logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخچال هیتاچی

تعمیر یخچال هیتاچی
تعمیر یخچال هیتاچی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخچال هیتاچی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی یخچال هیتاچی خدمات عیب یابی و تعمیر دستگاه را در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با قطعات اورجینال و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه به مشتریان ارائه می دهد. آی پی امداد دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. با استفاده از خدمات تعمیر یخچال هیتاچی در این مجموعه می توانید هزینه های تعمیرات دستگاه خود را تا 75% کاهش دهید و در پایان نیز فاکتور رسمی دریافت نمایید. برای استفده از خدمات مشتریان یخچال هیتاچی می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.

کاربران گرامی سوالات خود را در مورد تعمیر یخچال هیتاچی در انتهای صفحه (قسمت نظرات) و یا قسمت پرسش و پاسخ مطرح نمایید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی یخچال هیتاچی در آی پی امداد

آی پی امداد دارای بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای برند هیتاچی می باشد. کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی همواره در تلاش اند تا بهترین و باکیفیت ترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی یخچال هیتاچی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد اشاره خواهیم کرد:

  • سرویس دهی و تعمیر یخچال در محل و در کوتاه ترین زمان ممکن
  • استفاده از قطعات اورجینال در هنگام تعویض قطعات دستگاه
  • ارائه خدمات توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص
  • ارائه گارانتی 90 الی 365 روزه شرکتی برای کلیه خدمات
  • کاهش هزینه های مشتریان تا 75 درصد
  • پشتیبانی آنلاین و 24ساعته کارشناسان در پنل کاربری مشتریان

نحوه تماس با شماره تلفن نمایندگی یخچال فریزر هیتاچی

اولین گام برای دسترسی به خدمات تعمیر و رفع عیب یخچال، تماس با شماره تلفن نمایندگی تعمیرات هیتاچی می باشد. برای تماس با نمایندگی یخچال هیتاچی در تهران می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و مشکل یخچال هیتاچی خود را مطرح نمایید.
  2. همچنین می توانید از طریق سایت مجموعه آی پی امداد، اقدام به ثبت درخواست تعمیر یخچال به صورت آنلاین نمایید.
  3. کارشناسان این مرکز در تمامی ایام هفته و به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی می باشند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی

نحوه ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی

مراحل ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی پس از ثبت درخواست خدمات به شرح زیر می باشد:

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که به کمک آن می توانید اطلاعاتی نظیر مشخصات تکنسین و زمان حضور وی، مدت زمان گارانتی، فاکتور هزینه ها و … را مشاهده نمایی
  2. همچنین با مراجعه به پنل کاربری خود می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان واحد پشتیبانی، انتقادات و شکایات این مجموعه در ارتباط باشید.
  3. تکنسین طبق زمانبندی انجام شده به محل شما مراجعه کرده و دستگاه شما را با قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته تعمیر می کند.
  4. در پایان سرویس، تعمیرکار مربوطه به شما گارانتی 3 الی 12 ماهه به همراه فاکتور رسمی ارائه خواهد داد.
  5. همچنین کارشناس واحد کنترل کیفیت مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در زمینه نحوه ارائه خدمات تکنسین جویا خواهد شد.
  6. انتقادات و پیشنهادات شما را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد، به صورت 24 ساعته و آنلاین با واحد پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید. کارشناس این مرکز از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا انتهای مدت زمان گارانتی از شما پشتیبانی خواهد کرد.

نمایندگی یخچال هیتاچی در تهران

نمایندگی یخچال هیتاچی دارای شعب مختلفی در تمامی نقاط شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران می باشد و کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر هیتاچی را به مشتریان خود در سراسر تهران ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات مشتریان یخچال هیتاچی در آی پی امداد می توانید با کارشناسان واحد ثبت درخواست این مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا در اسرع وقت تعمیرکار مجرب و متخصص این مجموعه به محل شما اعزام شود.

تعمیر یخچال هیتاچی در محل

اگر شما نیز با مشکلاتی در کارکرد یخچال هیتاچی خود مواجه شده اید و به دنبال تعمیر آن هستید، می توانید از خدمات تعمیر یخچال هیتاچی در منزل استفاده کنید. آی پی امداد انواع خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیرات یخچال را در محل مورد نظر مشتریان ارائه می دهد. پس از تماس شما با نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی، تعمیرکار مربوطه در کوتاه ترین زمان و با تجهیزات کامل در محل حاضر شده و به رفع عیب دستگاهتان می پردازد.

در ادامه به مزیت های استفاده از خدمات در محل می پردازیم:

  • می توانید به عملکرد تعمیرکار و روند تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشید.
  • به دلیل عدم جابجایی دستگاه، در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.
  • از آنجایی که یخچال جابجا نمی شود، آسیب بیشتری به آن وارد نخواهد شد.

تعمیر یخچال هیتاچی در محل

خدمات یخچال هیتاچی که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

بیشترین مشکلات متداولی که مشتریان مجموعه آی پی امداد در ارتباط با تعمیرات یخچال هیتاچی با آن مواجه شده اند، بروز خرابی در برد، موتور، سیستم دیفراست، نشتی گاز و … است که در ادامه به بررسی هریک از این خدمات پرداخته ایم:

رفع ارورهای یخچال

یخچال های هیتاچی دارای سیستم پیشرفته ای هستند که به هنگام بروز مشکلات مختلف کدهای خطایی را نشان می دهند. این کدهای ارور به تشخیص و عیب یابی ایراد یخچال کمک می کنند. به طور کلی هر ارور یخچال هیتاچی مربوط به یک مشکل خاص مانند نوسانات دما، یخ زدایی نکردن، عمل نکردن سنسور یا ایراد در کارکرد کمپرسور است. برای رفع این خطاها لازم است علت بروز آن را شناسایی کنید که برای این کار می توانید با نمایندگی تعمیرات آی پی امداد تماس بگیرید.

شارژ گاز یخچال فریزر

شارژ گاز در مواقعی که نشتی در سیستم گردش گاز وجود دارد یا میزان مبرد کافی نیست، انجام می شود که منجر به سرد نکردن یخچال خواهد شد. در این شرایط تکنسین مجرب آی پی امداد با تخصص و تجهیزات مناسب فرآیند شارژ گاز را انجام می دهد. این کار شامل شناسایی نشتی (در صورت وجود)، تعمیر آن و سپس اندازه گیری دقیق و افزودن مقدار مناسب گاز مبرد است که پس از انجام این کار، یخچال به درستی خنک خواهد شد.

شارژ گاز یخچال فریزر هیتاچی

تعمیر درب یخچال فریزر و ساید بای ساید

تعمیر درب یخچال فریزر ساید بای ساید یخچال هیتاچی به علت رفع هرگونه مشکل یا آسیب دیگی درب یا قطعات آن انجام می شود. مشکلات رایج درب یخچال فریزر و ساید هیتاچی شامل شل شدن لولاها، آسیب دیدگی یا پارگی لاستیک درب، خرابی دستگیره درب و … می باشد. تعمیرکار متخصص مجموعه آی پی امداد برای تعمیر درب اجزای آن را بررسی و علت بروز مشکل را شناسایی می‌ کند. سپس اقدامات مناسب مانند سفت کردن یا تعویض لولاها، تعویض لاستیک، تراز درب یا تعویض آن را انجام می دهد. با تعمیر درب یخچال دوو، سیستم خنک کننده آن کارکرد مناسبی داشته و از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می شود.

تعویض فیلتر آب یخچال

یخچال های هیتاچی اغلب دارای فیلترهای داخلی برای بهبود کیفیت و طعم آب هستند. با گذشت زمان این فیلترها مسدود شده یا طول عمر آنها به پایان می رسد. برای تعویض فیلتر آب باید محفظه را جدا کرده، فیلتر قدیمی را برداشته و یک فیلتر جدید و سازگار با مدل یخچال در آن محل نصب شود. شما می توانید تعویض و تهیه فیلتر آب اورجینال یخچال هیتاچی خود را به تکنسین های متخصص آی پی امداد بسپارید.

تعویض فیلتر آب یخچال هیتاچی

تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال

کمپرسور یکی از قطعات مهم یخچال است که وظیفه فشرده سازی گاز مبرد برای خنک کردن یخچال را بر عهده دارد. اگر یخچال هیتاچی به اندازه کافی خنک نمی شود، صداهای غیرمعمولی دارد و … ممکن است کمپرسور دچار مشکل شده باشد. تعمیر یا تعویض کمپرسور یک کار پیچیده است که باید توسط یک تکنسین مجرب انجام شود. اگر تعمیر موتور امکان پذیر نباشد، لازم است این قطعه تعویض شده و مجددا شارژ گاز انجام شود. از این رو می توانید این کار تخصصی و مهم را به تعمیرکاران مجرب آی پی امداد بسپارید.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید

برد الکترونیکی تنظیمات مختلف یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی را انجام می دهد. اگر یخچال کارکرد مناسبی ندارد یا هریک از تنظیمات و عملکردهای آن دچار مشکل شده است، ایراد دستگاه مربوط به برد آن است. تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی باید توسط تکنسین ماهر و با دانش لازم انجام شود. شما می توانید برای عیب یابی و تعمیرات برد یخچال هیتاچی خود با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید هیتاچی

تعمیرات فن موتور یخچال

فن موتور یکی از اجزایی است که به یخچال کمک می کند تا دمای مناسبی داشته باشد. اگر فن موتور خراب شود، یخچال خنک نشده و یا صداهای غیرعادی از آن شنیده می شود. برای تعمیر فن موتور یخچال هیتاچی، تعمیرکار آی پی امداد فن را از نظر انسداد، آسیب دیدگی یا فرسودگی بررسی می کند. همچنین در صورت نیاز پره های فن را تمیز و روغن کاری خواهد کرد تا مشکل رفع شود. اگر فن غیر قابل تعمیر باشد، این قطعه را تعویض می کند.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال ساید بای ساید

سیستم یخ زدایی در یخچال هیتاچی برای جلوگیری از جمع شدن یخ روی کویل های اواپراتور طراحی شده است و به خنک شدن یخچال کمک می کند. اگر سیستم یخ زدایی از کار بیفتد، برفک زیادی روی سیم پیچ ها جمع شده و جریان هوای یخچال را دچار مشکل می کند. برای تعمیر سیستم دیفراست لازم است هریک از قطعات آن به دقت بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شوند. برای انجام این کار می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد تماس بگیرید تا تکنسین های این مجموعه به محل شما مراجعه نمایند.

تعمیر یخساز در یخچال فریزر و ساید

یخساز یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی وظیفه تولید خودکار قالب های یخ را بر عهده دارد. اگر یخ ساز به درستی کار نکند، عملیات تولید و خروج یخ با مشکل مواجه خواهد شد. برای تعمیر یخساز یخچال هیتاچی، تعمیرکار آی پی امداد شیر آب ورودی و سیستم یخساز را بررسی می کند. در صورت نیاز قطعات معیوب را جایگزین کرده و یا تنظیمات یخساز را تغییر می دهد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید هیتاچی

برند هیتاچی Hitachi یخچال های ساید بای ساید و درب فرانسوی خود را با بهترین کیفیت و قطعات تولید کرده و توانسته است رضایت مصرف کنندگان خود را جلب نماید. اگر یخچال ساید هیتاچی شما در مدل های سه درب، چهار درب و بیشتر و در سری های مختلف R-M، R-MX، R-SX و R-WB دچار خرابی شده است و قادر به عیب یابی آن نیستید، می توانید از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد درخواست کمک نمایید. ویژگی های این مدل یخچال ها در ادامه آورده شده است:

  • از جمله اصلی ترین امکانات این یخچال ها می توان به فضای ذخیره سازی زیاد، قفسه های قابل تنظیم چندگانه، یخساز و آبسردکن خارجی و کمپرسور اینورتر اشاره کرد.
  • برخی از مدل های یخچال های ساید این برند از اتصال هوشمند نیز برخوردار هستند که به شما این امکان را می‌ دهد که یخچال را از راه دور و با استفاده از یک برنامه مخصوص کنترل کنید.
  • یخچال های ساید هیتاچی از فناوری نوفراست استفاده می کنند که از تجمع یخ روی کویل های فریزر جلوگیری می کند.
  • این یخچال ها اغلب از سیستم های خنک کننده جداگانه برای محفظه های یخچال و فریزر استفاده و سطح دما و رطوبت را حفظ می کنند.
  • همچنین دارای سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی بوده و از فناوری هوشمند نیز برخوردار می باشند.

چنانچه با مشکلاتی در یخچال ساید یا درب فرانسوی هیتاچی خود مواجه شده اید، می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته و از خدمات تعمیر یخچال ساید هیتاچی در آی پی امداد استفاده نمایید.

تعمیرات انواع مدل های یخچال فریزر هیتاچی

برند هیتاچی مدل های متنوع یخچال فریزر شامل مدل فریزر بالا، فریزر پایین و حتی تک درب را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار کرده است. اما این یخچال ها نیز با وجود کیفیت بسیار بالا ممکن است با ایراداتی مواجه شوند که برای رفع آنها باید از خدمات نمایندگی مجاز استفاده نمایید. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند.

ویژگی های این مدل یخچال های هیتاچی شامل:

  • یخچال های فریزر بالا و پایین این برند دارای عملکرد انجماد سریع هستند که به سرعت دمای محفظه فریزر را کاهش می دهد و به حفظ کیفیت مواد غذایی کمک می کند.
  • این مدل یخچال ها معمولا دارای قفسه‌ ها و کشوهای قابل تنظیم هستند که به شما این امکان را می‌ دهند تا چیدمان داخلی یخچال را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید.
  • معمولا دارای فناوری بدون برفک هستند و در آنها از قطعات کم مصرف مانند کمپرسورهای اینورتر استفاده شده است.
  • فیلترهای نانو تیتانیوم به کار رفته در این یخچال ها به کاهش بو و باکتری کمک کرده و یخچال را تمیز نگه می دارند.
  • دارای ویژگی‌ هایی نظیر سیستم کنترل رطوبت هستند که به حفظ سطح رطوبت، رفع بوی بد، حفظ تازگی میوه ها، سبزیجات و … کمک می کند.

در صورتی که هریک از این مدل های یخچال فریزرهای هیتاچی را مورد استفاده قرار داده و دچار خرابی شده است، می توانید با نمایندگی یخچال فریزر هیتاچی تماس بگیرید تا تکنسین متخصص آی پی امداد در سریع ترین زمان به محل شما مراجعه نماید.

تعمیرکار یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی

انتخاب تعمیرکار ماهر و مجرب برای تعمیرات یخچال هیتاچی یکی از مهمترین مسائلی است که کاربران به هنگام خرابی یخچال خود باید به آن توجه داشته باشند؛ زیرا عیب یابی اشتباه یخچال می تواند منجر به تعمیر نادرست و در نتیجه آسیب دیدگی بیشتر آن شود. نمایندگی یخچال هیتاچی دارای تعمیرکاران متخصصی است که می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد پس از ثبت درخواست مشتریان و طبق زمانبندی آنها، به سرعت در محل حاضر شده و عیب یابی و تعمیرات دستگاه را انجام می دهند.

ویژگی های تکنسین این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

  • می تواند در سریع ترین زمان ایراد دستگاه شما را تشخیص داده و با بالاترین کیفیت آن را تعمیر کند.
  • خدمات تعمیرکار آی پی امداد همراه با ضمانتنامه و گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می شود.
  • تنها از قطعات فابریک و اصلی برای تعویض قطعات دستگاه شما استفاده می کند.
  • دارای چندین سال سابقه در زمینه تعمیر مدل های یخچال فریزر و ساید هیتاچی می باشد.
  • با قوانین مشتری مداری و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی به عیب یابی و تعمیر یخچال می پردازد.

مشکلاتی که توسط نمایندگی یخچال هیتاچی رفع می شوند

به طور کلی یخچال را می توان از دسته محصولاتی دانست که با گذشت زمان به دلایل مختلفی دچار خرابی و مشکلاتی می شود. یخچال های برند هیتاچی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به هر حال خرابی یخچال امری طبیعی است و در صورت بروز این مشکل می توانید آن را از طریق نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی برطرف کنید. تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد می توانند به رفع مشکلات یخچال هیتاچی شما کمک نمایند. در ادامه رایج ترین مشکلات یخچال هیتاچی را معرفی خواهیم کرد:

علت سرد نکردن یخچال هیتاچی

خنک نبودن یخچال هیتاچی یکی از مشکلاتی است که می تواند موجب خراب یا فاسد شدن مواد غذایی شود. در صورت مواجهه با آن، موارد زیر را بررسی علت بروز مشکل در نظر بگیرید:

  • در صورتی که دمای یخچال کمتر از مقدار مناسب باشد، دستگاه گرم بوده و دچار افت سرما خواهد شد.
  • سالم بودن درب یخچال و لاستیک درب آن نیز یکی از مواردی است که باید بررسی شود.
  • اگر لاستیک دور درب دچار پارگی شود، سرمای آن خارج خواهد شد.
  • همچنین وجود مشکل در کمپرسور و رله آن نیز می تواند از دلایل ایجاد این مشکل باشد.
  • فاصله کم میان مواد غذایی موجود در یخچال نیز می تواند موجب خنک نشدن آنها شود.
  • در نهایت ممکن است گاز یخچال کم باشد که نیاز به بررسی دقیق دارد.

در صورت عدم حل مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی استفاده کنید.

علت نشتی آب از یخچال هیتاچی

برای بررسی علت بروز مشکل نشتی آب از یخچال هیتاچی می توانید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • ابتدا باید کارکرد صحیح سیستم دیفراست و برفک زدای خودکار یخچال خود را بررسی کنید.
  • ممکن است نشتی آب به قسمت یخ ساز مربوط باشد که باید این بخش را نیز بررسی کنید.
  • وجود هرگونه انسداد در مسیر خروجی آب ی درین یخچال نیز موجب نشتی آب به بیرون خواهد شد.

آی پی امداد می تواند به سرعت مشکل نشتی یخچال شما را رفع کند برای این کار کافی است که با نمایندگی یخچال هیتاچی در تهران تماس حاصل نمایید.

علت روشن نشدن یخچال هیتاچی

یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان معمولا با آن مواجه می شوند، روشن نشدن یخچال است. در صورت وجود این مشکل موارد زیر را به دقت بررسی کنید:

  • ممکن است عدم وجود جریان برق و یا قطعی برق باعث روشن نشدن یخچال شود که باید بررسی شود.
  • وجود هرگونه مشکل و اختلال در بخش الکتریکی یا برد یخچال نیز می تواند باعث ایجاد این مشکل شود که باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  • در صورتی که کمپرسور دچار خرابی شده باشد، کارکرد یخچال متوقف خواهد شد که در صورت نیاز باید تعمیر یا تعویض شود.

در صورتی که با بررسی موارد بالا نیز نتوانستید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید، حتما با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی تماس بگیرید.

علت برفک زدن یخچال هیتاچی

در صورتی که یخچال هیتاچی شما برفک می زند، می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • یکی از علل اصلی ایجاد مشکل برفک زدن دیواره پشتی یخچال، نشت گاز از یخچال است که در این صورت لوله های گاز باید به دقت بررسی شوند.
  • ممکن است به دلیل جابجایی، لوله های کندانسور آسیب دیده باشند. در این شرایط نیز گاز از محل آسیب دیده به بیرون نشت پیدا کرده و موجب برفک زدن می شود.
  • خراب شدن ترموستات یخچال نیز یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل است.
  • در صورتی که قطعات دیفراست یخچال دچار خرابی شده باشند، یخزدایی صورت نگرفته و برفک درون یخچال جمع خواهد شد.

برفک زدن یخچال یک مشکل حائز اهمیت است که باید به آن توجه و در جهت رفع آن اقدام شود به همین منظور در صورت مشاهده این مشکل سریعا با آی پی امداد تماس بگیرید.

چرا یخساز یخچال هیتاچی کار نمی کند؟

در برخی مواقع ممکن است یخساز یخچال هیتاچی دچار نقص در کارکرد خود شده باشد که می توانید موارد زیر را جهت عیب یابی علت بروز مشکل بررسی کنید:

  • ابتدا باید قطعات یخساز یخچال را به دقت بررسی کنید.
  • وجود هرگونه انسداد در شیلنگ و لوله آب یخچال باعث ایجاد این مشکل خواهد شد.
  • اگر یخچال خود را به تازگی به برق زده اید، باید مدت زمان 48 ساعت صبر کنید تا یخساز یخچال شما شروع به کار کند.
  • در برخی مواقع نیاز به ریست یخساز است که این کار حتما باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود.

در صورتی که قادر به تعمیر و رفع عیب دستگاه خود نیستید، می توانید از طریق شماره 02158941 با نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی تماس حاصل نمایید.

علت صدای یخچال هیتاچی

در صورت مشاهده سر و صدای زیاد یخچال هیتاچی خود، می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • در حالت عادی در اثر کار کردن یخچال ممکن است صداهایی شنیده شود که بسیار طبیعی است.
  • این صداها که از کمپرسور شنیده می شوند، معمولا به دلیل اتومات و خاموش شدن یخچال است.
  • در صورتی که صدا بلند باشد، باید فن و کمپرسور دستگاه توسط تعمیرکار متخصص بررسی شود.
  • همچنین وجود فاصله کم میان یخچال و دیوار نیز ممکن است موجب ایجاد این مشکل شود که باید اصلاح گردد.

در صورت مشاهده این مشکل در یخچال خود، باید سریعا برای تعمیرات آن از طریق نمایندگی یخچال هیتاچی اقدام نمایید.

علت داغ شدن بدنه یخچال هیتاچی

در برخی مواقع ممکن است بدنه یخچال هیتاچی گرم شود که در مواجهه با این حالت می توانید موارد زیر را به کار بگیرید:

  • گرمای بدنه یخچال اگر کم باشد، کاملا طبیعی است، اما اگر این گرما بیش از اندازه باشد، باید مشکل را سریعا عیب یابی نمایید.
  • لوله های تعبیه شده در پشت یخچال برای اتتقال گاز هستند که هوای گرم را دریافت نموده و به هوای سرد تبدیل می کنند.
  • در صورتی که این لوله ها دچار آسیب دیدگی شوند یا به علت جابجایی حفره هایی در آنها ایجاد شود، این مشکل ایجاد خواهد شد.

به هنگام مواجهه با این مشکل جهت بررسی و تعمیرات دستگاه بهتر است با تعمیرکار متخصص و مجرب آی پی امداد تماس بگیرید.

چرا مواد غذایی در یخچال هیتاچی یخ می زند؟

منجمد شدن غذا در یخچال یکی دیگر مشکلات رایج یخچال هیتاچی می باشد که به دلایل زیر ایجاد می شود:

  • تنظیمات نادرست یخچال می تواند دلیل این مشکل باشد و برای رفع مشکل باید آن را به طور صحیح تنظیم کنید.
  • خرابی ترمیستور نیز می تواند موجب ایراد در تنظیمات دمایی یخچال شود.
  • به هیچ وجه مواد غذایی را در قسمت جلوی فن خروجی یخچال قرار ندهید.
  • دلیل دیگر انجماد غذاها در یخچال خراب شدن برد آن است که باید توسط نمایندگی یخچال فریزر هیتاچی تعمیر یا تعویض شود.

علت جمع شدن آب در کف یخچال هیتاچی

در برخی مواقع مصرف کنندگان در کف یخچال هیتاچی با مقداری آب جمع شده مواجه می شوند. در این شرایط می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • به طور کلی در اثر عملیات دیفراست، آب از مجاری مشخص به راحتی خارجی می شود.
  • وجود انسداد در لوله ها و فاضلاب یخچال می تواند موجب جمع شدن آب در یخچال گردد.
  • همچنین ممکن است قطعات مربوط به عمل دیفراست یخچال دچار مشکل و اختلال شده باشند.
  • در صورتی که بخچال تراز نباشد نیز در عملکرد دیفراست اختلال ایجاد خواهد شد.

جمع شدن آب در یخچال از جمله مشکلاتی است که برای رفع آن حتما باید از تعمیرکار یخچال هیتاچی در آی پی امداد کمک بگیرید.

چرا یخچال هیتاچی قطع می شود؟

برای یافتن علت بروز مشکل در شرایطی که یخچال هیتاچی به صورت مکرر قطع می شود، می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • به طور کلی یخچال ها در فاصله زمانی مشخصی خاموش و روشن می شوند و عملیات اتومات انجام می گردد.
  • در صورتی که این فواصل زمانی بسیار کوتاه باشد، به این معناست که یخچال نیاز به تعمیر دارد.
  • کثیف بودن سیم‌ پیچ های پشت دستگاه و یا وجود ایراد در موتور یا فن کندانسور می تواند باعث ایجاد این مشکل شود.

در صورت مشاهده هریک از این مشکلات بهتر است سریعا با نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در آی پی امداد تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات یخچال هیتاچی

توجه کنید داشته باشید که اگر در روند کارکرد یخچال فریزر شما خللی ایجاد شده است و متوجه بروز مشکل در آن شده اید، باید در اولین فرصت آن را تعمیر کنید. پیشنهاد ما این است که برای صرفه جویی و کاهش هزینه های خود از نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی کمک بگیرید. چرا که تعمیرکاران مراکز غیرمجاز به دلیل نداشتن دانش و مهارت کافی، هزینه های سنگین تری را روی دوش شما می گذارند و تعرفه ای برای دریافت هزینه خدمات خود ندارند. اما هزینه تعمیرات در آی پی امداد مطابق با تعرفه ای است که اتحادیه در اختیار مرکز قرار داده است. همچنین در نظر داشته باشید که علت متفاوت بودن هزینه تعمیرات به دلایل زیر می باشد:

  • نوع و میزان خرابی یخچال و قطعات معیوب آن
  • مدت زمان گارانتی خدمات تعمیر یخچال
  • مدل و تکنولوژی به کار رفته در یخچال

در صورت استفاده از خدمات نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد، به دلیل تعیین هزینه تعمیرات براساس تعرفه اتحادیه و عدم جابجایی دستگاه، می توانید هزینه های خود را تا 75 درصد کاهش دهید. همچنین اولویت تعمیرکاران آی پی امداد تعمیر یخچال هیتاچی است نه تعویض قطعات آن. این امر نیز می تواند هزینه های شما را تا میزان زیادی کاهش دهد. در جدول زیر می توانید هزینه های تقریبی تعمیر یا تعویض قطعات یخچال هیتاچی خود را مشاهده نمایید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات یخچال هیتاچی هزینه تعمیرات یخچال هیتاچی
گاز یخچال
  • شارژگاز: 950/000 الی 1/400/000 تومان
  • رفع نشتی و وکیوم کامل: 250/000 الی 400/000 تومان
  • اضافه کردن کندانسور ضمیمه: 150/000 الی 430/000 تومان
  • شستشوی کامل مدار: 150/000 الی 250/000 تومان
  • تعویض صفحه تریزون (مدل های قدیمی): 450/000 الی 690/000 تومان
  • تعویض فیلتر درایر: 90/000 الی 140/000 تومان
ترموستات یخچال
  • 290/000 الی 490/000 تومان
سنسور محیطی
  • 190/000 الی 300/000 تومان
فن یخچال
  • فن موتور: 590/000 الی 890/000 تومان
  • فن داخلی “معمولی”: 690/000 الی 1/290/000 تومان
  • فن داخلی “سرامیکی”: 790/000 الی 2/900/000 تومان (مدل های ساید بای ساید)
رگلاژ درب یخچال
  • درب یخچال: 130/000 الی 190/000 تومان
  • درب فریزر: 95/000 الی 175/000 تومان
برد یخچال
  • با توجه به میزان خرابی و قطعات معیوب متغیر است.
تایمر یخچال
  • 250/000 الی 590/000 تومان
نوار درب یخچال
  • 350/000 الی 990/000 تومان
لولای درب یخچال
  • لولای بالا: 100/000 الی 150/000 تومان
  • لولای پایین: 100/000 الی 150/000 تومان
  • لولای وسط: 100/000 الی 150/000 تومان
رله اورلود کمپرسور یخچال
  • 190/000 الی 390/000 تومان
کمپرسور یخچال
  • تعویض کمپرسور: 150/000 الی 250/000 تومان
  • شارژ گاز: 950/000 الی 1/400/000 تومان
  • قیمت کمپرسور: قیمت کمپرسور به قیمت روز محاسبه می شود.
المنت یخچال
  • 490/000 الی 750/000 تومان
سنسور دیفراست یخچال
  • 300/000 الی 650/000 تومان
درب یخچال ساید
  • 300/000 الی 500/000 تومان
دمپر یخچال
  • 470/000 الی 730/000 تومان
اواپراتور یخچال
  • 670/000 الی 1/000/000 تومان
نصب یخچال
  • نصب یخچال: 250/000 الی 390/000 تومان
  • نصب آبسردکن: 150/000 الی 300/000 تومان
تعمیر آبسردکن یخچال
  • 295/000 الی 485/000 تومان
تعمیرآبسردکن و یخساز یخچال
  • 650/000 الی 1/295/000 تومان
رفع آبریزی یخچال
  • 150/000 الی 390/000 تومان
جابجایی درب یخچال
  • 255/000 الی 360/000تومان
ایاب و ذهاب وکارشناسی
  • 120/000 الی 160/000 تومان
3.8/5 - (10 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار یخچال هیتاچی HITACHI در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات یخچال هیتاچی HITACHI در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی یخچال هیتاچی HITACHI به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر یخچال هیتاچی HITACHI، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

87 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مینا 01 اردیبهشت 1399

    یخچالم صدا میده زنگ زدم خدمات پس از فروش امون دیدن گفت از روغنشه؟؟ یه مجلی پست پخچال دبد که اب جمع میشه که ببینه روغن تووش هست یا نه ؟ این درسته ؟؟؟

    پاسخ دادن
  • سحر 01 اردیبهشت 1399

    سلام بخچال هیتاچی چهاردرب دارم به شدت صدا میده علتش چی هست سه ساله که خریدم

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 01 اردیبهشت 1399

      سلام ، فن و موتور یخچال هیتاچی شما باید چک شود

      پاسخ دادن
  • احمد يوسفي 29 فروردین 1399

    سلام يخچال فريزرهيتاچي ٢٥ فوت دارم كه مواد غذايي داخل يخچال ان يخ مي ز نه يكيار ٧ سال پيش دمپر اونو عوض كردم درست شد ولي دوباره مشكل يخ زدگي مواد رو داره... الان چكار كنم و چقدر هزينه داره...؟

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 29 فروردین 1399

      سلام دوست عزیز ، یخچال هیتاچی شما باز هم مشکل دمپر دارد ، اگربتوانید دریچه دمپر را به گونه ای تنظیم کنید که برودت به حد نساب بیاد مشکل حل خواهد شد ، در غیر این صورت باید تعویض کنید

      پاسخ دادن
  • اسفندی 11 مهر 1398

    سلام وقت خوش ساید بای ساید هیتاچی دارم سه در فریزرش چند وقت بود کامل فریز نمیکرد وسایل رو گفتن 48 ساعت از برق بکش کشیدم دیشب وصل کردم الان رو نمایشگر نوشته F1 04 مشکل از کجاست و حدودا هزینه ی تعمیر چقدر میشه :(

    پاسخ دادن
    • مدیر 11 مهر 1398

      سلام ، فن چک شود و در نهایت مشکل یخزدایی رفع شود .

      پاسخ دادن
  • عبدالهادی 14 مرداد 1398

    سلام کیت یخچال هیتاچی من سوخته ۲ سال خورده ای دنبالشم پیدا نمیکنم لطفا بگید از کجا پیدا میکنم

    پاسخ دادن
  • عاطفه 02 مرداد 1398

    سلام,وقتتون بخیر یخچال هیتاچی ۴ درب دارم فریزر و قسمت پایین یخچال سرد نمیکنه و روی برد که علامت داره روشن نمیشه

    پاسخ دادن
    • مدیر 02 مرداد 1398

      سلام ، دستگاه شما مشکل مبرد یا کمپرسور دارد ، گاز یخچال و موتور باید چک شود ف برای رفع عیب و تعمیرات از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در محل بهره مند شوید .

      پاسخ دادن
  • رضا محمد موسی 20 تیر 1398

    یخچال ۴درب هیتاچی دارم الان صدای بوق هنگام بازشدن درها قطع شده ودیگه صدابوق نمیاد که بفهمیم درب یخچال بازاست چکارکنم‌.ممنون

    پاسخ دادن
    • مدیر 21 تیر 1398

      سلام ، سنسور برد الکترونیکی مربوط به آلارم درب مشل دارد .

      پاسخ دادن
  • مهسا 07 خرداد 1398

    سلام. یخ ساز یخچال هیتاچی یخ نمیسازد، ۵ ساعت از برق کشیدم تا یخ زدگی احتمالی لوله های آب را چک کنم اما بعد از وصل کردن باز درست نشد لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • مدیر 07 خرداد 1398

      سلام ، یخساز یخچال ساید هیتاچی شما مشکل دارد و باید توسط خدمات نمایندگی تعمیرات در محل تعمیر شود .

      پاسخ دادن
      • کاوش 29 خرداد 1401

        سلام خسته نباشید ما چند سال پیش یخچال فریزر هیتاچی ۴درب خریدیم اولش فریزر برفک زد زنگ زدیم تعمیرکار گفت ک درجه تغییر ندید بهمون درجه قبلی بزارید کار کنه گذاشتیم درجه قبلی خوب بود اما بعد ۱ سال تقریبا دوباره فریزر برفک زد تعمیرکار هم آوردیم گفت مشکلی نداره اما بازم برفک میزنه مشکل چیه بنظرتون ممنون میشم جواب بدید

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 29 خرداد 1401

          سلام، سیستم یخچال فریزر شما نوفراست و ضد برفکه و نباید برفک بزنه. برد الکترونیکی، قطعات دیفراست و گرفتگی در فاضلاب یخچال باید بررسی شود.

          پاسخ دادن
  • ناشناس 05 خرداد 1398

    آیا درب یخچال هیتاچی 4 درب نیاز به رگلاژ دارد؟ آیا تاز نبودن باعث یکسره کارکردن یخچال خواهد شد؟

    پاسخ دادن
    • مدیر 05 خرداد 1398

      سلام ، سوال شما مفهوم نیست .

      پاسخ دادن
  • شفيع 01 دی 1397

    سلام يك يخچال ٤ درب هيتاچي دارم كه درب سمت چپ پايين آن يك لولاى پلاستيكي شكسته و عملا درب بسته نمى شود وفقط با كمك درب سمت راست نگه داشته مى شود جهت تعمير آن من را راهنمايي فرماييد

    پاسخ دادن
    • مدیر 02 دی 1397

      سلام درب یخچال هیتاچی باید رگلاژ شود .

      پاسخ دادن
      • مجید عسکری 11 فروردین 1399

        سلام وقت بخیر بنده از خرمشهر مزاحم اوقات شما میشم یخچال هیتاچی دو درب دارم الان یه مدتی هست یچالش گرم میکنه .باید کار کرد نمایندگی هم نیست برای برطرف کردن این عیب باید یخچال رو بیارم تهران

        پاسخ دادن
        • آی.پی امداد 11 فروردین 1399

          سلام دوست عزیز ، فن یخچال دو درب هیتاچی شما مشکل دارد

          پاسخ دادن
          • مجيد عسكري 14 فروردین 1399

            مجید عسکری12 فروردین 1399 سلام با بررسی های که انجام دادم یکی از فن ها یخ زده .یخ رو آب کردم مجددا زدم به برق فن کار میکنه آیا علت از خود فن هست

          • آی.پی امداد 14 فروردین 1399

            سلام ، مشکل از المنت و برد الکترونیکی یخچال هیتاچی شما می باشد

  • مریم امیدی 02 آذر 1397

    سلام برد یخچال هیتاچی سوخته هیچ جا هم نتونستن تعمیر کنند ایا شما میتونید واسم کاری انجام بدید ؟

    پاسخ دادن
  • حسین کردوانی 24 آبان 1397

    سلام فن یخچال هیتاچی نیاز به تعویض دارد لطفا راهنمایی کنید از کجا باید بخرم

    پاسخ دادن
  • مهدی کاکائیان 01 آبان 1397

    سلام . از اهواز هستم . یخچال فریزر هیتاچی ۴ درب دارم که یخچالش خوب کار میکنه ولی دو روزه فریزر ش مثل یخچال فقط خنک میکنه و یخ نمیزنه . چراغهای ال ای دی روی یخچال هم همه آبی شدن . به نمایندگی زنگ زدم که بیان چک کنن میگه قطعات هیتاچی گیر نمیاد . لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم

    پاسخ دادن
    • مدیر 01 آبان 1397

      سلام ، آی.پی امداد تعمیرگاه یخچال هیتاچی در تهران میباشد ، برد الکترونیکی یخچال شما باید چک شود .

      پاسخ دادن
  • امیرحسین اسدی 11 شهریور 1397

    با سلام ما دو ماه پیش یک دستگاه یخچال هیتاچی خریدیم ولی نزدیک دو هفته است که هنگام کارکردن موتورش صدای ناهنجاری می‌دهد. به نصاب و نمایندگی تعمیرات گفتیم که او بدون مراجعه این صدا را طبیعی دانست!!! اگر حرفش درست باشد که باید گفت به راستی در انتخاب کالا اشتباه کردیم. لطفاً راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • مدیر 11 شهریور 1397

      سلام ، یخچال هیتاچی از کیفیت بالایی برخوردار است و اصلا نباید صدا دهد .

      پاسخ دادن
      • مجید عسکری 12 فروردین 1399

        سلام با بررسی های که انجام دادم یکی از فن ها یخ زده .یخ رو آب کردم مجددا زدم به برق فن کار میکنه آیا علت از خود فن هست

        پاسخ دادن
  • نادرمسلمی 31 مرداد 1397

    سلام امروز قسمت مدرج مدل 910 از کار افتاد. کمپرسور کار نمیکنه. ولی چراغای دیگه روشنه. مشکل از کجاس

    پاسخ دادن
    • مدیر 01 شهریور 1397

      سلام ف کمپرسور ، رله اورلود یخچال هیتاچی خود را چک نمایید و از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی بهره مند شوید .

      پاسخ دادن
  • سعید 14 مرداد 1397

    سلام میخواستم بدونم قطعات وطبقه های داخلی مثل کشوهای یخچال هیتاچی واسه خرید پیدا میشه؟

    پاسخ دادن
  • هوشنگ اسكندرزاده 04 تیر 1397

    سلام يخچال كار ميكند تعمير اوردن ميگه موتور وگاز يخچال مورد نداره ولي خنك نميكنه ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    پاسخ دادن
    • مدیر 04 تیر 1397

      سلام ، لطفا از خدمات نمایندگی تعمیرات هیتاچی بهره بگیرید نه متفرقه .

      پاسخ دادن
  • بنفشه کرمی 15 اسفند 1396

    سلام من ازبوشهر هستم تو بوشهرنمایندگی یخچال هیتاچی نیست یخچال ماهم زیاد صدا میده بایدچکارکنم راهنماییم کنید

    پاسخ دادن
    • مدیر 15 اسفند 1396

      سلام ، فن یخچال هیتاچی خود را چک کنید .

      پاسخ دادن
  • رضامیر 24 دی 1396

    باسلام فریزر مث ساعت کارمیکندولی محوطه یخچالی سرما ندارد نمیدونم مشکل کجاست دوتاتعمیرکارم اوردم هیچکدومشون نتونسن کاری کنند منتظرجوابتون هسم ممنون میشم ی راه حلی واسم بگید..

    پاسخ دادن
  • رضامیر 24 دی 1396

    باسلام فریزر مث ساعت کارمیکندولی محوطه یخچالی سرما ندارد نمیدونم مشکل کجاست دوتاتعمیرکارم اوردم هیچکدومشون نتونسن کاری کنند منتظرجوابتون هسم

    پاسخ دادن
    • مدیر 24 دی 1396

      سلام ، گاز یخچال هیتاچی ، و قطعات دیگر نیاز به چک کردن دارد .

      پاسخ دادن
1 2 3
اینستاگرام آی پی امداد