logo logo تعمیر تلویزیون لایف با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلویزیون لایف

تعمیر تلویزیون لایف
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلویزیون لایف به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر تلویزیون لایف در منزل یکی از خدمات آی پی امداد است که شامل رفع تمامی مشکلات قابل تعمیر تلویزیون برند لایف در محل می باشد. تعمیرات تلویزیون لایف توسط تکنسین آی پی امداد شامل رفع مشکلاتی مانند عدم وضوح تصویر، کیفیت پایین تصویر و صدا، رنگ تصویر، سوختن صفحه، خرابی کنترل، مشکلات اتصال و برق دستگاه، پیکسل های سوخته، تصویر منفی، رفع خطوط عمودی یا افقی روی صفحه نمایش و … می باشد. آی پی امداد نمایندگی تعمیرات تلویزیون لایف با نیم قرن تجربه سعی در ارائه بهترین خدمات به کاربران تلویزیون لایف را دارد و دستگاه شما را با استفاده از قطعات اورجینال به بهترین شکل ممکن تعمیر می کند.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات تلویزیون لایف صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر تلویزیون لایف در تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون لایف در آی پی امداد شعبه هایی در سراسر تهران دایر کرده است تا تمامی کاربران بتوانند به راحتی برای تعمیر تلویزیون لایف خود در تهران به تعمیرکار متخصص دسترسی داشته باشند و تعمیر دستگاه خود را با خیالی آسوده به ما بسپارند. در صورت بروز مشکل در تلویزیون لایف می توانید در هر ساعت از شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با پشتیبانی آی پی امداد از طریق یکی از روش های زیر تماس بگیرید و از خدمات تعمیرات تلویزیون لایف استفاده کنید.

  1. برای تماس با کارشناسان آی پی امداد جهت انجام تعمیرات تلویزیون لایف می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. همچنین می توانید به سایت مجموعه آی پی امداد ثبت نام و سپس ثبت درخواست خود را انجام دهید.

پس از بررسی درخواست شما، با توجه به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، نزدیکترین تعمیرکار تلویزیون لایف یکی شعب آی پی امداد برای حضور در محل شما، کمتر از یک ساعت اعزام می شود. برای اطلاع از زمان ورود تکنسین، پیامی حاوی اطلاعات تکنسین در پنل کاربری شما در سایت یا به صورت پیامک برای شما ارسال می شود.

تعمیرات تلویزیون لایف در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

آی پی امداد سعی کرده است در تمامی مناطق شمال، جنوب شرق و غرب تهران شعبه هایی داشته باشد تا شهروندان عزیز در اسرع وقت به تعمیرکار تلویزیون لایف دسترسی داشته باشند. با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی پی امداد سعی کرده تمامی مناطق را پوشش دهد و در طول تاریخ خود توانسته رضایت همشهریانی را که از خدمات تعمیر تلویزیون و لوازم خانگی استفاده کرده اند، جلب کند. با توجه به اینکه حمل و نقل تلویزیون های بزرگ و هوشمند کار ساده ای نیست و حتی با خطر آسیب دیدگی نیز همراه است، آی پی امداد امکان حضور تعمیرکار تلویزیون لایف در تمامی مناطق تهران را دارد.

تعمیرات تلویزیون لایف در شمال تهران

تعمیر تلویزیون لایف در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات تلویزیون لایف در غرب تهران

تعمیر تلویزیون لایف در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر تلویزیون لایف در مرکز تهران

تعمیر تلویزیون لایف در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیرات تلویزیون لایف در شرق تهران

تعمیر تلویزیون لایف در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات تلویزیون لایف در جنوب تهران

تعمیر تلویزیون لایف در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

 نحوه استفاده از خدمات پس از فروش تلویزیون لایف

بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش تلویزیون لایف است. اما اگر نمی توانید با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون لایف در آی پی امداد استفاده کنید. تکنسین تعمیرات آی پی امداد نه تنها دارای تجربه، مهارت و دانش لازم می باشد، بلکه با فناوری های مدرن به کار رفته در تلویزیون لایف آشنایی کامل دارد. مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون لایف در آی پی امداد به شرخ زیر می باشد:

  • آی پی امداد تمامی خدمات و قطعات خود را که در زمان تعمیر ارائه می شود، حداقل 3 ماه تا 1 سال گارانتی می کند و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.
  • این مجموعه عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمامی تعرفه ها توسط اتحادیه تعیین می شود.
  • آی پی امداد بالغ بر نیم قرن سابقه تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی را دارد.

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات تلویزیون لایف را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون لایف در برگه گارانتی درج شده است. اما اگر به دلیل اتمام گارانتی، گم کردن برگه ضمانت و یا خرابی خارج از موارد درج شده در برگه ضمانت نامه است، می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون لایف استفاده کنید.

خدمات تعمیرات تلویزیون لایف توسط آی پی امداد

یکی از مهمترین مزایای مجموعه آی پی امداد در تعویض قطعات یا تعمیر تلویزیون لایف برگزاری دوره های آموزشی برای تکنسین های این مجموعه می باشد. به همین دلیل تکنسین های آی پی امداد همواره به روز بوده و با آخرین تکنولوژی ها آشنا هستند. این تخصص باعث شده تا تعمیرکاران به راحتی بتوانند تلویزیون های جدید را تعمیر کنند. علاوه بر این کارشناسان ما توصیه ها و نکات مهمی را برای نگهداری و استفاده صحیح از تلویزیون به شما آموزش می دهند تا بتوانید از امکانات دستگاه خود استفاده بهتری ببرید. آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیرات تلویزیون لایف سه روش ارائه کرده است که شما با توجه به شرایط خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

  1. تعمیر تلویزیون لایف با حضور تعمیرکار در محل
  2. تعمیرات تلویزیون لایف در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (تحویل و دریافت توسط مشتری)

البته به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات تعمیر تلویزیون لایف در محل استفاده کنید تا نیازی به جابجایی دستگاهتان نداشته باشید. جا به جایی تلویزیون علاوه بر افزایش احتمال آسیب دیدگی، هزینه جا به جایی را نیز شامل می شود. انتخاب هریک از روش های گفته شده در ارائه خدمات تعمیر و سرویس تفاوتی نخواهد داشت. ما به مهارت و تجربه تکنسین خود اعتماد داریم و در صورت بروز مشکل بهترین خدمات تعمیر تلویزیون لایف را به شما ارائه می دهیم ولی در نهایت انتخاب هریک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

 تعمیر تلویزیون لایف در محل کار یا منزل

تعمیرکار تلویزیون لایف تشخیص گام به گام ایرادات و علت خرابی را انجام می دهد و بلافاصله دلایلی که منجر به خرابی دستگاه شده است را به شما اطلاع می دهد. تکنسین تلویزیون لایف پس از مشخص شدن ایراد تلویزیون تلاش های لازم را برای رفع ایراد قطعه انجام می دهد. یک قطعه معیوب تنها در صورتی تعویض می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد. هزینه نهایی سرویس با در نظر گرفتن قیمت قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، توافق خواهد شد.

با توجه به صاف و باریک بودن صفحات تلویزیون لایف و آسیب پذیر بودن دستگاه بهتر است تعمیرات تلویزیون لایف در محل شما انجام شود. برای بهره مندی از این خدمات می توانید هنگام تماس یا ثبت درخواست در سایت، گزینه تعمیر دستگاه در محل را انتخاب کنید و پس از انجام هماهنگی های لازم، تعمیرکار تلویزیون لایف با ابزار و قطعات مورد نیاز برای ارائه خدمات در محل حاضر شود.

دلایل تعمیر تلویزیون لایف در محل شما:

  1. نیازی به جابجایی تلویزیون نیست.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات سریع تر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  6. فاکتور و گارانتی را بلافاصله پس از اتمام تعمیر تلویزیون لایف دریافت می کنید.

اگر نیاز به تعویض قطعه وجود داشته باشد، تنها با قطعات اصلی تعویض می شوند. تمامی این قطعات دارای گارانتی اصلی بوده و مستقیماً از سازنده اصلی تهیه می گردند.

تعمیرات تلویزیون لایف در کارگاه آی پی امداد

امکان تعمیر تلویزیون لایف در کارگاه های آی پی امداد وجود دارد. تنها در صورتی تعمیرات تلویزیون لایف خارج از محل انجام می شود که:

  1. به خواست خود شما باشد.
  2. امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد.

برای انجام تعمیرات دستگاه در کارگاه های آی پی مداد، بهتر است تلویزیون را در جعبه خود همراه با محافظ قرار دهید تا در هنگام حمل و نقل آسیبی به آن وارد نشود و سپس برای تعمیر به کارگاه منتقل شود.

برای انتقال تلویزیون به کارگاه دو راه وجود دارد:

  1. تحویل به پیک آی پی امداد
  2. تحویل توسط خودتان

هرچند امکان تعمیر دستگاه در محل تفاوتی با تعمیر در کارگاه های آی پی امداد ندارد، ولی در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشد، می توانید برای انجام تعمیرات تلویزیون لایف، دستگاه را به کارگاه های مجاز آی پی امداد در سطح شهر تحویل دهید. توجه داشته باشید که در زمان جابجایی تلویزیون دچار شکستگی و یا ترک نشود.

معایب تعمیر تلویزیون لایف خارج از محل:

  1. طولانی شدن مدت زمان تعمیر
  2. هزینه اضافی برای شما به همراه خواهد داشت (هزینه ارسال و دریافت توسط پیک).

معمولا برای تعمیر تلویزیون های 50 اینچ به بالا نیاز به تجهیزات کارگاهی است.

  • تحویل تلویزیون لایف به پیک آی پی امداد: برای دریافت و تعمیر تلویزیون لایف، پیک به محل شما مراجعه می کند و رسیدی شامل اطلاعات تلویزیون و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد و تلویزیون را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد منتقل می کند.
  • تحویل تلویزیون به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، تلویزیون را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات تلویزیون لایف، هماهنگی های لازم برای دریافت تلویزیون با شما انجام خواهد شد.

برگه مشخصات محصول را تا دریافت تلویزیون نگه دارید و به پیک تحویل دهید.

 مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون لایف چیست؟

تلویزیون های جدید به دلیل وجود صفحه حساس و نازک بودن قسمت های داخلی و خارجی  به راحتی آسیب می بینند و در صورت عدم تعمیر به موقع، ایراداتی در کیفیت صفحه نمایش به وجود می آید. تکنسین های آی پی امداد تلویزیون های LCD، LED، پلاسما و پنل ها را در سطح حرفه ای تعمیر و سرویس می کنند. کارشناسان آی پی امداد پس از رسیدن به محل، خدمات تعمیرات تلویزیون لایف را با توجه به مشکل دستگاه انجام می دهند. سرعت عمل تکنسین ها به دلیل تجربه و دانش در این کار بسیار بالاست. به طوری که فاصله ثبت درخواست شما تا رفع مشکل به یک روز هم نمی رسد.

  1. ارائه خدمات نصب صحیح، تست و بررسی عدم وجود مشکل
  2. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر تلویزیون لایف
  3. در صورت عدم وجود قطعات فابریک استفاده از قطعات با کیفیت بالا
  4. کوتاه ترین زمان برای ثبت درخواست و پیگیری اعزام تکنسین به محل شما
  5. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات تلویزیون لایف توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می شود.
  6. در صورت بروز هرگونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  8. هزینه تعمیر تلویزیون لایف در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار تلویزیون لایف در آی پی امداد چیست؟

با توجه به ظریف بودن تلویزیون ها به شما پیشنهاد می کنیم برای تعمیر تلویزیون لایف از تعمیرکاران حرفه ای و ماهر استفاده کنید تا به قطعات آن آسیبی نرسد. مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی ها داشتن کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای است و همواره در حال برگزاری دوره هایی برای تکنسین ها جهت شناسایی ایرادات و آموزش رفع آنها است تا دانش فنی خود را به روز نگه دارند. مهمترین فاکتورهای یک تکنسین تلویزیون لایف آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های تلویزیون لایف
  3. منظم و آراسته
  4. وقت شناس و دقیق
  5. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  8. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات تلویزیون لایف توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

زمان مورد نیاز برای سرویس و تعمیر تلویزیون لایف با توجه به نوع مشکل متفاوت است. برای تعمیرات تلویزیون لایف نمی توان قبل از بررسی ایراد تلویزیون مدت زمان تعمیر را تعیین کرد. عوامل مختلفی در تعیین زمان تعمیر تلویزیون لایف موثر است و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارت خود، پس از بررسی و تشخیص ایرادات تلویزیون لایف، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند. تلاش تکنسین های آی پی امداد این است که قطعات لازم را تعمیر کنند نه تعویض، اما در صورت عدم امکان تعمیر، قطعات باید تعویض شوند و تعویض قطعات باعث افزایش زمان تعمیر می گردد.

البته لازم به ذکر است که تعمیر تلویزیون لایف در محل بسیار سریع تر انجام می شود. برای انتقال تلویزیون باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات تلویزیون لایف اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد میانگین مدت زمان تعمیر تلویزیون لایف 72 ساعت کاری می باشد.

 آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی تلویزیون لایف جلوگیری کرد؟

برخی از مشکلات در همه برندهای تلویزیون رایج است و مختص برند یا مدل خاصی نیست. عیب یابی تلویزیون لایف در تشخیص زودهنگام مشکلات و رفع آنها بسیار مهم است. اما مسلم است که نیاز به تخصص و مهارت دارد. تکنسین های آی پی امداد در تعمیر تلویزیون لایف متخصص هستند و با مشاهده علائم و مشکلات به سرعت منشا خرابی دستگاه را پیدا کرده و آن را رفع می کنند. در ادامه به برخی از مشکلاتی که به گفته تیم متخصصان خدمات تعمیر تلویزیون بیشتر دیده می شود، اشاره شده است.

  • تعویض و تعمیر برد
  • تعمیر و تعویض پنل
  • تعمیر بک لایت
  • رفع ایرادات نرم افزاری
  • رفع آبخوردگی تلویزیون

مزایای سرویس های دوره ای تلویزیون لایف:

  1. افزایش طول عمر دستگاه
  2. کاهش مصرف انرژی
  3. جلوگیری از خرابی دستگاه
  4. هزینه بسیار پایین نسبت به تعمیر

سرویس های دوره ای نه تنها از خرابی دستگاه شما جلوگیری می کند، بلکه در کاهش هزینه های نگهداری نیز موثر است. در صورت مشاهده ایراد در عملکرد تلویزیون بهتر است در اسرع وقت با نمایندگی های مجاز تعمیر تلویزیون لایف تماس گرفته و موضوع را اطلاع رسانی نمایید. با سرویس دوره ای تلویزیون لایف می توانید از پرداخت هزینه های زیاد برای تعمیر جلوگیری کنید.

 با رعایت این نکات از خرابی تلویزیون لایف جلوگیری کنید

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای تلویزیون لایف به وجود می آید، رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. همچنین در صورت مشاهده هریک از موارد می توانید برای رفع آنها با نمایندگی تعمیرات تلویزیون لایف در آی پی امداد در تماس باشید.

عیب یابی اینکه تلویزیون لایف صدا دارد ولی تصویر ندارد

  1. وقتی تلویزیون صدا دارد؛ اما تصویر ندارد، ممکن است دو دلیل داشته باشد که مهم ترین آن خرابی نور پس زمینه (بک لایت) یا لامپ های LED و لامپ های LCD پشت پنل است.
  2. در صورت سوختگی برخی از آن لامپ ها و یا تمامی بک لایت های تلویزیون لایف قابل تعمیر و برخی غیر قابل تعمیر و باید کاملا تعویض شوند.
  3. دلیل بعدی می تواند رطوبت و آب خوردگی به پنل تلویزیون لایف باشد.

تعمیر مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون لایف

عان اصلی خراب شدن مین برد و یا سوختن IC ها است.

  1. در اکثر مواقع برد اصلی در یکی از IC ها آسیب می بیند و می سوزد و با تعویض آن مشکل حل می شود. اما در برخی موارد فقط برد باید به طور کامل تعویض شود.
  2. خرابی یکی از قطعات بکار رفته روی برد پاور است که با تعویض مشکل برطرف می شود.

تعمیرات مشکل آبی شدن تصویر تلویزیون لایف

مشکل در قسمت پنل است که می تواند علت آن ضربه یا آسیب به تلویزیون باشد در مواردی علت آب خوردگی تلویزیون است. وقتی یکی از این موارد برای تلویزیون اتفاق می افتد، روی سیستم نوردهی تاثیر می گذارد و باعث اختلال در آن قسمت می شود.

عیب یابی هاله، نقاط تاریک و روشن در تصویر تلویزیون لایف

خرابی بک لایت، کم نور شدن صفحه تلویزیون و این دو حالت هم نمونه هایی از آن هستند که به طور کلی هر نوع هاله یا نقطه ای که تصویر روی آن قابل مشاهده است دقیقا می توانم بگویم که علت آن خرابی نور پس زمینه است.

تعمیر مشکل ترکیب رنگ ها در تصاویر تلویزیون لایف

  1. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که مهمترین دلیل آن ضربه به پنل و شکستن پیکسل ها روی صفحه پنل است که در این صورت تنها راه حل مشکل تعویض پنل است.
  2. دلیل دیگر می تواند هم از برد اصلی و هم از برد تیکان باشد و در برخی موارد رابط بین بردها و برد تیکان تا پنل سوخته و آسیب ببیند و با تعویض آن ها مشکل حل می شود.

چون هزینه تعویض و قیمت پنل تلویزیون لایف بسیار زیاد و تقریبا نادر است، اصلا مقرون به صرفه نیست؛ زیرا تقریبا هشتاد تا نود درصد از کل قیمت تلویزیون هزینه تعویض پنل است.

 هزینه تعمیرات تلویزیون لایف چقدر است؟

هزینه تعمیر تلویزیون لایف و رفع هریک از مشکلات رایج تلویزیون به مواردی مانند شدت آسیب و مدل دستگاه بستگی دارد. البته در صورت نیاز به تعویض قطعات، هزینه تعمیرات افزایش می یابد. اما این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت های تعمیرات تلویزیون لایف در آی پی امداد بسیار کم و مقرون به صرفه می باشد. از طرفی کیفیت و صحت مراحل تعمیر اعمال شده با ارائه ضمانت نامه معتبر کتبی ثابت می شود.

  • اگر تلویزیون لایف شما قابل تعمیر باشد، هزینه تعمیر مقرون به صرفه تر است؛ زیرا نیازی به تعویض قطعات آسیب دیده نیست.
  • قیمت و هزینه با توجه به میزان خسارت قابل تغییر است. برای اطلاع از قیمت و مشاوره دقیق می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات تلویزیون لایف به طور کلی به دو بخش هزینه های ثابت و متغیر تقسیم می شود.

  1. هزینه ثابت: هزینه تعمیرکار
  2. هزینه متغیر: هزینه قطعات

از آنجایی که نرخ تعمیرات توسط اتحادیه و دستگاه های نظارتی از پیش تعیین شده است و آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی کشور می باشد، کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق تعرفه اتحادیه می باشد.

در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز تلویزیون لایف در آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد