logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال میله

تعمیر یخساز یخچال میله
تعمیر یخساز یخچال میله
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال میله به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر یخساز یخچال میله یکی از کارهایی است که بسیاری از افراد در زمان خرابی یخساز خود به آن نیاز پیدا خواهند کرد. به طور کلی می توان گفت تعمیرات یخساز میله امری است که بدون داشتن مهارت و تخصص امکان پذیر نمی باشد، اما برخی از مشکلات یخساز ممکن است توسط کاربران در منزل قابل رفع باشد. از این رو در ادامه این مقاله از آی پی امداد ایرادات متداول یخسازهای ساید میله را مورد بررسی قرار داده ایم و نحوه استفاده از این یخساز را نیز بیان کرده ایم. بنابراین با مطالعه این مطلب می توانید برخی از ایرادات این دستگاه را به راحتی برطرف نمایید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز میله می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

طریقه تماس با نمایندگی یخساز ساید میله در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیرات یخساز یخچال میله در آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. تماس با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیر یخچال میله
  2. در صورت نیازمراجعه به سایت و اقدام به ثبت درخواست تعمیر یخ ساز ساید میله
  3. ارسال کد اشتراک به همراه نام تعمیرکار به شماره همراه شما از طرف تعمیرگاه مجاز آی پی امداد
  4. اعزام تعمیرکار یخساز میله در بازه زمانی مشخص در محل و تعمیرات دستگاه شما
  5. ارائه فاکتور و ضمانت نامه معتبر به مشتریان

تعمیر یخساز یخچال میله در محل

تعمیر یخساز میله در محل و در کم ترین زمان یکی از مشخصه هایی است که هر نمایندگی آن را ندارد و در واقع یک مزیت محسوب می شود. این موضوع برای تمامی مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا بدون هدر رفتن زمان در سریع ترین زمان ممکن عیب یابی و رفع عیب می گردد. از طریق تماس شما با نزدیک ترین مرکز نمایندگی مجاز تعمیرات یخساز یخچال میله، تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و مشکل یخساز معیوب شما را برطرف می نمایند.

نحوه فعالسازی یخساز یخچال میله

پیش از اقدام برای استفاده از یخساز، باید آن را فعال نمایید. فعال کردن یخساز یخچال میله به کمک دکمه on که بر روی بدنه یخچال تعبیه شده است، امکان پذیر می باشد. با فشار دادن این دکمه کاربر می توان اقدام به تولید یخ توسط یخچال خود نماید.

همچنین اگر کاربر بنا بر هر دلیلی قصد استفاده از سیستم یخساز یخچال خود را نداشته باشد، می تواند اقدام به غیر فعال کردن سیستم یخساز دستگاه خود نماید که عملکرد بهینه و به صرفه ای نیز می باشد. برای انجام این کار امکان استفاده از دکمه off برای کاربر وجود خواهد داشت.

فعالسازی یخ ساز یخچال میله

طریقه خاموش کردن یخ ساز یخچال میله

برای خاموش کردن یخساز یخچال ساید میله خود باید به دنبال دکمه ice off بر روی پنل نمایشگر یخچال خود باشید. با فشار دادن این دکمه می توانید به مدت معینی یخساز را خاموش کنید. در صورتی که این دکمه روی صفحه نمایش یخچال شما وجود ندارد، می توانید دکمه off بر روی یخساز را انتخاب کنید.

شیوه ریست کردن یخساز یخچال ساید میله

برای ریست کردن یخساز میله می توانید می توانید مراحلی که در ادامه گفته شده است را دنبال نمایید:

  • ابتدا یخساز یخچال میله را در حالت فعال و روشن قرار دهید.
  • سپس درب مربوط به یخساز یخچال میله را باز کنید.
  • دکمه مربوط به ریست در بخش زیرین محفظه تعبیه شده است.
  • با نگه داشتن دکمه برای 5 ثانیه یخساز یخچال ساید میله را ریست کنید.

ریست کردن یخ ساز یخچال ساید میله

راهنمای تعمیرات یخساز یخچال میله توسط تعمیرکار آی پی امداد

بسیاری از افراد به هنگام خرابی یخساز یخچال میله خود تمایل دارند که خودشان در منزل آن را عیب یابی و تعمیر کنند. آموزش تعمیرات یخساز میله یکی از مواردی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا از علت بروز مشکل یخساز خود اطلاع پیدا کرده و در صورت توانایی آن را رفع نمایند. شما با مطالعه راهکارهایی که در ادامه این بخش جهت عیب یابی یخساز ساید میله آورده شده است، می توانید دستگاه خود را در منزل تعمیر کنید. در صورت تخصصی بودن مشکل باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

چرا یخ از یخساز میله بیرون نمی آید؟

در صورتی که یخ درون قالب یخساز یخچال میله وجود دارد اما یخ به بیرون از یخ ساز فرستاده نمی شود. برای رفع این مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • ممکن است به دلیل غیرفعالسازی بازوی کنترل یخساز و خاموش بودن آن یخ بیرون نیاید.
  • باید بازوی کنترل را روشن کرده و به حالت قبلی قرار دهید.
  • همچنین از متصل بودن تمامی اتصالات الکتریکی یخچال نیز اطمینان حاصل کنید.
  • یخچال را کمی جلو کشیده و از اتصالات برق و شیر آب آن نیز اطمینان حاصل کنید.
  • بازوی کنترل را به حالت خاموش قرار دهید و سپس به مدت ده دقیقه صبر کنید تا قالب با آب پر شود.

چرا یخساز یخچال میله یخ نمی سازد؟

یکی از رایج ترین مشکلات یخ ساز یخچال میله مربوط به عدم تولید یخ یا یخ نساختن است که برای عیب یابی این مشکل باید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • ابتدا باید بررسی کنید که یخساز روشن باشد که می توانید روشن بودن آن را از روی نمایشگر یخچال یا محفظه یخساز بررسی کنید.
  • در صورتی که دمای یخچال بیش از اندازه بالا باشد، یخساز قادر به ساخت و تولید یخ نخواهد بود.
  • چنانچه شیر ورودی آب دچار مشکل شده باشد، یخساز نمی تواند یخ بسازد که باید شیر برقی را بررسی کنید.
  • باید فیلتر آب یخچال را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

علت چسبیدن یخ ها به یکدیگر در یخساز میله چیست؟

چسبیده شدن یخ ها به یکدیگر در یخساز ساید میله از مواردی است که نشان دهنده بروز مشکلاتی در این بخش است و در صورت عدم رفع ممکن است موجب خرابی کامل یخ ساز گردد.

  • این مشکل معمولا زمانی رخ می دهد که یخساز روشن باشد اما به مدت طولانی از آن استفاده نگردد.
  • زمانی که دمای یخچال کم شده باشد نیز ممکن است با این مشکل مواجه شوید.
  • اگر به هنگام آبگیری یخساز، فشار آب بالاتر از حد معمول باشد، به دلیل کمبود جا یخ ها به یکدیگر می چسبند.

محل سنسور یخساز میله کجاست؟

سنسور مربوط به بخش یخساز یخچال ساید میله قطعه ای است که به یخ ساز فرمان می دهد تا یخ های مورد نیاز کاربران را خارج نماید. بروز هرگونه مشکل در این سنسور و عمل نکردن آن منجر به کار نکردن یخساز و سایر بخش های آن می شود. برای دسترسی پیدا کردن به این سنسور و عیب یابی آن می توانید پنل تعبیه شده در پشت سیستم یخساز را باز نمایید.

ترمودیسک یخساز یخچال میله کجاست؟

ترمودیسک قطعه ای است که در کنار اواپراتور یخچال نصب می گردد و هنگامی که اواپراتور سرد می گردد، ترمودیسک خنک شده و جریان الکتریکی را عبور می دهد. این قطعه می تواند دمای اواپراتور را تشخیص دهد. در نهایت از رسیدن جریان الکتریکی به المنت جلوگیری نماید.

ترمودیسک یخ ساز یخچال میله

محل قرارگیری شیر برقی یخساز یخچال میله کجاست؟

شیر برقی که به آن شیر ورودی آب یخساز نیز گفته می شود، قطعه ای است که می تواند عملیات آبگیری یخساز را به خوبی انجام دهد. همچنین آب لازم برای یخ سازی را از طریق لوله های آب به بخش یخساز برساند. از این رو در صورت عدم آبگیری یخ ساز اولین بخشی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، شیر برقی است که می توانید آن را در قسمت پشتی یخچال میله پیدا کنید.

شیر برقی یخ ساز یخچال میله

قطعات یخساز میله را از کجا می توان تهیه کرد؟

به طور کلی پیدا کردن قطعات اصلی و اورجینال یخچال فریزرهای میله می تواند امری سیار مشکل باشد. در یخچال های میله از یخسازهای قدرتمندی استفاده شده است که امکان خراب شدن آنها کم می باشد. اما ممکن است این یخسازها نیز دچار خرابی باشند و نیاز به تعویض قطعات معیوب آنها داشته باشید. در این شرایط توصیه می شود حتما از قطعات اصلی و فابریک یخساز یخچال میله خود استفاده کنید و از استفاده از قطعات فیک و تقلبی پرهیز نمایید. مرکز تخصصی آی پی امداد می تواند به شما در زمینه تهیه این قطعات اصلی کمک نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال میله

رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در یخساز یخچال میله با آن مواجه شوید را در این مطلب بررسی کردیم. تعمیرکار متخصص آی پی امداد نیز راهکارهایی را برای شما بیان کرد که می توانید برای بررسی و عیب یابی یخساز میله خود از آنها استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که تعمیر یخساز میله بدون دانش فنی لازم می تواند منجر به خرابی های بیشتری شود. از این رو به هنگام مواجهه با ایراداتی در یخساز خود بهتر است برای تعمیرات یخساز یخچال میله از تعمیرکارانی کمک بگیرید که در این زمینه تخصص و تجربه لازم را داشته باشند. آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز یخچال میله می تواند در این امر شما را یاری دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد