logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی دلونگی

ارور کولرگازی دلونگی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی دلونگی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی دلونگی نشان دهنده یک نوع اختلال در قطعات دستگاه یا سیستم اسپیلت است که در صورت تعمیر نشدن باعث به خطر افتادن سلامت دستگاه و در نتیجه از کار افتادن آن می شود. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد با نمایش کد خطا کولرگازی دلونگی نگران شده و نمی توانند اقدام صحیحی داشته باشند. بر این اساس ما بر آن شدیم تا در این مطلب به بررسی اینکه علت کد خطا کولر گازی دلونگی چیست و روش های برطرف کردن هشدار کولرگازی دلونگی می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای این محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی دلونگی صرفه جویی داشته باشید.

علت های کد خطا کولرگازی دلونگی چیست؟

علت کدهای خطای کولر گازی دلونگی چیست؟ تمام کدهایی که در پنل نمایش داده می شوند نشان دهنده اختلال و خرابی در قطعات داخلی و خارجی اسپیلت هستند و ممکن است در اثر خراب شدن آن بخش کولر گازی کارایی خود را از دست بدهد. چند مورد از علت های اصلی ارور کولرگازی دلونگی عبارت است از:

  • کولر گازی به دلیل مشکلاتی چون نبود جریان برق و اختلال در قطعات ایمنی روشن نمی شود.
  • کولر گازی به دلیل مشکلاتی چون پیچ خوردن لوله و تخلیه نشدن هوا بعد از زمان کوتاهی خاموش می شود.
  • کولرگازی دلونگی به دلیل مسدود شدن فیلتر و جدا شدن شلنگ خروجی باعث خنک شدن محیط نمی شود.
  • کولر گازی به دلیل تمیز نبودن فیلتر کولر گازی با بوی نامطبوعی همراه است.

انواع ارور کولرگازی دلونگی

ارورهای کولرگازی برای هر برند ممکن است با برند دیگر متفاوت باشد. در بسیاری از موارد ارور کولرگازی دلونگی به شکل دو حروف نشان داده می شود که هر کدام نشانه یک خرابی یا مشکل در ساختار آن هستند. در این جدول به معرفی چند مورد از ارورهای کولرگازی دلونگی و دلایل  آن پرداختیم که عبارتند از:

ارور کولرگازی دلونگی علت کد خطای کولر گازی
Lo پایین بودن سنسور دمای اتاق
H1 بالا بودن سنسور دمای اتاق
E1 خراب شدن سنسور دما
Le پایین بودن دما و برفک زدگی
Hl بالا بودن سطح دما و پر شدن سینی داخلی
Cf خراب شدن فیلتر و تعویض آن
Fi خراب شدن فیلتر آب
Pe خراب شدن سنسور کولر

روش برطرف کردن آلارم کولرگازی دلونگی

روش بر طرف کردن هشدار کولرگازی دلونگی با توجه به علت خرابی و بعد از عیب یابی دستگاه تعیین می شود. به همین جهت ابتدا از یک تعمیرکار متخصص در این حوزه بخواهید تا عیب یابی کولرگازی دلونگی را انجام دهد. اکثر سرویس کاران کولر گازی دلونگی با علت کد خطا کولر گازی دلونگی آشنا هستند و در زمان کوتاهی عیب یابی آن را انجام می دهند.

بعد از عیب یابی دستگاه می توانید از تکنسین کولرگازی دلونگی بخواهید تا با تعویض یا تعمیر قطعات اسپیلت برای رفع ارور کول ر گازی دلونگی اقدام کند. توجه داشته باشید که با وجود دانستن علت هشدار کولر گازی دلونگی، قادر به رفع آن نیستید؛ زیرا کولرگازی دستگاه پیچیده ای است که باید توسط تکنسین متخصص در این حوزه تعمیر شود.

روش های جلوگیری از کد خطا کولر گازی دلونگی

آلارم های مداوم کولرگازی دلونگی نشان دهنده خراب شدن مداوم قطعات اسپیلت است. برای اینکه بتوانید از خراب شدن قطعات کولرگازی جلوگیری کنید، بهتر است به نکات ذیل توجه کنید. راه های جلوگیری از آلارم کولر گازی دلونگی عبارت است از:

  • در ساعت های اوج مصرف کولر گازی را خاموش کنید تا در اثر اتصالات کوتاه و نرسیدن جریان برق آسیب نبیند.
  • هر چند ماه یک بار از یک سرویس کار بخواهید تا کولر گازی را سرویس و عیب یابی کند.
  • در طی فواصل زمانی منظم فیلترهای کولر گازی تعویض شود.
  • بعد از مدتی استفاده برای خنک شدن کمپرسور دستگاه، کولر گازی خاموش شود.

نتیجه گیری از ارورهای کولر گازی دلونگی

در مطلب فوق به معرفی علت انواع ارور کولر گازی دلونگی و بیشترین عواملی که باعث کد خطا کولرگازی دلونگی می شوند، پرداختیم. دستگاه های برقی با نمایش خطا در پنل دستگاه انواع اختلال و خرابی را نشان می دهد تا مصرف کننده طی زمان کوتاهی برای تعمیرات کولرگازی اقدام کند. تعمیرات هر وسیله ای نیاز به دانش و مهارت خاص خودش را دارد و در صورت خراب شدن باید توسط کسانی که در این حوزه از مهارت بالایی برخوردار هستند، عیب یابی و تعمیر شود.

بنابراین اگر هر زمانی با مشکل کار نکردن کولر گازی یا هشدار کولرگازی دلونگی همراه بوده اید، می توانید با تیم آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را برای تعمیر کولرگازی دلونگی در محل ثبت کنید. این مجموعه در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و نیروهای خود را به محل تعمیرات اعزام می کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد