنا دمای فریزر هم به ۱۲- نمیرسه. کار میکنه تا نزدیک منفی ۱۱ بعد دوباره برمیگرده بالا و مدام این روند تکرار میشه….. بنظرتون مشکل کجاس؟
با سلام و تشکر از گروه تعمیرکاران لوازم برقی آی پی امداد، ماشین ظرفشویی سامسونگ در قسمت مخصوص استفاده نمک آب جمع میشود و هنگام باز کردن درب مخصوص آب به کف ماشین میاد ممنون میشم راهنمایی کنید علت جمع شدن آب در قسمت استفاده از نمک ظرفشویی سامسونگ چیست؟ چجوری میتونم نمک بریزیم؟
با سلام و تشکر از گروه تعمیرکاران لوازم خانگی آی پی امداد، وقتتون بخیر دو ماهی است که یخچال؛ دما رو درست نگه نمیداره. هم کار میکنه و هم دوباره دما بالا میاد. رله میکنه میره پایین اما دوباره یواش یواش میاد بالا و رله نمیشه. یه روز عالی کار میکنه و دوباره آروم میاد بالای صفر. خطای f1 هم میده. لطفا راهنمایی بفرمایید که علت تغییرات دمایی نا متعادل در یخچال اسنوا ۸۱۰ چیست؟
با سلام و وقت بخیر خدمت کارشناسان آی پی امداد، لباسشویی کنوود قدیمی دارم در مرحله اسپین یا خشک کنی در دور تند هیچ تکانی نداره ولی در ابتدا بخصوص انتهای این مرحله وقتی دور سبد شستشو در حال کم شدن هست تکان شدید و لگد داره طوریکه باعث جابجایی اباسشویی میشه با اینکه پایه ها کاملا محکم و تراز هستن لطفا راهنماییم کنید. ممنون.
سلام و خدا قوت به تعمیرکاران آی پی امداد، مدت حدود ۹ ماه یخچال وفریزر الکتروسان خریداری کردم خیلی خوب بود کم صدا ولی الان دوبار که برفک میزنه تو یخچال ودرب فریزر ،سرما ش زیاد که درب یخ میزنه ،خاموش کردم ۲۴ ساعت ی مدت خوب شد الان دوباره برفک زده،چکار کنم آیا نیاز تعمیر کار بیاد ،لطفا راهنمایی کنید
سلام و عرض تشکر بابت مطالب خوب سایت آی پی امداد، یخچال دو درب سامسونگ ساید دارم و فریزر سالم ولی دمای یخچال رو ۲۰درجه هست و بعضی اوقات یهو میاد روی ۴ و باز میره بالا و دمای داخل یخچال کلا گرمه. مشکل دمای بالای یخچال سامسونگ از کجا میتونه باشه؟ ممنون میشم پاسخ بدید
سلام و خسته نباشید خدمت کارشناسان خوب آی پی امداد، لباسشویی من اسنوا هست.وقتی گزینه شستشو با آب سرد رو انتخاب میکنم باز هم با آب جوش میشوره و وقتی شستن لباس ها تموم میشه آلارم نمیده و یکدفعه خاموش میشه. یکی هم که تایم شستشو قاطی کرده مثلا وقتی من تایم سی دقیقه انتخاب میکنم کمتر یا بیشتر از اون تایم میشوره.
با سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، یخچال یخساران فقط فریزر ارور روی E3بود ک کش درب مانع شده بود پی بردم ولی درست کردم از روی e3امده روی ۰۴ ارور میده …جهت رفع مشکل چه باید کرد؟ ممنون
با سلام و خسته نباشید خدمت کارشناسان آی پی امداد. دیگ ماشین نمیچرخد وکد 3eوارور موتور را میدهد. مشکل از چیه وآیا خودمان میتوانیم تعمیر کنیم؟ علت کد ۳eماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟ با تشکر
سلام به کارشناسان خوب آی پی امداد، وقتتون بخیر ما سال ۹۰ ساید بای ساید کنوود خریداری کردیم، الان حدودا چندماهی میشه که درب فریزر زیر قسمت یخساز پوسیدگی و زنگ زدگی پیدا کرده و هر روز بدتر میشه، هی با دستمال پاک میکنیم و سعی میکنیم خشک نگه داریم ولی دائم درحال بدتر شدن هست، واقعا نمیدونیم پشت اون قسمت چی هست که داره زنگ میزنه انگار، ظاهر خیلی بدی پیدا کرده متاسفانه، میخواستم محبت کنین راهنمایی کنین که چطوری حل میشه؟ ممکنه درب فریزر رو بتونیم فقط تعویض کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام و وقت بخیر خدمت مدیریت مجموعه آی پی امداد، یخچال دوقلو سامسونگ دارم. از چند روز پیش نمایشگر قفل فریزرم چشمک میزنه و یا خاموش میشه مشکل چیه؟ البته بقیه نمایشگر رو یخچال و روی فریزر روشن و هیچ مشکلی نداره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. علت قفل شدن نمایشگر فریزر سامسونگ چیست؟
سلام خسته نباشید خدمت کارشناسان تیم خوب آی پی امداد؛ میخواستم چند تا سوال بپرسم که فکر میکنم جوابش برای کاربران دیگر هم مفید باشد خیلی ممنون میشم اگه هرچه سریع تر پاسخ بدید چرا که سریعا من میخواهم یخچال فریزر دوقلو بخرم ۱-آیا یخچال فیریزر بلومبرگ مارک خوبی هست؟ ۲-کمپانیه بلومبرگ چند مدل یخچال دوقلو بیرون داده که در ایران وجود داره؟ ۳-آیا قیمت این یخچال دور و بر ۵۰ میلیون است ۴-آیا درحال حاضر این یخچال فریزر موجود میباشد؟ ۵-عمرمفید(یعنی بدون هیچگونه تعمیر استفاده کنم) این یخچال فریزر چقدر میباشد؟ ۶-آیا واقعا،صادقانه،یخچال فریزر دوقلو بلومبرگ مارک خوب و باکیفیت و مورد اعتماد هست؟ ۷-آیا مارک بهتر و باکیفیت تری در ایران وجود دارد که کیفیت بهتری نسبت به بلومبرگ داشته باشد؟ خسته نباشید عزیزان اگه میشه به این سوالات من صادقانه جواب بدید. باتشکر
با سلام و تشکر از گروه تعمیرکاران لوازم برقی آی پی امداد، میخواستم بدون برای ارور e32 ماکروفر سامسونگ چیکار باید کرد؟ آیا در خونه توسط کارشناساتون تعمیر میشه؟ یا باید تو کارگاه تعمیر بشه. لطفا علت ارور E32 مایکروفر سامسونگ را بفرمایید.