logo logo نمایندگی تعمیرات مولینکس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات مولینکس

نمایندگی تعمیرات مولینکس
نمایندگی تعمیرات مولینکس
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات مولینکس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

پس از چند سال استفاده از لوازم خانگی برقی، ممکن است اشکالاتی در این وسایل به وجود آید. چه باید کرد؟ بگذاریم همینطور خراب بماند و محصول دیگری را جایگزین آن کنیم؟ یا این که آن وسیله برقی را به تعمیرگاه ببریم؟ طبیعتاً با این اوضاع اقتصادی خرید یک وسیله برقی جدید به جای همان وسیله برقی قبلی که خراب شده است، بسیار گران تر برایتان تمام می شود. پس برای صرفه جویی اقتصادی باید وسیله خرابمان را تعمیر کنیم. اگر برند مولینکس را خریداری نمودید و پس از مدت ها، دستگاه و یا وسیله برقی تان با اشکال مواجه شد، جا هیچ نگرانی نیست. فقط کافیست که به مراکز مجاز نمایندگی تعمیرات مولینکس مراجعه کرده و وسایلتان را تعمیر نمایید.

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات لوازم خانگی مولینکس صرفه جویی داشته باشید.

در این مقاله به بررسی موارد زیر برای نمایندگی تعمیرات مولینکس در تهران می پردازیم:

  • مزیت های استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مولینکس در تهران
  • چگونه می توان به صرفه جویی 75 درصدی در هزینه ها رسید
  • روند تعمیرات مولینکس در آی پی امداد

در ادامه با آی پی امداد همراه بمانید

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر مولینکس در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر مولینکس در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. شماره تماس مجموعه آی پی امداد را می توانید در انتهای همین مقاله شاهد باشید
  2. با نزدیکترین شعبه تماس بگیرید
  3. یا از طریق سایت ثبت نام کنید
  4. مشخصات تعمیرکار مولینکس را دریافن کنید
  5. در کمتر از یک ساعت پذیرای تعمیرکار باشید
  6. گارانتی خدمات را تحویل بگیرید
  7. در نظر سنجی سنجش کیفیت کار تکنسین شرکت کنید

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات مولینکس در امداد آی پی دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی مجاز تعمیرات مولینکس در تهران

آی.پی امداد یکی از مراکز مجاز نمایندگی تعمیرات مولینکس محسوب می شود. چنانچه دارای محصولات برند مولینکس هستید و لوازمتان خراب شده است یا ایراد فنی دارد، می توانید با آی.پی امداد تماس بگیرید. تا کارشناسان ما بتوانند پاسخگوی مشکل شما باشند. اگر تهران نیستید، می توانید به نمایندگی مجاز تعمیرات مولینکس در سراسر کشور مراجعه نمایید.

بیشتر وسایل برقی از جمله غذاساز، آبمیوه گیری، چای ساز، چرخ گوشت، مخلوط کن، بلندر، آسیاب، همزن و دیگر وسایل برقی را که کمک حال خانم ها در آشپزی و خانه داریست، برند مولینکس تولید کرده است. حال می خواهیم به ایرادات فنی غذاساز، قهوه ساز، چرخ گوشت، و آبمیوه گیری برند مولینکس بپردازیم. با ما همراه باشید.

تعمیر لوازم خانگی مولینکس در محل و منزل

چنان چه شاغل هستید و یا بیرون آمدن از خانه برایتان سخت و دشوار است و یا مراکز و نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی از برند های مختلف را نمیشناسید، می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید. مرکز آی پی امداد با ارائه خدمات درب منزل به سراسر تهران، آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

بدین صورت که کارشناس متبحر ما که صلاحیت و شایستگی های یک کارشناس نمایندگی تعمیرات مولینکس را داراست، به منزل شما مراجعه کرده و دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد. اگر ایراد دستگاه طوری باشد که در همان لحظه به صورت سرپایی تعمیر شود، تعمیر کار ما به تعمیرات می پردازد در غیر این صورت برای تعویض قطعات، دستگاه به مرکز آی پی امداد برده شده و به صورت اساسی تعمیر می شود. تعلل نکنید. گوشی تلفن را بردارید. فقط کافیست که با آی.پی امداد تماس بگیرید.

مزیت های استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی مولینکس در تهران به شرح زیر است:

  • عدم نیاز به جابجایی دستگاه
  • صرفه جویی دار زمان
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • دسترسی به خدمات در محل و امکان نظارت بر عملکرد تعمیرکار

خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی مولینکس در تهران

در این بخش به بررسی خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی مولینکس در تهران می پردازیم:

نمایندگی تعمیرات غذاساز مولینکس در تهران

ممکن است که ندانید غذاساز چیست؟ غذاساز همان طور که از اسمش پیداست، یک همه کاره است که چند کار را در یک دستگاه انجام می دهد. این کارها شامل خرد کردن، پوره کردن، همزن، خمیر زن، رنده، آسیاب و آبمیوه گیری هستند. به طور خلاصه، غذاساز چند کار را به وسیله تیغه ها انجام می دهد. می خواهیم ساز و کار یک نوع از غذاسازهای برند مولینکس را شرح دهیم.

غذاسازها از جمله وسایل برقی هستند که به نیاز خانواده‌های امروزی به خوبی پاسخ داده اند. این غذاسازها با قابلیت‌های فراوانی که دارند، به شما این امکان را می‌دهند تا در اسرع‌ وقت، غذاهای متنوع تهیه کنید و فست‌فود را در برنامه‌ غذایی‌تان به ‌حداقل برسانید. غذاساز مولینکس توان بالایی دارد و با داشتن امکانات فراوان، بین کاربران دارای محبوبیت خاصی است. این دستگاه دارای قابلیت‌های فراوانی همچون مخلوط‌کردن، آبمیوه‌ گیری، آب ‌مرکبات‌گیری، رنده ‌کردن ریز و درشت، چیپس‌کردن، خردکردن، ساخت خمیر و پوره و رب، آسیاب‌کردن مواد خشک و هم‌زدن است.

یکی از ویژگی‌های شاخص این دستگاه، قابلیت انجام دو عملیات است که این  امکان را به شما می‌دهد همزمان از مخلوط‌کن و ظرف غذاساز استفاده کنید. این قابلیت می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی زیادی کند و در مقایسه با دیگر غذاسازها، مشکل کمتری برای نگهداری قطعات و لوازم خواهید داشت. همچنین این دستگاه دارای عملکرد پالس است که برای استفاده از حداکثر توان موتور در چند ‌لحظه و در مواجهه با مواد سفت و سخت به‌ کار می‌رود.

عیب یابی و تعمیر غذاساز مولینکس در نمایندگی تعمیرات

از دیگر امکانات غذاساز مولینکس، دکمه‌های مربوط به قفل‌کردن قطعات و اقلام مختلف روی دستگاه است که کاربر را از ایمنی دستگاه آسوده‌ خاطر می‌کند. این محصول ساخت برند مولینکس است و در کشور فرانسه تولید شده است. مولینکس از برندهایی است که محبوبیت دیرینه و خاصی در بازار ایران دارد و فروش بالا این محصول، نشان دهنده کیفیت بالا آن است. چنانچه غذاساز مولینکس شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیرات غذاساز مولینکس در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

  • اگر غذاساز به طور کلی کار نکرد، ابتدا سیم خروجی را بررسی کنید. سپس موتور و فیوز دستگاه را کنترل کنید.
  • اگر دستگاه متناوب کار می کند، سیم کشی ها را بررسی کرده و تسمه موتور و وضعیت آن را کنترل کنید. اگر لازم بود، تسمه را جا بیاندازید.
  • اگر دستگاه روی یکسری از سرعت ها کار نمی کند، با استفاده از مولتی متر چک کنید که برق وارد سوئیچ چند سرعته می شود یا خیر.
  • اگر موتور روشن می شود ولی تیغه اش نمی چرخد، تیغه ها را تمیز کنید و آن را چرب کنید یا اگر تیغه های غذاساز شکست، آنها را تعمیر یا تعویض کنید. در غذاساز هایی که مستقیماً با موتور کار می کنند و تسمه ندارند، باید چرخ دنده ها را چک کنید و اگر شکسته بود، تعویضشان کنید. در غذاسازهایی که با تسمه کار می کنند، تسمه را کنترل کنید که پارگی نداشته باشد یا از جایش در نرفته باشد.

اگر از ظرف غذاساز نشتی دارید، ببینید ظرف روی پایه ای که می بندید، محکم بسته شده باشد. برای تعمیر غذاساز به نمایندگی تعمیرات مولینکس مراجعه فرمایید.

قطعات اصلی برای تعمیر غذا ساز مولینکس

موتور، چرخ دنده، تسمه و قطعات دیگر باید توسط نمایندگی رسمی برندی که غذاساز را از آن خریده اید، تهیه گردد. ابزار های معمول که برای تعمیر غذاساز استفاده می گردد، شامل پیچ گوشتی، انبر، مولتی متر، روغن و آچار فرانسه است. برای بازکردن و تعمیر غذاساز مولینکس مراحل زیر را طی کنید.

  • دکمه، دستگیره و هر چیزی که بدنه را نگه داشته است، باز کنید .
  • دستگاه را از پریز برق بکشید و هر گونه اتصال الکتریکی را از مدار قطع کنید.
  • هر جزئی را که باعث می شود به قطعات داخلی دسترسی پیدا نکنید، باز کنید.
  • غذا ساز را برعکس کنید و پایه را از آن جدا کنید. تسمه و چرخ دنده را باز کنید
  • موتور را باز کنید و هر چیزی که روی موتور سوار شده را جدا کنید.

اگر خودتان نتوانستید این کار را انجام دهید، می توانید به نمایندگی تعمیرات مولینکس مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات قهوه ساز مولینکس در تهران

قهوه ساز مولینکس از قهوه سازهای باکیفیت عرضه‌شده در بازار است. این قهوه ساز با ظاهری ساده و زیبا و عملکردی تحسین برانگیز، مناسب کسانی است که به تهیه‌ی قهوه با روشی ساده و نسبتاً سریع‌تر نیازمندند. بدنه‌ پلاستیکی این محصول از مواد باکیفیت ساخته شده است و ترکیب این قطعات پلاستیکی با قطعات فلزی و قوری شیشه‌ای باعث زیبا جلوه‌ نمودن آن می‌شود. در مخزن پشتی، آب می ریزیم و قهوه به مخزن بالای دستگاه اضافه می‌شود. آب پس از داغ‌شدن و تماس با قهوه از فیلتر زیرین آن عبور کرده و از مجرایی وارد قوری می‌شود. با توجه به میزان آبی که در دستگاه ریخته می‌شود، می‌توان تا ۶ فنجان قهوه تهیه کرد.

قهوه ساز مولینکس تنظیم ویژه‌ای ندارد و تنها با یک دکمه خاموش و روشن می‌شود. قوری روی صفحه‌ای قرار دارد که پس از تهیه‌شدن قهوه، آن را گرم و آماده‌ سرو نگه‌ می‌دارد. این دستگاه به سیستم ضدچکه نیز مجهز است و به این ترتیب مانع از چکیدن قطرات قهوه روی پایه‌ی دستگاه و میز می‌شود. نشانگر میزان آب موجود در دستگاه هم یکی از مواردی است که به استفاده‌ راحت‌تر از آن کمک می‌کند. مولینکس از شرکت‌های معتبر تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ لوازم خانگی برقی است که در سراسر جهان شناخته‌ شده است و طرفداران بی‌شماری دارد. چنانچه قهوه ساز مولینکس شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیرات قهوه ساز مولینکس در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

چه مشکلاتی باعث خرابی قهوه ساز می شود؟

مواردی که باعث خراب شدن قهوه ساز مولینکس می شوند، به شرح زیر هستند:

  • گرم نماندن قهوه بعد از دم کشیدن.
  • گرم نشدن اسپرسوساز.
  • خراب شدن لامپ خبر.
  • قهوه درون دستگاه می جوشد.
  • حرارت آب بالا می رود ولی از لوله وسط خارج نمی شود.
  • ترموستات خراب شده باشد.
  • المان گرم کننده خراب شود.

جهت تعمیر قهوه ساز می توانید با نمایندگی تعمیرات مولینکس تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت مولینکس در تهران

چرخ‌گوشت مولینکس محصولی زیبا و کاربردی است. موتور قدرتمندی که این دستگاه دارد، می‌تواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌کند و تحویل دهد؛ چیزی در حدود 2600 گرم در دقیقه. استفاده از تیغه استیل تیز و شبکه‌های توری استیل در دو مدل، باعث بالا رفتن کیفیت چرخ‌گوشت می شود. قطعه کبه‌ساز نیز برای تهیه کبه ارائه می‌شود. سینی گوشت که در بالای ناودانی قرار می‌گیرد، پلاستیکی است و رنگ سفید دارد. دهانه ورودی به ‌قدری است که قطعات بزرگ گوشت نیز می توانند به ‌راحتی وارد دستگاه شوند. روشن و خاموش شدن دستگاه با یک دکمه امکان پذیر است و حالت ریورس یا چرخش معکوس نیز برای رفع گرفتگی در مارپیچ یا تیغه استفاده می‌شود.

پایه‌های ضد لرزش مانع از تکان خوردن و جابجایی دستگاه حین فعالیت می‌شود. برای قطعات جانبی مانند شبکه‌ها و قطعه کبه ساز در پشت دستگاه فضایی وجود دارد که برای این کار استفاده می‌شود. برند مولینکس، تولید و عرضه‌کننده لوازم‌خانگی برقی است که با ارائه محصولات با کیفیت و کاربردی در سراسر جهان شناخته ‌شده است. همچنین دارای نمایندگی تعمیرات مولینکس در سراسر کشور می باشد. چنانچه چرخ گوشت مولینکس شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیرات چرخ گوشت مولینکس در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت مولینکس

می خواهیم به ارائه ی راهکارهایی در ارتباط با تعمیر عیب هایی که در چرخ گوشت مولینکس به وجود آمده است بپردازیم:

چرخ مارپیچ چرخ گوشت مولینکس نمی‌چرخد اما موتور کار می‌کند، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
  • دنده‌ی مارپیچ سرمحور موتور شکسته است: آرمیچر موتور را تعویض کنید.
  • چرخ مارپیچ ساییده شده است: مارپیچ و چرخ‌دنده‌ی آن را تعویض کنید.
  • پین فنر شکسته است: پین فنر را عوض کنید.
  • چرخ‌دنده‌ اصلی ساییده شده است: چرخ‌دنده را عوض کنید.
  • شفت چرخ‌دنده از محل خود خارج شده است: شفت را در سر جای خود قرار دهید.
  • موتور زوزه می‌کشد و نمی‌چرخد: فورا دستگاه را خاموش کنید.
  • جسم خارجی بین رتور و استاتور قرار گرفته است: جسم خارجی را بردارید. در صورت لزوم موتور را تعویض کنید.
  • جسم خارجی بین روتور و استاتور قرار گرفته است: جسم خارجی را بردارید.
  • عایق‌بندی موتور از بین رفته است: موتور را تعویض کنید.
کلید چرخ گوشت مولینکس روشن است ولی موتور عمل نمی‌کند (صدایی شنیده نمی‌شود)، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
  • زغال جاربک موتور ساییده شده است: آنها را تعویض کنید.
  • کنتاکت ترمینالهای کلید خوب نیست: ترمینال های کلید را تعمیر یا کلید را تعویض کنید.
چرخ‌گوشت مولینکس لرزش و سروصدای شدید دارد، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
  • تغییر شکل در بدنه و نحوی مونتاژ : مونتاژ را اصلاح کنید.
  • کج شدن یا شکستن پره‌های پروانه خنک کننده : آن را تعویض کنید.
  • ساییدگی یاتاقان موتور : آن را تعویض کنید.
  • جسم خارجی در قسمت محور خرد کننده یا غلتک گوشت گیر کرده است: جسم خارجی را بردارید.
موقع کارکردن موتور چرخ گوشت مولینکس گریس از قسمت چرخ‌دنده‌ها بیرون می‌ریزد، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
  • اتصالات مکانیک شل شده‌است: محافظ بدنه‌ی چرخ‌دنده‌ها را محکم کنید.

اگر نتوانستید موارد بالا را انجام دهید، با نمایندگی تعمیرات مولینکس تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس در تهران

آبمیوه‌گیری مولینکس با توان و قدرت بالایی که دارد، می تواند هر روزه نوشیدنی تازه و گوارا و طبیعی تهیه کند. این دستگاه با داشتن مخزن تفاله می تواند برای مدت طولانی کار کند و نیاز به قطع فعالیت به خاطر خالی کردن تفاله ندارد. در آبمیوه گیری مولینکس گنجایش ظرف تفاله بیش از یک لیتر است و از جنس پلاستیک ساخته شده است تا هم سبک باشد و هم به آسانی تمیز شود. دکمه تنظیم سرعت دستگاه این امکان را ایجاد می کند تا برای میوه‌های مختلف، سرعت های مختلف را انتخاب کرد. این مدل در دو سرعت فعالیت می کند که توسط دکمه قرمز رنگ کناری دستگاه قابل انتخاب است. پایه‌های ضد لغزش باعث ایستایی دستگاه در حین کار می شود.

با آبمیوه‌گیری مولینکس، آبمیوه های طبیعی عضو همیشگی وعده‌های غذایی شما خواهند شد. این مدل دارای یک مخزن آبمیوه هم هست که در جلوی دستگاه به خروجی وصل می شود تا آبمیوه وارد آن شود. با این آبمیوه گیری، ویتامین ها از درون میوه ها به لیوان شما منتقل شده و مصرف می شوند. استفاده آسان از این دستگاه و امکان شستشو قطعات در ماشین ظرفشویی، کاربرد روزانه آن را ممکن و آسان می سازد. مولینکس، تولید و عرضه کننده لوازم خانگی برقی با کیفیت در سراسر جهان است. محصولات این شرکت معمولاً در رنگ های سفید و قرمز ارائه می شود و به خوبی شناخته شده هستند. چنانچه آبمیوه گیری مولینکس شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری مولینکس دار نمایندگی تعمیرات

عیب یابی آبمیوه گیری مولینکس در نمایندگی تعمیرات به شرح زیر می باشد:

دوشاخه یا سیم رابط آبمیوه گیری مولینکس معیوب شده است، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

رفع عیب: از آن جا که اکثر مصرف کنندگان جهت خروج دو شاخه از پریز، سیم رابط را می کشند، قطع ارتباط سیم با دو شاخه در موارد بسیار متعدد دیده شده است.
در این گونه موارد بهتر است دو شاخه جدید تهیه کرده و به سیم رابط وصل شود تا دستگاه به شرایط عادی بازگردد. اگر در سیم رابط آثار لهیدگی وجود دارد، بدون شک در آن نقطه قطع شدگی به وجود آمده است؛ بنابراین، تعویض سیم رابط الزامی است (از اتصال سیم در نقاطی که به موجب وارد آمدن ضربه قطع شده اند جدا خودداری نمایید).

کلید اصلی آبمیوه گیری مولینکس خراب شده است، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

رفع عیب: سیم های متصل به کلید را از آن جدا کرده و توسط اهم متر 1*R به بررسی آن بپردازید. ابتدا رابط های آومتر را به پایه های کلید وصل کنید، سپس کلید را روشن و خاموش نموده و در این حالت به عقربه دقت نمایید. در صورت سالم بودن کلید، حالت وصل آن، عقربه آومتر را به سمت صفر متمایل می سازد. با قرار گرفتن کلید در حالت قطع، عقربه به طرف بی نهایت باز می گردد. اگر کلید علائمی غیر این را نشان دهد، معیوب بوده و باید تعویض شود.

سیم های اصلی مدار آبمیوه گیری مولینکس قطع شده اند، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

رفع عیب: ابتدا بدنه دستگاه را باز کنید و سپس صحت اتصالات را بررسی نمایید. در صورت برخورد با سیمی که قطع و یا از محل اتصال خود خارج شده، آن را مجدداً در جای اصلیش مستقر نمایید تا عیب دستگاه برطرف شود.

اورلود آبمیوه گیری مولینکس خراب است، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

رفع عیب: بعضی از آبمیوه گیری ها دارای اورلود هستند. اورلود در سر راه برق اصلی مدار و عموماً نول تعبیه می شود. کنتاکت های این قطعه حفاظتی در حالت عادی به یکدیگر متصل بوده و نول با عبور از آن به موتور می رسد. اگر به دلیلی این اتصال در شرایط عادی قطع باشد، از آن جا که به مصرف کننده (موتور) نول نمی رسد، روشن نخواهد شد.

قسمتی از مدار موتور آبمیوه گیری مولینکس قطع است، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

رفع عیب: موتور بعضی از آبمیوه گیری ها از نوع قطب چاکدار و یونیورسال است. همان طور که قبلا نیز ذکر شد، مدار این دو نوع موتور الکتریکی، سری است. بنابراین قطع ارتباط هر قطعه با سایر اجزا، می تواند عملکرد موتور را به طور کامل متوقف نماید. دستگاه را از برق جدا نموده و توسط آومترR*1 یا R*10 به بررسی درستی اتصالات اجزا موتور با یکدیگر بپردازید. قطعه معیوب را ترمیم نموده و اتصالاتی را که به هر دلیل قطع شده اند، به جایگاه اصلی آنها بازگردانید تا مشکل موتور رفع شود.

موتور آبمیوه گیری مولینکس سوخته است، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

رفع عیب: ابتدا باید نوع موتور شناسایی شود. در صورتی نتوانستید به تعمیرات آبمیوه گیری بپردازید، با نمایندگی تعمیرات مولینکس تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات غذاساز، قهوه ساز، آبمیوه گیری و چرخ گوشت مولینکس

  • هزینه ی تعمیرات با توجه به ایراد و یا مشکلی که دستگاه دارد، کاملا متفاوت است.
  • آبمیوه گیری، چرخ گوشت، غذاساز و قهوه ساز مورد نظر به محض پذیرش در بخش تعمیرات آی پی امداد، توسط کارشناسان بررسی و ایرادات دستگاه ها توسط نمایندگی تعمیرات مولینکس مشخص خواهد شد.
  • پس از عیب یابی، برآورد هزینه ی تعمیرات این دستگاه ها، با اس ام اس و یا تماس تلفنی به مشتری اعلام می گردد.
  • پس از تایید نهایی توسط مشتری ، عملیات تعمیر آغاز خواهد شد.
  • اطلاع از روند تعمیرات محصولات به صورت ارتباط تلفنی یا پیگیری از طریق سایت امکان پذیر می باشد.
  • تمامی قطعات تعویض شده توسط آی پی امداد، قطعات اصلی و اورجینال است و با ارائه ی خدمات گارانتی خواهد بود.

نتیجه گیری از بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات مولینکس در آی پی امداد

نتیجه گیری از بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات مولینکس در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

آی.پی امداد، نمایندگی تعمیرات غذاساز مولینکس در تهران است. آی.پی امداد یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات لوازم خانگی است که  به ‌صورت کاملاً تخصصی در این حیطه فعالیت می کند.. این مجموعه با داشتن خبره ترین و کارآمد ترین تعمیرکاران نمایندگی مجاز در تهران، توانسته‌ است تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات انواع لوازم خانگی با برندهای خارجی و ایرانی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به ‌روز در این زمینه باشد.

برای درخواست تعمیرکار لوازم خانگی مولینکس با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

3.2/5 - (23 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

32 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • روشنفکر 31 تیر 1402

    سلام من یک دستگاه خردکن مولینکس خریدم که بعد از چنددقیقه کارکردن و گرم شدن خاموش میشود و بعد از سرد شدن کامل دوباره کار میکند علت چه می تواند باشد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 تیر 1402

      درود، ترموستات حرارتی دستگاه دچار خرابی شده است.

      پاسخ دادن
1 2
اینستاگرام آی پی امداد