logo logo تعمیر ماکروفر سینجر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ماکروفر سینجر

تعمیر ماکروفر سینجر
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ماکروفر سینجر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مهمترین خدمات آی پی امداد تعمیر مایکروفر سینجر در محل توسط تعمیرکار حرفه ای و باتجربه می باشد. در این مطلب قصد داریم به طور کامل مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر سینجر را توضیح دهیم.  همچنین در ادامه مزیت استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر مایکروفر سینجر و نحوه ثبت درخواست در سایت و تماس با مجموعه را به طور کامل برای شما خواهیم گفت. خدمات تعمیر مایکروویو سینجر در تعمیرگاه مجاز مایکروفر سینجر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی رسمی توسط تعمیرکار آموزش دیده انجام می شود.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر ماکروفر سینجر صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست و تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر سینجر در تهران

برای ثبت درخواست تعمیر ماکروفر سینجر می توانید با روش های زیر با آی پی امداد تماس بگیرید. فرقی نمی کند در کدام منطقه زندگی کنید، خدمات آی امداد تمام تهران را پوشش می دهد.

  1. ثبت درخواست به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد و یا تماس با شماره 02158948 برای انجام تعمیرات مایکروفر سینجر توسط تکنسین متخصص در اولین فرصت.
  2. پس از ثبت درخواست توسط پشتیبانان درخواست شما در اولین فرصت بررسی و نزدکترین تعمیرکار ماکروفر سینجر در کمتر از 1 ساعت همراه با قطعات و تجهیزات به محل شما اعزام می شود. (اطلاعات تکنسین و زمان حضور از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.)
  3. برای استفاده از خدمات می توانید در سایت آی پی امداد درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. درخواست های ثبت شده در سایت به سرعت توسط پشتیبانان بررسی و پیگیری می شوند.
  4. مهمترین مزیت ثبت درخواست از طریق سایت، ارسال کد پرسنلی و اطلاعات تکنسین ماکروفر سینجر به همراه زمان حضور در محل برای شما در پنل کاربر ارسال می شود.
  5. همچنین می توانید ماکروفر سینجر را به پیک آی پی امداد تحویل دهید و فاکتور دریافت نمایید. (فاکتور را تا زمان دریافت ماکروفر نگهدارید.)
  6. به منظور اطمینان از تعمیرات مایکروفر سینجر گارانتی خدمات 3 تا 12 ماه برای شما صادر می شود.
  7. رضایت شما برای آی پی امداد با ارزش است. به این منظور پس از انجام تعمیرات مایکروویو سینجر، درباره نحوه ارائه خدمات، برخورد تکنسین و سلامت دستگاه با شما تماس گرفته می شود.

کاربران گرامی آی پی امداد، اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری نموده اید با شماره نمایندگی تعمیرات مایکروفر سینجر که در برگه گارانتی درج شده است تماس حاصل نمایید تا از خدمات پس از فروش این محصول بهره مند شوید.

آی پی امداد نمایندگی تعمیر مایکروفر سینجر در مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب را دارد؟

آی‌پی امداد برای دسترسی راحت‌ تر به نمایندگی‌های خود در سراسر شهر تهران، شعبه‌های متعددی از تعمیرگاه‌های خود را برای ارائه خدمات و اعزام تکنسین‌ها ایجاد کرده است. چنانچه احساس کردید ماکروفر شما به مشکل بررخوده است و نیاز به تعویض قطعه یا تعمیر دارد، می توانید با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماکروفر سینجر آی پی امداد در شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران تماس بگیرید. برای سهولت در دریافت خدمات تعمیر ماکروفر سینجر آی پی امداد خدمات متفاوتی را ارائه می کند.

تعمیر ماکروفر سینجر در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و …

تعمیر ماکروفر سینجر در مرکز تهران

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و …

تعمیر ماکروفر سینجر در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد و …

تعمیر ماکروفر سینجر در غرب تهران

صادقیه، ستار خان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس و …

تعمیر ماکروفر سینجر در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

نحوه استفاده از خدمات پس از فروش ماکروفر سینجر

در صورتی زمان زیادی از خرید ماکروفر سینجر شما نمی گذرد، اما خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کرده است، می توانید از خدمات پس از فروش ماکروفر سینجر استفاده کنید. برخی از برندهای تولید کننده لوازم برقی برگه خدمات پس از فروش با اعتبار 13 تا 18 ماهه را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در صورت خراب شدن دستگاه مشتریان می توانند به نمایندگی تعمیرات ماکروفر سینجر در نزدیکی خود مراجعه کنند. اما اگر به هر دلیلی نمی توانید از خدمات پس از فروش سینجر استفاده کنید، به هیچ عنوان نگران نباشید. شما می توانید با سپردن تعمیرات مایکروفر سینجر به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد، با کمترین قیمت به تعمیر یا سرویس مایکروفر سینجر بپردازید.

مهم ترین نکته در استفاده از خدمات آی پی امداد این است که آی پی امداد ماکروفر سینجر را گارانتی نکرده است. اما نمایندگی تعمیر اکثر برندهای لوازم خانگی را دارد. اگر ماکروفر شما گارانتی دارد و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات ماکروفر سینجر در برگه ضمانت می باشد، بهتر است از گارانتی استفاده کنید و پس از اتمام یا لغو گارانتی برای تعمیر مایکروفر سینجر به آی پی امداد مراجعه کنید و از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

مزایای تعمیر مایکروفر سینجر توسط آی پی امداد

آی پی امداد برای ارائه خدمات بهتر امکانات ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید بر اساس شرایط خود یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر سینجر در آی پی امداد را انتخاب کرده و از آن برای تعمیر ماکروفر استفاده کنید. خدمات آی پی امداد دارای مزایایی است که با دانستن آن می توانید با اطمینان بیشتری تعمیرات دستگاه خود را به تعمیرگاه مجاز مایکروویو سینجر بسپارید. برخی از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر سینجر عبارت است از:

  1. شرکت آی پی امداد برترین تکنسین های تعمیر مایکروفر سینجر را به محل اعزام می کند تا به صورت تخصصی به عیب یابی ماکروفر سینجر و تعمیرات آن بپردازند.
  2. نمایندگی تعمیرات ماکروفر سینجر در تهران، فاکتور خرید تمام قطعات و هزینه هایی که برای تعمیر ماکروفر سینجر انجام شده است را با جزئیات کامل در اختیار مشتریان قرار می دهد.
  3. عیب یابی، سرویس و تعمیر ماکروفر سینجر در منزل یا محل کار
  4. اعزام نیروهای آموزش دیده و حاذق در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر سینجر
  5. ارائه لیست قطعات استفاده شده و هزینه های انجام شده برای تعمیرات مایکروویو سینجر
  6. کاهش 75 درصد هزینه سرویس و عیب یابی ماکروفر سینجر
  7. اعطای گواهینامه معتبر با اعتبار 3 تا 12 ماهه برای مشتریان

شرکت آی پی امداد در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، خدماتی را برای آن در نظر گرفته است که باعث رفاه بیشتر و رضایتمندی تمام مشتریان از مجموعه آی پی امداد شده است. برخی از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر سینجر عبارت است از:

  1. تعمیر در محل شما
  2. تعمیر در کارگاه های آی پی امداد

تعمیر ماکروفر سینجر در محل شما

دلایل زیادی برای تعمیر ماکروفر سینجر در محل کار یا زندگی شما وجود دارد که اصلی ترین آن عدم نیاز به جابجایی و کاهش احتمال آسیب در حین جابجایی است که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود. امکان تست دستگاه بلافاصله پس از تعمیر توسط خودتان وجود دارد و در صورت وجود مشکل، تکنسین آن را برطرف می کند.

توجه داشته باشید که کیفیت خدمات ارائه شده در محل توسط تکنسین های آی پی امداد هیچ تفاوتی با خدمات تعمیرات مایکروفر سینجر در کارگاه ها ندارد. برای درخواست تعمیر ماکروفر سینجر در محل می توانید پس از ثبت درخواست و تایید آن از طریق پنل کاربری خود برای هماهنگی زمان حضور تعمیرکار ماکروفر سینجر در سایت آی پی امداد مطلع شوید.

دریافت دستگاه توسط پیک آی پی امداد و یا خودتان برای تعمیر ماکروفر سینجر در کارگاه

اگر به هر دلیلی حضور تکنسین در محل کار یا زندگی شما برای انجام تعمیرات ماکروفر سینجر وجود ندارد، می توانید از خدمات تعمیر در کارگاه آی پی امداد بهره مند شوید. برای استفاده از خدمات، پس از ثبت درخواست در سایت و یا تماس تلفنی با مرکز تعمیرات ماکروفر سینجر، پیک آی پی امداد به محل مورد نظر شما مراجعه و دستگاه را از شما تحویل می گیرد.

پس از دریافت، برگه ای حاوی اطلاعات ماکروفر، زمان دریافت، تحویل و … به عنوان رسید به شما می دهد. (این برگه را تا زمان تحویل ماکروفر نگه دارید). سپس مایکروفر را برای تعمیر به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد تحویل می دهد. پس از انجام تعمیرات، پیک کارت گارانتی، فاکتور و ماکروفر را به آدرس دریافتی تحویل می دهد و برگه رسید را پس می گیرد.

نکته برای دریافت ماکروفر نیاز است تا برگه رسید را به پیک تحویل دهید.

در صورت نیاز به انجام تعمیرات مایکروویو سینجر، در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل و تحویل ماکروفر به پیک را ندارید، می توانید ماکروفر سینجر را خودتان برای تعمیر به نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت برای تعمیر تحویل دهید. برای تحویل ماکروفر به کارگاه می توانید با پشتیبانی سایت و یا تماس تلفنی هماهنگی های لازم جهت تحویل دستگاه به کارگاه انجام دهید.

پس از تعمیر ماکروفر سینجر جهت دریافت دستگاه از کارگاه به همراه برگه گارانتی و فاکتور تماس گرفته می شود.

ارائه خدمات نمایندگی های مجاز توسط آی پی امداد برای تعمیر مایکروفر سینجر

آی پی امداد به منظور ارائه خدمات بهتر توسط تکنسین ها و افزایش رضایت شما عزیزان خدمات ویژه ای را برای مشتریان نمایندگی تعمیرات ماکروفر سینجر در نظر گرفته است.

  1. فرقی نمی کند تعمیر دستگاه در محل شما انجام شود یا در کارگاه های آی پی امداد، همیشه از قطعات اصلی برای تعویض و تعمیر مایکروویو سینجر استفاده می شود. (در صورت نبود قطعه فابریک، از قطعات مرغوب استفاده می شود).
  2. ما همیشه سعی کرده ایم خدمات آی پی امداد را به صورت 24 ساعت شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل ارائه دهیم.
  3. کلیه خدمات و قطعات، توسط تکنسین های آی پی امداد 3 ماه تا 1 سال گارانتی می شود.
  4. در صورت بروز مشکل در مدت گارانتی، کلیه خدمات به صورت رایگان ارائه می شود.
  5. همواره تلاش شده تا تمامی مناطق تحت پوشش نمایندگی های آی پی امداد قرار گیرد.
  6. خدمات تعمیرگاه مجاز ماکروفر سینجر در تهران به صورت کامل و جامع توسط آی پی امداد ارائه می شود.
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد.
  8. هزینه تعمیرات ماکروفر سینجر در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه است و هزینه اضافی دریافت نمی باشد.
  9. با استفاده از خدمات مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه ها صرفه جویی کنید.

ویژگی های مهم تعمیرکار مایکروفر سینجر آی پی امداد چیست؟

مهارت تکنسین ها را می توان از جمله دلایل گران بودن و معطلی زیاد برای اعزام تکنسین برای خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر سینجر دانست. اما باید بدانید که تمامی تکنسین های آی پی امداد مجرب و آموزش دیده می باشند و ای پی امداد همواره سعی در افزایش مهارت و تجربه تعمیرکاران خود جهت کاهش زمان و افزایش کیفیت تعمیر مایکروویو سینجر داشته است.

از ویژگی های مهم یک تکنسین ماکروفر سینجر آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. منظم، آراسته و وقت شناس
  2. رعایت موارد بهداشتی
  3. دوره دیده، ماهر و باتجربه در انجام تعمیر ماکروفر سینجر
  4. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت بالا
  5. پاسخ به سوالات و ارائه عات خرابی ماکروفر
  6. انجام تعمیرات مایکروفر سینجر به نحو احسن و به طور کامل
  7. ارائه فاکتور هزینه و برگه گارانتی پس از اتمام تعمیرات
  8. ارائه خدمات ماکروفر سینجر در طول دوره گارانتی توسط تکنسین

تعمیر ماکروفر سینجر چه مدت طول میکشد؟

بسیاری از مراجعه کنندگان بلافاصله بعد از تماس با نمایندگی آی پی امداد برای انجام تعمیرات ماکروفر سینجر، این سوال سوال را می پرسند که تعمیر مایکروفر سینجر چقدر زمان می برد؟  برای پاسخ به این سوال عوامل موثر زیادی وجود دارد.

  1. پیدا کردن علت خرابی و عیب یابی مایکروویو سینجر
  2. نیاز به تعویض قطعه و تست مجدد دستگاه
  3. زمان تعمیر با توجه به مشکل متفاوت است
  4. تعمیر در محل یا تعمیر کارگاه آی پی امداد
  5. ارسال و دریافت ماکروفر سینجر توسط پیک و یا توسط مشتری

این موارد تاثیر مستقیمی در مدت زمان تعمیر مایکروفر سینجر دارند. بعد از بررسی، تکنسین می تواند به شما پاسخ دهد مشکل ماکروفر چیست و چقدر زمان برای تعمیر آن نیاز است. زمان اعلام شده توسط تکنسین با توجه به سطح مهارت و ایراد دستگاه متفاوت است. تعمیر مایکروفر سینجر در محل بسیار سریعتر انجام می شود. کاربران گرامی آی پی امداد، حداکثر مدت زمان تعمیرات ماکروفر سینجر 3 روز کاری می باشد که این مدت شامل زمان انتقال به کارگاه های آی پی امداد، تعمیر و تعویض قطعه است.

برای جلوگیری از خرابی ماکروفر سینجر چه کاری انجام دهیم؟  

سرویس به موقع و عیب یابی ماکروفر سینجر به اندازه تعمیرات این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل اهمیت عیب یابی ماکروفر سینجر این است که تنها زمانی می توان تعمیرات این دستگاه را با دقت و کیفیت بالایی انجام داد که علت خرابی آن اصولی و درست تشخیص داده شود. شرکت آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز ماکروفر سینجر با اعزام تکنسین های متخصص به محل، عیب یابی  دستگاه شما را با کیفیت بالایی انجام می دهد.

شما می توانید با رعایت موارد گفته شده از خرابی ماکروفر سینجر خود پیشگیری کنید:

  1. تمیز نکردن داخل ماکروفر از چربی و باقیمانده مواد غذایی باعث جذب انرژی می شود.
  2. پختن برخی از غذاها در ماکروفر فشار زیادی به دستگاه وارد می کند مانند تخم مرغ و سیب زمینی
  3. دلیل اصلی خرابی ماکروفر را می توان به عدم سرویس های دوره ای معرفی کرد.
  4. فقط باید از ظروف با علامت مخصوص مایکروویو استفاده کنید.
  5. هرگز ظروف حاوی قطعات فلزی یا طلایی یا نقره ای را در مایکروویو قرار ندهید.
  6. باید مراقب باشید که خروجی حرارت مایکروویو را نپوشانید تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.
  7. باید بدانید که جوشاندن آب در مایکروفر به دلیل خطر توصیه نمی شود.

یکی از بهترین راه های جلوگیری از خرابی، سرویس ماکروفر سینجر به طور منظم  است. با انجام سرویس های دوره ای، هزینه های خود را به حداقل برسانید همچنین هزینه هایی که برای سرویس دوره ای می پردازید در مقایسه با تعمیر مایکروویو سینجر بسیار کم است.

برخی از ایرادات و مشکلات ماکروفر سینجر شامل موارد زیر می باشد:

  1. چرا مایکروفر سینجربرنامه پخت را اجرا نمی‌ کند؟
  2. چرا مایکروفر سینجرروشن و خاموش می‌ شود؟
  3. علت نچرخیدن ظرف درون ماکروفر چیست؟
  4. علت جرقه زدن ماکروفر چیست؟
  5. عیب یابی لامپ مگنتران ماکروفر

چرا مایکروفر برنامه پخت را اجرا نمی‌ کند؟ برای تعمیر ماکروفر سینجر چه کنیم؟

  1. درب دستگاه را چک کنید تا باز نباشد.
  2. چک کنید زیرا گزینه lock یا قفل کودک ممکن است فعال باشد.
  3. این گزینه را غیرفعال کنید و سپس مجدداً برنامه پخت موردنظر را راه‌اندازی کنید.
  4. ممکن است علت خراب شدن سوییچ درب، سوییچ سرامیکی، فیوز حرارتی و… باشد.

چرا مایکروفر روشن و خاموش می‌ شود؟ نحوه تعمیرات مایکروفر سینجر به چه صورت است؟

  1. ابتدا باید کلیدهای دستگاه را بررسی کنید تا گیر نکرده باشند.
  2. از باز نبودن برنامه های متعدد در دستگاه اطمینان حاصل نمایید.
  3. تایمر را چک کنید تا فعال نشده باشد.
  4. در نهایت باید برد کنترل را نیز بررسی نمایید.

علت نچرخیدن ظرف درون ماکروفر چیست؟ راهنمای تعمیرات ماکروفر سینجر در این مواقع

  1. ولتاژ پریز را چک کنید.
  2. موتور صفحه گردان را بررسی کنید.
  3. مگنترون و هدایت کننده ی موج هم ممکن است منبع مشکل باشند ولی باید توسط فردی متخصص بررسی شوند.

راهنمای عیب یابی و تعمیر جرقه زدن ماکروفر سینجر

  1. بررسی کنید که لامپ مگنتران مشکلی نداشته باشد
  2. ورق نسوز را بررسی نمایید تا آسیب ندیده باشد.
  3. چک نمایید تا فلزی داخل دستگاه نباشد.

طریقه عیب یابی و تعمیرات مشکل لامپ مگنتران ماکروفر

  1. ممکن است خود لامپ سوخته باشد.
  2. قبل از تعویض قطعات دیگر ، لامپ را تعویض کنید.
  3. سیم ها، سوکت ها، و لامپ را بررسی کنید.
  4. اگر این قطعات مشکلی نداشتند، با مولتی متر برد کنترل را چک کنید تا مطمئن شوید که به سوکت های لامپ ولتاژ درستی می فرستد.
  5. اگر برد کنترل ولتاژ کافی به سوکت لامپ نمی رساند، آن را تعویض کنید.
  6. اگر بعد از تعویض لامپ همچنان مشکل وجود داشت، با مولتی متر سوکت ها را از نظر پیوستگی چک کنید و اگر پیوستگی نداشتند، آن ها را تعویض کنید.

توجه داشته باشید که نباید خودتان ماکروفر را تعمیر کنید؛ زیرا مهم ترین مرحله در تعمیر مایکروفر سینجر عیب یابی است و اگر تعمیر به درستی انجام نشود، خطرات جانی و مالی به همراه دارد.

هزینه انجام تعمیرات مایکروفر سینجر چقدر است؟

آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق با تعرفه های اتحادیه است. همین امر موجب کاهش 75% در هزینه های تعمیرات ماکروفر سینجر خواهد شد. اگر مایکروفر در دوره گارانتی آی پی امداد باشد، هزینه ها بسیار پایین است و تعمیرات در برخی موارد رایگان انجام می شود. با توجه به علت خرابی مایکروویو سینجر، هزینه آن متفاوت است و معمولا پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین، علت آن مشخص شده و هزینه تعمیر مایکروویو سینجر به اطلاع شما می رسد. به طور کلی هزینه های تعمیر به دو قسمت تقسیم می شود:

  1. قسمت اول با هزینه ثابت است که شامل حق الزحمه تعمیرکار می باشد.
  2. قسمت دوم متغیر است و بر اساس نیاز به قطعات تغییر می کند.

قیمت اعلام شده قبل از تعمیر توسط تکنسین تقریبی است و هزینه نهایی پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیر کار ماکروفر سینجر با فاکتوری که شامل قیمت و هزینه های دقیق است صادر می شود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد