logo logo تعمیر بخارپز پارس خزر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر بخارپز پارس خزر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر بخارپز پارس خزر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات بخارپز پارس خزر واقع در آی پی امداد با هدف ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری اقدام به ایجاد شعب فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نموده است تا مشتریان این دستگاه درخواست خود را ثبت کنند. همچنین آی پی امداد برای رفاه حال مشتریان خدمات خود را در سه گزینه تعمیر دستگاه در منزل یا محل کار، مراجعه حضوری به کارگاه و استفاده از خدمات پیک ارائه می دهد. در صورت استفاده از هریک از این روش ها می توانید 3 تا 12 ماه گارانتی معتبر و فاکتور پس از اتمام کار دریافت کنید. خدمات تعمیر بخارپز پارس خزر با 75% صرفه جویی در هزینه می تواند کمک بزرگی به شما باشد.

اگر فنی هستید و میخواهید خودتان بخارپز پارس خزر را تعمیر کنید، میتوانید در قسمت دیدگاه همین مقاله سوالات خود را در زمینه تعمیرات بخارپز پارس خزر مطرح نمایید تا تعمیرکاران آی پی امداد به صورت آنلاین و رایگان شما را راهنمایی نمایند.

در این مقاله به آموزش عیب یابی مشکلات بخارپز پارس خزر نیز پرداخته ایم و با مطالعه آن میتوانید مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید. اگر هم نیاز به خدمات آنلاین تعمیرکار بخارپز در آی پی امداد دارید، می توانید سوالات خود را در دیدگاه همین مقاله یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح نمایید.

نحوه تماس جهت تعمیرات بخارپز پارس خزر در آی پی امداد

برای تماس با نمایندگی تعمیرات بخارپز پارس خزر در تهران می توانید از راه های زیر تماس بگیرید:

  1. برای بهره مندی از این خدمات با شماره 02158941 تماس بگیرید و یا به وب سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیر بخارپز پارس خزر را ارسال کنید.
  2. پس از ثبت درخواست تعمیر بخارپز پارس خزر با آی پی امداد، نام تکنسین و شماره ثبت نام از طریق پیامک ارسال می شود.
  3. در بیشتر موارد تعمیرات بخارپز پارس خزر در محل انجام می شود.
  4. یک تعمیرکار بخارپز پارس خزر در عرض یک ساعت برای تعمیر لوازم خانگی شما در منزل شما حاضر می شود.
  5. در صورت نیاز به تعمیر برد مدار و یا تعویض مدار الکترونیکی دستگاه خود، پس از تعمیر بخارپز (کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری) به کارگاه آی پی امداد حمل و به شما تحویل داده می شود.
  6. کلیه خدمات بخارپز پارس خزر دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  7. پس از اتمام خدمات، کارت گارانتی به همراه فاکتور برای شما ارسال می شود.

از چه روش هایی میتوان برای تعمیر بخارپز پارس خزر از خدمات آی پی امداد بهره مند شد؟

در صورتی که به تازگی با بروز مشکلاتی در کارکرد بخارپز پارس خزر خود مواجه شده اید و به دنبال استفاده از خدمات تعمیرات بخارپز پارس خزر هستید، می توانید از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد استفاده نمایید. این مجموعه خدمات خود را به روش های مختلفی به مشتریان عزیز ارائه می نماید:

  1. یکی از بهترین روش های استفاده از خدمات این مجموعه، تعمیر بخارپز پارس خزر در محل می باشد. در این روش پس از ثبت درخواست شما، تکنسین های مجرب طبق هماهنگی های انجام شده، در محل یا منزل شما حضور پیدا کرده و دستگاهتان را تعمیر می کنند.
  2. در روش دیگر امکان مراجعه به تعمیرگاه مجهز آی پی امداد به صورت حضوری و تحویل دستگاه معیوب جهت تعمیر آن وجود دارد. شما با مراجعه به بخش تماس با ما می توانید آدرس نمایندگی آی پی امداد را مطالعه نمایید.
  3. شما میتوانید از خدمات پیک این مجموعه نیز بهره مند شوید. تمامی پیک های مجموعه آی پی امداد به باکس ضد ضربه مجهز هستند و هنگام دریافت دستگاه به شما رسید کتبی بابت تحویل دستگاه میدهند. در نهایت دستگاه را با ضربه گیر وکیوم میکنند و سپس جهت تعمیرات به کارگاه ارجاع میدهند. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری و پایان تعمیر بخارپز پارس خزر شما، دستگاه را تمیز میکنند و مجدد با ضربه گیر وکیوم میکنند و در محل به شما تحویل میدهند.

بعد از تعمیرات بخارپز پارس خزر توسط تیم آی پی امداد، واحد کنترل کیفیت خدمات، دستگاه را تست میکند و پس از اطمینان از سالم بودن آن، دستگاه را صحیح و سالم تحویل شما خواهیم داد.

خدمات تعمیر بخارپز پارس خزر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

فرقی نمی کند بخارپز پارس خزر را از کجا می خرید، مهم نیست بخارپز پارس خزر شما چه مدلی باشد، مهم این است که بخارپز پارس خزر شما است و آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیرات بخارپز پارس خزر در تهران است. آی پی امداد هر روز هفته آماده تعمیر بخارپز پارس خزر در محل و درب منزل شما می باشد. شرکت آی پی امداد در سراسر تهران شعبه دارد و می تواند خدمات خود را در شرق، غرب، شمال و جنوب ارائه دهد. از مناطق تحت پوشش تعمیر بخارپز می توان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

تعمیرات بخارپز پارس خزر در شرق تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرات بخارپز پارس خزر در شرق تهران می توانید درخواست خود را ثبت نمایید:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیرکار بخارپز پارس خزر در غرب تهران

نقاط تحت ارائه خدمات آی پی امداد در غرب تهران، شامل موارد زیر می باشد:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات بخارپز پارس خزر در شمال تهران

چنانچه ساکن شمال تهران هستید، می توانید در محله های زیر از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرگاه بخارپز پارس خزر در جنوب تهران

محله های تحت ارائه خدمات آی پی امداد در جنوب تهران شامل:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیر بخارپز پارس خزر در مرکز تهران

کاربران ساکن در مرکز تهران می توانند درخواست خود را جهت تعمیرات بخارپز پارس خزر در آی پی امداد ثبت نمایند:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر بخارپز پارس خزر در محل کار یا منزل

ساده ترین راه برای دریافت خدمات تعمیرات بخارپز پارس خزر، ثبت درخواست تعمیر در سایت است. تکنسین آی پی امداد پس از ثبت درخواست شما در مدت 1 ساعت با تجهیزات و قطعات لازم جهت تعمیر به محل شما مراجعه می کند. دلایل زیادی برای تعمیر بخارپز پارس خزر در محل شما وجود دارد:

  • نیازی به جابجایی بخارپز پارس خزر نیست به خارج از محل نمی باشد.
  • از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  • تعمیرات سریع تر انجام میگیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  • در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  • نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  • درباره علت خرابی و راه های پیشگیری از ایجاد مشکل برای بخارپز پارس خزر، می توانید از تکنسین آی پی امداد سوالات خود را بپرسید.
  • فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر بخارپز پارس خزر دریافت می کنید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات بخارپز پارس خزر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای تعمیرات بخارپز پارس خزر استفاده از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای توصیه می شود. با تماس با نمایندگی مجاز آی پی امداد در تهران، نزدیکترین تکنسین به محل شما اعزام شده و آن را تعمیر می کند. مزیت اصلی آی پی امداد نسبت به سایر سازمان ها این است که متخصصان و تعمیرکاران متخصص را از سراسر ایران گرد هم آورده است. این تعمیرکاران تجربه زیادی در تعمیر بخارپز پارس خزر دارند.

این نمایندگی علاوه بر تجربه و تخصص تعمیرکاران، تکنسین های خود را برای ارتقای دانش و مهارت خود در زمینه فناوری های جدید و پیشرفته در انواع مدل های بخارپز پارس خزر آموزش می دهد. همچنین به شما کمک می کند تا مشکل بخارپز پارس خزر خود را سریع و به بهترین شکل حل کنید. در آی پی امداد، اعتماد شما برای ما ارزشمند است. در زیر مهمترین فاکتورهای تکنسین بخارپز پارس خزر آورده شده است:

  • آشنا به انواع مدل های بخارپز پارس خزر
  • دانش فنی به روز
  • منظم و آراسته
  • وقت شناس و دقیق
  • انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  • استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  • ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  • تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات بخارپز پارس خزر یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

با بخارپز پارس خزر مشکل دارید؟ آیا به تعمیر بخارپز پارس خزر نیاز دارید؟ پس از اتمام گارانتی بخارپز پارس خزر، دیگر تعمیرات این دستگاه رایگان نخواهد بود و باید هزینه تعمیر را بپردازید. اگر بخارپز پارس خزر شما خارج از گارانتی است، توصیه می کنیم از مرکز تعمیرات آی پی امداد برای تشخیص و تعمیرات بخارپز پارس خزر خود استفاده کنید:

  • تکنسین های گروه آی پی امداد متخصصین مجربی هستند که تجربه کافی در تعمیر بخارپز پارس خزر دارند.
  • تمام تلاش این شرکت کاهش هزینه تعمیرات بخارپز پارس خزر و انجام سریع و حرفه ای شبانه روزی می باشد.
  • ضمناً مشتریان گرامی جهت سلامتی شما کلیه تعمیرات بخارپز پارس خزر در منزل و زیر نظر مستقیم شما انجام می شود.
  • در صورت نیاز، تکنسین های سرویس آموزش های لازم را برای استفاده صحیح و نگهداری از بخارپز پارس خزر ارائه می دهند.

تعمیرات بخارپز پارس خزر در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

همواره یکی از سوالاتی که توسط مصرف کنندگان از تعمیرکاران پرسیده می شود، این است که تعمیر بخارپز پارس خزر چقدر زمان می برد؟ در صورت ثبت درخواست تعمیرات بخارپز پارس خزر در محل، تعمیرکار مربوطه در کوتاه ترین زمان به محل شما مراجعه کرده و پس از عیب یابی دستگاه، در همان لحظه تعمیرات آن را انجام می دهد. همچنین در صورتی که به دستگاه را به کارگاه مجهز آی پی امداد منتقل نمایید، دستگاه سریعا تعمیر شده و به شما تحویل داده می شود. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات اصلی و مهم دستگاه نظیر موتور، برد الکترونیکی و … باشد، پس از تعویض قطعات و کمتر از 72 ساعت کاری می توانید آن را تخویل بگیرید.

همچنین طبق توضیحاتی که در بالا داده ایم از 3 روش میتوانید از خدمات تعمیرات بخارپز در آی پی امداد بهره مند شوید.

عیب یابی مشکلات بخارپز پارس خزر

در این مقاله به آموزش عیب یابی مشکلات بخارپز پارس خزر هم پرداخته ایم و با مطالعه آن میتوانید مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید. اگر هم نیاز به خدمات آنلاین تعمیرکار بخارپز در آی پی امداد اشتید، کافی است سوالات خود را در دیدگاه همین مقاله یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح نمایید.

  1. تعمیرات مشکل روشن نشدن بخارپز پارس خزر
  2. نحوه تعمیر نشت آب بخارپز پارس خزر
  3. طریقه عیب یابی ناهماهنگی بین بخش‌های بخارپز پارس خزر
  4. چگونه مشکل طول زمان پخت نامناسب را تعمیر کنیم؟

تعمیرات مشکل روشن نشدن بخارپز پارس خزر

اگر بخارپز پارس خزر روشن نشود، ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که باید بررسی شود:

  • ابتدا از اتصال صحیح بخارپز پارس خزر به برق و وجود برق در محل استفاده اطمینان حاصل کنید.
  • ممکن است قسمت داخلی بخارپز پارس خزر به دلیل آسیب، گرفتگی و یا موارد دیگر روشن نشود. در این صورت بهتر است بخارشو تعمیر کنید یا قطعه معیوب را تعویض کنید.
  • عایق بودن دستگاه به دلیل عملکرد ضعیف و سایر مشکلات از سوختن جلوگیری می کند. در این صورت بهتر است بخارپز را تعمیر یا تعویض کنید.
  • گاهی اوقات سیم برق دستگاه آسیب می بیند یا پاره می شود و باعث روشن نشدن بخارپز پارس خزر می شود. در این صورت بهتر است دوشاخه برق را تعمیر یا تعویض کنید.
  • در برخی موارد مشکلات نرم افزاری باعث روشن نشدن موتور بخارپز پارس خزر می شود. در این صورت، بهتر است به تعمیرکار بخارپز پارس خزر مراجعه کنید و نرم افزار را بازنصب کنید یا به روزرسانی کنید.

نحوه تعمیر نشت آب بخارپز پارس خزر

در صورتی که بخارپز پارس خزر شما نشت آب دارد، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که بهتر است بررسی شود:

  • ممکن است قطعات داخلی و درپوش بخارپز پارس خزر به دلیل خرابی یا سایر مشکلات، باعث نشت آب شده باشد. در این صورت، بهتر است بخارپز پارس خزر را تعمیر کنید یا قطعات معیوب را تعویض کنید.
  • شیر آب ممکن است به دلیل خرابی یا سایر مشکلات، باعث نشت آب شده باشد. در این صورت، بهتر است شیر آب را بررسی نمایید.
  • ممکن است لوله ها و مهره های بخارپز پارس خزر به دلیل خرابی یا سایر مشکلات، باعث نشت آب شده باشد. در این صورت، بهتر است لوله ها و مهره ها را بررسی کرده و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض کنید.

طریقه عیب یابی ناهماهنگی بین بخش‌های بخارپز پارس خزر

اگر بخش های بخارپز پارس خزر شما ناهماهنگ هستند، یعنی بخش های مختلف آن با یکدیگر هماهنگ نیستند. برای رفع این مشکل، می توانید به روش های زیر رجوع کنید:

  • اگر بخش های مختلف بخارپز پارس خزر شما ناهماهنگ هستند، ممکن است به دلیل خرابی یا سایر مشکلات در قطعات داخلی باشد.
  • بهتر است بخارپز پارس خزر را باز کرده و قطعات داخلی را بررسی کنید تا به دلیل خرابی یا تنظیم نادرست آن، ناهماهنگی بین بخش ها ایجاد شده باشد. در صورت لزوم، قطعات معیوب را تعویض کنید.

چگونه مشکل طول زمان پخت نامناسب بخارپز پارس خزر را تعمیر کنیم؟

اگر زمان پخت غذا در بخارپز پارس خزر شما نامناسب است، ممکن است به دلیل علت های مختلفی باشد. در اینجا چند روش برای رفع این مشکل آمده است:

  • بخارپزها دارای تنظیم دما هستند که به شما اجازه می دهد دمای مناسبی را برای پخت غذا انتخاب کنید. بنابراین، در صورتی که زمان پخت غذا در بخارپز پارس خزر شما نامناسب است، ممکن است نیاز باشد تا دمای بخارپز پارس خزر را تنظیم کنید.
  • در صورتی که میزان آب در بخارپز پارس خزر کم است، غذا نمی تواند به درستی پخته شود و زمان بیشتری برای پختن نیاز است. بنابراین، بهتر است مطمئن شوید که میزان آب در بخارپز شما کافی است.
  • در بعضی موارد، زمان پخت غذا نامناسب است به دلیل کیفیت غذا. بنابراین، ممکن است نیاز باشد تا روش پخت غذا را تغییر دهید یا از مواد خام بهتری استفاده کنید.
  • اگر بخارپز پارس خزر شما قدیمی است یا خرابی دارد، ممکن است به دلیل این مشکل زمان پخت غذا نامناسب باشد. بنابراین، بهتر است بخارپز پارس خزر شما را بررسی کرده و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض کنید.

اگر نمی توانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید، از خدمات تعمیرات بخارپز پارس خزر در آی پی امداد بهره مند شوید.

نحوه سرویس بخارپز پارس خزر

در ادامه به نحوه سرویس بخارپز پارس خزر اشاره خواهیم کرد:

  • بخارپز پارس خزر را از برق بکشید و قبل از دست زدن به آن اجازه دهید کاملا خنک شود.
  • آب اضافی را از مخزن آب خارج کرده و آب باقیمانده را بیرون بریزید.
  • مخزن آب را با چرخاندن و بیرون کشیدن آن از بخارپز پارس خزر خارج کنید.
  • قسمت بیرونی بخارپز پارس خزر را با استفاده از یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید. مواظب باشید که آب به قسمت های الکتریکی نزدیک نشود.
  • شلنگ و سر بخار را از نظر انسداد یا گرفتگی بررسی کنید. در صورت وجود، با دقت از یک سوزن یا خلال دندان برای رفع انسداد استفاده کنید.
  • مخزن آب را با 1 قسمت آب و 1 قسمت سرکه سفید پر کنید. مخزن را خوب تکان دهید و بگذارید حدود 30 دقیقه بماند.
  • پس از 30 دقیقه محلول سرکه را بیرون بریزید و مخزن را با آب تمیز بشویید.
  • بخارپز پارس خزر را برای چند دقیقه روشن کنید تا محلول سرکه باقی مانده از آن خارج شود.
  • مخزن آب و سر بخار را قبل از وصل مجدد قطعات کاملاً خشک کنید.
  • در نهایت، بخارپز پارس خزر را به برق وصل کرده و آن را تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند.
  • توصیه می شود بخارپز پارس خزر را حداقل سالی یکبار سرویس کنید تا کارایی آن حفظ شود و طول عمر آن افزایش یابد.

هزینه تعمیرات بخارپز پارس خزر

توجه داشته باشید که آی پی امداد یکی از اعضای انجمن تعمیرات لوازم خانگی می باشد و کلیه هزینه ها توسط انجمن گزارش و حسابرسی می شود. تکنسین های آی پی امداد باید پس از تعمیرات بخارپز پارس خزر به شما فاکتور بدهند. هزینه تعمیر بخارپز پارس خزر به موارد زیر بستگی دارد:

  • قبل از آمدن تکنسین از سقف هزینه تعمیر مطلع می شوید و از قیمت دقیق برای پوشش هزینه ها مطمئن خواهید شد.
  • تعیین دقیق این هزینه تنها در صورتی امکان پذیر است که دستگاه توسط تکنسین بخارپز پارس خزر بررسی شود.
  • مدل های بخارپز پارس خزر نیز در قیمت قطعات تاثیرگذار هستند، مدل های جدید گران هستند.
  • اگر بخارپز پارس خزر شما در دوره گارانتی ای پی امداد باشد، هزینه تعمیر بخارپز پارس خزر شما کاهش یافته و در برخی موارد رایگان است.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات بخارپز پارس خزر در آی پی امداد

در ادامه به بررسی مزایای استفاده از خدمات تعمیرات بخارپز پارس خزر در آی پی امداد می پردازیم:

  • یک ساعت پس از ارسال درخواست، تعمیرکار کاملا مجهز در محل شما حاضر می شود.
  • همچنین این شخص پس از تعمیر بخارپز پارس خزر فاکتور خدمات را به شما ارائه می دهد.
  • کلیه قطعاتی که در حین تعمیرات بخارپز پارس خزر شما تعویض می شوند دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشند.
  • با توجه به اینکه هزینه این مرکز بر اساس نرخ اتحادیه می باشد، شما تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد