logo logo تعمیر گوشت کوب برقی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر گوشت کوب برقی

تعمیر گوشت کوب برقی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر گوشت کوب برقی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

گوشت کوب برقی یکی از لوازم آشپزخانه بسیار پرکاربرد در زمینه له کردن و پوره کردن مواد غذایی مختلف می باشد که در برخی مواقع ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، داغ شدن، نچرخیدن، صدای زیاد و … شود که در این شرایط کاربران نیاز به استفاده از خدمات تعمیر گوشت کوب برقی خود در سریع ترین زمان خواهند داشت. در همین راستا تعمیرکاران متخصص و مجرب آی پی امداد می توانند انواع خرابی های گوشت کوب برقی تک کاره یا چند کاره شما را با استفاده از قطعات اصلی و گارانتی 3 الی 12 ماه با بهترین کیفیت تعمیر نمایند. بنابراین اگر ساکن شرق، غرب، شمال و جنوب تهران هستید، با برقراری یک تماس از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان مجموعه آی پی امداد می توانید از سه روش تعمیرات گوشت کوب برقی در محل، تعمیر دستگاه در کارگاه های مجهز و همچنین ارسال دستگاه با پیک به تعمیرگاه آی پی امداد، از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیرات گوشت کوب برقی در آی پی امداد

در ابتدای این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه برقراری تماس یا ثبت درخواست تعمیرات گوشت کوب برقی در آی پی امداد بپردازیم:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید و پس از شرح مشکل دستگاه، درخواست تعمیرات گوشت کوب برقی خود را ثبت کنید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت آی پی امداد نیز می توانید درخواست آنلاین تعمیر گوشت کوب برقی خود را ثبت نمایید.
  3. ثبت درخواست در این مجموعه به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

روش های بهره مندی از خدمات تعمیر گوشت کوب برقی در آی پی امداد

از سه روش زیر می توانید از خدمات گوشت کوب برقی در آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. برای تعمیر گوشت کوب برقی می توانید به آدرس کارگاه آی پی امداد که در بخش تماس با ما درج شده است، مراجعه نمایید.
  2. همچنین تعمیرکار آی پی امداد می تواند در محل شما به عیب یابی و رفع مشکل گوشت کوب برقی بپردازد.
  3. شما می توانید از خدمات پیک آی پی امداد نیز بهره مند شوید تا گوشت کوب برقی شما را جهت تعمیرات به کارگاه ارجاع داده و بعد از 72 ساعت کاری و پایان تعمیر گوشت کوب برقی، دستگاه را مجددا در محل به شما تحویل دهد.

مراحل ارائه خدمات تعمیر گوشت کوب برقی در آی پی امداد

در ادامه مراحل ارائه خدمات مربوط به تعمیر گوشت کوب برقی پس از ثبت درخواست توسط تعمیرکار آی پی امداد را بررسی خواهیم کرد:

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت شده و کد اشتراک به همراه آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به زمان حضور تکنسین یا پیک در محل، فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه و … دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان تعمیرات گوشت کوب برقی وجود دارد.
  4. تعمیرکار گوشت کوب برقی طبق زمابندی تعیین شده و با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل شما حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. همچنین توسط کارشناس واحد هپی کال، سوالاتی کلیدی راجع به خدمات مربوطه از شما پرسیده می شود که به بهبود کیفیت خدمات این مجموعه کمک خواهد کرد.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرکار آی پی امداد کدام مدل ها و برندهای گوشت کوب برقی را تعمیر می کند؟

گوشت کوب برقی به دلیل کاربرد بالایی که در زمینه تهیه مواد غذایی داشته و به صورت مکرر توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است با گذشت زمان دچار خرابی هایی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. به طور کلی کاربران از مدل های مختلف گوشت کوب برقی ها نظیر سه کاره و تک کاره در نوع شارژی یا برقی استفاده می کنند که برای تعمیر آنها باید از متخصصین این امر کمک بگیرند. تکنسین های آی پی امداد به دلیل برخورداری از تجربه و تخصص لازم در امر تعمیر گوشت کوب برقی می توانند هریک از مدل های این دستگاه را در کوتاه ترین زمان عیب یابی و تعمیر کنند.

همچنین هریک از انواع مدل های گوشت کوب برقی های موجود در بازار توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید و عرضه می شوند که امکان بروز خرابی در هریک از آنها وجود دارد. لازم به ذکر است که خدمات تعمیرات گوشت کوب برقی در آی پی امداد مختص به یک برند مشخص نبوده و شامل تمامی برندهای این محصول می شود، از جمله:

  • فیلیپس
  • همیلتون
  • بوش
  • سامسونگ
  • سانی
  • براون
  • گوسونیک
  • فلر
  • کنوود
  • مولینکس
  • دسینی
  • پارس خزر
  • و …

کدام مشکلات گوشت کوب برقی توسط تعمیرکار آی پی امداد رفع می شود؟

با گذشت زمان ممکن است شاهد بروز مشکلات مختلفی در عملکرد گوشت کوب برقی خود باشید که اگر سریعا عیب یابی و رفع نشوند، می تواند منجر به بروز خرابی های بیشتر در سایر قطعات و از کار افتادگی دستگاه گردد. از این رو اگر به هنگام کار با گوشت کوب برقی خود با ایراداتی مواجه شده اید، می توانید از تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد برای تشخیص دقیق مشکل و تعمیر آن کمک بگیرید.  از جمله مشکلاتی که برای گوشت کوب برقی رخ می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گوشت کوب برقی روشن نمی شود.
  • گوشت کوب برقی بوی سوختگی می دهد.
  • گوشتک کوب برقی کند شده است.
  • تیغه های گوشت کوب برقی نمی چرخد.
  • گوشت کوب برقی صدای زیادی ایجاد می کند.

همانطور که می دانید، در صورتی که هریک از انواع قطعات گوشت کوب برقی دچار خرابی شوند، عملکرد سایر بخش های دستگاه نیز دچار مشکل خواهد شد. بنابراین برای جلوگیری از بروز خرابی در دستگاه خود لازم است سریعا اقدامات لازم را در جهت تعمیرات گوشت کوب برقی انجام دهید. آی پی امداد خدمات مختلفی را در راستای سرویس و تعمیر این دستگاه در اختیار شما قرار خواهد داد. شامل:

  • تعمیر و تعویض قطعات گوشت کوب برقی مانند: تیغه، موتور، شفت، کابل و اتصالات، برد مدار، دکمه ها، فیوزها، درب گیربکس، بدنه، کوپل و …

تعمیر گوشت کوب برقی در محل

در بسیاری از مواقع کاربران به هنگام خرابی گوشت کوب برقی خود، زمان لازم جهت یافتن مرکز مجاز و یا انتقال دستگاه معیوب خود به تعمیرگاه جهت تعمیرات آن را ندارند. از این رو به دنبال استفاده از خدمات تعمیر گوشت کوب برقی هستند که در منزل به آنها ارائه شود. در همین راستا، آی پی امداد جهت آسایش مشتریان اقدام به ارائه خدمات تعمیرات گوشت کوب برقی در محل نموده است که افراد می توانند به دو طریق از این خدمات بهره مند شوند:

  • در روش اول تعمیرکار متخصص آی پی امداد می تواند با تجهیزات مخصوص به محل یا منزل شما مراجعه کرده و نسبت به عیب یابی و تعمیرات گوشت کوب برقی شما در همان زمان اقدام نماید.
  • همچنین می توانید از خدمات پیک آی پی امداد بهره مند شوید. پیک این مجموعه به محل شما مراجعه کرده و دستگاه معیوب را همراه با رسید کتبی تحویل گرفته و به صورت وکیوم شده به کارگاه مجاز آی پی امداد انتقال می دهد. در نهایت طی 72 ساعت کاری دستگاه شما تعمیر و تست شده و توسط پیک مربوطه مجددا در محل به شما تحویل داده خواهد شد.

هزینه تعمیرات گوشت کوب برقی

یکی از سوالاتی که اغلب افراد در مواجهه با خرابی گوشت کوب برقی خود می پرسند، هزینه تعمیر گوشت کوب برقی در  آی پی امداد است. تعمیر و رسیدگی به موقع لوازم برقی معیوب و مراجعه به تعمیرگاه مجاز تعمیرات گوشت کوب برقی نگرانی شما را از پرداخت هزینه های اضافی برطرف خواهد کرد. به طور کلی هزینه های مربوط به تعمیر گوشت کوب برقی شما در آی پی امداد بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تعیین می گردد. از فاکتورهای موثر در تعیین دقیق هزینه تعمیرات دستگاه شما می توان به نوع خرابی و قطعات معیوب و قیمت قطعات مورد نیاز اشاره نمود که تکنسین متخصص آی پی امداد پس از عیب یابی دقیق گوشت کوب برقی شما می تواند هزینه های مربوط به تعمیرات آن را مشخص کرده و در یک فاکتور رسمی پس از پایان کار به شما ارائه نماید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر گوشت کوب برقی در آی پی امداد

آی پی امداد یکی از مراکزی است که دارای 30 سال سابقه درخشان در عرضه تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه مختلف نظیر گوشت کوب برقی با بهترین کیفیت می باشد. کاربران گرامی با استفاده از خدمات تعمیر گوشت کوب برقی مجموعه آی پی امداد می توانند از مزایای زیر بهره مند شوند:

  • استفاده از قطعات فابریک برای تعمیرات گوشت کوب برقی
  • ارائه گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه خدمات
  • بهره مندی از متخصص ترین و مجرب ترین تکنسین ها
  • تعیین هزینه تعمیرات گوشت کوب برقی مطابق با تعرفه های اتحادیه
  • ارائه فاکتور رسمی هزینه ها در پایان کار تعمیر گوشت کوب برقی
  • امکان ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی، شکایات و … از طریق پنل کاربری

عیب یابی مشکلات گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی ها مانند سایر لوازم آشپزخانه با گذشت زمان دچار مشکلاتی می شوند که در صورت مواجهه با هریک از آنها لازم است سریعا اقدامات لازم را در جهت عیب یابی و رفع مشکل دستگاه انجام دهید. بنابراین اگر دستگاه شما با دچار خرابی شده است، می توانید از تکنسین متخصص آی پی امداد برای تعمیرات گوشت کوب برقی خود کمک بگیرید.

در ادامه هریک از مشکلات رایج گوشت کوب برقی را عیب یابی کرده ایم:

  1. روشن نشدن گوشت کوب برقی
  2. ضعیف شدن موتور دستگاه
  3. نچرخیدن تیغه گوشت کوب برقی
  4. خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  5. صدای زیاد گوشت کوب برقی
  6. عدم کارکرد دستگاه به صورت یکنواخت

روشن نشدن گوشت کوب برقی

یکی از رایج ترین مشکلات گوشت کوب برقی ها مربوط به روشن نشدن دستگاه است که در ادامه دلیل آن را ذکر کرده ایم:

  • در صورتی که کابل یا پریز دستگاه دچار آسیب دیدگی شده و یا نوسان برق وجود داشته باشد، گوشت کوب برقی شما روشن نخواهد شد.
  • ممکن است این مشکل مربوط به سوختگی موتور دستگاه یا داغ شدن بیش از حد آن باشد که در این شرایط نیز گوشت کوب برقی روشن نمی شود.
  • اگر به بدنه یا بخش های مختلف دستگاه ضرباتی وارد شده باشد، می تواند منجر به عدم روشن شدن گوشت کوب برقی گردد.

جهت عیب یابی و رفع مشکل کار نکردن گوشت کوب برقی خود می توانید از خدمات تعمیر دستگاه در آی پی امداد بهره مند شوید.

ضعیف شدن موتور گوشت کوب برقی

در صورتی که موتور گوشت کوب برقی شما عملکرد بسیار ضعیفی دارد، لازم است جهت عیب یابی علت بروز مشکل به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • یکی از دلایل بروز این مشکل مربوط به داغ شدن بیش از حد موتور به دلیل خرابی این قطعه یا کارکرد مداوم دستگاه است که باید کمی به آن استراحت دهید.
  • در صورتی که از ظرف نامناسب برای گوشت کوب برقی خود استفاده کرده باشید و سایز کوچکی متناسب با مواد غذایی داشته باشد، دستگاه عملکرد مناسبی نخواهد داشت.
  • مورد دیگر مربوط به سیستم برق رسانی و منبع تغذیه گوشت کوب برقی است که باید بررسی شود.

شما می توانید عیب یابی و رفع مشکل عملکرد ضعیف موتور گوشت کوب برقی خود را به متخصصین آی پی امداد بسپارید.

مشکل نچرخیدن تیغه گوشت‌کوب برقی 

اگر تیغه گوشت کوب برقی شما نمی چرخد، می تواند ناشی از بروز مشکلاتی باشد که در ادامه آنها را ذکر کرده ایم:

  • یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل مربوط به کند شدن تیغه ها یا خرابی آنها می باشد که باید بررسی و در صورت نیاز آنها را تعویض کنید.
  • در برخی مواقع عملکرد کند گوشت کوب برقی مربوط به بروز ایراد در موتور یا سایر قطعات داخلی دستگاه است که باید بررسی شود.
  • چنانچه از گوشت کوب برقی برای له کردن غذاهای بسیار سفت یا چسبنده استفاده نمایید، می تواند منجر به کند کار کردن آن شود.

در صورتی که توانایی لازم برای رفع مشکل نچرخیدن تیغه گوشت کوب برقی خود را ندارید، می توانید از تکنسین مجرب آی پی امداد جهت تعمیرات دستگاه خود کمک بگیرید.

خاموش شدن ناگهانی گوشت کوب برقی

در صورتی که گوشت کوب برقی شما در حین کار به صورت ناگهانی خاموش می شود، می تواند مربوط به بروز مشکلاتی باشد که در ادامه آنها را ذکر کرده ایم:

  • اگر در اتصالات برق دستگاه اختلالاتی وجود داشته و یا دستگاه نوسان برق داشته باشد، می تواند منجر به خاموش شدن آن شود.
  • ممکن است موتور دستگاه نیم سوز شده باشد که دستگاه از کار افتاده و باید موتور آن را تعویض کنید.
  • دلیل دیگر مربوط به سوختگی یا خرابی برد الکترونیکی دستگاه می باشد که گوشت کوب برقی در این شرایط از کار می افتد.
  • در نهایت اگر به بدنه دستگاه ضرباتی وارد شده و یا قطعات فلزی درون گوشت کوب برقی دچار خوردگی یا زنگ زدگی شده اند.

صدای بلند در گوشت‌ کوب برقی

چنانچه گوشت کوب برقی شما صدای بلندی ایجاد می کند، می تواند مربوط به بروز هریک از موارد زیر باشد:

  • نصب نادرست تیغه های گوشت کوب می‌تواند باعث ایجاد صدای بلندس شود.
  • تیغه های گوشت کوب ممکن است به طور طبیعی به دلیل استفاده یا پوشیدن، فرسوده شوند و صدای زیادی ایجاد کنند.
  • در صورتی که دستگاه گوشت کوب برقی نامتقارن باشد، ممکن است در هنگام چرخش صدای ناهنجاری ایجاد کند.
  • خرابی در موتور دستگاه گوشت کوب نیز می‌تواند باعث صدای زیادی شود که باید موتور دستگاه را بررسی نمایید.

در صورتی که پس از بررسی موارد بالا همچنان دستگاه صدای زیادی می دهد، می توانید برای تعمیر گوشت کوب برقی خود از متخصصین آی پی امداد کمک بگیرید.

عدم کوبیدن گوشت کوب برقی به صورت یکنواخت

در صورتی که گوشت کوب برقی قادر به کوبیدن گوشت به صورت یکنواخت نیست، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از دلایل ممکن عبارتند از:

  • برخی از گوشت‌ ها به دلیل بافت زیاد و سختی، قابلیت کوبیدن به صورت یکنواخت را ندارند. اگر اندازه قطعات گوشت مختلف باشد، احتمالا گوشت به صورت یکنواخت کوبیده نخواهد شد. بنابراین بهتر است قبل از کوبیدن، مواد غذایی را به اندازه مساوی برش دهید.
  • چنانچه گوشت در دستگاه به صورت نامساوی توزیع شود، قابلیت کوبیدن به صورت یکنواخت کاهش می‌ یابد. برای رفع این مشکل بهتر است گوشت را به صورت مساوی در دستگاه قرار دهید.
  • اگر تیغه های گوشت کوب برقی کند یا فرسوده شده باشند، قابلیت کوبیدن به صورت یکنواخت کاهش می‌ یابد. بنابراین بهتر است تیغه های دستگاه را بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.
  • استفاده از سرعت بالای دستگاه ممکن است باعث شود که گوشت به صورت نامساوی کوبیده شود. بنابراین بهتر است از سرعت پایین‌ تر استفاده کنید.
  • خرابی در موتور دستگاه نیز می تواند موجب این مشکل شود.

شما می توانید عیب یابی و رفع ایراد عدم کارکرد یکنواخت گوشت کوب برقی خود را به تعمیرکار متخصص آی پی امداد بسپارید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • شکوفه سهرابی 01 مهر 1402

    سلام خسته نباشید، آیا سوختگی موتور گوشت کوب برقی قابل تعمیره؟ یا تعویض؟ هزینه تعویض موتور چقده؟ و در کرج کسی هس از طرف نمایندگی بیاد درست کنه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 مهر 1402

      درود، موتور گوشت کوب برقی باید تعویض شود که برای تعمیرات دستگاه خود در تهران می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد