logo logo تعمیرات کولرگازی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

کار نکردن ریموت کنترل کولرگازی

کار نکردن ریموت کنترل کولرگازی
کار نکردن ریموت کنترل
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله کار نکردن ریموت کنترل کولرگازی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

کار نکردن ریموت کنترل کولرگازی یکی از مسائلی است که می تواند برای کاربران اسپیلت و کولرگازی ها بسیار آزاردهنده باشد. به طور کلی روشن نشدن کولر گازی با کنترل مشکلات زیادی را به همراه دارد و ممکن است کاربر به هنگام مواجهه با آن به دنبال خرید یک کنترل جدید باشد. لازم است بدانید که علت عمل نکردن کنترل کولر گازی را می توان در فاکتورهای مختلفی شناسایی نمود که از جمله این موارد می توان به تمام شدن باطری، خرابی ریموت، خرابی برد کنترل و … اشاره کرد که هریک از این موارد زیر به عیب یابی و بررسی دقیق دارد. از این رو اگر قصد دارید به بررسی علت کار نکردن ریموت کولر گازی بپردازید، در این مقاله از آی پی امداد علت روز این مشکل به همراه راه حل های تعمیر کنترل کولر گازی را برای شما آورده ایم.

کاربران گرامی، سوالات خود را در زمینه علت خرابی یا کار نکردن ریموت کنترل کولرگازی، در انتهای صفحه پرسش نمایید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

علت کار نکردن کنترل کولر گازی به زبان ساده

به طور کلی ریموت کنترل کولرگازی این اجازه را به کاربران می دهد تا تنظیمات دستگاه خود را به راحتی اعمال نمایند. از این رو کار نکردن ریموت کنترل کولرگازی می تواند برای مصرف کنندگان بسیار آزاردهنده باشد و آنها را با مشکلات زیادی مواجه نماید. در برخی مواقع اطلاع پیدا کردن از علت روشن نشدن اسپلیت با کنترل به افراد این اجازه را می دهد تا بتوانند ایراد دستگاه خود را در منزل رفع کنند و نیازی به تعمیر آن نداشته باشند. در ادامه به صورت خلاصه دلیل کار نکردن کنترل کولر گازی را به همراه راهکار رفع مشکل ریموت برای شما ذکر کرده ایم.

سوال علت و رفع مشکل
دلیل کار نکردن کنترل کولر گازی
  1. اتمام باطری کنترل
  2. خرابی برد کنترل
  3. خرابی برد کولرگازی
رفع مشکل کار نکردن کنترل اسپیلت
  • تعویض باطری
  • عیب یابی و تعمیر برد ریموت
  • تعمیر برد اواپراتور کولرگازی

کاربرد ریموت کنترل از راه دور کولر گازی چیست؟

بخش کنترل از راه دور کولر‌ گازی اساساً توسط دو قسمت ریموت کنترل و برد گیرنده دستگاه کولرهای گازی انجام می‌پذیرد.

در ابتدا به تشریح ست كردن كنترل كولر گازي پرداخته می‌شود.

  • ریموت کنترل کولر‌های گازی از یک قالب پلاستیکی، برد مدار چاپی حاوی قطعات الکترونیکی، فنرهای باتری، کیبورد پلاستیکی، باتری و دیود فرستنده مادون قرمز با لامپ ال ای دی تشکیل شده اند.
  • با توجه به قطعات کم این دستگاه، عیب‌یابی آن نیز می‌تواند آسان تر و بهینه تر باشد.

ریموت کنترل کولر گازی

نحوه عملکرد کنترل از راه دور کولر گازی بدین شکل می‌باشد که وقتی:

  • کلید ریموت کنترلی فشرده می‌شود، آی‌ سی موجود بر روی صفحه برد کنترل، مکان و کد مربوطه به آن را مشخص کرده و سیگنال را به ترانزیستور می‌ فرستد.
  • سپس ترانزیستور که تقویت داده‌ های ورودی را برعهده دارد، دستور صادر شده (کد‌های ارسالی) را تقویت کرده و آن سیگنال را به فرستنده‌ های مادون قرمز ارسال می‌ نماید.
  • البته در میان این فرآیندها قطعه ای به نام کریستال بر روی برد گیرنده متصل می‌ باشد که وظیفه تولید یک فرکانس خاص را بر عهده داشته و وظیفه اصلی آن ایجاد نوسان سازی می‌ باشد.

چرا کنترل کولر گازی کار نمی کند؟

آیا ریموت کنترل کولرگازی شما خراب شده است؟ از کار افتادن و کار نکردن کنترل کولر گازی یکی از انواع مشکلات رایجی است که بسیاری از کاربران کولرگازی ها با این مسئله مواجه می شوند. در این شرایط ریموت کنترل دستگاه کار نکرده و نمی توان عملکردهای مختلف اسپیلت و تنظیمات آن را تغییر دارد. از این رو عملا ریموت کنترل از راه دور کولر گازی بلااستفاده خواهد شد. در این شرایط کاربران معمولا به دنبال این هستند که بدانند علت روشن نشدن کولر گازی با کنترل چیست و چگونه باید اقدام به تعمیر کنترل کولر گازی کنند.

دچار ایراد شدن برد ریموت کنترل، تمام شدن باطری، خراب شدن خود ریموت کنترل و یا قطعات درونی آن و خراب شدن برد دستگاه اسپیلت از دلایل اصلی کار نکردن ریموت کنترل کولر گازی می‌باشند. در این مقاله قصد داریم تا هریک از این دلایل را به تفکیک توضیح داده و ایراد ریموت را برطرف نماییم.

3 علت علت عمل نکردن کنترل کولر گازی

همانطور که در بخش های قبل ذکر گردید، ریموت کنترل کولر‌های گازی از قطعات ساده تشکیل شده است. بنابراین عیب‌یابی این دستگاه چندان مشکل به نظر نمی‌رسد، اما علت کار نکردن کنترل کولر گازی به چهار بخش تقسیم می‌ گردد:

  1. اتمام باطری کنترل
  2. خراب شدن قطعات برد ریموت
  3. خرابی برد کولرگازی

چرا ریموت کنترل کولرگازی کار نمیکنه

در ادامه مقاله راهنمای رفع مشکل کنترل کولرگازی، به شرح 4 دلیل ذکر شده میپردازیم.

اتمام باطری علت کار نکردن کنترل کولر گازی

با توجه به اینکه برق رسانی دستگاه‌ های ریموت کنترلی توسط باتری‌ های قلمی‌ کتابی و یا باتری‌ های ساعتی انجام می‌ پذیرد، چنانچه باتری‌ ها قدرت کافی را برای برق‌ رسانی (ایجاد جریان) در مدار ریموت کنترل را نداشته باشند، ریموت کنترل عملکرد خود را از دست خواهد داد.

  • اولین گام برای حل این مشکل، تعویض باتری‌ های ریموت کنترلی با باتری‌ های نو و جدید می‌باشد.
  • تست عملکرد ریموت کنترل را انجام داده و اگر ریموت کنترل کار نمود و عملکرد خود را انجام داد، یعنی مشکل برطرف شده است.
  • اگر ریموت کنترل عمل نکرد، باید به بررسی و عیب یابی کولرگازی که در ادامه به توضیح آنها پرداخته می‌شود، بپردازید.

تمام شدن باطی کنترل کولرگازی باعث روشن نشدن کنترل میشود

خرابی برد ریموت علت عمل نکردن کنترل کولر گازی

سوختن هریک از قطعات دیگر برد ریموت کنترل نظیر ترانزیستور و یا آی سی می‌تواند باعث خرابی ریموت کنترل شود. اما راهی برای تست ریموت کنترلی وجود دارد که به صورت زیر می‌ باشد:

  • خرابی هریک از قطعات و اجزای برد نظیر ذغال های روی کیت و خرابی مدار برد می تواند موجب کار نکردن ریموت کولر گازی شود.
  • برای اینکه متوجه شد که آیا کنترل خراب می‌ باشد یا خیر، می‌ توانید آن را در کنار یک رادیو روشن قرار دهید.
  • سپس دکمه کنترل را بفشارید.
  • چنانچه از رادیو صدای نویز و یا خش خش بلندگو به گوش رسید، یعنی ریموت کنترل سالم می‌باشد.
  • چنانچه این امر میسر نگردید، یعنی ریموت‌ کنترل مشکل دارد و خراب است.

خرابی برد ریموت کولر گازی

خرابی برد دستگاه دلیل کار نکردن کنترل کولر گازی

پس از تست ریموت کنترل کولر‌های گازی باید به دستگاه گیرنده، یعنی کولر گازی مراجعه کرد.

  • ابتدا چشمی‌ دستگاه گیرنده را تمیز و کنترل را تست نمایید.
  • چنانچه مشکل عدم عملکرد کنترل برطرف نشد، می‌ توان آن را به برد گیرنده دستگاه نسبت داد.
  • رفع این مشکل توسط تعمیرکار آی پی امداد محقق می شود.

نحوه تست ریموت کنترل از راه دور کولر گازی

برای تست ریموت کنترل کولر گازی می‌ توانید ابتدا دوربین موبایل یا عکاسی خود را روشن کنید. سپس لامپ ال ای دی ریموت کنترل که در جلوی ریموت کنترل قرار دارد را روبروی دوربین‌ های گوشی قرار داده و یکی از کلید‌ها را فشار دهید. حال چنانچه چراغ ال ای دی جلوی کنترل در دوربین روشن شد، کنترل سالم می‌ باشد و اگر چراغ جلوی ریموت کنترلی در دوربین خاموش باشد، ریموت کنترل خراب است و نیاز به تعمیر دارد.

روش تست ریموت کنترل کولر گازی

علت قفل شدن کنترل کولر گازی

ممکن است برای شما نیز این پرسش ایجاد شود که چرا کنترل کولر گازی قفل شده است؟ یا اینکه چگونه قفل کنترل اسپیلت را باز کنیم؟ قفل شدن ریموت کنترل در بسیاری از مواقع می تواند شما را به اشتباه بیندازد. با فعال شدن قفل ریموت کنترل کولر گازی، دکمه های کاربردی دستگاه عمل نخواهند کرد. دقت داشته باشید که در این موارد معمولا علامت قفل بر روی نمایشگر ریموت نقش می بندد که باید اقدام به باز کردن قفل نمایید. به طور کلی باز کردن قفل ریموت اسپیلت در برندها و مدل های مختلف این دستگاه متفاوت می باشد. اما روش های کلی برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه برخی از آنها را ذکر کرده ایم:

  • فشار دادن دکمه مربوط به قفل ریموت در برخی از مدل های کنترل کولرگازی
  • فشار دادن دکمه های Mode و Temp به مدت 5 ثانیه به صورت همزمان
  • نگه داشتن دکمه های + و – یا Temp به صورت همزمان
  • فشردن دکمه های Timer on و Timer off به مدت 3 ثانیه
  • نگه داشتن دکمه های Swing و Direct به مدت 3 ثانیه

راهنمای ریست کردن کنترل کولرگازی

در صورتی که ریموت کنترل از راه دور کولر گازی شما دچار هنگی شده باشد، برای اینکه آن را به حالت اولیه برگردانید، باید اقدام به ریست آن نمایید. برای انجام این کار می توانید از دکمه ای که در قسمت پایین سمت راست ریموت تعبیه شده است، استفاده کرده و آن را برای چند ثانیه فشار دهید تا دستگاه داده های قبل را پاک نماید. همچنین برای ریست ریموت کنترل کولر گازی در صورت عدم وجود دکمه ریست، می توانید باتری ها را خارج نموده و مجددا درون دستگاه قرار دهید. اگر با انجام این موارد نیز کنترلتان ریست نشد، باید به بررسی مشکلات فنی آن اقدام نمایید.

خلاصه ای از کار نکردن ریموت کنترل کولر گازی توسط تعمیرکار آی پی امداد

در این مقاله تمامی مشکلات احتمالی که موجب کار نکردن ریموت کنترل کولر گازی می‌شوند، مانند تمام شدن باطری، خرابی برد ریموت، خرابی برد کولرگازی و خراب شدن ریموت مورد بررسی قرار گرفت. همانگونه که بیان شد، بعضی از مشکلات ناشی از نواقص فنی دستگاه است که رفع آن نیاز به تخصص دارد. اکنون وقت آن است که شما دست به کار شوید و خودتان اقدام به تعمیر ریموت کنترل کولر گازی کنید. در صورتی که موفق به تعمیر ریموت کنترل کولر گازی خود نشدید می‌توانید با آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات کولرگازی تماس بگیرید.. تکنسین‌ های مجرب نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد در کوتاه‌ ترین زمان اقدامات لازم را برای بررسی و حل مشکل شما انجام خواهند داد.

4.2/5 - (24 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

125 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • علیرضا 22 خرداد 1400

    سلام کنترل کولر ما فوجی ایر دکمه خاموش و روشنش رو که فشار میدیم کنترل چشمک میزنه و عمل نمیکنه اما بقیه کلید هاش کار میکنه مشکل چیه؟ ممنون از راهنماییتون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 خرداد 1400

      سلام، ریموت ها دوتا مشکل بیشتر ندارند، یا باطری تمام کرده و یا پنل زیر کنترل خراب شده و اگر هیچ کدام از این مشکلات نبود باید پنل سنسور چشمک زن روی پنل اصلی چک شود.

      پاسخ دادن
    • محمد 30 تیر 1400

      من هم همین مشکل رو دارم چیکار کنم

      پاسخ دادن
  • اویس 22 خرداد 1400

    با عرض سلام من کولر گازی اسنوا دارم چند وقتی است که ریموت کنترل کولر باطری رو دو روزه خالی میکنه و باطری گرم میشه کسی از دوستان میدونه علتش چی هست؟

    پاسخ دادن
  • Amir 14 خرداد 1400

    باسلام خدمت دوستان میخواهم تجربه ای حضورتان عرض کنم شاید خنده دار باشد ولی عین واقعیت است وممکن است مشکلی از کار دوستان حل نماید کنترل کولر گازی من مشکل پیدا کرد وفرمان نمیداد با اینکه تعمیر کار آوردم وپس از بررسی دستگاه گفت برد کولر مشکل پیدا کرده به طور اتفاقی با یک بار خاموش کردن لامپ که دربالای کولر واقع شده متوجه شدم برای یک لحظه کنترل کار کرد لامپ را خاموش کردم وجالب کنترل کار کرد بعد از این جریان لامپ را عوض کردم و کنترل دستگاه بدون هیچ مشکلی شروع به کار کرد لامپ بالای کولر از نوع ال ای دی بود

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 خرداد 1400

      سلام، ممنون از انتقال تجربتون

      پاسخ دادن
  • رامین میرزاده 07 خرداد 1400

    واسه تمیز کردن کنترل کولر پیچ اون در اوردم ولی قاب از همدیگر جدا نمیشه ، ایا مایعی یا چیز خاصی وجود داره بخواد از حالت محکم بودن در بیاد جدا بشن

    پاسخ دادن
    • یوسف 11 تیر 1400

      سلام با قاب بازکن یا یه چاقو اررو پینها رو جدا کن چسب نداره پین داره توهم قفل میشه

      پاسخ دادن
      • عاطفه .ق 15 تیر 1400

        سلام صفحه نمایش ریموت کنترل شکسته وچیزی دیده نمیشه کلا صفحه روشن نمیشه ولی دکمه ها کار میکنن میشه درستش کرد

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 15 تیر 1400

          سلامف ریموت کنترل کولرگازی باید تعویض شود.

          پاسخ دادن
  • رحیم 02 خرداد 1400

    سلام وقت بخیر دکمه SEt کار نمیکنه علت چیه

    پاسخ دادن
    • ماریا 27 تیر 1400

      سلام با کنترل کولردیگه میشه کولر دیگه ای رو روشن کرد؟ کنترل خود کولر چشمک میزنه اما روشن خاموش نمیکنه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 28 تیر 1400

        سلام، اگر برای یک برند باشد میتوانید از یک کنترل برای کولرگازی خود استفاده نمایید. فیوز قطع و وصل کنید و مجدد استفاده نمایید

        پاسخ دادن
  • الهه قاسمی 01 اردیبهشت 1400

    سلام کولر گازی ما گفتن ریموتش ذغالیه جای باطری نداره چکارش باید کنم؟ روشن نمیشه اصلا

    پاسخ دادن
  • Parsa 29 فروردین 1400

    سلام کنترل روشن اعداد دستورات همه چی روش میاد اما سمته کولر ک میگیرم اصلا کار نمیکنه

    پاسخ دادن
    • همای 05 تیر 1400

      سلام.الان دقیقا ریموت کولر منم همین شکلیه.میشه بگین شما راه حلی براش پیدا کردین؟

      پاسخ دادن
      • آمنه 14 مرداد 1400

        سلام. منم این مشکل رو با کنترل دارم. همه دستورات میاد رو صفحه کنترل اما هیچ عملی انجام نمیشه.

        پاسخ دادن
    • شیرین عبدی 11 تیر 1401

      سلام وقتتون بخیر کولرمون اجنرال واومدم روشن کنم دیدم روشن نمیشه اما صفحه کنترل روشن میشه دیروز کولر روشن شده بود ولی الان نمیشه بهم بگین علتش یعنی چیه که اینطوری شده

      پاسخ دادن
  • محمد 24 فروردین 1400

    سلام کلر گازی من کنترلش کار نمیکنه و عدد های روی صفحه کلر گازی بر عکس و کم نور میشود

    پاسخ دادن
  • Falaki 23 فروردین 1400

    سلام ممنون بابت پاسخ دهی ریموت میتسوبیشی هست روی ال سی دی قسمت ساعت هست اما هیچ یک از پارامترا کا نمیکنن لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
  • رستگار 16 فروردین 1400

    سلام کولر من مکان 12 هزار است دکمه روشن کار نمیکنه چکار کنم همه دکمه ها کار می‌کنه

    پاسخ دادن
    • محسن حمزه‌لو 30 اردیبهشت 1400

      1399 سلام همه دکمه ها کارمیکنه فقط دکمه روشن وخاموش که اصلا کارنمیکنه

      پاسخ دادن
  • سعیدامیریان 20 اسفند 1399

    سلام همه دکمه ها کارمیکنه فقط دکمه روشن وخاموش که اصلا کارنمیکنه

    پاسخ دادن
    • علی چ. 19 اردیبهشت 1400

      سلام کنترل با گوشی چک کردم باطری هم نو گذاشتم گیرنده رو هم تمیز کردم ولی باز کار نمیکنه

      پاسخ دادن
  • علی رضا 06 آذر 1399

    دادش سلام دمت گرم که وقت میزاری جواب مردم میدی، کنترل کولر گازی من جنرال هست وقتی دکمه رو میزنم همه اعلانها با هم روشن میشه و عدد ۸۸ نشون میده باطریشم عوض کردم ولی باز کار نکرد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 آذر 1399

      سلام، داخل کنترل سولفاته کرده، آن قسمت از کنترل که باطری داخلش قرار میگیره را تمیز نمایید.

      پاسخ دادن
    • آرش 22 دی 1399

      با درود خدمت شما. صفحه نمایش ریموت کنترل اسپلیت میتسوبیشی الکتریک بسیار تیره و به سختی قابل خواندن است. ریموت کنترل نو و آکبند و باتری ها نو هستند. با دیگر ریموت های سالم از همین شرکت مقایسه کردم و به وضوح صفحه نمایش تیره و تاریک است. ریموت برای حدود پنج سال یا بیشتر در انباری واقع در یک شهر گرم و شرجی نگه داری می شده و آنرا به تازگی یافته ام. برای روشن و قابل رویت بودن صفحه نمایش چکار باید انجام بدهم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. با سپاس

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 23 دی 1399

        سلام، ریموت را باز نمایید و کیت آن که رسوب گرفته را برطرف نمایید.

        پاسخ دادن
  • Ali 17 آبان 1399

    سلام کنترل کولر گازی ما خاموش میکنه دستگاه رو. ولی روشن‌نمیکنه. مشکل از چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 آبان 1399

      سلام، باطری مشکل دارد. همچنین باید دوکله داخل ریموت را تمیز کنید.

      پاسخ دادن
      • Maral 06 تیر 1400

        سلام ..کولر ما بوش هست و شب دختر ۳ ساله ام کولر رو خاموش کرد ولی نشانگر اسپیلیت خاموش نشد. صبح که اومدم روشن کنم بهیچ وجه کنترل عمل نکرد. نمایشگر هم E9 رو نشون میده.. مشکل از کجاست؟کولر خراب شد۶ یا کنترل؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 06 تیر 1400

          سلام، فیوز اصلی را یکبار قطع و وصل نمایید

          پاسخ دادن
  • م 23 مرداد 1399

    سلام _ اگر ریموت کنترل کولر روی رادیو روشن پارازیت ایجاد نکند اما در دوربین ال ای دی ریموت کنترل روشن شود ریموت کنترل کولر سالم هست یاخراب ، درضمن ریموت کنترل کولر روی خود کولر هم کار نمی کند ، و شک دارم که از ریموت کنترل هست یا از برد کولر ، امکان تست با ریموت کنترل دیگه هم فعلا ندارم لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 مرداد 1399

      با سلام، در منزل حتما پارازیت وجود دارد و ریموت نیز تحت تاثیر آن قرار میگیرد. برد کولر شما سالم است.

      پاسخ دادن
  • امیر 20 مرداد 1399

    سلام کولر گری دارم مدتی است کنترل آن به خوبی کار نمی کند از طریق لنز دوربین گوشی چکش کردم خوب جواب میداد باطری هم خارجی نو گذاشتم ولی هنوز مشکل دارد لطفا برای حل مشکل راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 مرداد 1399

      سلام، برد دستگاه بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • Na na 12 مرداد 1399

    سلام اسپیلت ما ۱۸هزار اوجنرال هست کنترولش بعضی وقتی کار نمیکنه وقتی میخوام خاموش کنم تمامی علامت روی صفحه کیبورد کنترول نشون میده بعد بحالت اولیه برمیگرد ولی باز خاموش نمیکنه تازه خریدم اسپیلت دلیل چی میتونه باشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 مرداد 1399

      با سلام، در بعضی از منازل امواج پارازیتی زیاد تر از حد معمول است. این پارازیت ها در مواقعی علاوه بر تاثیر بر روی امواج رادیویی یا تلوزیونی بر روی امواج ریموت کنترل ها هم تاثیر میگذارند. ممکن است علت کار نکردن ریموت کولر گازی شما همین پارازیت ها باشند. اما جهت اطمینان بیشتر یکبار باتری های ریموت را تعویض نمایید و داخل آن را نیز تمیز کنید و چک کنید برد داخلش سولفاته نشده باشد.

      پاسخ دادن
  • یاسین 28 تیر 1399

    من باطری کنترل در آوردم بعد گزاشتم الان نمیدونم چطوز فعالش کنم

    پاسخ دادن
  • محمد 20 تیر 1399

    سلام اسپیلت بیست چهار هزار اییولی گرفتم کنترل کار نمیکنه ولی همین کنترل روی اسپیلت دیگه کار می‌کنه رفتم کنترل همه کاره گرفتم کار می‌کنه ولی همه امکانات ندارن راهنمایی میکنید که کنترل خودشو چگونه درست کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 تیر 1399

      سلام، در مناطقی که پارازیت زیاد است بعضی از ریموت ها کار نمیکنند و نسبت به پارازیت حساسیت دارند.

      پاسخ دادن
  • علیرضا نوری فر 20 تیر 1399

    با سلام و درود خدمت شما و تشکر از سایت خوبتون ریموت کنترل اسپیلت ما خراب شده باطری رو هم عوض کردیم کار نکرد خرابی به صورتیه که تا باطری رو میذادیم روشن میشه و سریع خاموش میشه . به نظرتون مشکل از کجاست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 تیر 1399

      سلام، ریموت بررسی شود، با یک ریموت دیگه چک کنید اگر مشکلی نداشت، مشکل از ریموت است

      پاسخ دادن
  • علی 11 تیر 1399

    سلام وقت بخیر کنترل کولر تراست مدل RJ05 F بعضی مواقع دکمه ها کنترل عمل نمی کنه تا دکمه خاموش روشن رو بزنم بقیه دکمه ها برای چند ثانیه عمل میکنه و بعد به حالت قبل برمیگردد با رادیو تست کردم نوز داره به نمایندگی مراجعه کردم علت یابی نکرد و تنظیم اولیه زد ولی باز قاطی کرد لطفا راهنمایی بفرماید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 تیر 1399

      سلام، اگر پارازیت در محل شما باشد معمولا کنترل دچار اشکال میشود، ریموت را باز نمایید و پنل تمیز شود سپس بررسی نمایید تا باطری مشکلی نداشته باشد.

      پاسخ دادن
      • ابوالفضل 18 خرداد 1401

        سلام وقت بخیر کنترل من افتاده زمین صحفش شکسته تعویض میشه صحغش یا باید کنترل تعویض بشه

        پاسخ دادن
1 2 3
اینستاگرام آی پی امداد