logo logo تعمیر بخارشو فلر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر بخارشو فلر

تعمیر بخارشو فلر
تعمیر بخارشو فلر
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر بخارشو فلر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر بخارشور فلر در بخش‌های مختلف مانند شمال، جنوب، شرق و غرب تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. بخارشور فلر یکی از لوازم چند منظوره و بسیار مهم در منزل می باشد، که بحث نظافت و تمیز کردن سطوح را برای خانه داران  بسیار راحت کرده است. ولی در برخی مواقع ممکن است مشکلاتی در این دستگاه به وجود بیاید که باید تمام مشکلات به وجود آمده به وسیله افراد متخصص و به بهترین شکل ممکن رفع گردد.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه تعمیرات بخارشو فلر میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان آی پی امداد در میان بگذارید.

 روش تماس با خدمات مرکزی تعمیرات بخارشور فلر در تهران

نحوه ارتباط با خدمات مرکزی تعمیرات بخارشور فلر در تهران به صورت زیر است:

  • در نخستین مرحله برای ارتباط با تعمیرگاه مجاز مرکزی بخارشور فلر می توانید با نزدیکترین شعبه تماس حاصل کنید.
  • همچنین برای تعمیر بخارشور فلر می توانید از طریق سایت آی پی امداد نیز درخواستآنلاین ارسال فرمایید.
  • بعد از ثبت شدن درخواست به صورت تلفنی و یا آنلاین، اطلاعات شما ثبت شده و نام تعمیرکار مربوط به همراه کد اشتراک به گوشی شما ارسال می گردد.
  • تعمیر کار بخارشور فلر در همان روز در محل مربوطه حاضر شده و شروع به تعمیر دستگاه می‌کند.
  • همچنین مشتریان برای تعمیر بخارشور فلر می‌توانند به کارگاه مجهز آی پی امداد نیز مراجعه نمایند.

تعمیر بخارشور فلر در تهران

تعمیر بخارشور فلر در تهران به وسیله افراد متخصص و با بهره مندی از برترین متد های تعمیرات انجام می‌شود.

تعمیرگاه مجاز بخارشور فلر، خدماتی همراه با گارانتی را به مشتریان ارائه می دهد، که بعد از ثبت درخواست تعمیر از طریق پنل تعمیرات مرکز آی پی امداد یا تماس تلفنی، امکان دریافت مشاوره تخصصی نیز برای مشتریان امکان پذیر می‌شود.

تعمیرات بخارشو فلر در محل یا در منزل

خدمات تعمیر لوازم برقی مخصوص تعمیر بخارشور فلر در محل و یا منزل، یکی از خدمات ویژه ارائه شده توسط مرکز آی پی امداد می باشد که با هدفت راحتی بیشتر مشتریان آماده شده است.

مشتریان در صورت دریافت این خدمات، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد ندارند، و یک فرصت بسیار مناسب برای صرفه جویی در زمان و هزینه ایجاد می‌شود.

از مزیت‌های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات بخارشور فلر در محل یا منزل میتوان موارد زیر را نام برد:

  • استفاده از خدمات تعمیر بخارشور فلر در منزل، باعث می‌شود تا تمام هزینه‌های اضافی حذف شود.
  • همچنین استفاده از خدمات تعمیر بخارشور فلر در محل، باعث می‌شود تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد نباشد.
  • و این فرصت به وجود می‌آید که مشتریان به صورت مستقیم بتواند مراحل تعمیر دستگاه را مشاهده نمایند.

معرفی نمایندگی رسمی تعمیرات بخارشو فلر

آیا به تازگی دستگاه بخارشو فلر خود را خریداری نموده اید؟ به یاد داشته باشید اگر دستگاه خود را کمتر از یک سال پیش تهیه کرده اید و مشکلی برای آن پیش آمده است میتوانید با مراجعه به نمایندگی رسمی تعمیرات بخارشو فلر بدون نیاز به پرداخت هزینه و کاملا رایگان به تعمیر دستگاه خود بپردازید.

مشخصات و شماره تلفن های نمایندگی رسمی تعمیر بخارشو فلر را میتوانید از روی برگه گارانتی دستگاه بخوانید و یا از فروشگاه های معتبر فلر در محل سکونت خود بپرسید.

هزینه تعمیر بخارشور فلر در تعمیرگاه مجار مرکزی آی پی امداد

هزینه تعمیر بخارشور فلر بر حسب مبلغ مشخص شده از طرف اتحادیه و مراکز مربوطه تعیین می گردد در واقع بر همین اساس می باشد که هزینه تعمیر بخارشور فلر در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد، که یکی از رسمی ترین مراکز تعمیر لوازم خانگی در تهران است، هزینه ای بسیار مناسب باشد.

از مهمترین مزیت های تعریف شده برای مشتریان در نمایندگی تعمیرات بخارشور فلر، امکان برآورد هزینه های احتمالی بر حسب مشکل دستگاه می باشد.

در واقع یک لیست کامل از هزینه تعیین شده برای اطلاع بیشتر مشتریان آماده می‌شود که این فاکتورهزینه در اتمام کار به وسیله متخصص مربوطه، به مشتری تحویل داده می‌شود تا از تمام جزئیات اطلاعات پیدا کند.

لازم به ذکر میباشد که هزینه تعمیر بخارشور فلر در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد بنا به دلایل زیر می‌تواند تغییر پیدا کند:

  • مدل بخارشور فلر مثلاً قدیمی یا نو بودن دستگاه می‌تواند باعث تفاوت در قیمت قطعات استفاده شده و در نتیجه تغییر هزینه خدمات گردد.
  • استفاده از قطعات با کیفیت برای رفع مشکلات تعمیر بخارشور یکی دیگر از عوامل تغییر هزینه خدمات می باشد.
  • مدت زمان گارانتی در رابطه با تعمیرات بخارشور فلر به وسیله تعمیرکار آی پی امداد، یکی دیگر از دلایل تغییر هزینه خدمات است.

راهنمای تعمیرات و عیب یابی بخارشور فلر به وسیله تعمیرکار آی پی امداد

استفاده طولانی مدت از بخارشور فلر در برخی از مواقع به خاطر رعایت نکردن نکات ایمنی و یا نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با استفاده صحیح از دستگاه می تواند باعث بروز مشکلات جدی در دستگاه شود که تمام این مشکلات باید به وسیله افراد متخصص رفع گردد.

دلیل گرم نشدن آب درون مخزن بخارشور فلر چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگامی که آب درون بخارشور فلر گرم  نمی شود در این حالت برای رفع مشکل باید موارد زیر دقت کنید:

وجود مشکل اساسی در بخش‌های مهم مانند برد یا موتور دستگاه یکی از مهم‌ترین علت‌های گرم نشدن آب درون مخزن می باشد، که باید قطعات یاد شده تعمیر و یا تعویض گردد.

 دلیل خارج نشدن بخار از بخارشور فلر چیست و برای تعمیر چه باید کرد؟

هنگام خارج شدن بخار از بخارشور فلر، باید برای رفع مشکل به موارد زیر دقت کنید:

  • اگر آب کافی درون مخزن وجود نداشته باشد در این حالت دستگاه قادر به تولید بخار نخواهد بود، پس قبل از شروع به کار باید میزان آب موجود در مخزن را بررسی کنید.
  • وجود رسوب در دستگاه نیز می‌تواند باعث مسدود شدن نازل بخار شده و از خروج بخار جلوگیری کند.
  • هنگام روشن کردن دستگاه کمی منتظر بمانید تا آب به نقطه جوش برسد تا دستگاه بتواند بخار تولید کند.
  • همچنین سوراخ بودن، مخزن یا خرطومی و یا بسته نشدن صحیح کلاهک، می‌تواند باعث بروز نشتی در بخار شده و از خروج صحیح بخار از دستگاه جلوگیری کند.
  • به هم ریختن تنظیمات بخار نیز یکی از علت‌های خارج نشدن بخار از بخارشور می باشد.
  • بعضی از مدلهای بخارشور ها دارای قفل کودک هستند، که قبل از شروع به کار باید دستگاه را از این حالت خارج کنید.

دلیل روشن نشدن بخارشور فلر چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگام روشن نشدن بخارشور فلر برای رفع مشکل باید به موارد زیر دقت کنید:

  • استفاده بلند مدت از بخارشور باعث آسیب رسیدن به سنسور ها و قطعات الکترونیکی شده و از روشن شدن دستگاه جلوگیری می‌کند.
  • همچنین نبود آب در مخزن نیز می‌تواند باعث خاموش شدن دستگاه شود.
  • یکی دیگر از دلایل روشن نشدن بخارشور فلر، نبود برق در پریز و یا وجود قطعی در سیم دستگاه می باشد.

دلیل تولید بخار کم در بخارشور فلر چیست و برای تعمیرچه باید کرد؟

هنگامی که بخارشور فلر، بخار کمی تولید می‌کند در این حالت برای رفع مشکل باید به موارد زیر دقت کنید:

وقتی که آب را در مخزن قرار می ریزید در این حالت املاح موجود در آب باعث تولید رسوب می شود که در نتیجه آن، به علت استفاده بلند مدت المنت موجود در دستگاه  ممکن است نیم سوز شده و قادر به گرم کردن آب نباشد.

دلیل مسدود شدن نازل بخارشور فلر چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگام مسدود شدن نازل بخارشور فلر، باید برای تعمیر باید به موارد زیر دقت کنید:

وجود رسوب در دستگاه مهمترین علت مسدود شدن نازل بخارشور فلر می باشد، که علت آن هم استفاده کردن از آب معمولی است، در واقع با استفاده از سرکه می توانید رسوبات به وجود آمده را تمیز کنید.

 دلیل باز نشدن درب مخزن بخارشور فلر چیست و برای تعمیر چه باید کرد؟

هنگام باز نشدن درب مخزن بخارشور فلر، باید برای تعمیر باید به موارد زیر دقت کنید:

  • استفاده کردن از آب معمولی باعث می‌شود تا تمام املاح موجود در آب به مرور زمان باعث ایجاد رسوب در دستگاه شود، که این رسوبات باعث به هم جوش خوردن درب مخزن می‌شود، که در نتیجه آن درب مخزن باز نمی شود.
  • مشتریان عزیز می توانند با استفاده از آب جوشیده و مقطر از ایجاد رسوب در دستگاه جلوگیری کنید.

 دلیل تمیز نشدن بخارشور فلر چیست و برای تعمیر چه باید کرد؟

هنگامی که بخارشور فلر به صورت کامل تمیز نمی شود در این حالت برای تعمیر باید به موارد زیر دقت کنید:

  • مخزن دستگاه باید همیشه تمیز و بدون آلودگی باشد، در واقع استفاده کردن از آب جوشیده و آب مقطر می‌تواند از بروز رسوب در دستگاه جلوگیری کند.
  • استفاده کردن از یک پارچه با جنس مناسب، یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند تمام آلودگی‌های روی سطح دستگاه را پاک کند.

دلیل بروز نشتی در بخارشور فلر چیست و برای تعمیر چه باید کرد؟

هنگامی که بخارشور فلر دچار نشتی می شود در این حالت برای تعمیر باید به موارد زیر دقت کنید:

وقتی دستگاه بخارشور دچار نشتی می شود در این حالت بخار با فشار مناسب از دستگاه خارج نمی‌شود که در این حالت باید منبع نشتی را در زیر دیگ بخار بررسی نمایید. 

نتیجه گیری در رابطه با نمایندگی تعمیرات بخارشور فلر در تهران

نمایندگی تعمیرات بخارشور فلر جزو رسمی ترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی می باشد که خدماتی همراه با گارانتی به مشتریان ارائه می دهد.

مشتریان عزیز در صورت بروز هرگونه مشکل در بخارشور فلر میتوانید با نمایندگی های مربوطه تماس حاصل کرده و خواستار تعمیر دستگاه شوید.

همچنین لازم به ذکر است که تمام هزینه‌های دریافت توسط این مراکز بسیار مناسب است.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار بخارشو فلر در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات بخارشو فلر در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی بخارشو فلر به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر بخارشو فلر، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حسین احمدی 16 دی 1402

    دستگاه بخارشوی فلر من از روز اول خریدیم با دوبار استفاده کردن خراب شد بردیم نمایندگی اقای لیاقت پاساژ پیروی نتوانستن درست کنند چرا روشن میشه داغ میکنه چراغ سبز روشن میشه خروجی بخار آب داغ ندارد چه کنم لطفا جواب بدهید ممنونم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 دی 1402

      درود، مشکل می تواند مربوط به شیر برقی یا پمپ دستگاه باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • علی 14 خرداد 1402

    سلام بخار شوی من از نوع بایر است درب ورودی آب دور خودش می چرخد ولی باز نمی شود چه باید کرد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 خرداد 1402

      درود، درب را کمی به سمت پایین فشار داده و سپس آن را باز نمایید.

      پاسخ دادن
  • سلیمان 09 بهمن 1400

    سلام برای باز کردن بخار شور جدا از پیچ ها در بالای دستگاه یه نگه دارنده یا چیچ که انگاز پلمپ مانند از گذاشته شده ایا اون رو باز میشه یا با فشار باید از جاش در اورد؟؟؟؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 بهمن 1400

      سلام، پیچو به سمت پایین فشار دهید و بچرخانید

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد