logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

هود کن بهتره یا داتیس؟

هود کن بهتره یا داتیس؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله هود کن بهتره یا داتیس؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

هود کن بهتره یا داتیس؟ هود آشپزخانه بر روی اجاق گاز قرار می گیرد و بوهای نامطبوع از پخت و پز را به بیرون انتقال می دهد و در کل وظیفه ای این را دارد که هوای آشپزخانه را عوض کند و شاید برایتان سوال باشد که مزایا و معایب هود کن چیست. در این مقاله از آی پی امداد به نکات بسیار مهمی مانند معرفی برند کن، معرفی برند داتیس، مزایا و معایب هود داتیس و مقایسه هود کن و داتیس اشاره خواهیم کرد.

خلاصه ای از هود کن بخرم یا داتیس؟

کاربران گرامی وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از هود کن بخرم یا داتیس؟ را مطرح کرده ایم.

معرفی برند کن
  • یک برند ایرانی بسیار موفق در زمینه تولید لوازم آشپزخانه
معرفی برند داتیس
  • یکی از موفق ترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی در ایران
مزایا و معایب هود کن
  • این شرکت از موتوری قدرتمند و کم صدا در تمامی محصولات خود استفاده می کند.
  • استفاده از قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت در اکثر مدل ها
  • استفاده از فیلترهای قابل تعویض در تمامی مدل های جدید
  • استفاده از بروزترین تکنولوژی
مزایا و معایب هود داتیس
  • استفاده این شرکت از موتورهای قدرتمند کم صدا
  • استفاده از قدرت مکش بین 700 تا 900 متر مکعب در ساعت در اکثر مدل ها
  • استفاده از فیلترهای قابل تعویض در تمامی مدل های جدید
  • استفاده از بروزترین تکنولوژی
مقایسه هود کن و داتیس
  • هردوی این برندها دارای موتوری قدرتمند و کم صدا هستند.
  • هود های داتیس محدوده بین 700 تا 900 متر مکعب در ساعت و هود های کن 700 متر مکعب بر ساعت
  • این برندها دارای فیلترهای قابل تعویض آسان هستند.
  • هردوی این برندها دارای تکنولوژی های مخصوص به خود هستند.

معرفی برند کن

وقتی صحبت از لوازم آشپزخانه می شود، کن یکی از معروف ترین برندها برای هر ایرانی است. برند کن سال هاست که مورد توجه فروشندگان و خریداران لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی بوده است. برند کن با استفاده از زیرساخت های تولید با کیفیت و جدیدترین تکنولوژی و سیستم های مدیریتی پیشرفته، محصولات خود را از یک تولید کننده داخلی به یک برند معتبر جهانی تبدیل کرده است. ممکن است محصولات کن را خریداری کرده باشید یا در شرف خرید هود کن یا اجاق گاز باشید.

معرفی برند کن

معرفی برند داتیس

برند داتیس یکی از بهترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی در ایران می باشد. این برند محصولاتی مانند هود، ماشین ظرفشویی، اجاق توکار، مایکروفر و اجاق گاز تولید می کند و محصولات آن در بازار محبوبیت زیادی دارد. یکی از دلایل فروش بالای محصولات داتیس استفاده از قطعات مرغوب و بادوام می باشد.

معرفی برند داتیس

مزایا و معایب هود کن

هود کن از تکنولوژی های بروزی استفاده می کند تا کاربران بتوانند خیلی ساده از این محصولات استفاده کنند و لذت ببرند. موتور قرار گرفته بر روی این هود ها از نوع بهترین نوع هستند و صدای بسیار کمی را تولید می کنند و خیلی ساده می توانید از هود با صدایی بسیار کم استفاده کنید. قدرت مکش هود کن ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشد و دارای موتور 4 دور توربو با تکنولوژی کشور ایتالیا است. کن سعی کرده از فیلترهای بسیار خوبی برروی محصولاتش استفاده کند که به راحتی قابل تعویض و قابل شستشو باشند و از این جهت کار تمیز کردن فیلتر ساده شده است.

مزایا و معایب هود کن

مزایا و معایب هود داتیس

هودهای شرکت داتیس دارای بروزترین تکنولوژی ها هستند و می توان محصولات این برند را شاهکار نامید. این برند از موتورهایی استفاده می کند که صدایی بسیار کم دارند و اصلا این صدای موتور باعث آزار نخواهد شد. همچنین قدرت مکش هودهای داتیس محدوده بین 700 تا 900 متر مکعب در ساعت و سرعت چرخش برای مدل های مختلف هود 3-6 دور می باشد و قدرت مکش و سرعت چرخش موتورهای داتیس از مقدار متوسط بیشتر است. شرکت داتیس همیشه سعی کرده تا بهترین خدمات را ارائه دهد و از این رو شاهد قرار گیری فیلترهایی بسیار ساده هستیم که خیلی راحت می توانید آن ها تعویض کرده و یا تمیز کنید.

مزایا و معایب هود داتیس

مقایسه هود کن و داتیس

هود کن بهتره یا داتیس؟ تمام هود های موجود در بازار دارای ویژگی ها و قابلیت های مشترک هستند، به طور کلی همه هود ها دارای موتور مکش هستند، اما تفاوت در حجم و قدرت مکش موتور این هود ها است.

  1. مقایسه هود داتیس و کن از نظر کیفیت موتور هود
  2. مقایسه هود کن و داتیس از نظر قدرت مکش و صدای آن
  3. فیلتر های هود کن عملکرد بهتری دارند یا داتیس؟
  4. فناوری و امکانات هود کن بیشتر است یا داتیس؟

مقایسه هود کن و داتیس از نظر کیفیت موتور هود

برند داتیس هودهای خود را کاملاً از فلز می سازد و هودهای پلاستیکی عمر کوتاه تری نسبت به هودهای دارای موتورهای فلزی دارند زیرا گرمای ثابت گاز زیر هود باعث تغییر شکل یا سایر مشکل می شود. با کاهش حجم و مکش هود، مکش کمتر و به مرور زمان صدای بیشتری تولید می کند. هودها دارای موتور ساخته شده از الیاف پلی پروپیلن هستند که ماده ای بسیار سبک و بادوام است. فیبر پروپیلن به کاهش صدای هود کمک می کند و از آنجایی که الیاف پروپیلن در برابر آتش مقاوم است در برابر گرم شدن بیش از حد هود بسیار مقاوم است. پروانه و موتور می توانند تا دمای 155 درجه سانتیگراد را تحمل کنند.

مقایسه هود کن و داتیس از نظر قدرت مکش و صدای آن

قدرت مکش هود داتیس محدوده بین 700 تا 900 متر مکعب در ساعت و سرعت چرخش برای مدل های مختلف هود 3-6 دور می باشد و قدرت مکش و سرعت چرخش موتورهای داتیس از مقدار متوسط بیشتر است. قدرت مکش هودهای کن ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشد و دارای موتور ۴ دور توربو با تکنولوژی کشور ایتالیا است. از آنجایی که صدای هود بر حسب دسی بل اندازه گیری می شود، هر چه مقدار دسی بل کمتر باشد، هود ساکت تر خواهد بود. صدای هود داتیس در سرعت پایین کمتر از 44 دسی بل و در سرعت بالا کمتر از 60 دسی بل است. میزان صدای هودهای کن در پایین ترین حالت 58 دسی بل و در بالاترین حالت 63 دسی بل است که برای هر دو برند یکسان است.

مقایسه هود کن و داتیس از نظر قدرت مکش و صدای آن

فیلتر های هود کن عملکرد بهتری دارند یا داتیس؟

فیلترهای هود داتیس و کن آلومینیومی و سه لایه هستند. این فیلترها قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و سینک را دارند و به راحتی از هود جدا شده و بسته می شوند. همچنین این فیلترها طول عمر بالایی دارند و قیمت مناسب تری دارند. همچنین یکی از ویژگی های خوب این فیلترها قابلیت فیلترینگ چندلایه و مناسب است.

فناوری و امکانات هود کن بیشتر است یا داتیس؟

داتیس قابلیت جدیدی را به مجموعه هودهای خود اضافه کرده است که در انحصار محصولات داتیس است و شما چیزی شبیه به آن پیدا نخواهید کرد. سنسور سیگنال دستی یکی از این فناوری ها است. سنسور سیگنال دستی نیز در برخی از مدل های هود استفاده می شود، بنابراین می توانید بدون دست زدن آن را خاموش یا روشن کنید، هود های داتیس متفاوت هستند. امکان پخش موزیک از طریق بلوتوث نیز در این هودها فراهم شده است و یکی از جدیدترین مدل های هود آشپزخانه داتیس تولید و پخش هود موزیک توسط این شرکت را داراست. این نوع هود قابلیت پخش موسیقی و رادیو را دارد که صدایی را که در هنگام آشپزی دوست دارید را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این امکان اتصال USB و بلوتوث به انواع موسیقی و Melody Datis نیز وجود دارد. هودهای داتیس نیز از این قاعده مستثنی نیستند و شاهد تکنولوژی و فناوری های بسیار خوبی جهت استفاده هرچه اسان تر از این هود ها را شاهد هستیم.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد