logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

منوی مخفی تلویزیون ال جی

منوی مخفی تلویزیون ال جی
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله منوی مخفی تلویزیون ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

منوی مخفی تلویزیون ال جی به روش های مختلفی قابل دسترسی است که برای توصیف و درک بهتر آن، در این مقاله از آی پی امداد به نکات بسیار مهم اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به مزایای استفاده از منوی مخفی تلویزیون الجی و روش های استفاده از منوی مخفی تلویزیون ال جی اشاره کرد.

خلاصه ای از منوی مخفی تلویزیون الجی

کاربران گرامی سایت تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از منوی مخفی تلویزیون الجی را مطرح کرده ایم.

مزایای استفاده از منوی مخفی تلویزیون الجی
  • تنظیم ویژگی های تصویر و صدای تلویزیون
  • استفاده از تنظیمات تصویر شامل فاکتورهای مهمی مانند روشنایی، کنتراست، تعادل رنگ سفید، عمق سیاهی تصویر، نور پس زمینه تصویر و …
  • استفاده از گزینه آپدیت سیستم عامل تلویزیون
روش های استفاده از منوی مخفی تلویزیون الجی
  • دکمه MENU ریموت و دکمه MENU تلویزیون را همزمان فشار داده و نگه دارید.
  • رمز تلویزیون را وارد کنید. می توانید از 0000 استفاده کنید.

مزایای استفاده از منوی مخفی تلویزیون ال جی

منوی مخفی تلویزیون ال جی با تنظیمات مفید مختلفی پر شده است. بسیاری از گزینه های پیکربندی که به راحتی در منوی اصلی دستگاه قابل تغییر نیستند. حالت های مختلفی در منوی مخفی وجود دارد.

  • معمولاً از منوی مخفی به صورت حرفه ای برای تنظیم ویژگی های تصویر و صدای تلویزیون استفاده می شود.
  • قسمت تنظیمات تصویر شامل فاکتورهای مهمی مانند روشنایی، کنتراست، تعادل رنگ سفید، عمق سیاهی تصویر، نور پس زمینه تصویر و … می باشد.
  • در قسمت صدای تلویزیون می توانید منحنی صدا، حداکثر یا حداقل میزان صدا و یا قدرت منبع صدا را تنظیم کنید.
  • یکی دیگر از گزینه های موجود در منوی مخفی، گزینه آپدیت تلویزیون ال جی است.

روش های استفاده از منوی مخفی تلویزیون ال جی

دو روش برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

روش اول

در اینجا راهی برای دسترسی به منوهای مخفی تلویزیون ال جی وجود دارد.

  • نوع کانال تلویزیون (منبع سیگنال ورودی) را انتخاب کنید.
  • برای این کار باید دکمه INPUT را روی ریموت فشار دهید و منبع را انتخاب کنید.
  • در مرحله سوم دکمه MENU ریموت و دکمه MENU تلویزیون را همزمان فشار داده و نگه دارید.
  • حالا باید هر دو دکمه را با هم رها کنید.
  • رمز تلویزیون را وارد کنید. می توانید از 0000 استفاده کنید.
  • در مرحله ششم برای دسترسی به منوی مخفی تلویزیون ال جی، ENTER یا OK را فشار دهید تا رمز عبوری که وارد کرده اید تایید شود.

روش های استفاده از منوی مخفی تلویزیون ال جی روش اول

پس از تایید رمز عبور می توانید به منوی مخفی دسترسی پیدا کرده و تنظیمات مورد نظر را انجام دهید. البته بهتر است از تعمیرگاه تلویزیون ال جی کمک بگیرید تا تنظیمات به درستی انجام شود و تلویزیون آسیبی نبیند.

روش دوم

راه دوم دسترسی به منو مخفی تلویزیون الجی مشابه روش اولی است که در مرحله اول معرفی کردیم. بعد از اینکه مطمئن شدید که کنترل اولیه را دارید، منبع را انتخاب کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه MENU روی کنترل از راه دور را به مدت 5 تا 7 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • در برخی از کنترل های از راه دور، دکمه منو به عنوان تنظیمات یا صفحه اصلی نمایش داده می شود.
  • بعد از اینکه تلویزیون رمز عبور را درخواست کرد، دکمه MENU را رها کنید.
  • این باید سریع باشد؛ زیرا با نگه داشتن دکمه هوم منوی دیگری باز می شود.
  • کد 1105 را وارد کنید. همه تلویزیون های ال جی از این کد برای دسترسی به منوی نصب استفاده می کنند.

روش های استفاده از منوی مخفی تلویزیون ال جی روش دوم

20 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • کسرا 16 آذر 1402

    سلام من هم تلویزیون LH6200 دارم برای گرفتن کانال های دیجیتال گفته بودندکد erea option رو به 3131 تغییربدم که نشد و به کد دیگه تغییر کرد کد اول رو هم فراموش کردم حالا منو فارسی نداره دیگه چگونه درستش کنم؟

    پاسخ دادن
  • رسول مرادی 17 شهریور 1402

    سلام بنده یک دستگاه تلویزیون ال جی مدل LH600 T دارم که بعد از چند تغییرات در منو مخفی، الان تلتکس صدای خروجی av (سه فیشی) و صدا و تصویر ورودی اچ دی 3 قطع شده. آیا منو مخفی ریست دارد یا نه؟ ممنون لطفا راهنمابی بفرمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 شهریور 1402

      درود، می توانید از منوی تنظیمات گزینه بازنشانی یا ریست تلویزیون را انتخاب کنید.

      پاسخ دادن
      • محمد 08 فروردین 1403

        سلام قربان منم این مشکل رو دارم اما تلویزیون وارد منوی سرویس نمیشه فقط ایزی ادجاست میاد اونم گزینه ریست نداره میشه راهنمایی کنید دقیقا چه دکمه ایی باید بزنم

        پاسخ دادن
  • محمد 28 تیر 1402

    باسلام و احترام تلویزیون من ال جی اولد مدل EG910T هست سال ساختش 2015. منو مخفی تلویزیونو نمیتونم بیارم. میشه راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 تیر 1402

      درود، وارد تنظیمات شده و گزینه تنظیمات پیشرفته یا Advanced Setting را انتخاب کنید. گزینه درباره تلویزیون یا About TV را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. سپس دکمه تنظیمات روی کنترل را 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید. سپس دکمه OK را روی کنترل فشار داده و نگه دارید و همزمان دکمه Settings را فشار دهید. در نهایت دکمه های OK و Settings را به طور همزمان برای حدود 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا به منوی مخفی دسترسی پیدا کنید.

      پاسخ دادن
      • محمد 28 تیر 1402

        ممنونم. انجام میدم و بهتون خبر میدم

        پاسخ دادن
      • محمد 31 تیر 1402

        سلام ضمن تشکر از پاسخگویی شما، روشی که گفتید رو انجام دادم ولی منو مخفی برای ما ظاهر نشد. اگر راه دیگه ای می دونید بهم بفرمایید ممنون میشم

        پاسخ دادن
  • سیدحامدمیرحسینی 20 اردیبهشت 1402

    سلام روشهای ذکر شده برای تلویزیون 47LM76100-TB قابل استفاده نیست. لطفا این مدل را توضیح دهید. با تشکر.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 اردیبهشت 1402

      درود، دکمه تنظیمات را انتخاب کرده و به Advanced Settings بروید و Enter را فشار دهید. در منوی تنظیمات پیشرفته، به سمت Picture بروید و Enter را فشار دهید. اعداد 1، 9، 8، 3 را روی کنترل پشت سر هم فشار دهید. باید یک پیغام پاپ آپ روی صفحه ببینید که نشان می دهد وارد منوی مخفی شده اید. برای بررسی گزینه های منوی مخفی، از کلیدهای جهت دار روی کنترل استفاده کنید.

      پاسخ دادن
      • سیدحامدمیرحسینی 24 اردیبهشت 1402

        سلام و درود. با تشکر از وقتی که برای جواب دادن گذاشتید.و ممنون از اینکه با ایمیل به من خبر دادید. ولی این مدل تلویزیون ال جی اصلا گزینه ای به نام تنظیمات پیشرفته یا Advanced Settings نداره.آیا بجز مدلش چیز دیگه ای هم نیاز هست که بتونم واضحتر مشخصش کنم؟ در ضمن منظورتون از Enter همون دکمه OK هست که درست وسط کنترل قرار گرفته؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 24 اردیبهشت 1402

          درود، اگر تلویزیون شما گزینه پیشرفته ای در منوی اصلی ندارد، ممکن است منوی مخفی برای مدل تلویزیون شما موجود نباشد. همچنین شما می توانید این روش را نیز امتحان کنید: دکمه Menu را چند ثانیه فشار داده و نگه دارید تا منوی نمایش داده شود. دکمه Setting را روی کنترل برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید تا منوی مخفی ظاهر شود. دکمه های OK و Mute را فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید تا به منوی مخفی دسترسی پیدا کنید.

          پاسخ دادن
          • سیدحامدمیرحسینی 25 اردیبهشت 1402

            درود.این مدل از کنترل دکمه Menu ندارد.و راهکارهای مذکور هم جوابگو نبود.اما در مورد نداشتن منوی مخفی، ممکن است حرف شما صحیح باشد اما دلیل اینکه من به دنبال منوی مخی افتادم این بود که پشت تلویزیون مشخصات وای فای و بلوتوث آن حک شده است.در روزهای اول که حدودا ده سال پیش بود چندین بار تلاش کردم از نصابان و فروشندگان و کسانی که در این مورد تجربه ای داشتند در مورد چگونگی استفاده از بلوتوث برای اتصال هدفون به تلویزیون سوال کنم که متوجه شدم هیچ کدام اطلاعات لازم را در این مورد ندارند.و امروز بعد ده سال با سایت شما آشنا شدم و تلاش کردم از این راه به همان جوابم برسم.در مورد بلوتوث تلویزیون هم این نکته که: در شرایطی که بخواهم عکس یا فیلمی را از طریق گوشی روی صفحه نمایش آن پخش کنم علاوه بر وای فای باید حتما بلوتوث گوشی را روشن کنم و اینکه بدون روشن کردن بلوتوث گوشی ارتباط با تلویزیون غیر ممکن است برایم ثابت کرده بود که تلویزیون چیپ بلوتوث را دارد.و حالا در این مورد خاص اگر امکان دارد مرا هر طور که ممکن است بتوانم به این مهم برسم راهنمایی بفرمایید. با تشکر از همراهی شما.

          • آی پی امداد 25 اردیبهشت 1402

            درود، برای اتصال هدفون بلوتوث به تلویزیون خود می توانید هدفون را روشن کنید و آنها را روی حالت جفت کردن قرار دهید. در تلویزیون ال جی، به منوی تنظیمات بروید و به دنبال گزینه Bluetooth یا Connections بگردید. آن را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات بلوتوث شوید. اگر بلوتوث تلویزیون از قبل فعال نشده باشد، آن را فعال کنید. ممکن است گزینه ای برای روشن/خاموش کردن بلوتوث پیدا کنید. وقتی بلوتوث فعال شد، تلویزیون دستگاه‌ های بلوتوث نزدیک را جستجو می‌ کند. در صفحه تلویزیون خود باید لیستی از دستگاه های موجود را مشاهده کنید. هدفون خود را از لیست دستگاه های موجود انتخاب کنید تا تلویزیون فرآیند جفت شدن را شروع کند. هنگامی که جفت شدن موفقیت آمیز بود، تلویزیون باید نشان دهد که اتصال با هدفون برقرار شده است.

          • سیدحامدمیرحسینی 25 اردیبهشت 1402

            درود. بزرگوار اگر این بلوتوث این قدر دم دست بود که دیگه نیازی به سوال کردن نبود.برای جفت کردن هدفون و تلویزیون این کارها که توضیح دادید روال معمولش هست اونم وقتی که بلوتوث تلویزیون اینقدر که شما گفتید دم دست و دسترس پذیر باشه. من از شما سوال کردم چون این امکان برای این مدل به صورت معمولی در دسترس نیست. به همین دلیل پرسیدم اگر لازم هست برای راهنمایی بقیه مشخصات تلویزیون رو براتون ارسال کنم.اگر امکان داره در این مسیر راهنمایی کنید. با تشکر

          • آی پی امداد 25 اردیبهشت 1402

            درود، اگر تلویزیون دارای گزینه بلوتوث داخلی یا گزینه های اتصال در تنظیمات نیست، شاید لازم باشد از یک دستگاه خارجی برای اتصال هدفون بلوتوثی خود استفاده کنید. می توانید یک دستگاه فرستنده بلوتوث تهیه کنید که به خروجی صدای تلویزیون شما وصل شود. فرستنده صدا را به صورت بی سیم به هدفون بلوتوث شما منتقل می کند. بررسی کنید که آیا تلویزیون شما دارای خروجی صوتی دیجیتال اپتیکال یا آنالوگ است. اگر اینطور است، می توانید از فرستنده بلوتوثی استفاده کنید که از آن اتصالات صوتی پشتیبانی می کند. همچنین اگر تلویزیون شما دارای پورت HDMI است، می توانید از استخراج صوتی HDMI استفاده کنید. کابل HDMI را از تلویزیون به استخراج کننده صدا وصل کنید، سپس با استفاده از کابل صوتی دیجیتال نوری یا آنالوگ، استخراج کننده صدا را به تلویزیون وصل کنید. در نهایت، یک فرستنده بلوتوث را به استخراج کننده صدا وصل نمایید، هدفون خود را با فرستنده جفت کنید و میتوانید از طریق هدفون به صدای تلویزیون گوش دهید.

          • سیدحامدمیرحسینی 25 اردیبهشت 1402

            درود. ممنون از اینکه برای پاسخ وقت گذاشتید.لطفا اگر در جایی به پاسخ این مشکل (راههای دسترسی به بلوتوث داخلی تلویزیون ال جی مدل 47LM76100-TB برای ارتباط با هدفون) برخوردید ممنون می شوم اگر آن را با من به اشتراک بگذارید.

    • حامد 22 بهمن 1402

      سلام وقت بخیر، مدل تلوزیونم uf770v_ta هست و فقط کنترل جادویی داره، روشی برای رفتن به منوی مخفی وجود داره؟ شبکه های اچ دی رو فقط صدا میاره و میخوام اریا کد رو تغییر بدم، ممنون

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 23 بهمن 1402

        درود، دکمه HOME را فشار دهید. با استفاده از دکمه اسکرول، به پایین بروید و setting و سپس Advanced options را انتخاب کنید. در ادامه گزینه About TV و Signal information را انتخاب و دکمه OK را فشار دهید و نگه دارید تا منوی مخفی ظاهر شود.

        پاسخ دادن
        • حامد 23 بهمن 1402

          متاسفانه این مسیر ک شما فرمودید نیست، بنده از قسمت settings, advanced, general., about this tv رفتم ففط tv information بود و با نگهداشتن ok اتفاقی نیافتاد. مدل دقیق 49uf770v_ta میباشد، ورزش webOs 2.2.3 میباشد

          پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد