logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال هوور

تعمیر یخساز یخچال هوور
تعمیر یخساز یخچال هوور
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال هوور به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بسیاری از کاربران به هنگام خراب شدن یخساز ساید هوور اقدام به تعمیر یخساز یخچال هوور خود در منزل می نمایند. در همین راستا می توان گفت آسان ترین راه برای رفع مشکلات یخساز یخچال می تواند تماس با نمایندگی تعمیرات یخساز و استفاده از خدمات تعمیرکاران متخصص در این زمینه باشد که آی پی امداد این خدمات را در اختیار شما قرار خواهد داد. اما اگر از دانش فنی برخوردار هستید، می توانید از نکاتی که در این مقاله در زمینه عیب یابی یخساز ساید هوور و همچنین نحوه راه اندازی یخساز هوور آورده شده است.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز هوور می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید هوور در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد جهت تعمیرات یخساز هوور به شرح زیر است:

  • در ابتدا با نزدیک ترین شعبه تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر یخساز یخچال هوور به محل سکونت خود تماس حاصل فرمایید یا از طریق سایت درخواست خود را ثبت کنید.
  • تعمیرگاه مجاز اقدام به اعزام تکنسین متخصص تعمیر یخساز هوور شما می نماید و تکنسین طبق زمانبندی شما در محل حاضر می شود.
  • تمامی قطعات مورد استفاده در نمایندگی قطعات اصل و فابریک این برند می باشند.
  • کلیه خدمات آی پی امداد با ضمانت نامه رسمی انجام می پذیرد.

تعمیر یخساز یخچال هوور در محل

آی پی امداد به تعمیر و عیب یابی یخساز یخچال هوور شما در محل می پردازد. با توجه به اینکه این مجموعه در تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه است، از این رو ارائه خدمات با کیفیت و تعمیرات یخساز ساید هوور در محل و منزل شما از مواردی بوده که رضایت مشتریان را به دنبال دارد. صرفه جویی در زمان و هزینه، ناظر بودن بر عملکرد تعمیرکار مورد نظر و عدم جابه جا شدن دستگاه از جمله مزایای تعمیر در محل این مجموعه می باشد.

نحوه فعال سازی یخساز یخچال هوور به چه صورت است؟

یخساز یخچال های ساید هوور نیز مانند سایر مدل ها برای فعال سازی و راه اندازی از یک اهرم یا دکمه مخصوص برخوردار هستند که با باز کردن درب فریزر و بررسی یخساز می توانید این دکمه را پیدا کنید. در صورتی که اهرم مخصوص به سمت پایین کشیده شود و یا دکمه در حالت ON قرار بگیرد، یخساز شما به درستی راه اندازی شده است.

فعال سازی یخ ساز یخچال هوور

چگونه یخساز یخچال هوور را خاموش کنیم؟

در صورتی که قصد دارید جهت جلوگیری از سرریز شدن محفظه یخساز هوور خود اقدام به غیرفعالسازی و خاموش کردن آن نمایید، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه Ice Maker را به مدت سه ثانیه فشار داده و نگه دارید تا نشانگر مربوط به خاموش شدن یخساز هوور روشن گردد.
  • همچنین می توانید نشانگر مربوط به یخ‌ ساز ON/OFF را بر روی حالت off قرار دهید.

نحوه ریست کردن یخساز یخچال ساید هوور

بسیاری از مشکلاتی که برای یخساز ساید هوور ایجاد می شود را می توان به کمک ریست کردن و تنظیم مجدد یخساز رفع نمود. در صورتی که قصد ریست یخساز یخچال هوور خود را دارید، باید درب فریزر خود را باز نموده و محفظه مربوط به یخساز را بیرون بکشید. در بخش پایینی یخساز دکمه ای به نام ریست وجود دارد که باید آن را نگه دارید تا یخساز شما به درستی ریست شود.

ریست کردن یخ ساز یخچال ساید هوور

راهنمای تعمیرات یخساز یخچال هوور با تعمیرکار آی پی امداد

یخچال هوور که از سیستم یخساز برخوردار است، یکی از محبوب ترین مدل ها در میان یخچال های هوور می باشد که دلیل این محبوبیت نیز یخسازهای کاربردی آن است. خراب شدن یخساز یخچال هوور می تواند یکی از مشکلاتی باشد که می تواند مصرف کنندگان را با مشکلات زیادی مواجه می شود. برخی از این ایرادات جزئی بوده و به راحتی در منزل قابل رفع می باشد که تعمیرکار متخصص آی پی امداد این مشکلات را در ادامه آورده است:

چرا یخساز ساید هوور کار نمی کند؟

چنانچه شما ینز با مشکل کار نکردن یخساز یخچال هوور خود مواجه شده اید و به دنبال بررسی و رفع این مشکل هستید، نکاتی که در ادامه آورده شده است را چک کنید:

  • یکی از مهمترین دلایل بروز این مشکل مربوط به انسداد راه ورودی آب به یخساز است که می تواند مربوط به لوله یا شیر ورودی آب باشد که نیاز به بررسی دارد.
  • چنانچه موتور یخساز، برد فرمان و یا سنسور یخساز معیوب شده باشند، دستگاه قادر به کار کردن نخواهد بود.
  • دقت داشته باشید که بررسی این بخش ها نیاز به تخصص دارد و بهتر است از یک فرد متخصص برای انجام آن کمک بگیرید.
  • در نهایت اهرم یخساز و قالب آن را بررسی کنید تا دچار شکستگی یا خرابی نشده باشند.

چرا یخساز یخچال ساید هوور یخ نمیسازد؟

در صورتی که یخساز یخچال هوور شما به هیچ وجه یخ تولید نمی کند، جهت رفع مشکل یخساز هوور می توانید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • یکی از علت های رایج این مشکل مربوط به بروز گرفتگی لوله ها می باشد.
  • برای رفع مشکل یخ زدگی لوله ها می توانید به کمک سشوار یخ آن را آب کنید.
  • ممکن است فیلتر آب یخچال مسدود شده باشد که باید فیلتر را تعویض کنید.

به چه علت یخ ها از یخساز ساید هوور بیرون نمی آیند؟

یکی از متداول ترین مشکلات که بسیاری از مصرف کنندگان یخچال های ساید دوو به هنگام استفاده از یخساز دستگاه با آن مواجه می شوند، مربوط به عدم خروج صحیح یخ می باشد که نیاز به بررسی موارد زیر دارد:

  • استفاده نکردن طولانی مدت از یخساز یخچال هوور از دلایلی است که می تواند موجب عدم خروج یخ از دستگاه شود.
  • چسبیده شدن یخ ها به یکدیگر درون یخساز به دلایل مختلف می تواند باعث خارج نشدن صحیح یخ ها از محفظه شود.

محل سنسور یخساز یخچال هوور کجاست؟

سنسور یکی از قطعاتی است که موجب هوشمند شدن یخساز یخچال هوور می شود. این سنسور که در بخش پنل زیرین قالب یخ یخساز تعبیه شده است، وظیفه تخلیه یخ درون یخساز را برعهده دارد و در صورتی که احساس کند سرمای یخسار کم است، دستور تخلیه یخ را صادر نمی کند.

ترمودیسک یخساز یخچال هوور کجاست؟

بروز برخی از مشکلات در کارکرد یخساز یخچال ساید هوور می تواند مربوط به قطعه ترمودیسک باشد. این بخش از جمله قطعات مهم یخچال به شمار می رود. این قطعه که محل قرارگیری آن در میان اواپراتور یا المنت می باشد، قابلیت تحمل دمای بالای یخچال را دارد. همچنین اجازه نمی دهد تا دمای المنت بیش از حد افزایش پیدا کند.

ترمودیسک یخ ساز یخچال هوور

شیر برقی یخساز یخچال هوور در کدام قسمت است؟

شیر برقی یخساز یخچال هوور قطعه ای است که وظیفه دارد تا آبگیری یخچال را به صورت کامل انجام دهد. در صورتی که شیر برقی خراب شود، آب لازم به یخساز نرسیده و یخ تولید نمی گردد. از این رو بهتر است به هنگام مواجهه با هرگونه مشکل یخساز یخچال خود را که می توانید آن را در پنل و محفظه پشت یخچال پیدا کنید، مورد بررسی قرار دهید.

شیر برقی یخ ساز یخچال هوور

قطعات یخساز هوور را از کجا تهیه کنیم؟

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات یخ ساز ساید هوور می تواند کیفیت اولیه این دستگاه را به طور کامل حفظ نماید. بنابراین به هنگام خرابی یخساز یخچال هوور اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است که حتما از قطعات اصلی برای رفع مشکل این بخش استفاده کنید. برای تهیه قطعات یخساز هوور نیز می توانید با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید تا بهترین قطعات را برای شما تهیه نمایند.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال هوور

در این مقاله سعی شد با ذکر نکاتی در زمینه تعمیر یخساز یخچال هوور و مشکلاتی که ممکن است برای آن ایجاد شود، سوالاتی که برای شما ایجاد شده است را رفع کنید. همچنین نحوه برطرف کردن این مشکلات را برای شما شرح دادیم. امیدواریم که به کمک نکات این مقاله بتوانید اقدام به عیب یابی یخ ساز هوور نمایید. در صورتی که در زمینه تعمیرات یخساز یخچال تخصصی ندارید، بهتر است خودتان اقدام به انجام این کار نکنید و از تعمیرکار یخچال مجرب و متخصص آی پی امداد برای انجام این کار کمک بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد