logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی

دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی
دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی

دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی ، نمادهای شستشو در لباسشویی کندی و هر آنچه نیاز است از لباسشویی کندی بدانید را برای شما عزیزان شرح داده ایم تا کمتر به تعمیر لباسشویی کندی نیازمند شوید . همچنین لازم است بدانید که برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات کندی میتوانید از خدمات آی.پی امداد بهره مند شوید . برند کندی توسط برادران فوماگالی در سال ۱۹۴۵ به وجود آمد. این برند ایتالیایی اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک را در صنعت لوازم خانگی با برند کندی وارد بازار کرد.

این برند با موفقیت در فروش و کسب رضایت مشتریان خود با استقبال مردم سراسر جهان رو به رو شده است. برند کندی به وسیله ارائه طرح های جدید و به روز توانسته است که تا به امروز که ۷۰ سال از افتتاح این برند می گذرد، تمام لوازم خانگی را در مدل های مختلف اعم از ماشین لباسشویی کندی ، خشک کن کندی، ماشین ظرفشویی کندی ، ماکروفر، اجاق گاز، جاروبرقی و فرهای توکار را با بالاترین کیفیت، مطابق با استاندارد های اروپا روانه بازار جهانی کند. لوازم خانگی کندی از سال 1395 وارد ایران شده است و محبوبیت زیادی در بین ایرانیان پیدا کرده است. خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی کندی و ماشین لباسشویی کندی را به نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی استاندارد روانه بازار مصرف ایران کند.

کلیدهای کنترلی که بر روی ماشین لباسشویی کندی قرار دارند ، چه کاری انجام می دهند؟

در صفحه دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی به کلیدهای کنترلی بر روی لباسشویی کندی میپردازیم . هر کدام از کلید ها را با یکی از حروف الفبای انگلیسی نام گذاری کردیم تا توضیح داده شود که هر کدام از کلیدها دقیقاً چه کاری انجام می دهد. علامت A: این علامت نشان دهنده دستگیره درب لباسشویی کندی است که با قرار دادن انگشتان بر روی دستگیره درب و فشار دادن آن می توان درب را باز کرد. علامت B: این علامت نشان دهنده هشدار امنیتی درب لباسشویی کندی است که وقتی درب ماشین لباسشویی بسته باشد و لباسشویی روشن باشد، این چراغ نور می دهد و روشن می شود. وقتی کلید روشن/ توقف زده شود و درب بسته باشد، این چراغ چشمک می زند. علامت C: این علامت نشان دهنده کلید روشن کردن/ متوقف کردن است.

اگر دستگاه در حال کار باشد و این کلید را بزنید دستگاه متوقف می شود و اگر دستگاه خاموش باشد و این کلید را بزنید، دستگاه روشن می شود. علامت D: این علامت نشان دهنده کلید شست و شوی سریع است. با فشردن این کلید حالت شست و شوی سریع را می توانید انتخاب یا حذف نمایید. علامت E: این کلید برای حالت مراقبت از حساسیت و آلرژی برای شستشوی لباس های کتان و نخی و ترکیبی به کار می رود. بهتر است لباس های نازک و لباس های کودک را با استفاده از این برنامه بشویید. با فشردن این کلید نرمی و لطافت لباس هایتان حفظ می شود. علامت F: این کلید برای از بین بردن لکه ها برای البسه کتان  و نخی مورد استفاده می گیرد. علامت G: این کلید برای تاخیر در زمان آغاز شستشو به کار می رود.

برای تنظیم تاخیر در در شروع شستشو مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید: برنامه را انتخاب نمایید.(دراین حالت چراغ هشدار چشمک می زند) کلید شروع تاخیر را فشار دهید.( باز هم چراغ هشدار امنیتی چشمک می زند) کلید شروع/توقف را فشار دهید تا زمان تاخیر در شستشو آغاز شود و در این حالت چراغ هشدار چشمک نمی زند و روشن می ماند. پس از تمام شدن زمان تاخیر دستگاه خودش شروع به کار می کند. علامت H: کلیدی که سرعت چرخش را تنظیم می نماید. با فشردن این کلید، می توان سرعت چرخش را کاهش داد اما نمی توان از ماکزیمم سرعت برنامه مورد نظرتان که به صورت اتوماتیک تعیین می شود سرعت را بیشتر کرد. علامت I: این علامت نشان دهنده چراغ هشدار دهنده سرعت چرخش است. وقتی برنامه ای را انتخاب می نمایید، ماکزیمم سرعت چرخش به همراه این چراغ نمایش داده می شوند.

با کاهش سرعت و انتخاب سرعت های پایینتر این چراغ هشدار ادامه پیدا کند. علامت L: این علامت نشان دهنده چراغ هشدار برای زمان باقیمانده تا پایان شستشو است. این چراغ برای مدیریت زمان و آگاه کردن شما از زمانی که تا پایان شستشو باقی مانده است، به کار می رود. چراغ هشدار 90: زمان باقی مانده بالای 60 دقیقه تا پایان شستشو چراغ هشدار 60: زمان باقی مانده کمتر از 60 دقیقه تا پایان شستشو چراغ هشدار 30: زمان باقی مانده کمتر از 30 دقیقه تا پایان شستشو چراغ هشدار 15: زمان باقی مانده کمتر از 15 دقیقه تا پایان شستشو چراغ هشدار توقف/STOP: پایان برنامه شستشو

مشخصات لباسشویی کندی

در صفحه دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی به مشخصات لباسشویی کندی میپردازیم . لباسشویی کندی انواع و مدلهای مختلفی دارد که دارای ظرفیت، عمق،سرعت چرخش و کلاس انرژی و زمان تاخیر متفاوتی از یکدیگر هستند. ظرفیت انواع لباسشویی کندی 7، 8، 9 و 10 کیلوگرم  با عمق 520 و 540 میلی متر و ماکزیمم سرعت چرخش 1400، 1500 و 1600 دور در دقیقه است و دارای کلاس انرژی A و B با ظرفیت خشک کردن 5 تا 6 کیلوگرم است.

چگونه در بین انواع لباسشویی های کندی انتخاب کنیم ؟

هنگام انتخاب ماشین لباسشویی کندی مناسب برای نیازهای شما باید عوامل مختلفی مورد توجه قرار گیرد. این شامل اندازه، ظرفیت بار، کلاس انرژی و در دسترس بودن برنامه ها یا توابع خاص است. برای بسیاری از مردم، یکی از عوامل مهم در انتخاب ماشین لباسشویی کندی می تواند کم جا گرفتن آن باشد، زیرا آنها برای لباسشویی فضای مناسبی ندارند و باید ماشین لباسشویی را در آشپزخانه یا نزدیک اتاق خواب قرار دهند.

دیگران ممکن است عادت داشته باشند، یا ممکن است لازم باشد، شستشو را در شب یا شبانه انجام دهند؛ در این حالت، انتخاب ماشین لباسشویی آرام و بی سر و صدا، بدون ایجاد مزاحمت برای همسایگان، یک زندگی مسالمت آمیز را تضمین می کند. برای داشتن یک ماشین لباسشویی کندی بی سر و صدا ضروری است که لباسشویی کندی موتور اینورتر داشته باشد که دارد. ماشین های لباسشویی کندی که موتور اینورتر دارند، ویژگی ها و مزایای زیر را دارند. مشخصه ویژگی ماشین های شستشو با اینورتر، همانطور که گفتیم، بی سرو صدا بودن آنها است.

موتورهای اینورتر با انجام کار کمتر، لرزش کمتر و نویز کمتر، فاز شستشو و چرخش را بی سر و صدا فراهم می آورند. ماشین های شستشو با اینورتر زمانی که کار می کنند نشان می دهند که بهترین از نوع خود هستند. موتور لباسشویی کندی حداکثر قدرت را با حداقل مصرف برق و همچنین با بالاترین کلاس بهره وری انرژی A +++  فراهم می کند. خراب شدن قطعات مکانیکی ماشین لباسشویی های قدیمی باعث می شود که ماشین لباسشویی کندی در طرح و فناروی روز دنیا قابل اعتماد، با دوام و جلوگیری از نیاز به نگهداری مکرر باشد.

اگر چه ماشین های شستشو با موتور اینورتر برای خرید گران تر هستند، هزینه های اضافی به راحتی با صرفه جویی در مصرف انرژی و عملکرد با کیفیت بالا بازپرداخت می شود. برچسب انرژی چیست و چه معنایی دارد؟ برچسب انرژی اطلاعاتی در مورد مصرف انرژی یک دستگاه الکتریکی می دهد تا مصرف کنندگان بتوانند تصمیم بگیرند که کدام بهترین مدل برای خرید است. طبق مقررات اروپایی، برچسب انرژی باید بر روی دستگاه الکتریکی نمایش داده شود. اطلاعات زیر بر روی برچسب انرژی داده می شود:

  • نام تجاری و مدل سازنده
  • کلاس انرژی(A,A+,A++,A+++)
  • مصرف در کیلووات (کیلووات)
  • مصرف انرژی برای عملکرد معمول دستگاه (به عنوان مثال چرخش برای ماشین لباسشویی)
  • مشخصات فنی دیگر مشخص شده در نمادها و پیکوگرام ها (ظرفیت بار، مصرف آب، سطح سر و صدا، و غیره)

کلاس های انرژی ماشین لباسشویی کندی :

در صفحه دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی به کلاسهای انرژی لباسشویی کندی میپردازیم . کلاس های انرژی به 7 سطح تقسیم می شوند که ارزش آنها به صورت حروف A تا G بیان می شود. این بر روی برچسب با استفاده از رنگ نمایش داده می شود، که در آن سبز حداکثر کارایی را نشان می دهد، در حالی که قرمز نشان دهنده بدترین سطح عملکرد است. کلاس هایی که بهترین صرفه جویی را در انرژی دارند، کلاس A+,A++,A+++ هستند، اما همه لباسشویی های دنیا نمی توانند به دلایل فنی به کلاس A+++ برسند.

در طبقه A+++ یک عدد به همراه علامت نشان داده شده می شود که صرفه جویی انرژی اضافی توسط دستگاه A+++ را نسبت به سایر دستگاه های مشابه در یک تفاوت کلاس (به عنوان مثال A +++ -20٪) نشان می دهد. سطوح مصرف را به دقت مطالعه کنید و آنها را به هزینه خرید مرتبط کنید. به یاد داشته باشید که خرید آخرین مدل با بهره وری انرژی بالا می تواند تفاوت قابل توجهی را در قبض برق و آب خود داشته باشد.

نمادهای شستشو لباسشویی کندی :

همه لباس ها دارای برچسب های مراقبتی هستند که نشان می دهد که چگونه لباس ها شسته می شوند. لطفا اطمینان حاصل کنید که این برچسب را می خوانید و دستورالعمل های شستشو را دنبال می کنید. بیایید ببینیم که هر کدام از نمادها به چه معنا هستند و چگونه به برنامه های شستشو مربوط می شوند. بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: شستن لباس به درستی عمر پارچه و ماندگاری آن را افزایش می دهد. هر برچسب دارای تعدادی نماد مختلف است که بهترین شستشو و مراقبت از لباس را توصیه می کند. اگر لباس از مواد مختلف ساخته شده باشد، توصیه می شود که دستورالعمل برای پارچه های ظریف تر را دنبال کنید.

نمادهای اصلی لباسشویی کندی

در صفحه دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی به نمادهای اصلی لباسشویی کندی میپردازیم . برچسب های مراقبت نمادهای مختلفی را نشان می دهند که با روش های مختلف شستشو مرتبط هستند . تشتک: شستشو با آب دایره: با خشک کن تمیز کردن مثلث: سفید کننده مربع: خشک کردن اتو: اتو کردن

نمادهای شستشو با آب

در صفحه دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی به نمادهای شستشو با آب میپردازیم . علامت های زیر نشان دهنده شستشوی دست یا شستشو در ماشین لباسشویی می باشند و می توانند با یکدیگر ترکیب شوتد تا اطلاعات بیشتری در اختیار عموم قرار دهند. نکته مهم: خط همیشه نشان دهنده نیاز به شستن به یک روش نرم و آرام است. تشتک با X: در آب شستن نکنید. تشتک: شستشوی دستی یا شستشو در ماشین لباسشویی خط با تشتک: خط نشان می دهد شستشو با سرعت کم، با برنامه های آرام (شستشو در دمای پایین و چرخش کوتاه).

تشتک با دست: شستشو دستی، شستشو طبيعي و چرخش آرام. تشتک + شماره: در ماشین لباسشویی شستشو شود و شماره داخل تشتک حداکثر دمای آب را نشان می دهد. نمادهای شستشو خشک در صفحه دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی به نمادهای شستشو خشک لباسها میپردازیم . نمادهای زیر مربوط به شستشوی خشک می باشند و می توانند با یکدیگر ترکیب شوند تا اطلاعات بیشتری در اختیار عموم قرار گیرند. دایره با X: شستشوی خشک ممنوع است . دایره: شستشوی خشک با انواع حلال ها دایره + خط: برای احتمال تنگ و باریک شدن لباسها آنها را با دقت شستشو دهید. دایره + A: شستشو با تمام حلالها کاربرد دارد. حلقه + F: شستشو با هیدروکربن ها و فلوئور تری کلروئن. دایره + P: شستشو با پرچلور اتیلن، حلال های کلر و مواد نفتی. دایره + P اما با احتیاط بیشتر در شستشو.

نمادهای سفید کننده در صفحه دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی به نمادهای سفید کننده لباسها میپردازیم . مثلث با X: سفید کننده نیست . مثلث: لباس سفید با هر سفید کننده ای مثلث + Cl: لباس سفید با محصولات کلر     نمادهای خشک کردن در صفحه دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی به نمادهای خشک کردن لباسها میپردازیم . نمادها با استفاده از نقاطی که ممکن است درون دایره ظاهر شوند، مشخص می شوند: یک نقطه نشان دهنده خشک شدن برنامه به صورت آرام و ظریف است؛ دو نقطه نشان دهنده خشک شدن طبیعی است. مربع: لباس که می تواند در خشک کن خشک شود. مربع با X: لباس که نمی تواند در خشک کن خشک کن.     نمادهای اتو در صفحه دفترچه راهنما استفاده از لباسشویی کندی به نمادهای اتو لباسها میپردازیم .

نمادها با استفاده از نقاطی که ممکن است در داخل اتو ظاهر شوند مشخص شده اند. اتو: لباس می تواند کشیده شود. آهن + 1 نقطه: حداکثر دمای 110 درجه سانتیگراد، ترجیحا بدون بخار. اتو + 2 نقطه: حداکثر دما 150 درجه سانتی گراد اتو + 3 نقطه: حداکثر دمای 200 درجه سانتی گراد اتو + 1 نقطه: از اتو استفاده نکنید   آیا نمادهای برچسب لباس ها به ما در انتخاب برنامه شستشوی صحیح کمک می کنند؟ برچسب های مراقبتی در لباس ممکن است مشخص کنند کدام تنظیمات مناسب هستند، مثلا: چرخش درام، سرعت چرخش و درجه حرارت را تعیین کنند. هنگام شستن لباس ها لازم است که به نمادها مراجعه شود و اگر خط زیر نماد تشتک باشد به مفهوم آن مراجعه شود و برنامه ایده آل برای استفاده را که نشان می دهد، استفاده شود. شما عزیزان برای تعمیر لباسشویی برندهای دیگر و مشاهده ارور لباسشویی میتوانید کلیک نمایید .

3.4/5 - (7 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

115 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • جواد 17 دی 1399

    دفترچه راهنمای لباسشویی کندی مدلCB63T خواهشا ارسال کنید ممنون

    پاسخ دادن
    • کامیاب 02 فروردین 1400

      با سلام ماشین لباسشویی کندی قدیمی مدل cb63t بعد از تمام شدن کار و خشک کردن در محفظه دیگ اب تمیز جمع میشود لطفا راهنمایی بفرمایید

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 05 فروردین 1400

        سلام، شیربرقی لباسشویی کندی شما باید تعویض شود.

        پاسخ دادن
  • نوروزی 13 دی 1399

    سلام لباسشویی ۵ کیلویی مدل cb63tr دارم ۲۰ ساله کار می کنه به تازگی موقع شروع آب برداشتن همزمان تخلیه میکنه و آب گیری تمام نمی شود. علت ایراد را می فرمایید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 دی 1399

      سلام، هیدروستات لباسشویی کندی تنظیم نیست.

      پاسخ دادن
    • شراره 07 فروردین 1400

      سلام من لباسشویی کندی CB 83T دارم میشه دفترچه راهنما رو برام بفرستید

      پاسخ دادن
  • F 05 دی 1399

    سلام لباسشویی کندی دارم لباس اصلا اصلا تمیز نمیکنه باید چیکارکنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 دی 1399

      سلام، اگر لباسشویی کندی شما لباس ها را تمیز نمیشوید ابتدا باید به بررسی المنت و ترموستات بپردازید.

      پاسخ دادن
  • یونس 26 آذر 1399

    سلام خوبین یه لباسشویی کندی ۷ کیلو دارم دوساله ازش استفاده میکنم هیچ عیبو ایرادی نداش اما اینبار که زدم ابشو تخلیه نکرده مشکل از چیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 آذر 1399

      سلام، ابتدا مسیر تخلیه را بررسی نمایید تا گرفتگی نداشته باشد.

      پاسخ دادن
  • حسن جباری 24 آذر 1399

    سلام دفترچه لباس شوی کندی را میخواستم مدل Gof 106 رامیخواستم ۶کیلو

    پاسخ دادن
  • مجتبی سلیمانی 24 آذر 1399

    سلام ماشین لباسشویی14کیلویی کندی دارم صفحه لمسی کارنمیکند. چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 آذر 1399

      سلام، برد باید تعمیر شود.

      پاسخ دادن
  • رها میری 29 آبان 1399

    سلام من یه لباس شویی قدیمی کندی بهم دادن روشنش کردم ولی آب تخلیه نشد میخواستم بدونم مشکل داره یا دکمه ی خاصی باید بزنم اصلا نمیتونم باهاش کار کنم و شبیه دفترچه راهنمای شما هم نیست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 آبان 1399

      سلام، پمپ تخلیهو فیلتر کف را بررسی نمایید تا گرفتگی نداشته باشد و در صورت خرابی پمپ تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • مسعود 10 آبان 1399

    سلام دوستان لطفا سایز تسمه ماشین لباسشویی کندی مدلCI627Tچند هستش

    پاسخ دادن
  • امیر 15 مهر 1399

    سلام خسته نباشید،دفترچه راهنمای لباس شویی کندی مدل c455xt رو میخواستم.

    پاسخ دادن
  • داریوش 24 شهریور 1399

    سلام‌خسته نباشید .ماشین لباسشویی کندی مدلGOF106داریم‌رومرحله ابکشی و خشک کردن که میرسه خاموش میشه و این مراحل رو انجام‌نمیده .لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 شهریور 1399

      با سلام، فیتر کف، پمپ و موتور را بررسی نمایید.

      پاسخ دادن
  • عبدالکریم 09 شهریور 1399

    سلام . در لباسشویی مدل CANDY 1439 مشکل خطای E2 چطوری برطرف میشه ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 شهریور 1399

      سلام، ورودی آب مسدود شده است، شیلنگ و فیلتر آب چک شود.

      پاسخ دادن
  • توحیدحسین پور 30 تیر 1399

    باسلام،مدل ماشینGOf75وسط شستشوارورمیده وچشمک میزنه علت چیه

    پاسخ دادن
  • علی اصغر مالدار 09 تیر 1399

    سلام ببخشید دفترچه راهنمایی ماشین لباسشویی کندی مدل cn641t رو میخواستم

    پاسخ دادن
  • زهرانظری 09 تیر 1399

    سلام وقت بخیر . ما لباسشوییمون مدل csv1171 هستش لباسارو میشوره اما گاهی میره رو خشک کن گاهی نمیره این تنظیمش چطوریه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
  • محمد جوادی 11 فروردین 1399

    با سلام و تبریک ساله جدید من دفتر چه مدله EVD1472d1 رو چجوری میتونم پیدا کنم

    پاسخ دادن
  • سام 09 بهمن 1398

    سلام چگونه اتو را در لباسشویی candy Grand Vita فعال کنیم

    پاسخ دادن
  • میثم 11 دی 1398

    دفترچه‌راهنما کندی مدلCE439T نیاز دارم اگه ممکنه کمک کنید اصلا بلد نیستم راش بندازم

    پاسخ دادن
    • سعید احمدی 21 خرداد 1399

      سلام راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی کندی مدل c445tx رامیخواستم باید چیکار کنم

      پاسخ دادن
  • لاله کاظمی 16 آذر 1398

    سلام خسته نباشیدچطورمیشه ازدور۱۰۰۰پایین آورد چون وقتی خشک می‌کنه خونمون تموم میخوره

    پاسخ دادن
    • مدیر 16 آذر 1398

      سلام دوست عزیز ، لباسشویی کندی شما ایراد فنی دارد. ولی اگر دستگاه دکمه اسپین دارد با فشردن دکمه اسپین میشود دور اسپین را کاهش داد

      پاسخ دادن
    • Karim 09 فروردین 1399

      دفترچه راهنمای کندیc455xtنیازدارم اگرممکن هست دوستان راهنمایم کنید

      پاسخ دادن
  • محمد درودکر 15 آذر 1398

    با سلام و ضمن تشکر از مطالب مفیدتان نیاز به دفترچه راهنمای کندی مدل cb52t دارم با تشکر

    پاسخ دادن
    • فاطمه 16 فروردین 1400

      سلام ببخشید توروحدا جواب بدین من ماشین لباسشویی یهو رو صفحه نوشت E02 و دیگه راه نمیوفته ،دلیلش چیه؟؟؟

      پاسخ دادن
  • فرشید 05 آذر 1398

    سلام.ماشین لباسشویی کندی ۸کیلویی دارم هر موقع روشن میکنم ارور میزنه

    پاسخ دادن
1 2 3 4
اینستاگرام آی پی امداد