تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس در تهران با تکنسین آموزش دیده ipemdad، قطعات اصل و گارانتی با شماره 02158941 انجام میشود.

بازه هزینه تعمیرات یخچال وستینگهاوس: 120,000 تا 950,000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر یخچال وستینگهاوس

وستینگهاوس یکی از برندهای آمریکایی است که مدل های متنوعی از انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید را با بهترین کیفیت و فناوری پیشرفته تولید و روانه بازار کرده است. محصولات این برند به دلیل استفاده از مواد اولیه و قطعات باکیفیت از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. اما با همه اینها هریک از یخچال های این برند نیز ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. تعمیر یخچال وستینگهاوس به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در محصولات خود به کار می برد، دارای اهمیت بالایی بوده و تنها باید توسط نمایندگی مجاز و تکنسین های متخصص در این زمینه انجام شود. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد، به دلیل تخصص و مهارت بالای خود می توانند انواع یخچال های این برند را به خوبی عیب یابی و سپس تعمیر نمایند. تعمیر یخچال وستینگهاوس در تهران با تکنسین آموزش دیده ipemdad، قطعات اصل و گارانتی با شماره 02158941 یا 02191093903 انجام می شود.

کلیه خدمات ارائه شده برای تعمیر یخچال وستینگهاوس دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر یخچال وستینگهاوس در تهران

برای اینکه بتوانید از خدمات تعمیر یخچال خود در محل بهره مند شوید، ابتدا لازم است با نمایندگی یخچال وستینگهاوس تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. آی پی امداد همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان تهرانی با بهترین کیفیت در محل می باشد. نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر یخچال وستینگهاوس به شرح زیر می باشد:

  1. برای ثبت درخواست خود می توانید به صورت تلفنی با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیر یخچال وستینگهاوس را در فرم ثبت درخواست سایت آی پی امداد ثبت نمایید.
  3. کارشناسان آی پی امداد در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما مشتریان گرامی خواهند بود.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد

  1. بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و کد اشتراک به همراه لینک پنل کاربری مخصوص شما برایتان پیامک می شود.
  2. پنل کاربری مشتریان سایت آی پی امداد شامل اطلاعاتی مانند مشخصات فردی تعمیرکار، زمان تعمیرات دستگاه، فاکتور هزینه ها، مدت زمان گارانتی و ... می باشد.
  3. تکنسین متخصص مجموعه طبق زمانبندی که با شما صورت گرفته است، برای تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل حاضر می شود.
  4. بعد از ارائه خدمات، به شما فاکتور و گارانتی رسمی 3 الی 12 ماهه تقدیم خواهد شد.
  5. برای امتیازدهی به خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار مربوطه، می توانید به پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  6. در انتها، واحد هپی کال آی پی امداد، از شما بابت رضایتمندی از خدمات تعمیرکار مربوطه نظرسنجی نموده و هرگونه پیشنهاد و انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

از ابتدای مدت زمان گارانتی تا پایان آن، یک کارشناس از شما پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شما می توانید در پنل کاربری خود به صورت آنلاین و 24 ساعته با واحد پیگیری، پشتیبانی و شکایات آی پی امداد در ارتباط باشید.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس

هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس به عوامل مختلفی از جمله نوع خرابی دستگاه، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات، مدل یخچال فریزر و ساید و … بستگی دارد. به طور کلی محاسبه هزینه تعمیرات پس از عیب یابی و بررسی یخچال توسط تکنسین متخصص آی پی امداد مشخص می شود. تمامی هزینه های دریافتی توسط این مرکز بسیار منصفانه و تحت نظارت اتحادیه می باشد. همچنین مشتریان با استفاده از این خدمات می توانند کاهش 75 درصدی در هزینه های خود را تجربه نمایند. اگرچه امکان تعیین دقیق هزینه های مربوط به تعمیرات یخچال وستینگهاوس پیش از رویت دستگاه توسط تکنسین امکان پذیر نمی باشد، اما در جدول زیر قصد داریم به بررسی هزینه تقریبی خدمات یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد برای شما بپردازیم. جدول درج شده در این بخش از مطلب به شما کمک خواهد کرد تا هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل را محاسبه نمایید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات یخچالهزینه تعمیرات یخچال
شارژ گاز یخچال950/000 الی 1/400/000 تومان
تعویض ترموستات یخچال290/000 الی 490/000 تومان
تعویض سنسور محیطی190/000 الی 300/000 تومان
فن یخچال590/000 الی 890/000 تومان
رگلاژ درب یخچال130/000 الی 190/000 تومان
تایمر یخچال250/000 الی 590/000 تومان
نوار درب یخچال350/000 الی 990/000 تومان
المنت یخچال490/000 الی 750/000 تومان
سنسور دیفراست یخچال300/000 الی 650/000 تومان
درب یخچال ساید300/000 الی 500/000 تومان
دمپر یخچال470/000 الی 730/000 تومان
اواپراتور یخچال670/000 الی 1/000/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل های یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد انجام می شود؟

وستینگهاوس یکی از برندهای آمریکایی است که مدل های متنوعی از انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید را با بهترین کیفیت و فناوری پیشرفته تولید و روانه بازار کرده است. محصولات این برند به دلیل استفاده از مواد اولیه و قطعات باکیفیت از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. اما با همه اینها هریک از یخچال های این برند نیز ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. تعمیر یخچال وستینگهاوس به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در محصولات خود به کار می برد، دارای اهمیت بالایی بوده و تنها باید توسط نمایندگی مجاز و تکنسین های متخصص در این زمینه انجام شود. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد، به دلیل تخصص و مهارت بالای خود می توانند انواع یخچال های این برند را به خوبی عیب یابی و سپس تعمیر نمایند. از جمله مدل های یخچال وستینگهاوس که توسط آی پی امداد تعمیر می شوند، شامل:

  • مدل های ساید بای ساید و درب فرانسوی (فرنچ) وستینگهاوس
  • یخچال فریزرهای چهار درب و دوقلو وستینگهاوس
  • انواع یخچال فریزرهای وستینگهاوس فریزر پایین، فریزر بالا و تک درب وستینگهاوس
  • یخچال فریزرهای مینی وستینگهاوس

فرقی نمی کند که کدامیک از یخچال فریزرهای وستینگهاوس را مورد استفاده قرار می دهید؛ زیرا تکنسین های متخصص آی پی امداد می توانند انواع مدل ها را سریعا عیب یابی و ایرادات آنها را برطرف کنند.

خدمات تعمیرکار یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد

یخچال فریزرهای وستینگهاوس نیز مانند سایر برندها ممکن است با مشکلاتی نظیر سرد نکردن یخچال، برفک زدن، روشن نشدن، یکسره کار کردن و … مواجه شده و نیاز به تعمیرات داشته باشند. در همین راستا، تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد، انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای این برند را با تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال به مشتریان ارائه می نمایند. از جمله خدمات تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس که توسط تعمیرکار آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود، شامل موارد زیر است:

  • شارژ گاز یخچال فریزر و ساید
  • تعمیر و تعویض قطعات یخچال وستینگهاوس نظیر: فن، موتور، سیستم دیفراست، برد الکترونیکی، سنسور محیطی، ترموستات، نمایشگر، کندانسور و ..
  • تعمیر آبسردکن و یخساز یخچال
  • رفع انواع ارورهای یخچال
  • سرویس و عیب یابی کامل یخچال

نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در تهران

مرکز تعمیرات یخچال وستینگهاوس در کلیه روزهای هفته و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید وستینگهاوس در تمامی نقاط شهر تهران می باشد. چنانچه ساکن شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران هستید، تنها با برقراری یک تماس با شماره 02158941 یا 02191093903 می توانید از خدمات تعمیرات یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد بهره مند شوید. این مجموعه انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر یخچال های وستینگهاوس را در تمامی نقاط شهر تهران و در محل مشتریان در سریع ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

خدمات یخچال وستینگهاوس در محل

این روزها بسیاری از افراد برای پیدا کردن مرکز مجاز تعمیرات یخچال وستینگهاوس با مشکلات مختلفی مواجه می شوند و هزینه و وقت زیادی را صرف می کنند. همچنین حمل و انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیز کاری بسیار زمان بر و مشکل می باشد. برای جلوگیری از این مشکل، آی پی امداد خدمات تعمیر یخچال در محل را ارائه می کند. تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل یکی از اصلی ترین و بهترین خدماتی است که مزایای زیادی برای متقاضیان خدمات به همراه خواهد داشت. شما می توانید پس از تماس با این مجموعه و در سریع ترین زمان ممکن، از خدمات تکنسین متخصص در محل مورد نظرتان با بهترین کیفیت بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر یخچال در منزل به شرح زیر است:

  • هزینه کمتری پرداخت خواهید نمود.
  • خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل برای شما وجود ندارد.
  • می توانید در وقت خود صرفه جویی نمایید.
  • از نزدیک شاهد خدمات تعمیرکار یخچال هستید.
  • می توانید سوالات خود را از تکنسین مربوطه بپرسید.

تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل با تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

مزایای استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس در آی پی امداد

یخچال ها پس از گذشت مدت زمان طولانی ممکن است دچار ایراداتی در کارکرد خود شوند. از آنجایی که ساختار این وسایل پیچیده است، امکان تعمیر آنها توسط افراد غیرمتخصص و بی تجربه وجود ندارد. مرکز تعمیرات یخچال وستینگهاوس دارای تکنسین های متخصصی است که می توانند مشکل دستگاه شما را برطرف کنند. تکنسین های آی پی امداد پس از ثبت درخواست مشتریان، در سریع ترین زمان و طبق زمابندی که با مشتری انجام شده است، همراه با تجهیزات لازم در محل حاضر می شوند. آی پی امداد با سابقه درخشان 30 ساله در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، همراهی مطمئن در این مسیر برای مشتریان عزیز است. تمرکز اصلی این مجموعه احترام به حقوق مشتری است و رضایت شما برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • دیگر نیازی به جابجایی یخچال و متحمل شدن هزینه های اضافی نیستید.
  • تعمیرکاران ما در کمتر از یک ساعت پس از ثبت درخواست شما حاضر خواهند بود.
  • تعرفه های مجموعه مطابق با نرخ های مصوب اتحادیه می باشد.
  • تا 365 روز گارانتی معتبر از این مرکز دریافت خواهید کرد.
  • استفاده از خدمات این مرکز تا 75 درصد در هزینه های شما صرفه جویی می کند.
  •  از قطعات یدکی اصل و با کیفیت برای تعمیر یخچال شما استفاده می شود.
  • پشتیبانی آنلاین و شبانه روزی از مشتریان برای ارتباط آنلاین با واحدهای کنترل کیفیت خدمات، پیگیری، و پشتیبانی این مرکز صورت می گیرد.

سرویس یخچال وستینگهاوس چگونه از بروز خرابی در دستگاه پیشگیری می کند؟

سرویس یخچال فریزر وستینگهاوس مانند هر دستگاه دیگری امری واجب است و عدم انجام آن می تواند عواقب بدی به دنبال داشته و عمر دستگاه شما را کاهش دهد. اما مسئله ای که برای مصرف کندگان دانستن آن اهمیت زیادی دارد، این است که سرویس یخچال چگونه از خرابی دستگاه جلوگیری می کند و شامل چه خدماتی می شود که در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته ایم:

  • خرابی های یخچال فریزر به گونه ای است که اگر به موقع از آنها اطلاع پیدا کرده و سعی در جلوگیری آنها داشته باشید، نیازی به تعمیر یخچال وستینگهاوس در طولانی مدت نخواهید داشت.
  • در فرآیند سرویس یخچال فریزر و ساید وستینگهاوس، تکنسین متخصص از تمامی بخش های دستگاه نظیر کمپرسور، فن، قطعات دیفراست، سنسورها، درین، لاستیک درب و … به صورت دقیق بازدید کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، ایرادات آنها را برطرف خواهد کرد.
  • همچنین در صورتی که یخچال دارای نشتی یا کمبود گاز باشد، شارژ گاز توسط سرویس کار آی پی امداد با تجهیزات لازم صورت خواهد کرد.
  • علاوه بر این، عدم رعایت برخی از نکات می تواند منجر به بروز مشکلاتی در عملکرد یخچال شما شود که به هنگام سرویس دستگاه، می توانید از این نکات مهم اطلاع پیدا نمایید.
  • زمانی که سرویس کار یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد به منزل شما مراجعه می کند، تمامی این موارد را به شما گوشزد خواهد کرد تا بتوانید بهتر از دستگاه خود استفاده نمایید.

عیب یابی مشکلات یخچال وستینگهاوس

با وجود اینکه یخچال فریزر وستینگهاوس از بالاترین تکنولوژی روز و باکیفیت ترین قطعات برخوردار است، ممکن است گاهی دچار مشکل شده و مصرف کننده را مجبور به برقراری تماس با مرکز تعمیرات یخچال وستینگهاوس نماید. برخی از مشکلات احتمالی که ممکن است مصرف کنندگان یخچال های وستینگهاوس با آن مواجه شوند را در ادامه بیان کرده ایم. در صورت مواجهه با هریک از این مشکلات، برای جلوگیری از بروز خرابی های بیشتر، می توانید با آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

جمع شدن آب در کف یخچال وستینگهاوس

  • لوله ها و مجرای تخلیه یخچال را به دقت مورد بررسی قرار دهید و آن را رفع انسداد نمایید.
  • لاستیک درب یخچال را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید هوای گرم به درون دستگاه وارد نمی شود.
  • پوسیدگی و خرابی لاستیک درب یخچال نیز از دلایل بروز این مشکل است.
  • پر شدن یخساز و آبسردکن یخچال نیز می تواند موجب جمع شدن آب گردد که باید آن را تخلیه کنید.

علت جمع شدن آب در کف یخچال وستینگهاوس از چیست و نحوه تعمیر آن چگونه میباشد

سرد نکردن یخچال وستینگهاوس

  • ممکن است در ترموستات و یا کندانسور دستگاه مشکلی به وجود آمده باشد.
  • خرابی برد کنترل دما از به گردش درآمدن سیستم خنک کننده جلوگیری خواهد کرد و یخچال سرد نخواهد شد.
  • خراب شدن موتور فن اواپراتور از دیگر علت­ های سرد نشدن یخچال است.
  • در صورتی که هنگام کار یخچال متوجه سر و صدای زیادی شدید، باید نسبت به تعویض موتور اقدام کنید.

یکسره کار کردن موتور یخچال وستینگهاوس

  • قطع نشدن اتوماتیک یخچال فریزر یا می‌تواند به دلیل مشکل در سیم پیچی‌ های کندانسور و یا چفت نشدن درب یخچال باشد.
  • وجود نشتی در گاز یخچال از دیگر علت­ های یکسره کار کردن موتور یخچال وستینگهاوس است.
  • همچنین ممکن است ترموستات یا موتور یخچال دچار مشکل شده باشد که باید توسط تکنسین آی پی امداد بررسی شود.

علت یکسره کار کردن موتور یخچال وستینگهاوس چیست؟

نوسان درجه یخچال وستینگهاوس

  • خرابی ترموستات از عواملی است که می تواند موجب نوسان در درجه یخچال شود.
  • در صورت وجود مشکل و ایراد در سیم ها و اتصالات یخچال ممکن است درجه دستگاه دچار نوساناتی شود.
  • ممکن است سنسور محیطی یخچال که تاثیر مستقیمی بر نوسان دمای یخچال دارد، دچار خرابی شده باشد.

چرا یخچال وستینگهاوس نوسان دما دارد برای تعمیر و عیب یابی چیکار کنیم؟

صداهای غیر عادی یخچال وستینگهاوس

  • تمام قسمت های یخچال را به دقت بررسی کنید.
  • محل نصب یخچال باید صاف و محکم باشد.
  • در صورتی که کمپرسور یخچال دچار خرابی و یا عیب شده باشد، از یخچال صدای بلندی شنیده خواهد شد.
  • در صورتی که متوجه شدید صدا از قسمت فن یخچال است، ممکن است فن معیوب شده باشد و یا نیاز به روغن کاری داشته باشد.
  • صداهای غیر عادی و ناهنجار در یخچال می تواند به دلیل مشکل در برد کنترل اصلی باشد که نیاز به سرویس و تعمیرات تخصصی دارد.

اگر دستگاه شما صدای غیر عادی دارد و باعث آزار شما شده است، می توانید از خدمات نمایندگی یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد بهره مند شوید.

کار نکردن فن یخچال وستینگهاوس

  • اگر فن یخچال دچار شکستگی، خرابی یا آسیب دیدگی شده باشد کار نخواهد کرد.
  • ممکن است در قسمت پره های فن گرد و غبار زیادی جمع شده باشد که مانع از کارکرد صحیح آن شود.
  • باید فن یخچال را خارج کرده و آن را از هرگونه گرد و غبار تمیز نمایید.

عیب یابی فن یخچال وستینگهاوس با تعمیرکار آی پی امداد

یخ زدایی نکردن یخچال وستینگهاوس

  • در صورتی که سنسور یخ زدایی دچار خرابی شده باشد، این مشکل ایجاد خواهد شد.
  • باید برد الکترونیکی را به دقت بررسی نموده و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض نمایید.
  • معیوب بودن المنت یخ زدا نیز از دلایل عدم انجام این عملیات در یخچال است.
  • بهتر است این قطعات را به دقت بررسی کنید و در صورت مشاهده خرابی آنها را تعویض کنید.

تشکیل رطوبت در دیواره یخچال وستینگهاوس

  • درصورتی که هوا شرجی باشد، این مساله طبیعی است.
  • ممکن است درب را به صورت کامل نبسته باشید.
  • گذاشتن مقادیر زیاد سبزیجات و یا مواد آبکی از دیگر علت ­های تشکیل رطوبت بر روی دیواره یخچال است.

علت عرق کردن یخچال وستینگهاوس و نحوه تعمیر این مشکل با تعمیرکار آی پی امداد

کار نکردن آبسردکن یخچال وستینگهاوس

  1. در بسیاری از موارد این مشکل به علت عدم بسته شدن درب فریزر است.
  2. درب را به دقت بررسی کنید و یک بار دیگر با فشار کمی بیشتری آن را ببندید.
  3. شیر لوله اصلی آب را چک کنید.
  4. در صورتی که بسته باشد آن را باز کنید.
  5. مسیر لوله آب را جهت وجود هرگونه انسداد یا پیچ خوردگی بررسی کنید.
  6. دمای یخچال وستینگهاوس را بررسی کنید در صورتی که دما پایین تر از حد استاندارد است، ممکن است مخزن آب یخ بسته باشد.

علت کار نکردن آبسردکن یخچال وستینگهاوس

خاموش و روشن شدن مداوم یخچال وستینگهاوس

  • این مشکل می تواند ناشی از کثیف بودن سیم پیچی‌ های پشت دستگاه، مشکل در فن کندانسور یا مشکل در کمپرسور باشد.
  • با استفاده از یک قلم موی درشت این قطعات را به آرامی تمیز کنید.
  • از وارد کردن هرگونه فشار به فن یا موتور خودداری کنید.
  • همچنین ممکن است این مشکل مربوط به ترموستات باشد که باید بررسی شود.

سوالات متداول تعمیرات یخچال وستینگهاوس

سوالات متداول از کارشناسان مجموعه آی پی امداد در زمان تعمیر یخچال وستینگهاوس به شرح زیر می باشد:

بله. تمامی خدمات تعمیرات ارائه شده توسط مرکز مجاز آی پی امداد از 3 الی 12 ماه گارانتی برخوردار می باشند.

کلیه خدمات مربوط به تعمیرات یخچال فریزر و وستینگهاوس طبق درخواست زمان بندی شما انجام می گردد و تعمیرکار در محل شما حضور پیدا می کند.

کلیه قطعاتی که برای تعمیرات یخچال وستینگهاوس شما مورد استفاده قرار می گیرند، از نوع درجه یک و اصل می باشند.

هزینه تعمیرات یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد براساس نوع و میزان خرابی دستگاه شما تعیین می گردد. همچنین در پایان کار فاکتور قیمت نهایی به شما تحویل داده می‌ شود.

تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد با تمامی سیستم های یخچال فریزرهای قدیمی و جدید وستینگهاوس آشنایی کامل داشته و می توانند مشکلات دستگاه شما را سریعا برطرف کنند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد