logo logo نمایندگی ویرپول در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ویرپول

نمایندگی تعمیرات ویرپول
نمایندگی تعمیرات ویرپول
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ویرپول به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از انواع برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در دنیا، ویرپول Whirlpool است که محصولات مختلفی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، کولرگازی و … را با تکنولوژی پیشرفته تولید و روانه بازار کرده است. نمایندگی تعمیرات ویرپول با حضور فعال در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران، آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی ویرپول با هزینه مناسب است. تکنسین های متخصص آی پی امداد برای تعمیر محصولات این برند از قطعات اورجینال استفاده می کنند و گارانتی معتبر 90 تا 365 روزه را در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین در صورتی که هریک از لوازم خانگی ویرپول شما دچار مشکلات و خرابی هایی شده است، می توانید از خدمات تعمیرات ویرپول در آی پی امداد استفاده کنید. برای بهره مندی از خدمات باکیفیت همراه با پشتیبانی آنلاین می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

آشنایی با تاریخچه شرکت ویرپول

ویرپول Whirlpool نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی، شرکتی آمریکایی است که در سال 1911 توسط لو آپتون تاسیس شد. این شرکت با بیش از 100 سال سابقه، به عنوان یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی در جهان شناخته می شود. برند ویرپول در طول سال ها با خرید شرکت های مختلف و گسترش فعالیت خود در زمینه های مختلف لوازم خانگی، به رشد و توسعه خود ادامه داد.

این شرکت در حال حاضر طیف گسترده ای از محصولات از جمله یخچال، فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، و لوازم کوچک را به بازار عرضه می کند. شرکت ویرپول که در حال حاضر یکی از قدیمی ترین برند های خارجی شناخته شده در بازار داخلی لوازم خانگی در ایران است، از نظر کیفیتی و خدماتی همواره در خوب بودن شهره عام و خاص بوده است. کارخانه ویرپول در حال حاضر بیش از 80 نوع برند را در دنیا معرفی کرده است.

نحوه تماس برای تعمیر لوازم خانگی ویرپول در تهران

چنانچه هریک از انواع لوازم خانگی ویرپول شما دچار خرابی و ایراداتی شده است و به دنبال استفاده از خدمات تعمیرات آنها هستید، می توانید با مرکز آی پی امداد تماس بگیرید. برای انجام این کار می توانید روش های زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و درخواست تعمیرات دستگاه خود را ثبت نمایید.
  • همچنین می توانید فرم ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی ویرپول را در سایت آی پی امداد تکمیل نمایید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.
  • لازم به ذکر است که شما می توانید به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته با کارشناسان مجموعه آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.
  • برای تعمیر لوازم خانگی بزرگ ویرپول می توانید از خدمات در محل و لوازم خانگی کوچک از خدمات پیک آی پی امداد یا مراجعه حضوری به کارگاه مجموعه بهره مند شوید.

مراحل ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در آی پی امداد

  1. بعد از تماس، مشخصات شما در سامانه مشتریان مرکز آی پی امداد ثبت می گردد و آدرس پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید مشخصات تکنسین، مدت زمان گارانتی، زمان حضور تعمیرکار یا پیک در محل، فاکتور هزینه ها و … را مشاهده کنید.
  3. همچنین می توانید به پنل کاربری سایت آی پی امداد مراجعه کرده و به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  4. تعمیرکار لوازم خانگی ویرپول ظرف کمتر از یک ساعت یا براساس توافقی که با شما صورت گرفته است، همراه با قطعات فابریک در محل حاضر می شود.
  5. همچنین زمان مراجعه پیک آی پی امداد در محل نیز در پنل کاربری شما قابل مشاهده است.
  6. پس از اتمام تعمیر دستگاه، به شما فاکتور هزینه ها و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه ارائه می شود.
  7. از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  8. در ادامه کارشناس واحد Happy call مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و چند سوال مهم و کلیدی در زمینه رضایت از خدمات ارائه شده از شما خواهد پرسید.
  9. همچنین ارتباط با واحد کنترل کیفیت خدمات، پیگیری، پشتیبانی و شکایت از طریق پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما امکان پذیر است.

تعمیر کدامیک از لوازم خانگی ویرپول در آی پی امداد انجام می شود؟

هر چند بدون تردید بهترین و باکیفیت ترین محصولات و لوازم خانگی توسط برند ویرپول تولید و به دنیا معرفی می شوند، اما در هر صورت وجود عیب و نقص در هر دستگاهی با هر کیفیتی امکان پذیر است. لوازم خانگی بر اثر طول دوره استفاده، نوسان برق، ضربه خوردن و…. می توانند با هر سطح کیفی دچار عیب شوند و نمی توان این موضوع را به دید کیفیت بد آنها قلمداد کرد. بنابراین در هر شرایطی ممکن است لوازم خانگی ویرپول نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ویرپول تنها به واسطه شناخت عملکرد دقیق این دستگاه ها تحقق پیدا می کند و بی شک تنها تکنسین هایی می توانند موضوع مهم تعمیر لوازم خانگی ویرپول را انجام دهند که پیچیده ترین و تخصصی ترین دوره ها را طی کرده و توانسته باشند مدرک معتبر تعمیر لوازم خانگی ویرپول را بصورت انحصاری و تخصصی دریافت نمایند. در همین راستا برای عیب یابی و تعمیر انواع لوازم کوچک و بزرگ ویرپول می توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص و مجرب آی پی امداد بهره مند شوید.

از جمله لوازم خانگی برند ویرپول که توسط متخصصین آی پی امداد تعمیر می شوند، به شرح زیر می باشد:

  • انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید، چهار درب، تک و مینی ویرپول
  • کلیه مدل های ماشین لباسشویی های درب از بالا و جلو ویرپول
  • انواع ظرفشویی های ایستاده و توکار برند ویرپول
  • مدل های مختلف اجاق گازهای مبله و رومیزی ویرپول
  • مدل های ماکروفر، مایکروویو و سولاردام ویرپول
  • کلیه مدل های کولرگازی و اسپیلت ایستاده و دیواری ویرپول
  • انواع وسایل برقی کوچک آشپزخانه ویرپول

تعمیر لوازم خانگی ویرپول

خدمات تعمیرکار لوازم خانگی ویرپول در آی پی امداد

  • تعمیر یا تعویض انواع قطعات معیوب لوازم خانگی ویرپول با قطعات اورجینال
  • راه اندازی و نصب کلیه لوازم خانگی ویرپول در هر کجای شهر تهران
  • خدمات سرویس و عیب یابی تخصصی لوازم خانگی ویرپول
  • ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان جهت نگهداری صحیح از لوازم خانگی ویرپول

نمایندگی تعمیرات ویرپول در تهران

نمایندگی ویرپول در تهران با شعبه های مختلف در سراسر شهر، آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر به شما عزیزان است. با داشتن شعبات متعدد در سراسر تهران، محدوده ارائه خدمات مجموعه آی پی امداد به تمامی نقاط شهر گسترش یافته است و شما می توانید به راحتی از خدمات مرکز در نزدیکی محل سکونت خود استفاده نمایید. اگر در هریک از مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران ساکن هستید و هریک از لوازم خانگی ویرپول شما دچار خرابی شده است، می توانید از خدمات آی پی امداد استفاده نمایید تا دستگاه شما در سریع ترین و با بهترین کیفیت تعمیر شود.

خدمات لوازم خانگی ویرپول در محل

نمایندگی تعمیرات  ویرپول با ارائه خدمات تعمیر در محل، گامی نو در جهت رفاه و آسایش مشتریان خود برداشته است. مرکز آی پی امداد با درک مشغله ها و دغدغه های مشتریان، آماده است تا تعمیر لوازم خانگی ویرپول را در محل مورد نظر مشتریان ارائه می دهد. مزایای استفاده از خدمات لوازم خانگی ویرپول در محل به شرح زیر است:

  • نیاز به حمل و نقل دستگاه های سنگین خود به تعمیرگاه را ندارید و در نتیجه در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید.
  • عدم جابجایی لوازم خانگی از محل باعث ایجاد آرامش خاطر شما می شود و نگرانی های مربوط به حمل و نقل آن به تعمیرگاه را کاهش خواهد داد.
  • این خدمات به شما اطمینان می دهد که تعمیر دستگاه در محیطی بهداشتی و بدون جابجایی و انتقال به مکانی دیگر انجام می شود.
  • شما می توانید از نزدیک شاهد مراحل عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی ویرپول خود باشید و از جزئیات کار مطلع شوید.

همچنین در صورتی که از لوازم کوچک آشپزخانه ویرپول استفاده می کنید و دستگاه شما خرابی شده است، می توانید از پیک آی پی امداد برای انتقال آن به تعمیرگاه و بدون مراجعه حضوری بهره مند شوید.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرگاه لوازم خانگی ویرپول در آی پی امداد

ویرپول یک برند معتبر جهانی در زمینه تولید لوازم خانگی است و محصولات آن در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. با توجه به پیچیدگی روزافزون لوازم خانگی، استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی برای این محصولات امری ضروری است. نمایندگی تعمیرات ویرپول در تهران با بهره مندی از تکنسین های مجرب و متخصص، خدمات باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. مزایای استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد برای تعمیر لوازم خانگی ویرپول به شرح زیر است:

  • کلیه تکنسین های این نمایندگی دوره های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول را گذرانده و از تجربه بالایی در این زمینه برخوردارند.
  • با توجه به گستردگی شبکه نمایندگی در سطح شهر تهران، خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن و در همان روز به شما ارائه خواهد شد.
  • مرکز آی پی امداد برای کلیه خدمات لوازم خانگی ویرپول 90 الی 365 روز ضمانت معتبر ارائه می دهد.
  • کلیه هزینه های تعمیرات قبل از شروع کار به شما اعلام می شود و هیچگونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.
  • تکنسین های نمایندگی تا حد امکان تلاش می کنند تا قطعات معیوب را تعمیر کنند و در صورتیکه تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد، نسبت به تعویض آن با قطعات اورجینال اقدام خواهند کرد.
  • برای کلیه خدمات لوازم خانگی ویرپول از قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت بالا استفاده می شود.
  • یک پنل کاربری به مشتریان اختصاص می یابد که توسط آن می توانند با واحد پشتیبانی مجموعه آی پی امداد ارتباط برقرار نمایند.

سرویس لوازم خانگی ویرپول

لوازم خانگی ویرپول به دلیل کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد شناخته شده اند. اما مانند هر دستگاه دیگری، این لوازم نیز ممکن است با گذشت زمان دچار فرسودگی و خرابی شوند. سرویس لوازم خانگی ویرپول راه حلی موثر برای پیشگیری از این خرابی ها و افزایش طول عمر دستگاه شما است. توصیه می شود که لوازم خانگی ویرپول خود را هر 6 ماه تا 1 سال یک بار سرویس کنید. فرآیند سرویس لوازم خانگی ویرپول در آی پی امداد توسط تکنسین های مجرب و آموزش دیده انجام می شود که به طور کامل با نحوه عملکرد و ساختار این دستگاه ها آشنا هستند. در طول عملیات سرویس، تکنسین موارد زیر را بررسی می کند:

  • عملکرد کلی دستگاه را بررسی می کند تا از صحت کارکرد آن اطمینان حاصل کند.
  • قطعات مختلف دستگاه را از نظر فرسودگی و خرابی بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تعویض یا تعمیر می کند.
  • تنظیمات لوازم خانگی مختلف را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آنها را تنظیم می کند.
  • بخش های مختلف دستگاه را تمیز و رسوب زدایی می کند تا از تجمع آلودگی و خرابی آن جلوگیری شود.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی ویرپول

درک نگرانی شما مشتریان گرامی در رابطه با هزینه تعمیرات لوازم خانگی ویرپول کاملا صحیح است. شفافیت و منصفانه بودن هزینه ها از جمله اصول مهم در فعالیت نمایندگی تعمیرات ویرپول می باشد و ما همواره می کوشیم تا اعتماد شما را به خود جلب کنیم. تعیین دقیق هزینه تعمیر لوازم خانگی ویرپول بدون عیب یابی و بررسی دقیق دستگاه توسط تعمیرکار مجرب امکان پذیر نیست. با این حال، به طور کلی هزینه ها در آی پی امداد به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • مدل دستگاه: مدل های جدیدتر و پیچیده تر لوازم خانگی مختلف ویرپول معمولا به دلیل قطعات گران تر و فرآیند تعمیر دشوارتر، هزینه تعمیر بالاتری دارند.
  • میزان خرابی: مشکلات جزئی تر معمولا هزینه کمتری نسبت به مشکلات پیچیده تر و اساسی تر دارند.
  • قطعات یدکی مورد نیاز: اگر برای تعمیر دستگاه شما به قطعات یدکی نیاز باشد، هزینه آن به نوع و قیمت قطعه بستگی دارد.
  • هزینه کار تعمیرکار: نرخ دستمزد تعمیرکاران مجموعه برای تعمیر هریک از لوازم خانگی ویرپول با توجه به نوع و پیچیدگی آن می تواند متفاوت باشد.

تکنسین مرکز آی پی امداد قبل از شروع هرگونه اقدام تعمیراتی، دستگاه شما را به طور کامل بررسی کرده و برآوردی از هزینه قطعات و دستمزد به شما ارائه می دهد. شما در صورت توافق با هزینه می توانید درخواست شروع کار را بدهید. البته لازم به ذکر است که کلیه هزینه های خدمات در آی پی امداد براساس نرخ مصوب اتحادیه صورت گرفته و کاملا منصفانه و شفاف می باشد.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست