logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی کنمور ساخت کجاست؟

لوازم خانگی کنمور ساخت کجاست؟
لوازم خانگی کنمور ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی کنمور ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی کنمور ساخت کجاست؟ یکی از سوالات متداولی که قبل از خرید لوازم خانگی ممکن است برای خریداران ایجاد شود این است که لوازم خانگی کنمور ساخت کجاست و آیا محصولات این برند در ایران اصل است یا خیر. قطعاً دانستن اطلاعاتی در رابطه با برندی که قرار است از محصولات آن برای تهیه لوازم خانگی استفاده کنید کمک می کند تا بتوانید انتخاب صحیح تر و آگاهانه تری داشته باشید. اگرچه کنمور یک مارک نام آشنا و معتبر در دنیا است اما  آگاهی از قدمت و اعتبار هر شرکت کمک می کند تا با اطمینان بیشتری برای خرید لوازم خانگی کنمور اقدام کنید. به همین دلیل ما در این محتوا از آی پی امداد به بررسی کامل تاریخچه لوازم خانگی کنمور می پردازیم.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی کنمور می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

شرکت تولید کننده لوازم خانگی کنمور در کدام کشور است؟

کنمور از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم برقی و لوازم خانگی در کشور آمریکا است که برای اولین بار فعالیت خود را در سال 1900 آغاز کرده است و بعد از مدتی به دلیل تولید محصولات با کیفیت و کاربردی به فروش بالایی دست پیدا کرده است. این برند توسط فردی به نام سریوس ریبوک بنیان شده است.

در رابطه با این برند جالب است بدانید که اولین چرخ خیاطی خود را در سال 1913 و اولین لباسشویی خود را در سال 1927 تولید کرده است. اگرچه این برند در ابتدا تعداد محدودی از لوازم خانگی را تولید و بازار عرضه کرده است اما امروزه استقبال بی نظیر مشتریان از لوازم خانگی این برند باعث شده است که محصولات متنوعی را مانند یخچال، فریزر، ظرفشویی و‌ .‌.. تولید کند.

آیا واردات لوازم خانگی برند کنمور در ایران انجام می شود؟

در طی چند سال اخیر هیچ یک از محصولات و لوازم خانگی های برند کنمور به ایران عرضه نشده اند. در واقع با انجام تحریم ها ورود کالاهای آمریکایی مانند محصولات برند کنمور در ایران ممنوع شده است. البته محصولات بسیار زیادی از برند کنمور در ایران وجود دارد که اغلب آن ها غیر اصل و مونتاژ کشورهای دیگر هستند و از هیچ اعتبار و خدمات پس از فروشی برخوردار نیستند. البته در برخی مواقع ممکن است لوازم خانگی کنمور اصل به صورت غیر قانونی به ایران وارد شوند که از قیمت بالایی برخوردار هستند.

آیا نمایندگی رسمی لوازم خانگی کنمور در ایران خدمات پس از فروش دارد؟

با توجه به تحقیقاتی که در رابطه با لوازم خانگی برند کنمور انجام شده است، در حال حاظر هیچ نمایندگی رسمی مارک کنمور در ایران وجود ندارد. بنابراین بعد از خرید لوازم خانگی برند کنمور در ایران خدمات پس از فروشی به مشتریان ارائه نمی شوند. البته کسانی که از محصولات برند کنمور استفاده می کنند می توانند برای دریافت خدمات پس از فروش کنمور به برخی از نمایندگی های مجاز لوازم خانگی کنمور در تهران مانند شرکت آی پی امداد مراجعه کنند و از خدمات آن برای تعمیر، نصب و سرویس لوازم خانگی کنمور استفاده کنند.

در ایران لوازم خانگی کنمور مونتاژ هستند؟

اغلب لوازم خانگی هایی که از برند کنمور به ایران وارد می شوند مونتاژ کشورهای دیگر هستند و از اعتبار و گواهی نامه معتبر نیز برخوردار نیستند. امروزه محصولات برند کنمور در کشورهای مختلفی مونتاژ و به سراسر دنیا عرضه می شوند. برخی از کشور محصولات برند کنمور را تحت لیسانس شرکت لوازم خانگی کنمور آمریکا تولید می کنند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

نتیجه گیری از لوازم خانگی کنمور ساخت کجاست

در محتوای بالا به بررسی کامل شرکت تولید کننده لوازم خانگی کنمور پرداختیم و دانستیم که لوازم خانگی کنمور ساخت کجاست و از چه تاریخچه ای برخوردار است. لوازم خانگی ‌کنمور اصل در ایران اگرچه کمیاب هستند اما ممکن است در برخی از فروشگاه های ایران با کیفیت اصلی به فروش برسند‌. اما موضوع بسیار مهمی که در هنگام خرید لوازم خانگی کنمور وجود دارد این است که این برند در ایران نمایندگی ندارد و در صورت خراب شدن این محصول هیچ خدمات پس از فروشی در اختیار مشتریان قرار نمی گیرد. با این حال در صورت خراب شدن لوازم خانگی کنمور نگران نباشید. آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز لوازم خانگی کنمور در استان تهران با حضور در محل، تعمیر لوازم خانگی کنمور را با کمک نیروهای متخصص و حرفه ای طی زمان کوتاهی انجام می دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد