logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعویض بک لایت تلویزیون ال جی

تعویض بک لایت تلویزیون ال جی
تعویض بک لایت تلویزیون ال جی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعویض بک لایت تلویزیون ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در زمینه انواع مدل های تلویزیون های LCD و LED برند ال جی، بک لایت ها از جمله اصلی ترین و مهمرین قطعات این تلویزیون ها به حساب می آیند. برای نمایش تصاویر در تلویزیون ها وجود قطعه بک لایت ضروری است. در صورت خراب بودن یا بروز ایراد در این قطعه هیچگونه تصویری در تلویزیون نمایش داده نخواهد شد. بک لایت ها می توانند نور لازم جهت پس زمینه تلویزیون را به راحتی فراهم نمایند. این قطعه مهم در برخی مواقع ممکن است دچار ایراداتی شود که به دنبال آن نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات می باشد. از این رو یافتن یک مرکز معتبر جهت ارائه خدمات تعویض بک لایت تلویزیون ال جی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از این مراکز معتبر نمایندگی مجاز آی پی امداد است که در ادامه به بررسی خدمات تعمیر بک لایت توسط این مرکز خواهیم پرداخت.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد تعویض بک لایت تلویزیون ال جی خود را دارید، اما در این زمینه از تخصص لازم برخوردار نیستید، در این مقاله با توضیحات متخصصین مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

برای تعویض بک لایت تلویزیون ال جی به کجا مراجعه کنیم؟

بروز هرگونه خرابی و ایراد در قطعه بک لایت تلویزیون یک امر اجتناب ناپذیر است. ممکن است بسیاری از مصرف کنندگان به هنگام استفاده از تلویزیون های برند ال جی با این مشکل مواجه شوند. در این مواقع اولین مسئله ای که به ذهن افراد می رسد، این است که در این شرایط برای تعویض بک لایت تلویزیون ال جی خود به کجا مراجعه نمایند. به طور کلی جهت عیب یابی و تعمیرات بک لایت تلویزیون باید به نکات مهمی توجه شود. یکی از اصلی ترین این موارد استفاده از خدمات تعمیرکاران متخصص و نمایندگی ها و مراکز معتبر است.

در صورتی که دستگاه شما توسط یک تعمیرگاه غیرمجاز تعمیر گردد، علاوه بر اینکه دستگاه به طور کامل رفع عیب نمی گردد، بلکه خرابی های آن نیز بیشتر خواهد شد. یکی از بهترین مراکزی که می تواند در زمینه تعمیر بک لایت تلویزیون در تهران و کرج به مصرف کنندگات خدمت رسانی نماید، تعمیرگاه مجاز آی پی امداد است. این مجموعه به دلیل تسلط کامل و داشتن احاطه بر امر تعمیر و تعویض این قطعه توانسته یکی از معتبرترین مجموعه ها جهت تعمیرات تلویزیون های برند ال جی باشد.

ویژگی های یک مرکز معتبر برای تعویض بک لایت تلویزیون

افرادی که قصد استفاده از خدمات تعویض بک لایت تلویزیون ال جی که توسط مراکز معتبر ارائه می شود را دارند، باید پیش از استفاده از خدمات نمایندگی از ویژگی های یک مرکز مجاز مانند نمایندگی مرکزی آی پی امداد اطلاع پیدا نمایند. تعمیرکاران و تکنسین هایی که در این مراکز مشغول به کار هستند، دارای تخصص و مهارت بسیاری بالایی در زمینه تعمیرات این قطعه می باشند. آن ها می توانند تمامی مدل های مختلف تلویزیون های ال جی را به راحتی رفع عیب نمایند. همچنین این تعمیرکاران از دانش روز و تجهیزات پیشرفته در این زمینه برخوردار هستند. این تکنسین ها می توانند در سریع ترین زمان ممکن مشکل بک لایت تلویزیون را تشخیص داده و آن را برطرف کنند.

مشتریان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز درخواست خود را برای تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در تهران و کرج در نمایندگی ثبت نموده و از خدمات آن با کیفیت بالا استفاده کنند. تمامی خدماتی که توسط مرکز معتبر تعمیرات تلویزیون به مشتریان ارائه می شود، همراه با ضمانت نامه معتبر می باشد. از این رو خیال افراد از کیفیت خدمات ارائه شده به آن ها کاملا آسوده خواهد بود. نمایندگی مجاز آی پی امداد به عنوان مرکز معتبر تعمیرات بک لایت تلویزیون با ارائه باکیفیت ترین و بهترین خدمات در این زمینه توانسته است طی سال های متمادی رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

نحوه تعویض بک لایت تلویزیون ال جی

نحوه تعویض بک لایت تلویزیون ال جی یکی از مهمترین مسائلی است که تنها افرادی قادر به انجام آن می باشند که از تسلط و مهارت بالایی در این زمینه برخوردار باشند. هرگونه عملکرد اشتباه و بی احتیاطی به هنگام انجام تعمیرات بک لایت می تواند منجر به از کار افتادن سایر قطعات دستگاه گردد. به طور کلی برای عوض کردن بک لایت تعبیه شده در تلویزیون های ال جی باید ابتدا اقدام به باز کردن پنل دستگاه نمایید. این پنل ها در مدل های مختلف به شکل های مختلفی قرار داده شده اند که اکثر آن ها به صورت مشابه جدا می شوند.

در صورتی که خطایی در زمان باز کردن پنل تلویزیون رخ دهد، موجب آسیب دیدگی پنل شده و هزینه تعمیرات را بیشتر خواهد کرد. از این رو باید به آرامی و با ابزار مخصوص اقدام به باز کردن پنل نمایید. پس از باز کردن پنل می توانید به قطعه بک لایت تلویزیون دسترسی پیدا کنید. برخی مواقع ممکن است نوار بک لایت به طور کامل دچار مشکل و سوختگی شده باشد. در این شرایط نوار بک لایت معیوب باید با یک نوار جدید جایگزین شود. در صورتی که پس از بررسی جریان و ولتاژ لامپ متوجه شدید که برخی از آن ها آسیب دیده اند، می توانید اقدام به تعویض لامپ های سوخته نمایید.

هزینه تعویض بک لایت تلویزیون ال جی

هزینه تعویض بک لایت تلویزیون ال جی در تهران و کرج بستگی به عوامل مختلفی دارد. از مهمترین آن ها می توان به مدل تلویزیون و جنس ال ای دی های به کار رفته در آن ها اشاره نمود. به طور کلی برای هریک از مدل های مختلف تلویزیون های این برند قیمت تعویض و تعمیر بک لایت کاملا متفاوت می باشد و امکان تعیین هزینه مشخص برای این کار وجود ندارد. در برخی موارد ممکن است سوختگی های مربوط به ال ای دی های تلویزیون زیاد باشد. در این صورت باید اقدام به تعویض آن ها گردد.

هزینه تعویض بک لایت نسبت به تعمیر آن بسیار بالاتر می باشد. برای اینکه بتوانید از هزینه تقریبی جهت تعمیر و تعویض بک لایت دستگاه خود اطلاع پیدا کنید، می توانید با کارشناسان نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس حاصل نمایید. تعمیرکار متخصص نمایندگی پس از حضور در محل و بررسی دقیق بک لایت دستگاه و شرح نوع تعمیر هزینه آن را مشخص خواهد کرد.

محدوده ارائه خدمات تعویض بک لایت تلویزیون ال جی

به طور کلی کسانی که در محدوده های مختلف شهر تهران زندگی می کنند، به هنگام استفاده از خدمات تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی خود به دنبال این هستند که بتوانند از محدوده ای که نمایندگی اقدام به ارائه خدمات خود می کند، اطلاع پیدا نمایند. از این رو در ادامه به بررسی محدوده های ارائه این خدمات در شهر تهران خواهیم پرداخت.

شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، سعادت آباد، آتی ساز، شهر آرا

مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک غرب، آزادی

شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهرری، باقرشهر، ورامین، عبدل آباد

مزایای استفاده از خدمات تعویض بک لایت در آی پی امداد

در  این بخش به بررسی مزایای استفاده از خدمات تعویض بک لایت تلویزیون ال جی که توسط نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد ارائه می شود، خواهیم پرداخت:

  • با استفاده از این خدمات می توانید از گارانتی و ضمانت نامه معتبری که توسط این مجموعه ارائه می شود، استفاده نمایید.
  • تمامی خدمات این مجموعه در محل مشتری ارائه خواهند شد و افراد می توانند بر روند تعمیرات تلویزیون نظارت کامل داشته باشند.
  • نمایندگی مجاز آی پی امداد از تعمیرکاران دوره دیده و مجرب در این زمینه استفاده می کند. این تکنسین ها می توانند ایراد دستگاه را سریعا تشخیص داده و رفع کنند.
  • این مجموعه با دارا بودن چندین سال سابقه درخشان بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیرات تلویزیون در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد