logo logo نمایندگی تعمیرات تفال با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات تفال

نمایندگی تعمیرات تفال
نمایندگی تعمیرات تفال
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات تفال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات تفال در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر لوازم خانگی و برقی تفال در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد ، در ادامه علاوه بر هزینه تعمیرات لوازم خانگی تفال به نکات ایمنی و آموزشی قهوه ساز ، چای ساز ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری و … پرداخته ایم .

توجه : کاربر گرامی هرگونه سوالی درباره تعمیرات لوازم خانگی تفال داشتید کافی است در انتهای صفحه ( قسمت دیدگاه ) پرسش نمایید تا تعمیرکار تفال به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشد .

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات لوازم خانگی تفال صرفه جویی داشته باشید.

در ادامه با آی پی امداد همراه بمانید

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر تفال در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر تفال در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در انتهای مقاله می توانید شماره تماس های شعبات مختلف نمایندگی تعمیرات تفال را مشاهده نمایید
  2. نزدیکترین شعبه به محلا زندگی خود را در نظر بگیرید
  3. با آی پی امداد تماس بگیرید
  4. یا از طریق سایت به ثبت درخواست اینترنتی اقدام نمایید
  5. مشخصات تکنسین و تعمیرکار تفال را از طریق پیامک تحویل بگیرید.
  6. در کمتر از یک ساعت تعمیرکار به محل شما اعزام خواهد شد
  7. در انتها می توانید فاکتور و برگه گارانتی را دریافت نموده و همچنین در نظر سنجی شرکت نیز مشارکت داشته باشید

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تفال در امداد آی پی دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیرات تفال در تهران

در هر خانه‌ای برندهای متفاوتی از لوازم برقی پیدا خواهد شد. امروزه برندهای مختلفی از لوازمات خانگی در بازار عرضه می شوند که برند تفال یکی از آن برندهای معروف است. اگر با مشکل خرابی لوازم برقی مواجه شده‌اید، نمایندگی تعمیرات تفال در تهران با سال‌ها تلاش و تجربه در تعمیر لوازم برقی تفال ، در اختیار شما قرار دارد. خرابی لوازم برقی یکی از مشکلات همیشگی است که ممکن است با آن مواجه شده باشید. آی. پی امداد توسط نمایندگی مجاز خود، به تمامی اشکالاتتان در زمینه تعمیر لوازم برقی رسیدگی خواهد کرد. دیگر نگران خرابی لوازم برقی و هزینه بالا تعمیرات نباشید؛ آی.پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات تفال به ‌طور حضوری و ظرف مدت ‌زمان کم، در خدمت شما خواهد بود تا بررسی‌ها و اقدامات لازم را انجام دهد.

تعمیرات لوازم برقی تفال در منزل ، محل

مراکز آی.پی امداد در تهران با گرد آوری بهترین کارشناسان مطرح کشور ، این شرایط را فراهم کرده اند تا مشکلات تعمیر لوازم برقی تفال را در کوتاه‌ترین زمان، درب منزل یا محل موردنظر شما تعمیر کنند. نمایندگی مجاز تعمیرات تفال ، با آگاهی کامل و دانش و تجربه بالا در زمینه تعمیرات لوازم برقی، شایستگی خود را به شهروندان تهرانی ثابت کرده‌اند. برای تعمیر وسیله‌های برقی خود قاعدتاً ساعت‌ها وقت و زمان لازم احتیاج دارید و ممکن است به دلیل مشغله‌های کاری بالا یا نداشتن وقت آزاد، امکان مراجعه شما برای سرویس و تعمیر لوازم برقی وجود نداشته باشد.

نمایندگی مجاز تعمیرات تفال با اعزام متخصصین تعمیرات تخصصی لوازم برقی در منزلتان یا هر منطقه از تهران که حضور داشته باشید، مشکلات فنی و تخصصی شما را برطرف خواهند کرد. نمایندگی مجاز تعمیرات تفال در صورت جزئی بودن تعمیر لوازم برقی، آن را در مدت ‌زمان کم برایتان تعمیر می کنند اما با وجود مشکل پیچیده‌تر و صرف زمان بیشتر آن را به مراکز آی.پی امداد خواهند برد و پس از تعمیر و تعویض قطعات مورد نیاز، در مدت ‌زمان تعیین ‌شده، وسیله مورد نظر را تحویل شما می دهند.

خدمات تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تفال در تهران

در این بخش با خدمات تعمیرگاه مجاز لوزام خانگی تفال بیشتر آشنا خواهید شد:

لوازم برقی برند تفال شامل:

  • قهوه ساز
  • چای‌ساز
  • چرخ‌گوشت
  • آبمیوه گیری
  • مخلوط‌کن
  • بلندر
  • آسیاب
  • اتو
  • جارو شارژی

و تمامی لوازمات برقی مورد استفاده در هر خانه ای، می شود. تمامی این لوازمات برقی می‌توانند پس از چند سال استفاده مفید، با مشکلات و خرابی‌های جزئی و فنی مواجه شوند که ما در این مقاله سعی کردیم به آشنایی بیشتر با نمایندگی مجاز تعمیرات تفال و مشکلات و خرابی قهوه ساز، چای‌ساز و چرخ‌گوشت تفال بپردازیم؛ پس ادامه مطالب را از دست ندهید.

نمایندگی تعمیرات قهوه ساز تفال در آی پی امداد

  • قهوه ساز یکی از دستگاه‌های برقی است که امروزه در اکثر آشپزخانه‌ها وجود دارد.
  • این وسیله برقی پس از استفاده و کارایی، ممکن است با خرابی مواجه شده باشد که شما از پس تعمیر آن برنیایید.
  •  آی. پی امداد با ارائه خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات قهوه ساز تفال در تهران، سعی در حل مشکلات شما دارد.

در ادامه مطلب شما را با یکی از قهوه ساز تفال آشنا خواهیم کرد.

تعمیر قهوه ساز تفال مدل CM4428

قهوه ساز تفال مدل CM4428 یکی از باکیفیت‌ترین و مطلوب‌ترین قهوه سازهای مدل تفال است که با طراحی ساده و شیک خود، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. سیستم نگهدارنده این قهوه ساز برای تعویض مجدد فیلتر به‌ صورت کاملاً ساده و بدون هیچ مشکلی باز خواهد شد. این قهوه ساز میزان آب مورد نیاز برای تهیه تعداد قهوه را به خوبی نشان خواهد داد. کار با این دستگاه بسیار آسان است. برای روشن کردن آن از یک کلید به همراه نشانگر استفاده خواهد شد.

همچنین دارای قوری شیشه‌ای مستحکم است که قابلیت قرار گرفتن در ماکروویو را دارد. اگر جزو آن افرادی هستید که روزانه میزان زیادی قهوه مصرف می‌کنید، قهوه ساز تفال CM4428 مدلی شیک، ارزان و بسیار با کیفیت است که قهوه‌ای لذیذ و خوش‌ طعم را برایتان آماده خواهد کرد. شرکت تفال یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌ خانگی و برقی است که شاهد عرضه بسیاری از لوازمات برقی آن در بازار هستیم.

 عواملی که نشان از خرابی دستگاه قهوه ساز تفال می‌دهد از زبان نمایندگی تعمیرات

  • روشن نشدن چراغ نشانگر.
  • سرد شدن قهوه در مدت ‌زمان بسیار کم.
  • جوشیدن قهوه در داخل دستگاه.
  • ایجاد صدا بد.
  • لرزش.
  • تغییر نکردن حرارت آب.

موارد ذکر شده در بالا از عواملی هستند که نشان‌ دهنده خرابی دستگاه قهوه ساز خواهند بود که برای رسیدگی به آن و برطرف کردن مشکل، باید به نمایندگی مجاز تعمیرات تفال در تهران مراجعه کنید.

علت خرابی قهوه ساز تفال از زبان تعمیرکار نمایندگی تعمیرات

  • خرابی ترموستات دستگاه قهوه ساز.
  • خرابی لامپ خبر دستگاه.
  • خرابی المان گرم‌کننده قهوه ساز.

و بسیاری از موارد دیگر که باعث خرابی دستگاه قهوه ساز تفال هستند. آی. پی امداد مرکز نمایندگی مجاز تعمیرات تفال برای حل مشکل و جلوگیری از خرابی بیشتر این دستگاه، طبق خواسته شما اعلام حضور خواهد کرد.

 برخی از مراحل ساده تعمیرات قهوه ساز تفال

قهوه ساز یک دستگاه نسبتاً متوسط است که از قطعات و اجزا مختلفی تشکیل شده است؛ پس برای تعمیر این دستگاه می‌توان به آسانی هر قطعه را از هم جدا و یا تعمیر و تفکیک کرد. ترموستات، لامپ خبر، المنت دم کننده، المنت گرم نگهدارنده و… به راحتی قابل تعویض هستند. برای تعمیر این دستگاه نیاز به هیچ ابزار خاصی نیست و خودتان به راحتی می‌توانید آن را با چند روش کاملاً ساده تعمیر یا مشکلش را برطرف کنید. پس با ما همراه باشید.

  • در برخی موارد ممکن است دستگاه قهوه ساز، آب درون دستگاه را داغ نکند که مشکل از برق نداشتن پریز است یا دوشاخه و سیم رابط قهوه‌ جوش با مشکل رو به ‌رو شده اند. برای رفع این مشکل، ورودی برق دستگاه قهوه ساز را به هم متصل کنید. اگر عقربه مندرج شده بر روی صفر بود، یعنی سالم است و اگر غیر این بود، باید دوشاخه و سیم مربوطه را تعویض کنید.
  • در بسیاری از مواقع هم قهوه شما مزه بسیار تلخی خواهد داد که به ‌منظور استفاده قهوه زیاد در قهوه جوش است؛ پس باید مقدار مصرفی کمتری در داخل آن بریزید.
  • قهوه هنگام درست شدن در داخل دستگاه می‌جوشد که به معنای تنظیم نبودن ترموستات قهوه ساز است؛ پس یا باید تعویض شود یا به ‌صورت دلخواه شما، تنظیم مجدد گردد.

و موارد دیگر که می‌توان از طریقی کاملاً ساده مشکلش برطرف شود. اگر نتوانستید خودتان مشکل را حل کنید، بهتر است با نمایندگی مجاز تعمیرات تفال تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات چایساز تفال در آی پی امداد

چای‌ساز یکی از محصولات برقی است که در ظرف مدت‌ زمان بسیار کم، چایی دلپذیر و خوش دمی را برایتان آماده خواهد کرد. چای‌ساز تفال مدلbk511 یکی از لوازم برقی آشپزخانه خانم‌ها به‌حساب می‌آید که به دلیل سرعت و کیفیت عالی بسیار پرفروش است. یکی از ویژگی‌های مهم چای‌ساز تفال مدلbk511 قابلیت گرم نگهداری چایی در مدت زمان طولانی است. کتری بزرگ این چای‌ساز حاوی استیل ضدزنگ و براق است که یک قوری در اندازه کاملاً استاندارد مطابق با اندازه کتری ساخته شده، دارد.

این دستگاه دارای المنت استیل است که نشان از عملکرد بالا آن دارد. بعد از به نقطه‌ جوش رسیدن آب، به ‌طور خودکار خاموش خواهد شد و در اتمام کار با ایجاد صدایی، پایان کار خود را اعلام خواهد کرد. قوری چای‌ساز تفال مدلbk511 از یک توری بلند و فلزی برخوردار است. کارایی بسیار بالا این کتری چای‌ساز طرفداران خاص خود را دارد که کیفیت کار بسیار برایشان مهم است. این دستگاه نه‌تنها منجر به آماده شدن چایی خوش ‌رنگ و طعم می شود، بلکه با طراحی شیک و مدرن خود، بسیار مناسب تزئین فضا آشپزخانه خواهد بود.

علت خرابی و تعمیر چای‌ساز تفال

برخی از مواردی که نشان از خرابی چای‌ساز تفال دارند، عبارتند از:

  • خاموش شدن کتری قبل از رسیدن به نقطه‌جوش: صفحه سنسور که بسیار حساس است و ممکن است ترموستاتی که دما کتری را کنترل می‌کند، باعث از بین رفتن حساسیت آن بشود.
  • صدا اتمام کار کتری بلند خواهد شد، اما کتری به دما استاندارد نرسیده است: نشان از قطع المنت دستگاه دارد.
  • روشن نشدن سینی کتری: به علت خراب بودن پریز یا رابط است.

موارد بالا، از عوامل خرابی دستگاه چای‌ساز هستند که با کمی بررسی، می‌توانید این علل خرابی‌ها را پیدا کنید یا به نمایندگی مجاز تعمیرات تفال برای تعمیرات چای‌ساز مراجعه بفرمایید.

نمایندگی تعمیرات چرخ‌گوشت تفال در آی پی امداد

ما در این قسمت می‌خواهیم به معرفی و کارایی یکی از مدل‌های چرخ‌گوشت تفال بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

چرخ‌گوشت تفال مدل NE610138 یکی از مدل‌های برجسته برند تفال است. وجود این دستگاه در هر آشپزخانه‌ای ضروری و نیاز است. جنس عالی وسیله برقی ازجمله نکات مهمی است که باید بسیار به آن توجه شود. چرخ‌گوشت تفال مدل NE610138 یکی از منحصر به ‌فردترین مدل‌های چرخ گوشت است. این دستگاه دارای بدنه استیل و ضد زنگ بوده که از طراحی زیبایی برخوردار است. همچنین از سیستم چرخش معکوس، جنس تیغه عالی و اندازه و وزن استاندارد ساخته شده است.

قطعات این دستگاه به خوبی در کنار هم جاسازی شده‌اند. همچنین از دو شبکه ریز و درشت برای گوشت و مواد مورد نیاز استفاده خواهد شد. قابلیت درست کردن سوسیس و سری کره ساز، از ویژگی‌های بسیار مهم آن هستند. برند تفال از برندهای معروف است که نه‌تنها در ایران، بلکه کشورهای دیگر دنیا شناخته شده و معتبر است. این برند دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تفال در کشور است که در صورت ایجاد مشکل، می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

تعمیر چرخ‌گوشت تفال در صورت وجود مشکل

در صورت ایجاد مشکل در چرخ‌گوشت تفال، با توجه به راهکارهای آسان می‌توانید به‌ راحتی نواقص آن را برطرف کنید.

چرا کلید چرخ گوشت تفال روشن است اما دستگاه هیچ حرکتی نمی‌کند (راه‌ اندازی نمی شود)

  • یکی از دلایل آن، از بین رفتن زغال جار بک موتور دستگاه است که باید آن را تعویض کنید.
  • کنتاکت ضعیف عملکرد ترمینال‌های کلید که نیاز به تعمیر و یا تعویض کلید دارند.

بیرون زدن گریس در حین کارکرد موتور چرخ گوشت تفال

  • محافظه چرخ‌دنده نیاز به محکم کردن دارد.

روشن بودن و کار کردن موتور چرخ گوشت تفال در صورت نچرخیدن مارپیچ داخلی دستگاه

  • ساییده شدن چرخ: عوض کردن چرخ‌دنده.
  • شکستگی پیچ فنر: باید تعویض گردد.
  • شکستگی پیچ فنر: تعویض گردد.
  • ایجاد صدای بد در موتور: خاموش کردن دستگاه.
  • از بین رفتن عایق‌بندی: تعویض موتور دستگاه چرخ‌گوشت.

لرزش و ایجاد صدا نامتعارف در چرخ گوشت تفال برای چیست و چگونه تعمیر و عیب یابی نماییم

  • گیرکردن گوشت.
  • تغییر شکل مونتاژ: تعویض گردد.
  • شکستگی پره‌ها: تعویض گردد.

در صورت امکان و صلاح‌دید، اگر توانایی انجام کارها را در خود نمی‌بینید، بهتر است آی.پی امداد نمایندگی مجاز تعمیرات تفال را برای تعمیر چرخ‌گوشت تفال فرا بخوانید.

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم برقی تفال در تهران

اگر شما هم از لوازم برقی برند تفال استفاده می‌کنید، در صورت وجود مشکل برای تعمیرات لوازم برقی تفال می‌توانید با آی.پی امداد که از بزرگ‌ترین مراکز نمایندگی مجاز تعمیرات تفال در تهران است، جهت مشاوره و برطرف سازی مشکل خود تماس حاصل نمایید. نمایندگی مجاز تعمیرات تفال در تمام ساعاتی که شما اطلاع از بروز مشکل خود دهید، در دسترس هستند تا پاسخگو همیشگی برای رفع مشکلتان باشند. بهترین مشاوره و راهنمایی در زمینه تعمیرات لوازم برقی تفال، توسط پرسنل آی. پی امداد در اختیار شما شهروند گرامی تهرانی قرار خواهد گرفت.

هزینه تعمیرات لوازم برقی تفال

نمایندگی مجاز تعمیرات تفال برای تعمیرات قهوه ساز، چای‌ساز و چرخ‌گوشت تفال، در مراکز آی پی امداد و یا منزل به‌ محض بررسی و پذیرش، کارشناسان واحد آی.پی امداد بعد از برآورد هزینه‌ها و دستمزد شما را از هزینه نهایی با خبر خواهند کرد. هزینه‌ها با توجه به مراحل تعمیرات متفاوت است. کارشناسان پس از تخمین هزینه نهایی و اطلاع به شما، در صورت تمایل و صرف هزینه، اقدام به تعمیرات می‌کنند. چنانچه لوازم برقی شما احتیاج به تعویض قطعه‌ای داشته باشند، تکنسین‌ها بهترین قطعات را برای راه‌اندازی دستگاه به کار خواهند برد. در هنگام وجود دستگاه در مراکز آی.پی امداد می‌توانید از طریق تماس تلفنی از روند تعمیر دستگاه خود باخبر شوید.

نتیجه گیری از بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات تفال در آی پی امداد

نتیجه گیری از بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات تفال در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • ارتباط با تعمیرکار حرفه ای تفال
  • به قطعات فابریک تفال دسترسی خواهید داشت
  • در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از خدمات تعمیر لوازم خانگی تفال در محل استفاده کنید
  • در هزینه های خود بالاترین میزان صرفه جویی را خواهید داشت

برای درخواست تعمیرکار لوازم خانگی تفال با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

3.6/5 - (18 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

176 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حسین عباسی 03 مهر 1400

    باسلام من یک دستگاه اتومارک تفال دارم که مدتی است بشدت از مخزن آب می چکد لطفا راهنمایی کنید چطوری وکجابفرستم برای تعمیر.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 مهر 1400

      سلام، خدمات آی پی امداد برای تعمیرات تفال فقط در شهر تهران میباشد با شماره 58941 تماس حاصل نمایید

      پاسخ دادن
  • ن - اسماعیلی 23 شهریور 1400

    سلام خسته نباشید. سرخ کن تفال دارم. مثل قبل خوب سرخ نمیکنه و زمان سرخ کردنش طولانی شده قدرت سرخ کردنش پایبن امده و کارایی قبل را نداره.

    پاسخ دادن
  • سارا 20 شهریور 1400

    سلام شب خوش من بخارگر تفال دارم میزنم به برق فیوز میپره

    پاسخ دادن
  • مهران 12 شهریور 1400

    سلام ببخشید اورینگ مخلوط کنمون خراب شده وقتی می‌خوابیم پارچ مخلوط منو باز کنیم هرچی داخلش هست می‌ریزه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 شهریور 1400

      سلام، اورینگ باید تعویض بشه.

      پاسخ دادن
  • میترا 11 شهریور 1400

    سلام اتوی بخارما مخزن داره وقتی به برق میزنیم خودمخزن گرم میشه ولی نه آب روجوش میاره نه اتوداغ میشه چیکارکنیم ماساکن مازندران جاده نورهستیم اگه اینجاتعمیرکارداریدمیشه لطفامعرفی کنید.ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 شهریور 1400

      سلام، خیر اونجا تعمیرکار نداریم، نیازی هم به تعمیرکار نیست، با رسوب گیری مشکلتون حل میشه.

      پاسخ دادن
  • شهرام 07 شهریور 1400

    سلام اتوی تفال من رسوب زده و موقع اتو کشیدن روی لباس پخش میشه با اینکه آب جوش توش میریزم . چراغش چند وقته قطع و وصل میشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 شهریور 1400

      سلام دستگاهتون دچار اتصالی شده، پمپ دستگاهتونم مشکل داره که البته بدون بررسی دقیق نمیشه راهنمای رفع عیبش رو بیان کرد اما چندبار به جای اب جوهر نمک بریزید و وقتی اتو داغ داغ شد پمپ رو بزنید که تخلیه کنه، بعدش با آب بشورید شاید مشکل حل شده باشه.

      پاسخ دادن
  • منوچهر اوتارلو 31 مرداد 1400

    سلام اتو بخار من گرم نمیکنه چکار کنم

    پاسخ دادن
  • حسین 16 مرداد 1400

    سلام. امکان تبدیل اتوی بخار تفال از حالت شارژی به سیمی وجود دارد؟

    پاسخ دادن
  • کارساز 04 مرداد 1400

    ببخشید همزن دستگاه غذا ساز من شکسته چکار باید کرد ؟

    پاسخ دادن
  • حسین فلاح 03 مرداد 1400

    سلام ساندیچ ساز (تفال) ما سوخته من را راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 مرداد 1400

      سلام، با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • وحید 10 تیر 1400

    سلام اتوی مخزن دار تفال من نیاز به تعویض مخزن داره هزینه اش چقدر میشه

    پاسخ دادن
  • حیدر 04 تیر 1400

    سلام عصر بخیر ی سوال داشتم من دوتا زود پز تفال دارم که دوتا شم از قسمت درب هاش خراب شدن ودستگیره هاشم سوخته چیکار باید بکنم که تعمییر شن هرحاهم بردم گفتن لوازمش گیر نمیادش ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • رجب پو 05 تیر 1400

      سلام اتو بخار تفال هنگام روشن بودن یکباره بدون هیچ علامت دیگری خاموش شد و دیگر روشن نمیشود. آیا قابل تعمیر است؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 06 تیر 1400

        سلام، بله. مشکل میتواند از برد الکترونیکی یا سیم های داخل و ترموستات باشد. برای عیب یابی و رفع مشکل میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات تفال بهره مند شوید.

        پاسخ دادن
  • مرجان 22 خرداد 1400

    سلام در حین اتوکشی آب مخزن تمام شد آب ریختم سرریز شد و بعد اتو جرقه زد ،آیا قابل تعمیر هست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 خرداد 1400

      سلام، اتو را بزارید کاملا خشک شود و با باد ملایم آب باقیمانده را خشک نمایید

      پاسخ دادن
  • معصومه شمس 13 خرداد 1400

    سلام برای تمییز کردن اتوی بخار تفال از سرکه میشه استفاده کرد؟ کف اتو و بخارش رنگ زنگ زدگی داره چیکار کنم درست بشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 خرداد 1400

      سلام، کمی جوهر نمک و آب بریزید و بزارید داغ شود و بخار بگیرید تا رسوبات بیرون بیاد و مجدد آب بریزید و تکرار کنید. دقت نمایید که میزان جوهر نمک باید خیلی کم باشد

      پاسخ دادن
  • قاسمعلی توکلی 10 خرداد 1400

    سلام جهت تعمیر چای ساز به کجا مراجعه کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 خرداد 1400

      سلام، شماره داخل سایت درج شده است، جهت خدمات تفال در آی پی امداد با شماره 58941-021 تماس حاصل نمایید

      پاسخ دادن
  • فراهانی 28 اردیبهشت 1400

    سلام وقت بخیر چای ساز تفال دارم از بغل قسمت تلقی کتری آب میده قابل تعمیر هست ؟اگر بله به کجا مراجعه کنم

    پاسخ دادن
  • عاطفه دباغی 22 اردیبهشت 1400

    سلام روز بخیر .من یه پلوپز ارامپز تفال دارم مدلR04_B فقط دکمه لمسی منو کار میکنه و بقیه دکمه ها که شمامل شروع و تمام و تایمر هست کار نمیکنه کجا ببرمش درس میکنن ممنونم ازتون

    پاسخ دادن
  • مهدی 13 اردیبهشت 1400

    سلام وقت بخیر. آبنمای چای ساز بدون شکستن از محل خودش جدا شده و در سمت دیگر هم نشتی قطره ای دارد

    پاسخ دادن
  • بشیری 13 اردیبهشت 1400

    سلام اتوی تفال دارم که روشن نمیشه گویا برقش قطع شده ایا نماینده شما میان منزل برا تعمیرش

    پاسخ دادن
  • علی نیا 30 فروردین 1400

    سلام روز بخیر سرخ کن من یه قطعه ش شکسته چطوری میتونم تهیه کنم؟؟

    پاسخ دادن
1 2 3 4 5
اینستاگرام آی پی امداد