logo logo تعمیر اجاق گاز زیمنس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اجاق گاز زیمنس

تعمیر اجاق گاز زیمنس
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اجاق گاز زیمنس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز زیمنس در تهران دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب می باشد. تعمیرکاران مرکز آی پی امداد اجاق گاز زیمنس را در محل شما عیب یابی و تعمیر می کنند. توجه داشته باشید که تعمیر گاز زیمنس نیاز به تخصص دارد و بهتر است برای جلوگیری از آسیب به دستگاه خود از خدمات نمایندگی استفاده کنید.

پس از ثبت درخواست تعمیر اجاق گاز زیمنس، مشخصات پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود و کارشناس تا پایان روز گارانتی به صورت آنلاین از شما پشتیبانی می کند و در محل خود تعمیرکار خواهید داشت. در نظر داشته باشید که آی پی امداد برای تعمیر اجاق گاز زیمنس شما از قطعات اورجینال استفاده می کند و فاکتور و گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می دهد. اگر تخصص دارید، می توانید از قسمت آموزش این مقاله کمک بگیرید و مشکل اجاق گاز خود را حل کنید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات اجاق گاز زیمنس صرفه جویی داشته باشید. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز زیمنس در آی پی امداد تا 75% در هزینه تعمیرات خود صرفه جویی نمایید.

طریقه تماس با نمایندگی تعمیر اجاق گاز زیمنس

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز زیمنس در تهران به شرح زیر است:

  • ابتدا با نزدیکترین نمایندگی اجاق گاز زیمنس تماس بگیرید.
  • همچنین می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت آی پی امداد اقدام کنید.
  • پس از تماس، مشخصات شما در پنل کاربری ثبت می شود و نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما ارسال می شود.
  • کمتر از یک ساعت دیگر تعمیرکار اجاق گاز زیمنس برای تعمیر به محل شما اعزام می شود.
  • پس از ارائه خدمات به شما فاکتور و گارانتی معتبر 90 تا 365 روزه داده می شود.
  • کلیه خدمات اجاق گاز زیمنس در آی پی امداد با بهترین کیفیت قطعات همراه است.

کاربران گرامی آی پی امداد، پس از ثبت درخواست خدمات در نمایندگی اجاق گاز زیمنس، کارشناس در پنل کاربری شما را پشتیبانی می کند و هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا شکایت در خصوص نحوه انجام کار توسط تکنسین در همان لحظه بررسی می شود.

خدمات پس از فروش اجاق گاز زیمنس به چه صورت است؟

استفاده از خدمات پس از فروش اجاق گاز زیمنس اولویت هر مصرف کننده ای است. اما آیا خدمات پس از فروش گاز زیمنس در ایران وجود دارد؟ امروز به دلیل تحریم ها، نمایندگی زیمنس حضور مستقیم ندارد و در صورت خرید این محصول می توانید با شماره درج شده در کارت گارانتی تماس گرفته و از خدمات آن شرکت بهره مند شوید.

اگر به نظرات کاربران نگاه کنیم، می بینیم که تقریبا هیچ یک از کاربران از این سرویس راضی نیستند. پس در صورت خرابی اجاق گاز زیمنس چه باید کرد؟ نمایندگی تعمیرات اجاق گاز زیمنس در آی پی امداد با داشتن شعبه های متعدد در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران آماده تعمیرات اجاق گاز در منازل و اماکن مشتریان می باشد. همچنین با استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز زیمنس می توانید هزینه تعمیر خود را تا 75 درصد کاهش دهید.

تعمیر اجاق گاز زیمنس در محل

نمایندگی مجاز آی پی امداد با تعمیر اجاق گاز زیمنس در محل این سرویس را برای کاربران تسهیل کرده است. با استفاده از این خدمات می توانید تعمیرات اجاق گاز زیمنس را در منزل خود دریافت کنید. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات در محل می پردازیم:

  • با استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز زیمنس در محل در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.
  • خطرات ناشی از جابجایی دستگاه به بیرون از خانه، اجاق گاز زیمنس شما را تهدید نمی کند.
  • امکان نظارت بر عملکرد تکنسین اجاق گاز زیمنس در محل وجود دارد.

نمایندگی گاز زیمنس در تهران با رعایت قوانین مشتری مداری و رعایت نکات بهداشتی، تعمیرکار را به منزل شما اعزام می کند.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی اجاق گاز زیمنس یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

در صورتی که دستگاه شما دارای گارانتی معتبر می باشد می توانید با تماس با شماره درج شده در کارت گارانتی از خدمات نمایندگی محصول خود استفاده نمایید. در غیر این صورت بهتر است از خدمات یک نمایندگی مجاز و مطمئن استفاده کنید. آی پی امداد به عنوان مرکز مجاز تعمیر اجاق گاز زیمنس با شعب مختلف در سراسر تهران خدمات تعمیر را به شما ارائه می دهد. از مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات اجاق گاز زیمنس در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات نمایندگی رسمی اجاق گاز زیمنس

با استفاده از خدمات نمایندگی اجاق گاز زیمنس به حفظ کیفیت و افزایش عمر دستگاه خود کمک می کنید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز زیمنس در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز زیمنس این اطمینان را به مصرف کنندگان این محصول داده است تا در صورت بروز مشکل در دستگاه خود نگران نباشند. گاهی اوقات یک دلیل ساده می تواند باعث از کار افتادن اجاق گاز شما شود، اما نگران نباشید. زیرا مرکز مجاز آی پی امداد با بکارگیری کارشناسان مجرب مشکلات دستگاه شما را برطرف خواهد کرد. از جمله خدمات نمایندگی اجاق گاز زیمنس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از خدمات تکنسین های خبره و مجرب
  • ارائه فاکتور و ضمانت نامه معتبر به مشتریان جهت شفاف سازی هزینه و افزایش اعتماد آنها
  • استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر دستگاه
  • اعزام تعمیرکار به محل جهت تسهیل در امر خدمات رسانی به مشتریان
  • ارائه خدمات در سراسر شهر تهران و هفت روز هفته
  • انتشار مقالات کاربردی در زمینه تعمیرات و راهنمای کاربر
  • راهنمای آنلاین برای افرادی که تخصص دارند و می خواهند به تنهایی اجاق گاز زیمنس را تعمیر کنند.
  • انتشار ویدیوهای آموزشی

تعمیرات اجاق گاز زیمنس در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

زمان تعمیر اجاق گاز زیمنس بسته به نوع آسیب دیدگی دستگاه متفاوت است. بنابراین تا زمانی که عیب یابی در محل توسط تکنسین انجام نشود، آی پی امداد نمی تواند زمان دقیق سرویس و تعمیر را تعیین کند. اما تعمیرکاران آی پی امداد با توجه به تجربه بالای خود در تعمیر گاز زیمنس می توانند در کمتر از چند ساعت آن را تعمیر کنند. در نظر داشته باشید که قطعات و ابزار مورد نیاز برای تعمیر و یا تعویض قطعات نزد تکنسین بوده و در همان لحظه مشکل برطرف خواهد شد. اما در صورتی که برد الکترونیکی نیاز به تعمیر داشته باشد به قسمت الکترونیک ارجاع داده می شود و ظرف 72 ساعت کاری روی گاز زیمنس شما نصب می شود.

تعمیرکار اجاق گاز زیمنس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

آی پی امداد سال هاست که در زمینه خدمات اجاق گاز زیمنس فعالیت می کند و تا به امروز رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. به طور کلی تمامی نیروهایی که به عنوان تکنسین اجاق گاز زیمنس در این گروه به کار گرفته می شوند دارای ویژگی هایی هستند که برخی از آنها عبارتند از:

  • تعمیرکار متخصص پس از عیب یابی دستگاه، علت خرابی آن را به طور کامل برای مشتریان توضیح می دهد.
  • در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد استفاده از این محصول راهنمایی خواهید شد.
  • تعمیرکار مربوطه دانش و مهارت لازم برای تعمیر اجاق گاز زیمنس را دارد.
  • اولویت تکنسین آی پی امداد ابتدا تعمیر اجاق گاز و سپس تعویض قطعات آن در صورت نیاز می باشد.
  • طبق درخواست زمانبندی شما، تکنسین در محل حضور خواهد داشت.
  • رعایت نکات بهداشتی و اصول برخورد با مشتریان از اولویت های تعمیرکاران این مجموعه می باشد.

نمایندگی تعمیرات گاز زیمنس با آموزش تکنسین های خود سعی در حفظ کیفیت خدمات و جلب رضایت کامل شما دارد.

چرا باید از خدمات نمایندگی اجاق گاز زیمنس استفاده کنیم؟

در نهایت با انتخاب یک نمایندگی مجاز و معتبر برای تعمیرات اجاق گاز زیمنس می توانید از حفظ کیفیت اولیه اجاق گاز خود اطمینان حاصل کنید. اگر اجاق گاز به درستی تعمیر نشود، می تواند خطرناک باشد. بنابراین یک نمایندگی مجاز نمایندگی آی پی امداد تمام بررسی های ایمنی لازم را انجام می دهد تا مطمئن شود که اجاق گاز شما به درستی تعمیر شود. این روزها با وجود تعداد زیاد نمایندگی تعمیرات و خدمات، انتخاب یک مرکز مناسب و معتبر ممکن است دشوار باشد.

هنگام انتخاب نمایندگی تعمیر و سرویس اجاق گاز زیمنس، لازم است به دنبال یک مرکز خوب و تیمی از تکنسین های مجرب باشید. همچنین بهتر است مطمئن شوید که نمایندگی مورد نظر دارای مجوز و اعتبارات لازم باشد تا خیالتان راحت بوده و بدانید که اجاق گاز شما به درستی و با کیفیت بالا تعمیر خواهد شد. آی پی امداد یکی از بهترین تعمیرگاه های مجاز در تهران می باشد که می تواند انواع خدمات عیب یابی، سرویس و تعمیر اجاق گاز زیمنس را با کیفیت مناسب در اختیار مصرف کنندگان این محصول قرار دهد.

راهنمای عیب یابی اجاق گاز زیمنس توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

در صورت خرابی اجاق گاز خونسردی خود را حفظ کرده و از طریق راه های ارتباطی موجود با مرکز مجاز تعمیر اجاق گاز زیمنس در تهران تماس بگیرید. آی پی امداد کارشناسان حرفه ای تعمیر اجاق گاز را در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می کند. اگر تخصص دارید و قصد تعمیر گاز زیمنس را دارید، می توانید از طریق آموزش های زیر دستگاه خود را عیب یابی و تعمیر کنید.

تعمیر مشکل جرقه نزدن اجاق گاز زیمنس

گاهی اوقات وقتی می خواهید گاز را روشن کنید، اما جرقه ای نمی بینید. اما چه چیزی باعث از کار افتادن اجاق گاز می شود؟

  • در بیشتر موارد به دلیل مواردی مانند قطع شدن برخی از سیم ها، خرابی جرقه زن، پیلوت، آسیب به منبع تغذیه، خرابی مشعل و … می باشد.
  • اگر مهارت کافی برای تعویض قطعات یا تعمیر اجاق گاز زیمنس را دارید، می توانید با رعایت نکات ایمنی و بررسی این قطعات، مشکل روشن نشدن اجاق گاز را برطرف کنید.

نحوه تعمیرات مشکل روشن نشدن شعله اجاق گاز زیمنس

  • روشن نشدن شعله اجاق گاز زیمنس دلایل مختلفی دارد که شایع ترین علت آن بسته شدن پیلوت یا به عبارتی سوراخ هایی است که روی اجاق گاز ایجاد شده تا شعله خارج شود.
  • اگر با مشکل روشن نشدن شعله اجاق گاز مواجه شدید، نگران نباشید.
  • می توانید پس از کشیدن اجاق گاز از برق و خاموش کردن گاز شهری، پیلوت اجاق گاز زیمنس را تمیز کنید.
  • اگر بعد از تمیز کردن پیلوت باز هم مشکل روشن نشدن شعله داشتید، باید این قسمت را عوض کنید.
  • اجاق گاز از نظر خطرات آتش سوزی وسیله ای نسبتاً خطرناک است.
  • بنابراین اگر توانایی و مهارت کافی برای رفع این مشکل را ندارید، می توانید تعمیر اجاق گاز زیمنس را به تعمیرکار حرفه ای آی پی امداد بسپارید.

چگونه اقدام به تعمیر مشکل قطع نشدن فندک اجاق گاز زیمنس کنیم؟

یکی از رایج ترین مشکلات اجاق گاز زیمنس و بسیاری دیگر از اجاق گازهای موجود در بازار این است که گاهی اوقات فندک خاموش نمی شود و صداهای آزاردهنده ای ایجاد می کند.

  • شایع ترین علت کار مداوم فندک اجاق گاز خرابی ترانس و بوبین این دستگاه است.
  • در برخی موارد، فقط یک سنباده زدن روی شعله می تواند مشکل را به طور کامل برطرف کند.

رفع مشکل زرد سوختن شعله اجاق گاز زیمنس

شعله زرد روی اجاق گاز زیمنس می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود.

  • یکی از دلایل احتمالی این است که روزنه های مشعل (منافذی که گاز از آن خارج می شود) با زباله مسدود شده است که باعث می شود گاز به خوبی با هوا مخلوط شود و با شعله زرد می سوزد.
  • یکی دیگر از دلایل احتمالی این است که مخلوط هوا روی مشعل به درستی تنظیم نشده اند و در نتیجه نسبت هوا به گاز نامتعادل و شعله زرد می شود.
  • سومین دلیل احتمالی این است که فشار گاز به درستی تنظیم نشده است و باعث می شود شعله خیلی کم شود و با رنگ زرد بسوزد.

اگر شعله زرد همچنان ادامه داشت، بهتر است با نمایندگی گاز زیمنس تماس بگیرید تا اجاق گاز را بررسی کرده و علت مشکل را شناسایی کند.

عیب یابی دود کردن شعله اجاق گاز زیمنس

دود ناشی از شعله اجاق گاز زیمنس می تواند توسط عوامل مختلفی ایجاد شود.

  • یکی از دلایل این است که مشعل های گاز به درستی تنظیم نشده اند و باعث می شود شعله خیلی کم شود.
  • این مسئله می تواند منجر به تماس شعله با قابلمه یا تابه شود که می تواند باعث تولید دود شود.
  • یکی دیگر از دلایل این است که مشعل ها یا خط گاز ممکن است با خاک یا زباله مسدود شده باشد که می تواند باعث ایجاد دود شود.
  • علاوه بر این، اگر شعله به جای آبی، زرد است، می تواند نشان دهنده وجود مونوکسید کربن باشد که بسیار خطرناک است،
  • باید تهویه آشپزخانه و اجاق گاز را بررسی کنید و برای بررسی دستگاه با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز زیمنس تماس بگیرید.

تعمیرات مشکل کم بودن شعله اجاق گاز زیمنس

ممکن است چند دلیل برای کم بودن شعله در اجاق گاز زیمنس وجود داشته باشد:

  • خرابی دریچه مشعل، گرفتگی دهانه مشعل، یا خرابی رگولاتور
  • همچنین ممکن است جریان گاز به اجاق گاز کافی نباشد یا مخلوط هوا نادرست باشد.
  • بهتر است برای تشخیص و رفع مشکل با تعمیرکار نمایندگی اجاق گاز زیمنس تماس بگیرید.

چرا شعله اجاق گاز زیمنس خاموش می شود؟

دلایل مختلفی برای خاموش شدن شعله اجاق گاز زیمنس وجود دارد. برخی از شایع ترین علل عبارتند از:

  • سوپاپ یا رگولاتور گاز معیوب
  • گرفتگی یا مسدود شدن مشعل یا درپوش مشعل
  • ورودی یا دریچه هوا کثیف یا مسدود شده است.
  • اشتعال یا ترموکوپل نادرست یا معیوب
  • عدم وجود تهویه مناسب در آشپزخانه
  • مشکل در تامین گاز یا فشار گاز

توصیه می شود این موارد را بررسی کنید و در صورت ادامه مشکل با تعمیرکار اجاق گاز زیمنس در آی پی امداد تماس بگیرید.

عیب یابی داغ بودن ولوم اجاق گاز زیمنس

برای بررسی علت این مشکل، نکات زیر را بررسی کنید:

  • داغ بودن ولوم اجاق گاز زیمنس می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله اندازه شعله، سرعت جریان گاز و راندمان کلی اجاق گاز باشد.
  • عوامل دیگری مانند نوع ظرف مورد استفاده، دمای پخت و ارتفاع شعله اجاق گاز نیز می تواند در بروز این مشکل تأثیر بگذارد.
  • علاوه بر این، وضعیت اجاق گاز و همچنین هرگونه مشکل در تامین گاز یا سیستم تهویه اجاق گاز نیز می تواند بر گرمایش ولوم تأثیر بگذارد.

اگر نمی توانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز زیمنس در آی پی امداد استفاده کنید.

هزینه تعمیرات اجاق گاز زیمنس

افزایش هزینه های زندگی و سطح درآمد پایین، تعمیر لوازم خانگی را در اولویت قرار داده است. این موضوع باعث شده است که اکثر افراد بلافاصله پس از خرابی اجاق گاز زیمنس به دنبال هزینه تعمیر دستگاه خود باشند و با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز زیمنس تماس بگیرند.

  • شرکت آی پی امداد شرایطی را فراهم کرده است که تمامی مشتریان با هر سطح زندگی می توانند از خدمات این مجموعه برای رفع مشکل اجاق گاز زیمنس خود استفاده کنند.
  • این مجموعه در صورت تماس مشتریان و تعیین علت خرابی، هزینه تعمیر اجاق گاز زیمنس را به اطلاع آنها می رساند.
  • همچنین شرکت آی پی امداد با تعیین هزینه تعمیرات بر اساس نرخ تعیین شده توسط اتحادیه تعمیرکاران، هزینه نهایی را 75 درصد کاهش داده است.

قیمت خدمات اجاق گاز زیمنس در آی پی امداد

اطلاع پیدا کردن از قیمت تعمیرات اجاق گاز زیمنس یکی از مسائلی است که مصرف کنندگان در زمان خرابی قطعات دستگاه خود به دنبال آن هستند. از این رو آی پی امداد بر آن شده است تا در یک جدول هزینه های حدودی تعمیر اجاق گاز را در اختیار شما قرار دهد تا با آگاهی بیشتری از خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

خدمات تعمیرات اجاق گاز زیمنس هزینه تعمیر اجاق گاز زیمنس
تعویض ترانس اجاق گاز زیمنس 80000 الی 190000 تومان
تعویض سرشعله اجاق گاز زیمنس 40000 الی 110000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز زیمنس 45000 الی 70000 تومان
تعویض ترموکوپل اجاق گاز زیمنس 45000 الی 75000 تومان
تعویض چدن اجاق گاز زیمنس 130000 الی 225000 تومان
تعویض تایمر اجاق گاز زیمنس 295000 الی 445000 تومان
تعویض ولوم اجاق گاز زیمنس 30000 الی 150000 تومان
تعویض ترموستات اجاق گاز زیمنس 185000 الی 295000 تومان
تعویض کلید فندک اجاق گاز زیمنس 30000 الی 55000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز زیمنس 95000 ریال الی 395000 تومان

خلاصه ای از خدمات نمایندگی اجاق گاز زیمنس

آیا پس از تعمیر اجاق گاز زیمنس گارانتی داده می شود؟
  • پس از تعمیر دستگاه گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه به مشتریان ارائه خواهد شد.
برای تعمیرات اجاق گاز زیمنس با چه شماره ای تماس بگیریم؟
  • در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات اجاق گاز خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
نمایندگی گاز زیمنس در تهران کجاست؟
  • آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی اجاق گاز زیمنس در تهران فعالیت می کند.
چقدر طول می کشد تا تعمیرکار اجاق گاز زیمنس به محل اعزام شود؟
  • پس از ثبت درخواست شما، زمان حضور تکنسین در محل با شما هماهنگ خواهد شد.
در چه مناطقی می توانیم از خدمات اجاق گاز زیمنس استفاده کنیم؟
  • شما می توانید از خدمات نمایندگی در تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران استفاده نمایید.
آیا تعمیرات گاز زیمنس با قطعات اصل انجام می شود؟
  • برای تعمیرات دستگاه شما در نمایندگی تنها از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده خواهد شد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد