logo logo تعمیر اجاق گاز ولگا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اجاق گاز ولگا

تعمیر اجاق گاز ولگا
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اجاق گاز ولگا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بهترین راه برای تعمیر اجاق گاز ولگا استفاده از خدمات یک تعمیرگاه مجاز و معتبر می باشد. برای عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز ولگا می‌ توانید از خدمات آی پی امداد استفاده کنید. در صورتی که اجاق گاز ولگا شما با مشکلاتی مانند روشن نشدن شعله گاز، تنظیم نشدن تایمر، ایجاد دود و … مواجه می شود، می توانید برای تعمیر اجاق گاز ولگا با آی پی امداد تماس بگیرید. از مهمترین مزایای خدمات آی پی امداد، پیگیری سریع درخواست ها، اعزام تکنسین تعمیر در کمتر از یک ساعت و امکان تعمیر در محل شما می باشد.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر اجاق گاز ولگا صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیرات اجاق گاز ولگا در تهران

برای تعمیر اجاق گاز ولگا می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. بهتر است بدانید آی پی امداد یکی از شرکت های باسابقه و عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی و قابل اعتماد است. این مجموعه با توجه به سفارش بالا و پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان و اعزام تکنسین در کمتر از 1 ساعت توانسته رضایت اکثر مشتریان را جلب کند. همچنین بهتر است بدانید تیم آی پی امداد شرایط بسیار آسانی را برای تماس با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ولگا در نظر گرفته است که عبارتند از:

  1. توصیه می شود برای ارتباط با تعمیرگاه مجاز اجاق گاز ولگا در آی پی امداد با شماره تماس 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد مراجعه کرده و درخواست را به صورت آنلاین در شرکت آی پی امداد ثبت کنید.
  3. با ثبت اطلاعات خود در سایت، اطلاعات و زمان حضور تکنسین را به طور کامل دریافت خواهید کرد.
  4. پس از انجام تعمیرات اجاق گاز ولگا توسط تکنسین گارانتی خدمات و قطعات 3 تا 12 ماهه برای شما صادر می شود.

تعمیرات اجاق گاز ولگا در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

با توجه به احتمال آسیب دیدن و خرابی لوازم خانگی از جمله اجاق گاز و آسان نبودن حمل و نقل آن، آی پی امداد نیز خدمات خود را در محل ارائه می دهد. آی پی امداد برای پوشش تمامی مناطق تهران کارگاه ها و شعبه های خود را در سراسر تهران قرار داده است و بسته به محل سکونت شما در کمتر از 1 ساعت نزدیکترین تعمیرکار اجاق گاز ولگا به شما اعزام می شود و با ارائه خدمات جامع تعمیرات و تعویض قطعات نیاز شما را از سایر تعمیرکاران کاملا برطرف می کند.

تعمیرات اجاق گاز ولگا در شمال تهران

تعمیر اجاق گاز ولگا در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و …

تعمیرات اجاق گاز ولگا در غرب تهران

تعمیر اجاق گاز ولگا در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، سردار جنگل، خلیج فارس، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان و …

تعمیرات اجاق گاز ولگا در مرکز تهران

تعمیر اجاق گاز ولگا در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و …

تعمیرات اجاق گاز ولگا در شرق تهران

تعمیر اجاق گاز ولگا در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات اجاق گاز ولگا در جنوب تهران

تعمیر اجاق گاز ولگا در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد و …

خدمات پس از فروش اجاق گاز ولگا

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز ولگا اولین پیشنهاد ما استفاده رایگان از خدمات پس از فروش اجاق گاز ولگا می باشد که شماره آن در برگه گارانتی درج شده است. در صورت پایان دوره گارانتی بهتر است به تعمیرکاری مجرب مراجعه کنید. اگر به تعمیرکار مبتدی مراجعه کنید، نه تنها مشکل اجاق گاز ولگا شما حل نمی شود، بلکه مشکلات دیگری نیز پیدا خواهد کرد و باید به تعمیرکاران دیگر مراجعه کنید. زیرا تخصص و تجربه تکنسین های تیم حرفه ای آی پی امداد نیاز شما را به رفع مشکل و تعمیر اجاق گاز ولگا با هزینه کمتر برطرف می کند و با نتیجه دلخواه یک بار تعمیر را دریافت خواهید کرد.

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات اجاق گاز ولگا را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات اجاق گاز ولگا در برگه ضمانتنامه درج شده است. شما عزیزان پس از پایان گارانتی می توانید از آی پی امداد برای تعمیرات اجاق گاز ولگا خدمات دریافت کنید. در ادامه به طور کامل به شرح مزایای ارائه خدمات توسط آی پی امداد نسبت به سایر تعمیرکاران و نمایندگی ها می پردازیم.

تعمیرات اجاق گاز ولگا توسط آی پی امداد

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز ولگا با توجه به سختی حمل و نقل به شرح زیر توسط تکنسین های آی پی امداد انجام می شود. اگر به دنبال تعمیر تضمینی هستید که خیالتان را از بابت کارکرد طولانی مدت راحت کند، از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ولگا در آی پی امداد استفاده کنید. در این صورت کارکرد اجاق گاز مانند روز اول خواهد بود. علاوه بر این، از 3 تا 12 ماه گارانتی خدمات نیز استفاده خواهید کرد. با در دست داشتن کارت ضمانت تعمیر، در صورت نیاز به تعمیر، بدون پرداخت حداقل مبلغ، کارشناسان آی پی امداد برای تعمیر اجاق گاز ولگا در محل شما حاضر می شوند.

  1. تعمیر اجاق گاز ولگا در محل
  2. تعمیرات اجاق گاز ولگا در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تعمیر در محل است ولی در نهایت انتخاب هریک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

تعمیر اجاق گاز ولگا در محل کار یا منزل

برای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز ولگا در محل می توانید هنگام تماس و یا ثبت درخواست در سایت، خدمات تعمیر در محل را انتخاب کنید تا پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار با ابزار و قطعات مورد نیاز برای عیب یابی در محل حاضر شود. دلایل مختلفی برای تعمیرات اجاق گاز ولگا در محل شما وجود دارد.

  1. نیازی به جابجایی اجاق گاز نیست.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات دستگاه سریع تر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر خواهید داشت.
  6. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر اجاق گاز ولگا دریافت می کنید.

تعمیر اجاق گاز ولگا در کارگاه آی پی امداد

ای پی امداد برای راحتی شما در صورت نداشتن شرایط حضور تکنسین در محل، امکان تعمیر اجاق گاز ولگا را در کارگاه های آی پی امداد فراهم کرده است. شما می توانید برای تعمیرات اجاق گاز ولگا در کارگاه های آی پی امداد یکی از دو روش زیر را انتخاب کنید.

  1. تحویل اجاق گاز به پیک آی پی امداد
  2. تحویل اجاق گاز به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان

در روش اول پیک آی پی امداد برای دریافت اجاق گاز با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و اجاق گاز را از شما تحویل گرفته و طبق مشخصات اجاق گاز به شما رسید می دهد. سپس آن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد در منطقه می برد. پس از اتمام تعمیرات اجاق گازولگا همراه با گارانتی و فاکتور هزینه توسط پیک برای شما ارسال می شود.

برگه مشخصات محصول را تا دریافت اجاق گاز نگه دارید و به پیک تحویل دهید. در روش دوم با هماهنگی و دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، گاز را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات اجاق گاز ولگا، هماهنگی های لازم برای دریافت اجاق گاز با شما انجام خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات اجاق گاز ولگا

فاکتورهای مهمی مانند تخصص، تجربه، ضمانت خدمات تعمیر، کسب بهترین نتیجه، دریافت کمترین هزینه و رضایت مشتری از اولین اهداف آی پی امداد است. به همین منظور ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز ولگا به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل در نظر گرفته شده است.

  1. از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر استفاده می شود.
  2. در صورت عدم وجود قطعات فابریک از قطعات با کیفیت بالا برای تعمیر استفاده می شود.
  3. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات اجاق گاز ولگا توسط تکنسین های آی پی امداد دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  4. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد.
  5. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیراینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  6. هزینه تعمیرات اجاق گاز ولگا در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم یک تعمیرکار اجاق گاز ولگا چیست؟

مهمترین فاکتورهای تکنسین اجاق گاز ولگا آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های اجاق گاز ولگا
  3. منظم و آراسته
  4. وقت شناس و دقیق
  5. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  8. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا تعمیر اجاق گاز ولگا انجام شود؟

قبل از بررسی اجاق گاز نمی توان مدت زمان تعمیر را تعیین کرد. عوامل زیادی در زمان تعمیر موثر هستند و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارتی که دارند، پس از بررسی و عیب یابی اجاق گاز ولگا، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، جابجایی اجاق گاز و زمان مورد نیاز برای تست نهایی، زمان تعمیر افزایش می یابد. در حالی که تعمیر اجاق گاز ولگا در محل بسیار سریع تر انجام می شود. برای انتقال اجاق گاز باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات اجاق گاز ولگا اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات جارو برقی ولگا 72 ساعت کاری می باشد.

آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی اجاق گاز ولگا جلوگیری کرد؟

اگر بتوانید اجاق گاز خود را به صورت سالیانه سرویس کنید، گاز شما با مشکلات کمتری مواجه می شود. زیرا با سرویس آن مشکلات احتمالی گاز خود را برطرف کرده و از بروز مشکلات و نیاز به تعمیر اجاق گاز ولگا خود جلوگیری خواهید کرد. چند نکته درباره زمان استفاده از اجاق گاز ولگا:

  • شعله های اجاق گاز و را در آب گرم با مواد شوینده ماشین ظرفشویی یا پودر لباسشویی خیس کنید. با اینکار از مشکلات مشعل اجاق گاز جلوگیری کنید.
  • بعد از هر آشپزی سعی کنید شیشه اجاق گاز، شیشه فر و درب فر را سریع تمیز کنید عدم تمیز کردن به موقع جذب گرما و در نتیجه مشکلاتی برای سینی اجاق گاز دارد.
  • اگر مواد شیمیایی مورد استفاده در تمیز کننده اجاق گاز تمام لکه ها و چربی ها را نمی تواند از بین ببرد ، شما می توانید برای نظافت اجاق گاز از جوش شیرین و سرکه استفاده کنید.

برای عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز ولگا خود می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

عیب یابی اجاق گاز ولگا توسط خودتان

اجاق گاز ولگا نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است خراب شود ولی قابل تعمیر است. مثلا روشن نشدن شعله اجاق گاز، ایجاد دود، تنظیم نکردن تایمر و … از رایج ترین مشکلات اجاق گاز ولگا است.

عیب یابی خاموش شدن ولگا اجاق گاز ولگا

مسدود شدن ولگا ها، خرابی ترموکوپل، آسیب دیدن ترموستات و … از عوامل اصلی خاموش شدن ولگا اجاق گاز است.

رفع مشکل وجود بوی گاز در اطراف اجاق گاز ولگا

این مشکل به دلیل نشت گاز است برای جلوگیری از خطرات احتمالی شیر فلکه اصلی گاز را ببندید. توجه کنید که بهتر است از روشن کردن چراغ و ایجاد هرگونه جرقه در اطراف اجاق گاز خودداری کنید. برای انجام تعمیرات اجاق گاز ولگا و رفع نشتی لوله گاز با آی پی امداد تماس بگیرید.

عیب یابی سر و صدای زیاد در زمان کار کردن اجاق گاز ولگا

  • هوا به مشعل نمی رسد
  • عدم تنظیم میزان هوا و گاز صفحه مخلوط کن گاز

رفع مشکل نچرخیدن شیر اجاق گاز ولگا

  • اگر غذا بین شیر یا ولوم گیر کرده باشد، ولوم نمی چرخد.
  • همچنین اگر شیر یا ولوم آسیب ببیند، پیچ نمی چرخد.

تعمیر مشکل یکنواخت نبودن شعله اجاق گاز ولگا

  1. خیس بودن صفحه مشعل
  2. گرفتگی سوراخ های مشعل با چربی و گرد و غبار

عیب یابی دود کردن اجاق گاز ولگا

  1. بیشتر بودن میزان گاز نسبت به هوا
  2. ریختن مواد غذایی از جمله روغن روی مشعل و صفحه اجاق گاز

هزینه تعمیرات اجاق گاز ولگا چقدر است؟

مهمترین بخش پس از تعمیرات اجاق گاز ولگا، هزینه آن است. از آنجایی که آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق با تعرفه های اتحادیه است، در صورت استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز ولگا آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید. هزینه ثابت برای دستمزد تعمیرکار است و هزینه متغیر مربوط به قطعات استفاده شده در تعمیر گاز ولگا است. پس از اتمام تعمیرات دستگاه، تکنسین یک فاکتور دقیق برای شما صادر می کند.

برای اطلاع از قیمت تعمیرات اجاق گاز ولگا می توانید به صفحه هزینه ها مراجعه کرده و از قیمت تقریبی تعمیر اجاق گاز ولگا مطلع شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد