logo logo تعمیر کولرگازی لایف با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر کولرگازی لایف

تعمیر کولرگازی لایف
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر کولرگازی لایف به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اسپیلت یا کولرگازی از جمله دستگاه هایی است که از بخش های پیچیده ای تشکیل شده اند. هر قطعه دارای ساختاری است که تعمیرات آن نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. به همین دلیل باید برای تعمیر کولرگازی لایف به مراکز معتبر که در این حوزه تخصص دارند، مراجعه شود. در این مطلب به معرفی و بررسی یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تعمیرگاه هایی که تعمیر اسپیلت لایف را انجام می دهد، می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید. برای نصب و تعمیر کولرگازی لایف از دو طریق ارتباط می توانید با آی پی امداد، نمایندگی تعمیرات کولر گازی لایف در تهران ارتباط برقرار کنید. خدمات نصب، تعمیر و عیب یابی کولر گازی لایف آی پی امداد توسط تعمیرکاران با سابقه و ماهر انجام می شود.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات کولر گازی لایف صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای نصب و تعمیرات کولر گازی لایف در تهران

طریقه ارتباط یا نمایندگی کولرگازی لایف در تهران با توجه به شرایط هر نمایندگی ممکن است متفاوت است. اما اگر برای تعمیرات مایل به استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد هستید، دو راه برای ارتباط و ثبت درخواست تعمیر کولرگازی لایف وجود دارد.

  1. برای انجام تعمیرات کولر گازی لایف توسط آی پی امداد با شماره تماس 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد مراجعه کرده و در سایت آی پی امداد ثبت نام کنید.

از مهمترین ویژگی های آی پی امداد ارائه خدمات نصب و تعمیر کولرگازی لایف بلافاصله پس از ثبت درخواست است. تمام خدمات آی پی امداد در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل می باشد. پس از ثبت درخواست خود در کمتر از 1 ساعت پیگیری و تعمیرکار کولرگازی لایف به محل مورد نظر شما اعزام می شود. برای ثبت درخواست تعمیرات کولرگازی لایف می توانید از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید:

پس از ثبت درخواست شما زمان حضور به همراه اطلاعات تکنسین به گوشی شما پیامک و یا در پنل کاربری شما در سایت ثبت می شود. سپس تکنسین از نزدیکترین شعب آی پی امداد به محل مورد نظر شما اعزام می شود. توجه داشته باشید که اطلاعات محل را به طور کامل ثبت کنید و برای مراجعه تکنسین در محل حضور داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی لایف در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

با توجه به اینکه امکان حمل و نقل کولرگازی لایف بسیار سخت است و با توجه به ابعاد جابجایی آن در مواردی غیر ممکن است، به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از آسیب به کولرگازی از خدمات نصب و تعمیر کولرگازی لایف در محل استفاده کنید.

تفاوتی ندارد در کدام منطقه تهران ساکن باشید خدمات تعمیر کولرگازی لایف در تمامی مناطق تهران شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب و با استفاده از تکنسین های ماهر، مدرن ترین تجهیزات و جدیدترین روش های عیب یابی دستگاه در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و ضمانت تعمیر توسط آی پی امداد همراه ضمانت نامه کتبی خدمات و قطعات ارائه می شود.

تعمیرات کولرگازی لایف در شمال تهران

تعمیر کولرگازی لایف در شمال تهران شامل مناطق زیر می باشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات کولرگازی لایف در غرب تهران

تعمیر کولرگازی لایف در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا , آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر کولرگازی لایف در مرکز تهران

تعمیر کولرگازی لایف در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب , ولیعصر , یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد , میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات کولرگازی لایف در شرق تهران

تعمیر کولرگازی لایف در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات کولرگازی لایف در جنوب تهران

تعمیر کولرگازی لایف در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ , امام خمینی , پونک , ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

 خدمات پس از فروش کولرگازی لایف توسط آی پی امداد

اگر کولرگازی خود را به تازگی خریداری کرده اید به شما پیشنهاد می کنیم تا از خدمات پس از فروش تعمیر کولرگازی لایف بهره مند شوید و با شماره نمایندگی لایف که در برگه گارانتی کولرگازی درج شده است تماس بگیرید و از خدمات رایگان استفاده کنید.

توجه داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز کولرگازی لایف بوده و وابسته به نمایندگی رسمی این شرکت نمی باشد.

در صورتی که بخواهید می توانید از خدمات تعمیر کولرگازی لایف توسط آی پی امداد نیز بهره مند شوید:

  1. برگه گارانتی گمشده.
  2. تاریخ اعتبار گارانتی تمام شده.
  3. از خدمات نمایندگی راضی نبوده اید.
  4. مشکل کولرگازی شامل گارانتی نمی شود.

اگر به هر دلیلی نمیتوانید با نمایندگی خدمات پس از فروش تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی های مجاز تعمیر کولرگازی لایف استفاده کنید. آی پی امداد تمام خدمات و قطعات خود را که در زمان تعمیر ارائه میشود حداقل 3 ماه تا 1 سال گارانتی می کند و همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد.

تکنسین های آی پی امداد با تمام مدل ها، قطعات و فناوری به کار رفته در ساخت کولرگازی آشنایی کامل دارند. همچنین تعمیرکاران آی پی امداد برای صرفه جویی در هزینه های تعمیر کولرگازی لایف ابتدا دستگاه را بررسی می کنند تا علت خرابی و محل آن را به طور دقیق شناسایی کرده و سپس اقدام به تعمیر قطعه معیوب می کنند.

تعمیرات کولرگازی لایف توسط آی پی امداد

تفاوتی ندارد به دنبال نثب، سرویس و یا تعمیر تضمینی باشید. خیالتان را از بابت، کارکرد طولانی مدت و بدون مشکل راحت باشد، آی پی امداد تمام خدمات خود را گارانتی می کند شما میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی لایف در آی پی امداد بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

  1. تعمیر کولر گازی لایف با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات کولرگازی لایف در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تعمیر در محل است تا امکان هرگونه مشکل در حمل و نقل را به حداقل برسانیم ولی در نهایت انتخاب هر یک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

تعمیر کولرگازی لایف در محل کار یا منزل

با توجه به مشغله و ترافیک برای صرفه جویی در زمان و هزینه های شما، آی پی امداد خدمات تعمیر کولرگازی لایف را در منزل ارائه می دهد.

مزایای تعمیر کولر گازی لایف در محل شما:

  1. نیازی به جابجایی کولر گازی نیست.
  2. باز کردن و نصب دوباره کولر گازی شامل هزینه سنگین و اضافی است.
  3. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  4. تعمیرات سریعتر انجام میگیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  5. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  6. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  7. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیرات کولرگازی لایف دریافت می کنید.

تعمیر کولر گازی لایف در کارگاه آی پی امداد

هرچند تعمیر در خارج از محل اصلا پیشنهاد نمی شود اما در صورتی که امکان حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشد و یا نیاز به تعمیرات تخصصی در کارگاه های مجهز آی پی امداد امکان تعمیر کولرگازی لایف فراهم است.

و تنها در صورتی که کولر گازی نیاز به سرویس داشته باشد و یا خودتان بخواهید، کولرگازی به کارگاه های آی پی امداد منتقل می شود.

تعمیر کولرگازی لایف خارج از محل باعث می شود:

  1. مدت زمان تعمیر طولانی تر می شود.
  2. هزینه اضافی برای شما خواهد بود (هزینه باز و دوباره بستن کولر گازی، هزینه تحویل به پیک).

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی  مجاز آی پی امداد برای تعمیرات کولر گازی لایف

برخی مشکلات در اکثر کولر گازی ها وجود دارد و در صورت عدم استفاده صحیح نیاز به تعمیرکار خواهید داشت. برای تعمیر به موقع و جلوگیری از آسب به کولرگازی به شما پیشنهاد می کنیم با نمایندگی مجاز تعمیرات کولرگازی لایف تماس بگیرید. زیرا همانطور که گفته شد، در نمایندگی های معتبر از تکنسین های تجربه و حرفه ای برای ارائه خدمات استفاده میکند. آی پی امداد یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر کولر گازی لایف می باشد.

  • خدمات تعمیر کولر گازی لایف به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل ارائه می شود.
  • کلیه قطعات، سرویس و خدمات تعمیر کولر گازی لایف با ضمانت کتبی و رسمی از آی پی امداد می شوند.
  • دانش فنی و به روز، اطلاع از آخرین تکنولوژی ها و ارائه تعمیر  آی پی امداد از مهم ترین مزایای تکنسین های این شرکت است.
  • آموزش عیب یابی و رفع مشکلات کولرگازی به صورت تلفنی و رایگان توسط پشتیبانان آی پی امداد به صرفه جویی در هزینه ها.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه با انجام تعمیرات در محل شما و جلوگیری از حمل و نقل کولرگازی به کارگاه ها.
  • آموزش استفاده و روش های مراقبتی از کولرگازی برای افزایش طول عمر مفید دستگاه.
  • آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمامی تعرفه و هزینه ها توسط اتحادیه تعیین می شود.
  • آی پی امداد بالغ بر نیم قرن سابقه تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی را دارد.
  • تمامی خدمات و قطعات خود را که در زمان تعمیر ارائه می شود را از 3 ماه تا 1 سال گارانتی می کند و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.

کارشناسان آی پی امداد پس از رسیدن به محل با توجه به نیاز شما به سرویس و تعمیر اقدام می کنند. سرعت عمل تکنسین ها با توجه به تجربه و دانشی که در این کار دارند بسیار بالاست. به نحوی که فاصله ثبت درخواست شما تا رفع مشکل 1 روز هم نمیکشد.

ویژگی های مهم تکنسین کولرگازی لایف در آی پی امداد چیست؟

تفاوتی ندارد به دنبال نصب و یا تعمیر کولرگازی لایف باشید. مرکز تعمیرات آی پی امداد تمام خدمات را پشتیبانی می کند و بهرتین، قابل اعتمادترین، سریع ترین تکنسین ها را برای رفع نیاز شما اعزام می کند. برای تعمیرات کولر گازی لایف توصیه می‌شود از تعمیرکارانی باتجربه و حرفه‌ای استفاده کنید تا از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری نمایید.

  1. مراجعه سریع و به موقع در محل
  2. دوره دیده و مجرب
  3. آشنا با اصول تعمیراتکولرگازی لایف
  4. آشنا با آخرین تکنولوژی و ساختار کولرگازی لایف
  5. رعایت نکات ایمنی و بهداشتی
  6. باتجربه و متعهد در امر تعمیر کولرگازی لایف
  7. استفاده از قطعات فابریک با کیفیت بالا
  8. انجام تعمیرات کولرگازی لایف به نحو احسن
  9. تست دستگاه و اطمینان از سلامت آن
  10. اطلاع دلیل خرابی مخلوط کن و روش های پیشگیری از خرابی

توجه داشته باشید که اگر تعمیرات کولرگازی لایف توسط تعمیرکاران مبتدی انجام می شود; نه تنها ممکن است مشکل مخلوط کن حل نشود، بلکه ممکن است به کلی از کار بی افتد.

مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به دیگر نمایندگی ها، کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای را دارد و همواره برای شناخت مشکلات و آموزش رفع آنها در حال برگزاری دوره برای تکنسین ها میباشد تا دانش فنی آن ها را به روز نگهدارد. این امر باعث می‌شود به سرعت و به بهترین نحو مشکل کولر گازی شما را حل کنند. در آی پی امداد، اعتماد شما برای ما ارزشمند است.

چقدر زمان لازم است تا تعمیر کولر گازی لایف انجام شود؟

زمان نصب، سرویس و تعمیر با یکدیگر متفاوت است. در صورت نیاز به تعویض قطعه، جابجایی کولر گازی و زمان مورد نیاز برای تست نهایی، زمان تعمیر افزایش می یابد.

مهمترین عوامل تاثیرگذار در مدت زمان تعمیر:

  1. مهارت تکنسین در عیب یابی و تشخیص
  2. تعمیر قطعه معیوب
  3. تعویض قطعه
  4. سرویس مدت زمان کوتاه تری نسبت دیگر موارد خواهد داشت.

تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارت خود پس از بررسی و تشخیص ایرادات کولرگازی شما را از زمان تقریبی تعمیر دستگاه مطلع خواهند کرد.

در حالی که تعمیر کولرگازی لایف در محل بسیار سریع تر انجام می شود. برای انتقال کولر گازی باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات کولرگازی لایف اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات کولر گازی لایف 72 ساعت می باشد.

عیب یابی مشکلات رایج کولرگازی لایف در منزل و رفع آنها

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای کولر گازی لایف به وجود می آید رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. همچنین در صورت مشاهده هر یک از موارد می توانید برای رفع آنها با آی پی امداد در تماس باشید.

کاهش میزان سرما

  1. کاهش میزان گاز موجود در کولرگازی
  2. کثیفی فیلتر
  3. وجود مشکل در کمپرسور و ضعیف شدن آن

صدای بلند و ناهنجار

  1. کثیفی فیلتر و اواپراتور ها
  2. کم شدن گاز
  3. سستی قطعات
  4. کارنکردن فن
  5. خرابی پروانه
  6. خرابی بلبرینگ

عیب یابی عدم کار کردن کولرگازی لایف

  1. مشکل در اتصالات برق
  2. ایراد در برد الکترونیکی
  3. خرابی کمپرسور
  4. اصلی ترین دلیل خرابی کولر گازی آمپر کشی می‌باشد

تعمیر مشکل خاموش نشدن کولر گازی لایف

  1. خرابی سنسور ترموستات
  2. همخوانی نداشتن مساحت و ظرفیت کولر گازی
  3. خرابی دماسنج و عدم اندازه گیری دمای محیط و اتوماتیک کردن زمان روشن خاموش

رفع مشکل اورلود کولرگازی لایف

  1.  کثیف بودن کندانسور و کار نکردن صحیح کندانسور
  2. کم شدن ولتاژ ورودی به دستگاه
  3. از کار افتادن و سوختن فن کندانسور
  4. نصب غیر اصولی

چکه کردن آب

  1. در زمان کمبود گاز، پنل و لوله های فین دچار یخ زدگی میشوند و در زمان خاموش بودن کولرگازی یخ آب شده و باعث نشتی میشود.
  2. استفاده هم زمان از کولرگازی و کولر آبی، به دلیل ایجاد رطوبت توسط کولر آبی پنل خروجی باد سرد کولرگازی یخ میزند و باعث چکه آب از کولر گازی می شود.

با تمیز نگه داشتن فیلتر می توان مصرف انرژی کولر گازی را از ۵% تا۱۵% کاهش داد فیلترها را هر ۱۵ روز یا یک ماه در طول فصل گرما تمیز یا تعویض کنید.

 هزینه تعمیرات کولر گازی لایف چقدر است؟

همانطور که گفته شد، نصب، سرویس و عیب یابی کولرگازی لایف کار ساده ای نیست و برای انجام کارها نیاز به تکنسینی حرفه ای دارید اما مهمترین بخش پس از تعمیرات هزینه است. هزینه تعمیرات کولر گازی لایف در نمایندگی مجاز و مرکزی آن بسیار کم و مقرون به‌ صرفه است.

هزینه تعمیر کولرگازی لایف در مرکز نمایندگی مجاز تعمیر آی پی امداد:

  • پیش از حضور تکنسین حدود هزینه برای تعمیر به شما اطلاع داده می شود و از قیمت واقعی پرداخت هزینه ها مطمئن خواهید بود.
  • تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار کولرگازی لایف امکان پذیر است.
  • در صورتی که کولرگازی لایف شما در دوره گارانتی آی پی امداد باشد هزینه تعمیرات کاهش پیدا می کند و در مواردی رایگان می شود.
  • به دلیل تطابق هزینه های آی پی امداد با نرخ مصوب اتحادیه با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.
  • هزینه تعمیر به دو بخش هزینه سرویس، تعمیر توسط تکنسین و هزینه تعویض قطعه تقسیم می شود.

از آنجایی که نرخ تعمیرات توسط اتحادیه و نهادهای ناظر از پیش تعیین شده است و آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد، تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق با تعرفه های اتحادیه و مقرون به صرفه است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد