تعمیر اسپرسوساز دلونگی

خدمات تعمیر اسپرسوساز دلونگی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکار مجرب و متخصص آی پی امداد با قطعات اورجینال و گارانتی 3 الی 12 ماه در محل مشتریان انجام می شود.

بازه هزینه تعمیرات اسپرسوساز: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر اسپرسوساز دلونگی

با گذشت زمان و استفاده مکرر، احتمال بروز مشکلات و خرابی در اسپرسوساز دلونگی شما وجود دارد. به دلیل تخصصی بودن امر تعمیر اسپرسوساز دلونگی، برای انجام این کار بهتر است از خدمات تکنسین های مجرب در این زمینه استفاده کنید. تعمیرکاران آی پی امداد با تجربه و تخصص بالا، می توانند انواع مشکلات اسپرسوساز دلونگی شما را از جمله روشن نشدن، تولید صدای زیاد، کار نکردن دکمه ها، عدم خروج قهوه، نشتی آب و ... را با استفاده از قطعات اورجینال و در محل شما رفع نمایند. آی پی امداد، خدمات سرویس و تعمیرات اسپرسو ساز دلونگی را در تمامی نقاط تهران توسط متخصصین مجرب خود ارائه می دهد. این خدمات شامل گارانتی 90 الی 365 روز و فاکتور رسمی هزینه ها می باشد که تضمین کننده کیفیت بالای خدمات این مجموعه به مشتریان خواهد بود. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد اسپرسوساز دلونگی خود، می توانید با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

انواع خدمات تعمیر اسپرسوساز دلونگی در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر اسپرسو ساز دلونگی در تهران

در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات تعمیر اسپرسو ساز دلونگی خود دارید، می توانید درخواست خود را به کمک روش های زیر در مرکز آی پی امداد ثبت کنید:

  • ابتدا می توانید برای استفاده از خدمات تعمیر اسپرسوساز دلونگی خود با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.
  • همچنین این امکان برای شما ایجاد شده است که به سایت آی پی امداد مراجعه کرده و درخواست تعمیرات اسپرسو ساز دلونگی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  • شما می توانید به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته درخواست خود را برای تعمیر دستگاه اسپرسو در محل یا به صورت حضوری در کارگاه مجهز آی پی امداد ثبت نمایید.

طریقه ارائه خدمات تعمیرات اسپرسوساز دلونگی در آی پی امداد

  • پس از ثبت مشخصات، کد اشتراک به همراه لینک پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما ارسال می شود.
  • در پنل کاربری می توانید مشخصات تکنسین، مدت گارانتی، فاکتور، زمان حضور تعمیرکار یا پیک در محل و ... را مشاهده کنید.
  • همچنین می توانید به صورت آنلاین با واحد پشتیبانی، انتقادات و شکایات مجموعه آی پی امداد در ارتباط باشید.
  • سپس تعمیرکار اسپرسوساز دلونگی در کمتر از یک ساعت یا طبق زمانبندی انجام شده به محل شما اعزام می شود.
  • پس از اتمام کار تعمیرات دستگاه اسپرسو، تعمیرکار به شما گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی آی پی امداد را ارائه می دهد.
  • از ابتدای مدت زمان گارانتی تا پایان آن، یک کارشناس در پنل کاربری پشتیبان شما خواهد بود.
  • همچنین شما می توانید برای امتیازدهی به خدمات تعمیرکار مربوطه به پنل کاربری خود مراجعه کنید.
  • در نهایت واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد از شما عزیزان نظرسنجی خواهد کرد و 6 سوال مهم بابت خدمات ارائه شده از شما خواهد پرسید.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر اسپرسوساز دلونگی خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر اسپرسوساز دلونگی در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر اسپرسوساز دلونگی

آی پی امداد، هزینه تعمیر اسپرسو ساز دلونگی را مطابق با نرخ مصوبی که توسط اتحادیه اعلام می شود، تعیین می نماید. از این رو هزینه دریافت شده توسط تعمیرکار این مجموعه بسیار به صرفه و مناسب می باشد. تعمیرکاران این مجموعه پس از عیب یابی و بررسی دقیق اسپرسوساز دلونگی و براساس فاکتورهایی چون مدل دستگاه، قطعات معیوب، نوع خرابی، تعمیر یا تعویض قطعات و … هزینه تعمیرات اسپرسوساز دلونگی را به مشتری اطلاع می دهند و پس از رضایت وی، اقدام به تعمیر دستگاه در محل می نمایند. در جدول زیر به بررسی قیمت حدودی تعمیر یا تعویض قطعات اسپرسوساز دلونگی خواهیم پرداخت.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات اسپرسوسازهزینه تعمیرات اسپرسوساز
پمپ850/000 الی 1/200/000 تومان
بویلر850/000 الی 1/800/000 تومان
برد الکترونیکی430/000 الی 4/500/000 تومان
دسته گروپ400/000 الی 630/000 تومان
فیلتر600/000 الی 950/000 تومان
ترموستات350/000 الی 640/000 تومان
المنت250/000 الی 440/000 تومان
شیر برقی آب300/000 الی 550/000 تومان
جرم گیری600/000 تومان
نمایش بیشتر

کدام مدل ها و مشکلات اسپرسوساز دلونگی در آی پی امداد تعمیر می شود؟

آی پی امداد به دلیل برخورداری از متخصص ترین و مجرب ترین تکنسین ها، می تواند انواع خرابی های مدل های مختلف اسپرسوساز دلونگی را با بهترین کیفیت برای شما رفع نماید.

  • انواع دستگاه نسپرسوساز و اسپرسوسازهای خانگی و صنعتی اتوماتیک، تمام اتوماتیک سری EC، EP، ES، BC، CA و … دلونگی

برای رفع هریک از ایرادات اسپرسو ساز دلونگی خود بهتر است از خدمات تعمیرکاران آموزش دیده در این زمینه استفاده نمایید. آی پی امداد برای تعمیرات اسپرسو ساز دلونگی و رفع مشکلات آن تنها از تکنسین های متخصص دستگاه شما استفاده می کند که این امر تضمین کننده کیفیت بالای تعمیر اسپرسوساز دلونگی خواهد بود. از جمله مشکلات اسپرسوسازهای این برند که در آی پی امداد رفع می شوند، شامل:

  • روشن نشدن دستگاه
  • نشتی آب
  • عدم خروج قهوه
  • گرم نشدن آب
  • پایین بودن فشار دستگاه
  • تولید صدای زیاد و …

خدمات تعمیرکار اسپرسوساز دلونگی در آی پی امداد

آی پی امداد به عنوان یک مرکز مجاز ارائه دهنده خدمات تعمیرات لوازم خانگی، خدمات مختلفی را در زمینه سرویس، عیب یابی و تعمیر اسپرسوساز دلونگی به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات شامل موارد زیر است.

رسوب زدایی اسپرسوساز دلونگی

جرم گیری اسپرسوساز دلونگی تاثیر بالایی در افزایش کیفیت قهوه خروجی از این دستگاه دارد. اگر رسوب زدایی را انجام ندهید، طعم نامطلوب به‌وجودآمده از املاح داخل بدنه دستگاه که به‌واسطه کلسیم کربنات به‌وجود آمده است، روی قهوه تاثیر منفی می‌گذارند. این املاح از آب شهری به‌وجود آمده‌اند و در صورت تمیز نکردنشان به‌مرور گسترده‌تر می‌شوند.

املاح به 2 دسته نرم و سخت تقسیم می‌شوند. املاح نرم با یک بار شستشو از بین ‌می‌روند، اما برای پاکسازی املاح سخت‌تر نیاز به استفاده از مواد شوینده اسیدی با قدرت پاک‌کنندگی بالا دارید. یکی از بهترین موادی که برای شستشوی بدنه اسپرسوساز دلونگی پیشنهاد می‌دهیم، جوش شیرین است. برای پاک‌کردن املاح با استفاده از جوش شیرین طبق این مراحل پیش بروید:

  1. 100 میلی‌لیتر آب را با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین ترکیب کنید. آب باید تصفیه‌شده باشد.
  2. حالا مخزن را با محلول پر کنید و مطمئن شوید که درب پرتافیلتر بسته است.
  3. اسپرسوساز را روشن کرده و 20 ثانیه فرصت دهید تا جرم‌گیری انجام شود.
  4. محلول را از دستگاه خارج و دوباره داخل مخزن آن را با آب تصفیه‌شده پر کنید.
  5. دستگاه را روشن کرده و مراحل قبل را تکرار کنید. این کار را تا زمانی انجام دهید که مطمئن شوید اثری از جوش شیرین در محفظه نمانده است.

رسوب زدایی اسپرسوساز دلونگی

رسوب‌زدایی و شستشوی دستگاه اسپرسو دلونگی گاهی آسیب‌های جدی به بدنه می‌رساند که در این صورت برای بهره مندی از این خدمات می‌توانید از کارشناسان تعمیر اسپرسوساز دلونگی در آی پی امداد کمک بخواهید.

هواگیری دستگاه اسپرسوساز دلونگی

اگر مدت زیادی است که از دستگاه استفاده نکرده‌اید یا برای اولین بار می‌خواهید که از یک اسپرسوساز استفاده کنید، انجام فرآیند هواگیری اهمیت زیادی دارد. طی این فرآیند تمام گرد و خاک و آلودگی‌های موجود روی نازل و سایر قطعات دستگاه از بین می‌رود و شما می‌توانید نوشیدنی سالم‌تر با طعم و کیفیت بهتری نوش‌ جان کنید. هواگیری تاثیرات مطلوبی روی افزایش طول عمر دستگاه، بهبود مسیر خروج قهوه و تنظیم فشار در دستگاه می‌گذارد.

  • در مرحله اول باید تا خط آخر مخزن اسپرسوساز را آب کنید.
  • این آب باید تصفیه یا جوشیده‌شده باشد و تمام فضای محفظه را در بر بگیرد، در غیر این صورت هواگیری به درستی انجام نمی‌شود.
  • برای انجام این کار باید بگذارید دستگاه گرم شده و از بسته‌ بودن نازل نیز مطمئن شوید.
  • دکمه اسپرسو زن را فشار داده و بگذارید که از هد گروپ مقداری آب خارج شود.
  • اجازه دهید آب به اندازه کافی از دستگاه خارج‌ شده و در این حین یک بار مخزن را بردارید و سریعاً جای اصلی‌اش بگذارید.
  • زمانی که یک لیوان آب از دستگاه گرفتید، یعنی فرآیند هواگیری به درستی انجام شده و حالا می‌توانید یک نوشیدنی گرم و خوشمزه با اسپرسوساز دلونگی تهیه کنید.

هواگیری دستگاه اسپرسوساز دلونگی

فرآیند هواگیری بسیار ساده است، اما اگر مشکلی در زمینه انجام این کار دارید، با متخصصین مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تعمیر برد الکترونیکی اسپرسوساز دلونگی

آیا می‌دانستید که تمام قطعات داخل لوازم الکتریکی بر روی قطعه‌ای به نام برد تعبیه می‌شوند؟ برد ارتباط‌دهنده سایر اجزاء است و کوچکترین مشکلی برای آن کافیست تا کارکرد تمام اجزاء و تنظیمات اسپرسوساز دلونگی را مختل کند. برد به‌ دلیل نقش اساسی‌اش در اسپرسوساز دلونگی، داخل بدنه این دستگاه تعبیه شده و سایر قطعات را روی آن پیاده‌سازی می‌کنند. اگر دستگاه شما کار نکرده و گرم نمی‌کند، اولین جایی که به آسیب‌دیدگی آن باید شک کنید، برد است. برد به دلایل مختلفی آسیب می‌بیند که از جمله آن‌ها عبارت هستند از:

  • کار کشیدن بیش‌ از‌ اندازه از دستگاه
  • ضربه‌ خوردن
  • فشار بیش‌ از‌ اندازه روی دستگاه و کار کشیدن غیرمعمولی از آن
  • نوسانات برق
  • نفوذ آب و رطوبت به بدنه

تعمیر برد الکترونیکی اسپرسوساز دلونگی

تعمیر یا تعویض برد را باید بر عهده کارشناس‌های حرفه‌ای تعمیرات تخصصی لوازم برقی بگذارید. در این زمینه تعمیرکاران آی پی امداد می‌توانند خدمات و مشاوره‌های لازم را به شما ارائه دهند.

سرویس اسپرسوساز دلونگی

حتماً شنیده‌اید که پیشگیری بهتر از درمان است، سرویس‌های دوره‌ای در اسپرسوساز دلونگی پیشگیری قبل از بروز مشکل هستند و از اسیب‌های جدی در این دستگاه جلوگیری می‌کنند. با سرویس‌های دوره‌ای کارشناس‌ها معمولاً اقدام به بررسی بخش‌های مختلف دستگاه کرده و با تجهیزات مناسب یک چکاپ کامل برای آن‌ها انجام می‌دهند. حالا کافیست تا قطعه دچار کوچکترین مشکلی‌ شده باشد تا نسبت به رفع آن اقدام کرده و جلوی بروز مشکلات بزرگتر را بگیرند.

گرم نگه‌ نداشتن قهوه بعد از دم‌ کشیدن، جوشیدن قهوه در اسپرسوساز، ایجاد صدای زیاد، به جوش‌ نرساندن آب و … همه از جمله مشکلاتی هستند که استفاده از این دستگاه را برایتان دردسرساز می‌کنند. حالا شما می‌توانید با دریافت خدمات سرویس توسط تعمیرکار آی پی امداد جلوی بروز این مشکلات را بگیرید و با استفاده از ابزار حرفه‌ای آن‌ها را از بین ببرید. البته تمام کار‌ها را سرویس کار متخصص آی پی امداد انجام می‌دهد! با سرویس دوره‌ای طول عمر مفید دستگاه را افزایش می‌دهید. بنابراین حتماً از خدمات سرویس آی پی امداد استفاده کنید.

تعمیر پمپ اسپرسوساز دلونگی

تولیدکنندگان برای ساخت دستگاه‌های اسپرسوساز قطعه‌ای به نام پمپ لرزشی را در آن‌ها تعبیه می‌کنند. پمپ جزء قطعات داخلی اسپرسوساز دلونگی است. این پمپ‌ها پیستون را کشیده و فشار می‌دهند و فقط زمانی فعال می‌شوند که نیاز به عصاره‌گیری است. اگر پمپ خراب شود، دستگاه سروصدای زیادی می‌کند و فشار آن کم می‌شود. نشتی آب و لوله‌ها نیز از دیگر نشانه‌های آسیب‌دیدگی پمپ در اسپرسوساز دلونگی است. برای تعمیر پمپ دستگاه اسپرسوساز دلونگی باید به نوع پمپ استفاده‌ شده در آن توجه کنید. در اسپرسوساز‌ها معمولاً علاوه‌بر پمپ‌های لرزشی، از پمپ‌های دنده‌ای و چرخشی نیز استفاده می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. تکنسین باید ابتدا نوع پمپ را تشخیص داده و تعمیرات را بر اساس آن انجام دهد.

تعمیر پمپ اسپرسوساز دلونگی

تعمیر واشر هد گروپ اسپرسوساز دلونگی

واشر هد گروپ یک حلقه بزرگ است که برای اطمینان از محکم‌ بودن قفل بین پرتافیلتر و هد گروپ استفاده می‌شود. در صورتی که پرتافیلتر نشتی داشته باشد، باید واشر هد گروپ را تعویض کنید. کم‌بودن فشار دستگاه نیز از جمله دلایل خرابی این قطعه است که باید چاره‌ای برای آن بیندیشید. اگر بسکت بیش‌از‌اندازه پر یا آسیاب قهوه بیش‌ از‌ اندازه ریز باشد، در واشر هد گروپ مشکل به‌ وجود می‌آید و دردسر‌های زیادی برایتان می‌آفریند. واشر هد گروپ‌های اورجینال در مرکز آی پی امداد وجود دارند. شما کافیست که تعمیر دستگاه خود را به این مجموعه بسپارید تا با تعویض قطعه مورد نیاز، مشکل دستگاه رفع گردد. واشر هد گروپ در داخل بدنه دستگاه قرار داد و کارشناسان آی پی امداد به‌صورت تخصصی و بدون آسیب‌زدن به سایر قطعه‌های دیگر آن را تعویض خواهند کرد.

تعمیر واشر هد گروپ اسپرسوساز

تعویض ترموستات و المنت اسپرسوساز دلونگی

ترموستات از جمله کاربردی‌ترین قطعات برای گرم نگه‌داشتن آب اسپرسوساز است. در واقع ترموستات دمای آب را کنترل کرده و قهوه را به دمای مناسب برای استخراج می‌رساند. در صورت آسیب‌ دیدن این قطعه انتظار می‌رود که دستگاه دیگر مانند قبل آب را گرم نکند و کیفیت قهوه خروجی به میزان قابل‌ توجهی کاهش پیدا کند. ترموستات حتی روی سلامت دستگاه و طول عمر مفید آن تأثیر مثبت می‌گذارد و جلوی داغی بیش‌ از اندازه‌اش را می‌گیرد. این قطعه با کنترل بخار آن را به‌صورت دقیق تنظیم می‌کند تا نوشیدنی خوشمزه و لذت‌بخشی برایتان توسط دستگاه تهیه شود. سوختگی‌های مکانیکی، ایجاد عیب‌هایی در قطعه‌های تولیدی، واردشدن آب و رطوبت به داخل دستگاه و … همه از جمله مهمترین عوامل آسیب‌دیدگی این قطعه هستند. برای دسترسی به ترموستات باید قطعات دستگاه را باز کرده و به قطعات داخلی دسترسی داشته باشید.

المنت آب را تبدیل به بخار می‌کند و با تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی، گرمای لازم برای دستگاه را فراهم می‌آورد. اگر المنت آسیب ببیند، آب تا درجه مورد نیاز گرم نمی‌شود و روی کیفیت قهوه تاثیر منفی گذاشته می‌شود. المنت در داخل بدنه دستگاه قرار گرفته و اگر ضربه ببیند یا طول عمر مفید آن پایین بیاید، باید هرچه سریع‌تر به آن دسترسی پیدا کرده و با تعویض قطعه کارکرد مطلوب دستگاه را حفظ کنید. کارشناس‌های تعمیر لوازم خانگی آی پی امداد در زمینه تعمیر و تعویض تخصصی المنت و ترموستات به شما کمک می‌کنند.

تعمیر نازل بخار اسپرسوساز دلونگی

نازل بخار اسپرسوساز دلونگی یک قطعه فلزی است که در انتهای بازوی بخار دستگاه قرار دارد. بخار گرم از طریق نازل بخار خارج می شود و برای تهیه کاپوچینو، لاته و سایر نوشیدنی های گرم مبتنی بر شیر استفاده می شود. اگر از نازل بخار بخار نشت می کند، فشار بخار از نازل بخار ضعیف باشد، بخار از نازل بخار به طور نامنظم یا به صورت قطره ای خارج می شود یا هنگام استفاده از نازل بخار صدای غیرعادی می شنوید، ممکن است نازل بخار آسیب دیده باشد. تعمیر نازل بخار می تواند به شما در تهیه بخار باکیفیت تر برای کاپوچینو، لاته و سایر نوشیدنی های گرم مبتنی بر شیر کمک کند. تعمیر نازل بخار اسپرسوساز دلونگی در صورت برخورداری از مهارت و ابزار مناسب امکان پذیر است. اما بهترین کار این است که از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.

تعمیر نازل بخار اسپرسوساز دلونگی

تعمیر بویلر (مخزن آب) اسپرسو ساز دلونگی

بویلر آب داخل دستگاه اسپرسوساز را گرم نگه می‌دارد. این مخزن قسمتی از قطعات داخلی بوده و وقتی که آب را در مخزن بیرونی می‌ریزید، به داخل آن هدایت می‌شود. بویلر آب را با حرارت مناسبی برای تهیه کف شیر و اسپرسو آماده می‌کند. با آسیب‌دیدن بویلر دستگاه دیگر نمی‌تواند آب را گرم نگه دارد یا آب به‌صورت خطی و سوزنی با فشار و بخار از دستگاه خارج می‌شود. در این زمان باید بویلر دستگاه را عوض کنید که انجام این کار فقط از عهده کارشناس حرفه‌ای تعمیرات اسپرسوساز آی پی امداد برمی‌آید.

تعمیر بسکت اسپرسوساز دلونگی

تعمیر بسکت اسپرسوساز دلونگی به فرآیند بازسازی یا تعویض سبد فیلتر دستگاه اسپرسوساز دلونگی اشاره دارد که برای تهیه اسپرسو استفاده می شود. این سبد که به آن پرتا فیلتر نیز گفته می شود، نقش مهمی در کیفیت عصاره گیری قهوه دارد و باید به طور مرتب تمیز و نگهداری شود. سبد قهوه اسپرسوساز دلونگی ممکن است در اثر ضربه یا افتادن شکسته یا ترک خورده شود. گرفتگی سوراخ های سبد می توانند با گذشت زمان به دلیل رسوبات قهوه، روغن ها و ذرات قهوه مسدود شوند. اگر فشار آب هنگام تهیه اسپرسو کم باشد یا از سبد آب نشت کند، ممکن است گرفتگی داشته یا ترک یا شکستگی در آن وجود داشته باشد. سبد را بعد از هر بار استفاده با آب گرم و مواد شوینده ملایم بشویید و خشک کنید. اگر هریک از علائم ذکر شده را مشاهده کردید، باید سبد را تعمیر یا تعویض کنید.

تعمیر بسکت اسپرسوساز دلونگی

تعویض فیلتر اسپرسوساز دلونگی

فیلتر اسپرسوساز دلونگی قطعه‌ای کوچک است که در داخل مخزن آب دستگاه قرار می‌گیرد. این فیلتر وظیفه دارد تا آلاینده‌ها و ناخالصی‌های موجود در آب، مانند رسوب، کلر و طعم‌های نامطبوع را از بین ببرد و آبی تصفیه شده و باکیفیت را برای تهیه اسپرسو ارائه دهد. رسوب موجود در آب می‌تواند به مرور زمان به قطعات داخلی دستگاه آسیب برساند و طول عمر آن را کاهش دهد. فیلتر با حذف رسوب، از اسپرسوساز شما در برابر رسوب محافظت می‌کند.

هر دو ماه یکبار یا بعد از تهیه 200 فنجان قهوه، فیلتر اسپرسوساز دلونگی خود را تعویض کنید. اگر از آب سخت استفاده می‌کنید، ممکن است زمان تعویض فیلتر آب اسپرسوساز دلونگی کوتاه تر باشد. تعویض فیلتر یا صافی اسپرسو ساز دلونگی کار ساده‌ای است که می‌توانید به راحتی در خانه انجام دهید. برای این کار می‌توانید از دفترچه راهنمای استفاده از اسپرسوساز دلونگی خود استفاده کنید اگر در انجام این کار مشکلی دارید، می‌توانید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

تعویض فیلتر اسپرسوساز دلونگی

تعمیر سینی چکه گیر اسپرسوساز دلونگی

سینی چکه گیر اسپرسوساز دلونگی، ظرفی است که زیر دستگاه قرار می‌گیرد تا از ریختن آب و قهوه اضافی بر روی سطوح جلوگیری کند. این سینی به طور مرتب باید تمیز و در صورت نیاز تعمیر شود. اگر سینی چکه گیر ترک خورده یا شکسته باشد، باید تعویض شود. همچنین در صورتی که سینی چکه گیر نشتی داشته باشد، ممکن است به دلیل شکاف یا سوراخ در آن باشد. بعد از هر بار استفاده: باید سینی چکه گیر را خالی و تمیز کنید. اگر سینی چکه گیر ترک خورده، شکسته یا نشتی دارد، باید آن را تعویض کنید. اگر نمی توانید سینی چکه گیر را خودتان تعمیر کنید، می توانید آن را به یک تعمیرکار متخصص بسپارید.

تعمیر سینی چکه گیر اسپرسوساز دلونگی

تعویض واشر اسپرسوساز دلونگی

واشر اسپرسوساز دلونگی یک قطعه لاستیکی یا سیلیکونی کوچک است که در داخل هد گروپ دستگاه قرار می‌گیرد. این واشر نقش آب‌بندی بین هد گروپ و پرتا فیلتر را ایفا می‌کند و از نشت آب در حین تهیه اسپرسو جلوگیری می‌کند. واشر اسپرسوساز دلونگی یک قطعه مصرفی است و به مرور زمان فرسوده می‌شود. علائمی که نشان می‌دهند واشر نیاز به تعویض دارد شامل نشت آب از زیر پرتا فیلتر در حین تهیه اسپرسو، تهیه اسپرسوی ضعیف یا بدون کرم یا صداهای غیرعادی هنگام تهیه اسپرسو می باشد. تعویض واشر اسپرسوساز دلونگی کار نسبتاً ساده‌ای است و می‌توانید با کمی دقت و حوصله آن را در منزل انجام دهید. اگر در تعویض واشر اسپرسوساز دلونگی خود مشکل دارید، می‌توانید از تکنسین مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز دلونگی در تهران

مجموعه آی پی امداد با دارا بودن شعبات متعدد در 24 منطقه شهر تهران، خدمات تعمیرات اسپرسوساز دلونگی را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت به مشتریان تهرانی ارائه می دهد. فرقی نمی کند که در کدام نقطه از تهران ساکن هستید، شرق، غرب، شمال، جنوب یا مرکز، در صورت بروز هرگونه مشکل در اسپرسوساز دلونگی خود می توانید با آی پی امداد تماس گرفته و درخواست تعمیر در محل را ثبت کنید. تکنسین های متخصص و کاربلد این مرکز در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و با بررسی دقیق اسپرسوساز، مشکل را تشخیص داده و نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند کرد.

خدمات اسپرسوساز دلونگی در محل

آی پی امداد همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه، رضایت مشتریان خود را جلب کند. یکی از خدمات محبوب این مرکز، تعمیر اسپرسوساز دلونگی در محل است. حمل و نقل اسپرسوساز به تعمیرگاه می‌ تواند زمان‌ بر و پرهزینه باشد و حتی ممکن است به دستگاه آسیب برساند. به همین دلیل آی پی امداد تعمیرکاران مجرب خود را به محل شما اعزام می‌کند تا اسپرسوساز دلونگی شما را در سریع‌ ترین زمان ممکن تعمیر کنند. مزایای تعمیر اسپرسوساز دلونگی در محل توسط آی پی امداد:

  • دیگر نیازی به حمل و نقل اسپرسوساز به تعمیرگاه و پرداخت هزینه‌ های اضافی ندارید.
  • شما می‌توانید بر تمام مراحل تعمیر اسپرسوساز خود نظارت داشته باشید.
  • با تعمیر دستگاه اسپرسو در محل، از جابجا شدن و آسیب دیدن آن جلوگیری می‌ شود.

خدمات اسپرسوساز دلونگی در محل

استفاده از خدمات تعمیرات اسپرسو ساز دلونگی در آی پی امداد چه مزایایی دارد؟

مجموعه آی پی امداد با سابقه‌ ای درخشان از سال 1370 در زمینه تعمیرات اسپرسوساز دلونگی، همواره مورد اعتماد و انتخاب اول مشتریان گرامی بوده است. ما با ارائه خدمات بی‌ نظیر، رضایت خاطر شما را از تعمیر اسپرسوساز دلونگی تضمین می‌ کنیم. استفاده از خدمات آی پی امداد دارای مزایای زیر است:

  • تکنسین‌ های مجرب و متخصص در اسرع وقت به محل شما اعزام می شود.
  • از قطعات یدکی اصل و اورجینال برند دلونگی استفاده می‌ شود.
  • کلیه خدمات شامل 3 تا 12 ماه گارانتی و فاکتور رسمی می‌ باشد.
  • با ایجاد پنل کاربری در وب‌ سایت آی پی امداد، می‌ توانید از جزئیات فرآیند تعمیر اسپرسوساز خود مطلع شوید.
  • در هر ساعت از شبانه‌ روز و 7 روز هفته از طریق تماس تلفنی یا پنل کاربری، می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

عیب یابی مشکلات اسپرسو ساز دلونگی

اگر به دنبال مشکلات و ایرادهای متداول اسپرسوساز دلونگی هستید، در ادامه مقاله با علت و نحوه رفع هریک از مشکلات آن آشنا خواهید شد. در صورتی که دانش لازم برای عیب یابی و رفع مشکل اسپرسوساز دلونگی را ندارید، می توانید از تعمیرکاران آی پی امداد کمک بگیرید.

کم شدن فشار اسپرسوساز دلونگی

  • یکی از دلایل اصلی کاهش فشار دستگاه اسپرسوساز دلونگی مشکل در واشر گروپ است.
  • در صورت استفاده از دسته بدون سرویس سالیانه منظم، احتمال بروز این مشکل بیشتر است.
  • قهوه خیلی ریز می تواند جریان آب را مسدود کند و باعث کاهش فشار شود.
  • ممکن است در پرتافیلتر، هد گروپ یا لوله های اسپرسوساز رسوبات قهوه یا آهک وجود داشته باشد.
  • اگر پمپ اسپرسوساز خراب باشد، می تواند باعث کاهش فشار شود.

کم شدن فشار اسپرسوساز دلونگی

گرم نشدن اسپرسوساز دلونگی

  • دلیل اصلی گرم نشدن دستگاه اسپرسوساز دلونگی این است که برق استاندارد به دستگاه نمی رسد.
  • مطمئن شوید که اسپرسوساز به طور صحیح به پریز برق وصل شده باشد و پریز برق نیز کار می کند.
  • کابل برق را از نظر پارگی یا ساییدگی بررسی کنید.
  • اگر مشکلی در برق ورودی دستگاه وجود ندارد، باید المنت و ترموستات را بررسی کنید.
  • اگر برد الکترونیکی خراب شده باشد نیز ممکن است اسپرسوساز گرم نشود.

باقی ماندن تفاله قهوه در اسپرسوساز دلونگی

  • اگر قهوه بیش از حد ریز آسیاب شده باشد، می تواند آب را مسدود کند و باعث شود تفاله قهوه از فیلتر عبور نکند.
  • چنانچه قهوه به اندازه کافی فشرده نشده باشد نیز آب می تواند به راحتی از آن عبور کند و تفاله قهوه را با خود حمل کند.
  • استفاده از قهوه کهنه یا نامرغوب باعث می شود که تفاله قهوه در فیلتر باقی بماند.
  • اگر فیلتر اسپرسوساز شما آسیب دیده یا مسدود شده باشد، می تواند باعث عبور تفاله قهوه از آن شود.
  • کثیفی یا مشکل در هدگروپ نیز از دیگر دلایل موثر در بروز این مشکل است.

باقی ماندن تفاله قهوه در اسپرسوساز دلونگی

سر و صدای زیاد اسپرسوساز دلونگی

  • اسپرسوسازها به طور طبیعی در حین کار مقداری صدا تولید می کنند.
  • اگر صدای دستگاه شما بیش از حد معمول یا غیرعادی به نظر می رسد، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد.
  • با گذشت زمان، رسوبات قهوه، روغن ها و مواد معدنی می توانند در داخل اسپرسوساز شما جمع شوند و باعث ایجاد سر و صدا شوند.
  • ممکن است برخی از قطعات داخل دستگاه شما شل شده باشند و در حین کار صدا ایجاد کنند.
  • اگر پمپ آب یا المنت خراب شده باشد، می تواند صدای خش خش یا تق تق ایجاد کند.

نشتی آب اسپرسوساز دلونگی

  • پوسیدگی یا سوراخ شدن لوله آب ورودی مشکل اصلی نشت آب از دستگاه اسپرسوساز دلونگی است.
  • بررسی فوری لوله اتصال آب می تواند بهترین راه حل این مشکل باشد.
  • با گذشت زمان، واشرها می توانند فرسوده، شل یا آسیب ببینند و باعث نشتی شوند.
  • هر گونه ترک خوردگی یا شکستگی در قطعات اسپرسوساز شما می تواند باعث نشتی آب شود.
  • اگر برخی از قطعات اسپرسوساز شما به درستی نصب نشده باشند، آب نشت خواهد کرد.

نشتی آب اسپرسوساز دلونگی

فوم ندادن اسپرسو ساز دلونگی

  • در صورت استفاده از شیر کم چرب یا بدون چربی فوم کمتری تولید می شود.
  • شیر را قبل از استفاده به دمای خنک یخچال (حدود 4 درجه سانتیگراد) برسانید.
  • اگر نازل بخار مسدود شده است، باید آن را با استفاده از محلول رسوب زدایی مناسب رسوب زدایی کنید.
  • در صورت نیاز اقدام به شست و شوی اسپرسوساز دلونگی و بخش های مختلف آن نمایید.
  • مطمئن شوید که مخزن آب دستگاه شما به اندازه کافی پر است.

کار نکردن اسپرسوساز دلونگی

  • مطمئن شوید که دستگاه به پریز برق وصل است و کلید روشن/خاموش در وضعیت روشن قرار دارد.
  • برای راه اندازی اسپرسوساز دلونگی از یک پریز برق دیگر جهت تست دستگاه استفاده کنید.
  • مخزن آب را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را پر کنید.
  • اگر صدای پمپ را می شنوید اما آب از دستگاه خارج نمی شود، ممکن است پمپ خراب شده باشد.
  • لوله های خروجی دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مسدود نشده باشند.
  • اگر کلیدها یا دکمه ها کار نمی کنند، ممکن است خراب شده باشند.
  • مطمئن شوید که دستگاه به درستی تنظیم شده است.

کار نکردن اسپرسوساز دلونگی

سفت جا رفتن دسته گروپ اسپرسوساز دلونگی

  • واشر لاستیکی یا سیلیکونی که در داخل هد گروپ قرار دارد، وظیفه آب‌بندی و ایجاد تناسب بین هد گروپ و پرتا فیلتر را بر عهده دارد.
  • با گذشت زمان، این واشر می‌تواند فرسوده، خراب یا پاره شود.
  • رسوبات می‌توانند باعث سفت شدن دسته گروپ و همچنین اختلال در عملکرد دستگاه شوند.
  • اگر هد گروپ یا پرتا فیلتر کج شده باشد، ممکن است به درستی در جای خود قرار نگیرد و باعث سفت شدن دسته گروپ شود.
  • چنانچه فنر قفل کننده در داخل دسته گروپ خراب یا ضعیف شده باشد، ممکن است باعث سفت شدن دسته گروپ شود.

سفت جا رفتن دسته گروپ اسپرسوساز دلونگی

چشمک زدن اسپرسو ساز دلونگی

  • چراغ نارنجی اسپرسوساز دلونگی در بسیاری از مواقع مربوط به رسوب زدایی دستگاه است.
  • تجمع رسوبات آب در داخل دستگاه می‌تواند باعث انسداد و اختلال در عملکرد آن شود.
  • اگر مخزن آب دستگاه خالی یا کم باشد، چراغ‌ها ممکن است چشمک بزنند تا به شما هشدار دهند.
  • اگر در سیستم بخار دستگاه مشکلی وجود داشته باشد، چراغ بخار ممکن است چشمک بزند.
  • در صورتی که پمپ دستگاه به درستی کار نکند، چراغ‌ها ممکن است چشمک بزنند.
  • در برخی مواقع با ریست اسپرسوساز دلونگی می توان مشکل ارور دستگاه را برطرف نمود.

سوالات متداول تعمیرات اسپرسوساز دلونگی

در این بخش به بررسی رایج ترین سوالاتی خواهیم پرداخت که توسط مشتریان آی پی امداد در زمینه تعمیر اسپرسوساز دلونگی مطرح می شود:

هزینه مربوط به عیب یابی و تعمیرات اسپرسوساز دلونگی شما با توجه به نوع ایراد دستگاه متفاوت است. البته از آنجایی که هزینه ها در آی پی امداد براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود، هزینه های شما را تا 75% کاهش می دهد.

آی پی امداد برای کلیه خدمات تعمیرات اسپرسوساز دلونگی به مشتریان گارانتی 3 الی 12 ماه ارائه می گردد که کاربران می توانند مدت زمان گارانتی دستگاه را در پنل کاربری خود در سایت این مجموعه مشاهده کنند.

بله. کلیه خدمات تعمیرات اسپرسو ساز دلونگی در آی پی امداد با استفاده از قطعات باکیفیت و فابریک انجام می شود.

در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات تعمیر اسپرسوساز دلونگی خود دارید، می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • پریسا 05 دی 1402

    سلام دستگاه ۶۸۵ دلونگی دارم چراغ رسوبش روشن شد روسوبگیری کردم به بارم ابکشی کردم ولی هم چنان روشنه چیکار کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 دی 1402

      درود، در صورتی که هریک از بخش های اسپرسوساز به صورت اصولی و با محلول مخصوص رسوب زدایی شود، چراغ مورد نظر خاموش خواهد شد.

      پاسخ دادن
      • پریسا 05 دی 1402

        من کامل از روی فیلم اینکارو کردم هم از نازل بخار اب میگرفتم هم از اون قسمت اسپرسوسازش ولی الان هرچی روشن میکنم همون چراغ نارنجی چشمک زن هنوز هست دستگاه کار میکنه ولی اولش اون چراغ نارنجی هست روی قسمت بخارش اگه باهاش کار کنم خراب میشه؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 06 دی 1402

          درود، اگر یک مرحله از فرآیند رسوب زدایی به درستی و کامل انجام نشده باشد، برد فرمان به مشکل خورده و ارور می دهد.

          پاسخ دادن
  • کاشفی 18 اسفند 1401

    دستگاه اسپرسوساز دلونگی 685 دو هفتس خریدم وقتی میخوام شیر و فوم دار کنم، دستگاه تق تق تققققق صدا میده و یا یه ذره بخار میده و دیگه کار نمیکنه، صبر میکنم چراغ بخار وابت بشه بعد اهرم رو میچرخونم اما در حین استفاده از کاپوچینوساز چراغ بخار چشمک میزنه نمیدونم مشکل کجاست و باید چیکار کنم؟؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 18 اسفند 1401

      درود کاربر گرامی، به نظر می رسد که ممکن است در دستگاه اسپرسوساز DeLonghi 685 شما مشکلی با میله بخار وجود داشته باشد. در اینجا چند مرحله عیب یابی وجود دارد که می توانید امتحان کنید: اطمینان حاصل کنید که دستگاه به درستی پر شده و با آب پر شده است. اگر مخزن آب خالی باشد، دستگاه ممکن است قادر به تولید بخار نباشد. بررسی کنید که میله بخار گرفتگی نداشته باشد. اگر باقیمانده شیر یا تجمع دیگری روی عصا وجود داشته باشد، ممکن است مانع از جریان صحیح بخار شود. سعی کنید عصا را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. نوک میله بخار را بررسی کنید. اگر گرفتگی دارد، سعی کنید آن را با سوزن یا سنجاق تمیز کنید. مطمئن شوید که دستگیره بخار کاملاً به حالت "باز" چرخانده شده است. پارچ کف کن را چک کنید، مطمئن شوید که خیلی پر نباشد و شیر خیلی سرد نباشد. استفاده از شیر سرد می تواند تولید بخار را برای دستگاه سخت تر کند. اگر هیچ یک از این مراحل کار نکرد، ممکن است مشکل مهم تری در دستگاه باشد، و برای راهنمایی بیشتر باید با نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز دلونگی در آی پی امداد تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • هاشمی 18 دی 1401

    سلام اسپرسو ساز ۳۵۱دارم امروز هرچی قهوه ریختم داخل جایگاه تا اسپرسو بگیرم نمیداد صداشم صدای خفه ای بود مثل همبشه نبود بعد وقتی جایگاه قهوه باز میکنم پر از آبه مشکلش چیه ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 18 دی 1401

      سلام. پمپ یا فیلتر دسته گروپ دچار گرفتگی شده است.

      پاسخ دادن
  • ریگی 15 آذر 1401

    سلام من قهوه ساز دلونگی ec850گرفتم‌موقع روشن کردن دستگاه فقط لامپ اب چشمم میزنه و بقیه روشن نمیشن

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 آذر 1401

      سلام نازل مخصوص آب جوش را در قسمت ظرف شير بگذاريد و عمليات Descale رو انجام بدهيد اگر باز هم درست نشد بايد جريان در داخل مدار مرحله به مرحله تست بشه

      پاسخ دادن
  • ون 15 آذر 1401

    به تازگی la dpecialista delongi خریدم ، وقتی روشن میکنم فقط چراغ فنجان روشن میشه کلید فنجان رو میزنم صدای پمپ دستگاه میاد ، اما هیچ خروجی ندارد ، بقیه امکانات دستگاه هم غیر فعال هستن

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 آذر 1401

      سلام چون آب در مدار جريان نداره بايد وروري از پمپ به سه راهي و بويلر رو مرحله به مرحله چك كنيد اگر فيلتر داخل منبع گذاشتين در بياوريد و بدون فيلتر هم تست كنيد ممكنه آب خفه كرده باشه

      پاسخ دادن