logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعویض موتور یخچال وستینگهاوس

تعویض موتور یخچال وستینگهاوس
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعویض موتور یخچال وستینگهاوس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگرچه موتورهای به کار رفته در یخچال فریزرها و سایدهای وستینگهاوس دارای کیفیت بالایی هستند، اما باز هم ممکن است با گذشت زمان به دلایل مختلفی دچار خرابی شوند. بنابراین در این شرایط کاربران نیاز به تعویض موتور یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس پیدا خواهند کرد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی در زمینه تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال وستینگهاوس در اختیار شما قرار دهیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر و تعویض موتور یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد

در صورت مواجهه با هرگونه خرابی یا ایراد در کارکرد کمپرسور یخچال وستینگهاوس باید این نکته را در نظر داشته باشید که تعویض موتور یخچال وستینگهاوس باید توسط تکنسین متخصص انجام شود. از این رو در این شرایط باید از یک تعمیرگاه مجاز برای این امر کمک بگیرید.

  • شما می توانید درخواست خود را هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین در سایت مجموعه آی پی امداد ثبت نمایید.
  • شماره تلفن های مرکز آی پی امداد در انتهای صفحه درج شده است که می توانید از آنها استفاده نمایید.
  • پس از اینکه درخواست خود را در آی پی امداد ثبت کردید، مشخصات مربوط به تکنسین برای شما اراسال خواهد شد.
  • طی مدت زمان کوتاهی تعمیرکار متخصص همراه با قطعات و تجهیزات مربوطه در محل شما حاضر می شود.
  • پس از تعویض کمپرسور یخچال وستینگهاوس به شما گارانتی و فاکتور مربوط به خدمات ارائه شده تقدیم خواهد شد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر و تعویض موتور یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد

آیا تعویض کمپرسور  یخچال وستینگهاوس در محل انجام میشود؟

به طور کلی جابجایی و حمل یخچال به تعمیرگاه علاوه بر صرف هزینه های سنگین جابجایی، ممکن است موجب آسیب دیدگی بیشتر به یخچال نیز گردد. از این رو عملیات تعویض کمپرسور یخچال وستینگ هاوس باید در محل انجام شود تا از بروز مشکلات بیشتر در این دستگاه جلوگیری گردد. در صورتی که با خرابی هایی در ناحیه موتور یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس خود مواجه شده اید، می توانید با نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیر یخچال تماس حاصل نمایید. پس از تماس تکنسین های متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال در محل مورد نظرتان حضور پیدا می کنند.

آیا امکان تعمیر موتور یخچال فریزر یا ساید بای ساید وستینگهاوس وجود دارد؟

تعمیر موتور یخچال وستینگهاوس می تواند شامل مشکلاتی نظیر بروز ایراد در سیم برق ورودی، خازن یا رله اورلود باشد که قابل تعمیر هستند. اما لازم به ذکر است که باز کردن کمپرسور یخچال و تعمیرات داخلی این قطعه به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا در صورت تعمیر موتور ممکن است طی مدت زمانی کوتاهی مجددا خراب شود. از این رو در صورت بروز هرگونه خرابی، بهترین راه تعویض کمپرسور یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس می باشد. زیرا با انجام این کار مشکلات موتور به صورت کامل رفع شده و می تواند طی سال های طولانی بدون هیچگونه مشکلی کار کند.

تعویض موتور یخچال فریزر یا ساید بای ساید وستینگهاوس چقدر زمان میبرد؟

مدت زمانی که برای تعویض موتور یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس صرف می شود، با توجه به فاکتورهای مختلفی متغیر خواهد بود. زیرا عملیات تعویض کمپرسور شامل باز و بسته کردن موتور و شارژ گاز مجدد می باشد که نمی توان مدت زمان خاصی را برای انجام این کار مشخص نمود. شما پس از اعزام کارشناس متخصص به محل و مشاهده نوع و مدل یخچال می توانید از مدت زمانی که برای انجام این کار صرف خواهد شد، اطلاع پیدا کنید.

تعویض موتور یخچال فریزر یا ساید بای ساید وستینگهاوس چقدر زمان میبرد؟

نکات نگهداری و مراقبت از موتور یخچال وستینگ هاوس

تعویض موتور یخچال وستینگهاوس می توانید هزینه زیادی را به دنبال داشته باشد. بنابراین بهتر است برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل و خرابی در این قطعه، اقدامات لازم را در جهت نگهداری از کمپرسور یخچال انجام دهید. در ادامه به بررسی برخی موارد مهم در این زمینه پرداخته ایم:

  • بهتر است همواره از سالم بودن لاستیک و واشر درب یخچال اطمینان حاصل نمایید.
  • دقت داشته باشید که یخچال باید به درستی تراز شده و در یک محل مناسب و دور از وسایل گرمازا قرار داده شود.
  • برای جلوگیری از خرابی و سوختگی موتور لازم است سیم پیچ های کمپرسور را در مدت زمان های مشخصی تمیز نمایید.
  • بهتر است برای پیشگیری از سوختگی موتور به هنگام نوسانات برق از محافظ استفاده نمایید.

تشخیص سوختگی کمپرسور یخچال وستینگهاوس

سوختگی کمپرسور یخچال وستینگهاوس یکی از مواردی است که تنها با تعویض موتور یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگ هاوس برطرف خواهد شد. به طور کلی عوامل مختلفی می تواند منجر به سوختگی کمپرسور و از کار افتادن کامل آن شود. از جمله دلایل بروز این مشکل می توان به نوسانات برق، از بین رفتن لایه محافظ سیم پیچ موتور، وارد شدن بار اضافه به کمپرسور، گرفتگی مسیر لوله مویی و از کار افتادگی اورلود اشاره کرد که در این شرایط تنها راه رفع مشکل موتور، تعویض کمپرسور یخچال وستینگهاوس می باشد.

تشخیص سوختگی کمپرسور یخچال وستینگهاوس

مشخصات و قدرت موتور یخچال وستینگهاوس در کجا درج شده است؟

اطلاع پیدا کردن از مشخصات موتور یخچال وستینگهاوس یکی از مهمترین مسائلی است که به شما کمک می کند تا به هنگام خرابی کمپرسور یخچال خود بتوانید قطعه ای مناسب را جایگزین آن نمایید. مشخصات فنی موتور یخچال بر روی برچسب فنی آن درج شده است. شما می توانید این مشخصات را بر روی کمپرسور یخچال وستینگهاوس خود مشاهده نمایید. این مشخصات که شامل تمامی اطلاعات فنی نظیر توان و قدرت موتور، نوع موتور، حجم روغن، ظرفیت و … می باشد، از سوی شرکت تولید کننده بر روی کمپرسور درج می شود تا در زمان بروز مشکل در این قطعه بتوان نوع مناسب آن را برای تعویض کمپرسور یخچال وستینگهاوس خریداری نمود.

آیا میتوان از کمپرسورهای دیگر برای تعویض موتور یخچال وستینگهاوس استفاده کرد؟

در جواب این پرسش باید بگوییم که شما می توانید از کمپرسورهای برندهای مختلف برای تعویض موتور یخچال فریزر و ساید وستینگهاوس خود استفاده نمایید. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که مشخصات فنی و قدرت و حجم موتور باید با مشخصات کمپرسور یخچال شما مطابقت داشته باشد. همچنین به هنگام تهیه موتور باید به مدل یخچال فریزر و ساید بای ساید خود توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که اگر مشخصات موتور تهیه شده با موتور یخچال شما مطابقت نداشته باشد، می تواند منجر به عدم کارکرد یخچال و یا خرابی مجدد موتور شود. از این رو ابتدا باید مشخصات و ویژگی های موتور یخچال وستینگهاوس خود را بررسی کرده و سپس با توجه به آن اقدام به خرید یک کمپرسور مناسب نمایید.

آیا میتوان از کمپرسورهای دیگر برای تعویض موتور یخچال وستینگهاوس استفاده کرد؟

قیمت موتور یخچال وستینگهاوس

به هنگام خرابی موتور یخچال ممکن است مصرف کنندگان به این فکر باشند که قیمت موتور یخچال وستینگ هاوس چقدر است. به طور کلی کمپرسورهای به کار رفته در یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای وستینگهاوس در مدل های اینورتری و غیراینورتری تولید می شوند که هریک از آنها دارای قیمت های متفاوتی می باشد. از این رو می توان گفت که قیمت کمپرسورهای به کار رفته در یخچال های وستینگهاوس متغیر است. این قیمت با توجه به تغییرات ارز و نوع و مدل موتور از تفاوت های زیادی برخوردار می باشد. دقت داشته باشید که قیمت موتورهای اینورتری یخچال وستینگهاوس نسبت به موتورهای معمولی دارای قیمت بالاتری می باشد.

هزینه تعمیرات کمپرسور یخچال وستینگهاوس

به طور کلی می تواند گفت هزینه تعمیرات کمپرسور به نوع مشکل، مدل یخچال، نوع خرابی موتور و نیاز به تعمیر یا تعویض این قطعه بستگی دارد. در صورتی که نیاز به تعویض موتور یخچال وستینگهاوس باشد، علاوه بر قیمت کمپرسور، هزینه های دیگری نظیر باز و بسته کردن موتور، شستشوی لوله مویی، شارژ گاز مجدد، جوشکاری لوله های موتور رفت و برگشت گاز، وکیوم سیکل تبرید تا سایر مراحل نیز به هزینه انجام این کار اضافه می گردد. از این رو برای اطلاع پیدا کردن از هزینه دقیق انجام این کار می توانید با کارشناسان مرکز تعمیرات یخچال وستینگهاوس در آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد