logo logo تعمیر بخارپز تفال با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر بخارپز تفال

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر بخارپز تفال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات بخارپز تفال واقع در آی پی امداد با هدف ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری اقدام به ایجاد شعب فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نموده است تا مشتریان این دستگاه درخواست خود را ثبت کنند. همچنین آی پی امداد برای رفاه حال مشتریان خدمات خود را در سه گزینه تعمیر دستگاه در منزل یا محل کار، مراجعه حضوری به کارگاه و استفاده از خدمات پیک ارائه می دهد. در صورت استفاده از هریک از این روش ها می توانید 3 تا 12 ماه گارانتی معتبر و فاکتور پس از اتمام کار دریافت کنید. خدمات تعمیر بخارپز تفال با 75% صرفه جویی در هزینه می تواند کمک بزرگی به شما باشد.

نحوه تماس جهت تعمیرات بخارپز تفال در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات بخارپز تفال در تهران:

  1. با نزدیکترین نمایندگی بخارپز تفال در تهران با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  2. برای ثبت درخواست تعمیر دستگاه به وب سایت آی پی امداد مراجعه کنید
  3. همچنین پس از ثبت، پیامکی حاوی پنل کاربری برای شما ارسال می شود.
  4. همچنین ممکن است نیاز به تعویض برد یا تعمیر برد باشد، دستگاه به مرکز پشتیبانی آی پی برده می شود که ظرف 72 ساعت کاری تعمیر و عودت داده می شود.
  5. کارشناس جهت تعمیر بخارپز تفال به محل مورد نظر مشتریان اعزام می شود.
  6. تعمیرات با استفاده از قطعات اصلی انجام می گردد.
  7. برای افزایش اعتماد کاربران به شما فاکتور و گارانتی ارائه می شود.
  8. تماس با مشتری برای اطلاع از میزان رضایت آنها از روند تعمیر بخارپز تفال نیز صورت می گیرد.

برای تعمیر بخارپز تفال در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

در صورتی که به تازگی با بروز مشکلاتی در کارکرد بخارپز تفال خود مواجه شده اید و به دنبال استفاده از خدمات بخارپز تفال هستید، می توانید از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد استفاده نمایید. این مجموعه خدمات تعمیرات بخارپز تفال را به روش های مختلفی به مشتریان عزیز ارائه می نماید:

  1. یکی از بهترین روش های استفاده از خدمات این مجموعه، تعمیر بخارپز تفال در محل می باشد. در این روش پس از ثبت درخواست شما، تعمیرکار بخارپز طبق هماهنگی های انجام شده، در محل یا منزل شما حضور پیدا کرده و دستگاهتان را تعمیر می کنند.
  2. در روش دیگر امکان مراجعه به مرکز مجهز آی پی امداد به صورت حضوری و تحویل دستگاه معیوب جهت تعمیر آن وجود دارد. شما با مراجعه به بخش تماس با ما می توانید آدرس نمایندگی آی پی امداد را مطالعه نمایید.
  3. شما میتوانید از خدمات پیک این مجموعه نیز بهره مند شوید. تمامی پیک های مجموعه آی پی امداد به باکس ضد ضربه مجهز هستند و هنگام دریافت دستگاه به شما رسید کتبی بابت تحویل دستگاه میدهند. در نهایت دستگاه را با ضربه گیر وکیوم میکنند و سپس جهت تعمیرات به کارگاه ارجاع میدهند. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری و پایان تعمیر بخارپز تفال شما، دستگاه را تمیز میکنند و مجدد با ضربه گیر وکیوم میکنند و در محل به شما تحویل میدهند.

خدمات نمایندگی تعمیرات بخارپز تفال در تهران

مشتریانی که در مناطق مختلف شهر تهران شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز می باشند، در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته امکان استفاده از خدمات بخارپز تفال در آی پی امداد را دارند. این مجموعه نزدیک ترین کارشناسان به محل مشتریان را برای ارائه خدمات تعمیرات بخارپز تفال  اعزام خواهد کرد.

تعمیرات بخارپز تفال در شرق تهران

خدمات تعمیرات بخارپز تفال در آی پی امداد، شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر بخارپز تفال در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر بخارپز تفال در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات بخارپز تفال در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات بخارپز تفال در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار بخارپز تفال در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار بخارپز تفال در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

نمایندگی بخارپز تفال در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه بخارپز تفال در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر بخارپز تفال در محل و منزل

آی پی امداد بخارپز تفال شما را در محل و منزل شما تعمیر و عیب یابی می کند. از مزایای خدمات تعمیر بخارپز تفال در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با اعزام تکنسین بخارپز تفال در زمان و هزینه های نهایی خود صرفه جویی کنید
  • عملکرد و نحوه تعمیر دستگاه را کنترل کنید.
  • با حرکت ندادن دستگاه، بخارپز تفال هیچ آسیبی نمی بیند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات بخارپز تفال چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مزیت اصلی آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیرات بخارپز تفال استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه می باشد. برای این منظور با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید مدل های جدید بخارپز، آی پی امداد همواره سعی می کند با برگزاری دوره هایی اطلاعات تکنسین های خود را به روز نگه دارد. مهمترین ویژگی تعمیرکار بخارپز تفال آی پی امداد عبارتند از:

  • دوره دیده و مجرب
  • دانش فنی به روز
  • آشنا به انواع مدل های بخارپز تفال
  • منظم و آراسته
  • وقت شناس و دقیق
  • انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  • رعایت مسائل ایمنی

نمایندگی بخارپز تفال در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

پس از اتمام گارانتی بخارپز تفال، تعمیر دستگاه به صورت رایگان انجام نمی شود و هزینه تعمیر به عهده مشتری می باشد. اگر گارانتی بخارپز تفال شما به پایان رسیده است، توصیه می کنیم برای تعمیر بخارپز تفال از خدمات مرکز مجاز آی پی امداد استفاده کنید. از جمله خدمات ارائه شده توسط این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

  • تکنسین های گروه آی پی امداد از متخصصین مجرب و با تجربه زیاد در تعمیر بخارپز تفال هستند.
  • هدف این شرکت کاهش هزینه های تعمیرات بخارپز تفال و انجام سریع و کارآمد آن بدون تاخیر می باشد.
  • برای راحتی شما تمامی خدمات تعمیرات بخارپز تفال توسط ما و تحت کنترل شما انجام می شود.

تعمیرات بخارپز تفال در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

همواره یکی از سوالاتی که توسط مصرف کنندگان از تعمیرکاران پرسیده می شود، این است که تعمیر بخارپز تفال چقدر زمان می برد؟ در صورت ثبت درخواست تعمیرات بخارپز تفال در محل، تعمیرکار مربوطه در کوتاه ترین زمان به محل شما مراجعه کرده و پس از عیب یابی دستگاه، در همان لحظه تعمیرات آن را انجام می دهد. همچنین در صورتی که به دستگاه را به کارگاه مجهز آی پی امداد منتقل نمایید، دستگاه سریعا تعمیر شده و به شما تحویل داده می شود. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات اصلی و مهم دستگاه نظیر موتور، برد الکترونیکی و … باشد، پس از تعویض قطعات و کمتر از 72 ساعت کاری می توانید آن را تخویل بگیرید.

هزینه تعمیرات بخارپز تفال

هزینه تعمیرات بخارپز تفال توسط اتحادیه تعمیرگاه های مجاز تعیین می شود. تعمیرگاه های مجاز خدماتی را با قیمت مناسب ارائه می دهند که باعث آسایش مشتری می شود. هزینه تعمیر بخارپز تفال شامل استفاده از قطعات اصلی در حین تعمیر و دستمزد تعمیرکار حرفه ای می باشد. در نتیجه مشتریان از قیمتی که به تعمیرگاه مجاز می پردازند رضایت دارند. اگر از هزینه تکنسین آی پی امداد راضی باشند، دستگاه تعمیر می شود. در پایان کار، فاکتور هزینه به مشتری ارائه می شود و بر اساس آن هزینه دریافت می شود و ضمانت نامه کتبی پس از انجام تعمیرات به شما تحویل داده می شود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد