logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی سوپر جنرال

ارور کولرگازی سوپر جنرال
ارور کولرگازی سوپر جنرال
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی سوپر جنرال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی سوپر جنرال نشان دهنده چه مشکلاتی در اسپلیت است؟ در سال های گذشته بسیاری از لوازم خانگی های موجود در بازار از دو بخش مکانیکی و الکترونیکی تشکیل می شدند. امروزه پیشرفت امکانات و تجهیزات موجب شده است که تمام دستگاه های برقی به روش الکترونیکی تولید شوند. سیستم الکترونیکی به گونه ای است که تمام مشکلات و اختلالات دستگاه های برقی را با نام و نشانه ای مخصوص نشان می دهد. در واقع هشدار کولرگازی سوپر جنرال با کد خطا یا ارور نمایش داده می شوند. در این مطلب به بررسی انواع کد خطای کولرگازی سوپر جنرال و روش های بر طرف کردن ارور کولرگازی سوپر جنرال می پردازیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات وبسایت تعمیرات لو.ازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی سوپر جنرال صرفه جویی داشته باشید.

منظور از کد خطا در کولرگازی سوپر جنرال چیست؟

در ساختار کولرگازی سوپر جنرال و سایر کولرها و لوازم خانگی موجود در بازار سیستمی وجود دارد که در صورت خراب شدن قطعه ای در کولرگازی، نشانه یا کدی در پنل صفحه نمایش داده می شود تا بر اساس آن فرد متوجه محل خرابی کولرگازی شود و برای رفع آن اقدام کند‌. هر نقطه دارای کد خطایی است که بلافاصله بعد از خراب شدت به صورت یک عدد و یک حروف انگلیسی نشان داده می شود.

در صورتی که شما علت دقیق هر کد خطا کولرگازی سوپر جنرال را بدانید، می توانید با عیب یابی و تعمیر آن بخش برای رفع آلارم کولرگازی سوپر جنرال در منزل اقدام کنید‌. توجه داشته باشید که برخی از کولر های گازی موجود در بازار به دلیل نداشتن صفحه نمایش دیجیتال با چراغ های چشمک زن اختلال و خرابی در دستگاه را نشان می دهند.

چگونه می توانیم به تشخیص علت هشدار کولر گازی سوپر جنرال بپردازیم؟

تشخیص علت هشدار کولرگازی سوپر جنرال به روش های مختلفی امکان پذیر است‌. اگر مایل به عیب یابی ارور کولرگازی سوپر جنرال در منزل هستید، ابتدا باید به بررسی دفترچه راهنمای کولرگازی بپردازید. با مطالعه دفترچه راهنمای کولرگازی سوپر جنرال می توانید به تشخیص علت آلارم کولر گازی سوپر جنرال بپردازید. همچنین می توانید با سرچ کردن کد خطا کولرگازی سوپر جنرال در سایت به تشخیص علت ارور بپردازید. اما با کمک گرفتن از یک تعمیرکار کولر گازی سوپر جنرال می توانید به راحتی علت ارور کولر گازی سوپر جنرال را پیدا کنید.

علت ارور کولرگازی سوپر جنرال چیست؟

تمام مشکلات کولرگازی سوپر جنرال با کدهای متفاوتی همراه هستند. برای رفع ارور کولرگازی سوپر جنرال ابتدا باید از طریق جدول زیر علت هشدار کولر گازی سوپر جنرال را پیدا کنید. انواع کد خطا کولرگازی سوپر جنرال عبارت است از:

کد خطای کولر گازی سوپر جنرال علت ارور کولرگازی سوپر جنرال
E1 سنسور دمای اوپراتور
E2 سنسور سیم پیچ دمای بیرونی
E3 سنسور دمای سیم پیچ اوپراتور
E4 موتور فن داخلی یا موتور dc
E5 ارتباط واحد داخلی و خارجی
F1 خطا از ipm
F2 خطا ازpec
F3 راه انداز کمپرسور
F4 ایراد از سنسور دما
F5 محافظ پوشش کمپرسور
F6 سنسور دمای محیط
F7 محافظ ولتاژ
F8 خطای ارتباطی
F9 آی سی
F0 اوت دور موتور فن dc
Fa سنسور دمای خط ساکشن
E1غیر اینورتر سنسور دمای اتاق
E2غیر اینورتر  سنسور دمای پایپ یونیت داخلی
E3 غیر اینورتر  سنسور دمای سیم پیچ واحد داخلی
E4 غیر اینورتر موتور فن داخلی
E6 غیر اینورتر اختلال در عملکرد فن موتور داخلی

در صورت مشاهده کد خطا کولرگازی سوپر جنرال چه باید کرد؟

در صورت مشاهده کد خطا کولر گازی سوپر جنرال ابتدا باید اقداماتی را انجام دهید که از آسیب بیشتر کولرگازی جنرال جلوگیری شود. با مشاهده آلارم کولر گازی سوپر جنرال در  صفحه نمایش بلافاصله با استفاده ریموت کولر دستگاه را خاموش کرده و دو شاخه را از برق جدا کنید. به مدت 30 تا 60 دقیقه صبر کنید تا کولر خنک شود. در برخی مواقع علت اصلی ارور کولرگازی سوپر جنرال استفاده طولانی مدت از کولرگازی است.

اگر با وجود گذشتن این تایم باز هم با مشکل ارور کولر گازی همراه هستید، بهتر از دستگاه را خاموش کرده و یک تکنسین متخصص در حوزه تعمیرات کولرگازی سوپر جنرال بخواهید تا عیب یابی دستگاه را انجام دهد. تمام دستگاه های موجود در بازار از قطعات متعددی تشکیل شده اند. بنابراین با وجود دانستن علت خطا، عیب یابی و بر طرف کردن کد خطا کولر گازی سوپر جنرال دشوار است و نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. بنابراین برای حل این مشکل کافیست تا از تکنسین کولرگازی سوپر جنرال بخواهید تا برای رفع ارور کولرگازی سوپر جنرال در محل اقدام کند.

نتیجه گیری از کد خطا و ارورهای کولرگازی سوپر جنرال

در مطلب به بالا به توضیح اینکه منظور از ارور کولرگازی سوپر جنرال چیست و هر ارور نشان دهنده چه مشکلی در دستگاه است، پرداختیم. در صورت مشاهده آلارم کولر گازی سوپر جنرال کافیست تا دستگاه را از برق جدا کرده و برای عیب یابی به نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال یعنی شرکت آی پی امداد مراجعه کنید.

مجموعه آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولرگازی سوپر جنرال در تهران با استخدام تکنسین های حرفه ای، عیب یابی و تعمیرات اسپیلت را به صورت حرفه ای در محل و در مقابل مشتری انجام می دهد. کافیست تا از طریق شماره تماس 02158941 با این مجموعه تماس گرفته و درخواست خود را برای رفع کد خطا کولر گازی سوپر جنرال ثبت کنید.

4.4/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

49 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ابراهیم 19 اسفند 1402

    سلام خسته نباشید ما یه کولر سوپر جنرال ۱۲۰۰۰ داریم ۹ ماه خریدیم الان روشنش میکنیم ارور ocوelمیده هر کاریش میکنیم درست نمیشه میشه لطفا بجید مشکلش از کجاست با توضیح کامل ؟؟؟؟

    پاسخ دادن
  • یه نفری 27 آذر 1402

    سلام خسته نباشید.من یه کولر سوپر جنرال ۴ سال دارم ۱۲۰۰۰ خراب شده مشکلش اینه که ارور ec میده هر کاری کردیم نشد.شستشو دادیم.خازن عوض کردیم.گاز زدیم بهش.هرکار کردیم درست نشد.میتونه مشکل از برد پی سی یا موتور فن باشه؟ممنون میشم توضیح کاملی ارائه بدید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 آذر 1402

      درود، مشکل می تواند مربوط به کمبود گاز مبرد، خرابی موتور فن، خرابی خازن یا برد PC باشد که باید هریک از این موارد به دقت بررسی شوند.

      پاسخ دادن
1 2
اینستاگرام آی پی امداد