logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر برد لباسشویی سامسونگ

تعمیر برد لباسشویی سامسونگ
تعمیر برد لباسشویی سامسونگ
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر برد لباسشویی سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ که در صورت خراب شدن آن، ماشین لباسشویی هم از کار خواهد افتاد، برد الکترونیکی لباسشویی سامسونگ است. برد الکترونیکی از آنجایی که یک قطعه بسیار مهم در لباسشویی است و نقش بسیار مهمی را دارد، باید در صورت معیوب شدن سریعا اقدام به تعمیر برد لباسشویی سامسونگ یا تعویض آن شود. زیرا هرگونه اختلال در آن باعث خواهد شد تا ماشین لباسشویی عملکرد صحیح خود را نداشته باشد. در این مقاله از آی پی امداد قصد داریم تا مراحل تعمیرات برد ماشین لباسشویی سامسونگ را توضیح دهیم و به تمام سوالات شما در این باره پاسخ دهیم. اگر تصمیم دارید تا خودتان تعمیر برد را انجام دهید، توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید و با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه با تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ مواجه هستید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با همراهی تعمیرکار تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به عیب یابی و نحوه رفع این مشکل در منزل بپردازید.

برای تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی سامسونگ به کجا مراجعه کنیم؟

برای تعمیر برد الکترونیکی تنها باید به مرکز تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ مراجعه کنید. زیرا تعمیرکاران این مجموعه افراد مجرب و دوره دیده ای هستند که به دلیل آشنایی با انواع برد، تعمیر برد را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند. شما می توانید با تماس با آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی، درخواست اعزام کارشناس برای تعمیر لباسشویی سامسونگ را داشته باشید. پس از ثبت درخواست شما، تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ در محل حاضر شده و پس از عیب یابی دستگاه زمان لازم برای تعمیر و هزینه تعمیر را به شما اعلام خواهد کرد.

آیا می توان تعمیر برد لباسشویی سامسونگ را در محل انجام داد؟

جهت رفاه حال مشتریان عزیز، آی پی امداد خدمات تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در محل را به لیست خدمات تعمیر لباسشویی خود اضافه کرده است. در حال حاضر برای تعمیر برد نیازی به انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه نیست. زیرا تعمیر برد در محل امکان پذیر است و تکنسین بعد از جدا کردن برد از دستگاه، آن را به بخش تعمیرات الکترونیکی ارجاع می دهد و  بعد از 1 الی 3 روز کاری، برد الکترونیکی سامسونگ رفع عیب شده و روی دستگاه نصب می شود.

علت خرابی برد ماشین لباسشویی سامسونگ

برد ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند به دلایل مختلفی خراب شود. یکی از علت های رایج خراب شدن برد، نوسانات برق است. با نوسان برق، خازن ها دچار اتصالی می شوند و در نتیجه برد از کار می افتد.

  •  یکی از مواردی که می تواند باعث معیوب شدن برد شود، ورود آب به داخل دستگاه است.
  • ورود آب به ماشین لباسشویی می تواند در اثر خرابی یکی از قطعات دستگاه باشد.
  • در برخی موارد هم ممکن است که شوینده مناسب برای لباسشویی انتخاب نشده باشد و به دلیل کف زیاد ماشین لباسشویی، آب به برد برسد و آن را از کار بیاندازد.
  • از دیگر عواملی که می تواند به برد آسیب برساند، زیاد بودن مقدار لباس در لباسشویی است که باعث می شود به قطعات مختلف مانند برد فشار وارد شود.

مراحل تعمیر برد لباسشویی سامسونگ

برد یک قطعه بسیار حساس است که شامل قطعات زیادی است که ممکن است در اثر ضربه، ورود آب یا نوسانات برق دچار مشکل شوند. تعمیر برد یک کار تخصصی است و باید توسط تکنسین مرکز تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ انجام شود. اگر تصمیم دارید که خودتان برد معیوب را تعمیر کنید طبق دستورالعمل زیر عمل کنید و در تمام مراحل نکات ایمنی را جدی بگیرید تا از آسیب های جانی جلوگیری کنید.

کنترل پنل ماشین لباسشویی سامسونگ را بیرون بیاورید.

قبل از هر اقدامی برای تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ، دوشاخه ماشین لباسشویی را از برق بیرون بکشید. اولین قدم برای تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی سامسونگ این است که کنترل پنل را از دستگاه بیرون بیاورید.

  • برای خارج کردن کنترل پنل، تمام پیچ هایی را که پنل را به دستگاه وصل می کند، باز کنید.
  • بعد از آن که کنترل پنل را خارج کردید، در صورتی که کثیف باشد با استفاده از تمیز کننده مخصوص، آلودگی ها و کثیفی های روی کنترل پنل را تمیز کنید.

بررسی قطعات برد لباسشویی سامسونگ

قطعات برد را چک کنید و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.

برد الکترونیکی شامل قطعات مختلفی است که خرابی هر کدام از این قطعات می تواند برد را از کار بیاندازد. هر کدام از این قطعات باید به دقت بررسی شود تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، این قطعات تعمیر یا تعویض شوند.

  • یکی از قطعاتی که در اغلب موارد می تواند از دلایل اصلی خراب شدن برد الکترونیکی باشد، سوختن برد است.
  • یک خازن سالم دارای شکل ظاهری صاف و صیقلی است.
  • هرگونه تاخوردگی یا تغییر شکل در ظاهر خازن نشان دهنده این است که خازن معیوب است و باید آن را تعویض کنید.
  • برای تعویض خازن معیوب، با استفاده از هویه خازن قدیمی را بردارید و  خازن جدید را در محل خود قرار دهید.

آیا آی سی برد لباسشویی سامسونگ قابل تعمیر است؟

یکی از قطعات بسیار مهم در برد، آی سی است که سوختن آن باعث از کار افتادن برد ماشین لباسشویی سامسونگ و اختلال در عملکرد دستگاه خواهد شد. در صورتی که آی سی سوخته باشد قابل تعمیر نیست و باید برد تعویض شود. با توجه به اینکه آی سی یک قطعه بسیار مهم است، توصیه می کنیم برای عیب یابی آن از تعمیرکار مرکز تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ کمک بخواهید.

نقشه برد ماشین لباسشویی سامسونگ

نقشه برد لباسشویی سامسونگ دارای نمادها و علائم اختصاری است که از آن برای تعمیر برد استفاده می شود. تعمیرکاران حرفه ای آی پی امداد مسلط به نقشه خوانی بردهای الکترونیکی لباسشویی سامسونگ هستند و در صورت نیاز برای اصلاح سیم کشی یا تعویض قطعات از آن استفاده می کنند. در صورتی که شما می خواهید برای تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی سامسونگ از نقشه برد کمک بگیرید، می توانید از اینترنت مفهوم نمادها و علائم نقشه را استخراج کنید. البته توجه داشته باشید در صورتی که نتوانید به درستی متوجه نقشه برد شوید، ممکن است که آسیب جدی به دستگاه برسانید. به همین دلیل بهتر است که از تعمیرکار مجرب در این حوزه کمک بگیرید.

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ چگونه حساب می شود؟

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ بعد از خارج کردن برد از دستگاه و بررسی دقیق آن مشخص می‌شود. از طرف دیگر با توجه به نوسان قیمت قطعات الکترونیکی در ایران، قیمت برد و قطعات آن نیز دائما در حال تغییر هستند. برای اطلاع از قیمت تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید با شماره های درج شده در سایت آی پی امداد مرکز تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد