logo logo نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل VESTEL در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از کادری مجرب، تعمیرکار مجاز و قطعات اورجینال، خدماتی ویژه را برای شهروندان فراهم آورده است. تعمیر ماشین لباسشویی وستل در محل خدمتی به روز است که با ارسال تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد، امکان بهره مندی از همه خدمات را در خانه فراهم می‌آورد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل تا 75% صرفه اقتصادی برای کاربران به دنبال خواهد داشت.

سوالات متداول در زمینه تعمیرات لباسشویی وستل نیز در انتهای صفحه درج شده و کارشناسان آی پی امداد پاسخ های آنها را نیز برای کاربران آماده نموده است.

برای افزایش سطح آگاهی کاربران، تعرفه تعمیرات لباسشویی وستل، نحوه عیب یابی و آموزش تعمیر در ادامه شرح داده شده است. همچنین در ادامه مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستل در محل را نیز با هم مرور خواهیم کرد. کاربران علاقمند به کارهای فنی نیز می توانند از مطالب آموزشی این مقاله برای رفع نیازهای خود در تعمیر ماشین لباسشویی وستل استفاده کنند.

 همراه آی پی امداد باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر لباسشویی وستل VESTEL در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر لباسشویی وستل VESTEL در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا درخواست خود را از طریق تماس تلفنی یا ثبت درخواست آنلاین با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل مطرح کنید.
  2. بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و نام تکنسین همراه با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  3. ظرف کمتر از یک ساعت تعمیرکار مجاز نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستل در محل شما حاضر خواهد شد.
  4. فاکتور هزینه ها و ضمانت نامه های لازم بعد از پایان مراحل تعمیرات لباسشویی وستل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  5. در نهایت پس از اتمام مراحل بالا، ما در آی پی امداد آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات شما برای تعمیر لباسشویی وستل هستیم.
  6. نظرات و میزان رضایتمندی خود را در نظرسنجی بعد از تعمیرات لباسشویی وستل مطرح نمایید.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی مرکزی تعمیرات لباسشویی وستل دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در تهران

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در تهران با سال ها تجربه و استفاده از تعمیرکار مجاز متخصص به دنبال رفاه حال مشتریان عزیز است. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات یا تعمیر لباسشویی وستل دارید، تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین و مرغوب ­ترین قطعات فابریک را در اختیار شما قرار دهند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستل در تهران به شرح زیر است:

  1. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستل در محل در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.
  2. عیب یابی و تعمیر لباسشویی وستل با استفاده از قطعات فابریک به حفظ کیفیت دستگاه شما منجر خواهد شد.
  3. تعمیرکار لباسشویی وستل آموزش های لازم برای تعمیر بهینه این محصولات را پشت سر گذاشته و بهترین ها را برای شما رقم خواهد زد.
  4. خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستل در محل با ارائه ضمانت نامه های رسمی همراه خواهد بود.
  5. ارائه فاکتور رسمی شرکت شفافیت کامل همه پرداختی ها را نیز به دنبال خواهد داشت.
  6. با استفاده از تعمیرکار مجاز نمایندگی مرکزی، خیال خود را از دوباره کاری و سرویس های مجدد راحت خواهید کرد.

هرگز تعمیر ماشین لباسشویی خود را به افراد غیرمتخصص و غیر از تعمیرکار نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی وستل نسپارید؛ چرا که بعد از مدت کوتاهی وسیله شما مجددا نیاز به سرویس خواهد داشت.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی وستل به چه صورت است؟

به طور معمول در هنگام خرابی ماشین لباسشویی وستل، سپردن آن به نمایندگی و استفاده از خدمات پس از فروش بهترین گزینه به حساب می آید. خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی وستل در کشور ایران توسط چندین شرکت و نمایندگی داخلی ارائه می شود که مصرف کنندگان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در دستگاه می توانند با این نمایندگی ها تماس حاصل نمایند. در بعضی مواقع ممکن است از تاریخ اعتبار گارانتی لباسشویی شما گذشته باشد و یا از خدمات تعمیرات دستگاه رضایت کافی نداشته باشید. در این صورت می توانید از خدماتی که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در آی پی امداد برای تعمیرات دستگاه ارائه می دهد، استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی وستل در محل

تعمیرکار مجاز و حرفه ای آی پی امداد با حضور در آدرس شما اقدام به تعمیر لباسشویی وستل در محل نموده و به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه شما می پردازد. همچنین در نظر داشته باشید که متخصص امور مکانیکی و الکترونیکی جهت عیب یابی لباسشویی وستل تنها در نمایندگی آی پی امداد یافت می شود. در ادامه مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستل در محل را با هم مرور می کنیم:

  1. استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستل در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی خواهد کرد.
  2. خطرات و صدمات فیزیکی ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل، ماشین لباسشویی شما را تهدید نمی کند.
  3. امکان نظارت بر خدمات تعمیرکار لباسشویی وستل از نزدیک فراهم خواهد آمد.
  4. استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی وستل در محل در هر ساعت و هر روزی فراهم می باشد.

همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و با افتخار تکنسین های مجرب و متعهد خود را در آی پی امداد که متخصص تعمیر ماشین لباسشویی وستل می باشند، به محل شما اعزام می کنند. کارشناسان ما شما را تنها نخواهند گذاشت و در کمترین زمان ممکن و با در نظر گرفتن هزینه های پایین، ماشین لباسشویی شما را تعمیر خواهند کرد. هدف اصلی آی پی امداد جلب رضایت شما مشتری گرامی می باشد. همچنین گارانتی ارائه شده از طرف نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در محل ضامن کیفیت خدمات ارائه شده می باشد.

آیا با خسارت های جبران ناپذیر و پرهزینه ناشی از انتقال ماشین لباسشویی وستل به بیرون از منزل توسط تعمیرگاه های غیرمجاز آشنا هستید؟!

تعمیر ماشین لباسشویی وستل توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

ماشین لباسشویی از جمله لوازمی است که در صورت بروز هرگونه ایراد در کارکرد این دستگاه، مشکلات زیادی برای مصرف کنندگان ایجاد خواهد شد. از این رو کوتاه بودن روند تعمیرات ماشین لباسشویی برای مصرف کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی مدت زمان تعمیرات ماشین لباسشویی وستل به نوع خرابی دستگاه شما بستگی دارد. به هر اندازه که خرابی دستگاه بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری نیز تعمیرات آن به طول می انجامد. به طور کلی تعمیرکارانی که در نمایندگی مجاز آی پی امداد در حال فعالیت هستند، از سطح دانش و تجربه بالایی برخوردار بوده و دارای تجهیزات بسیار پیشرفته ای برای رفع ایراد ماشین لباسشویی شما می باشند. به همین دلیل می توانند در مدت زمانی بسیار کوتاه و به سرعت نوع ایراد و خرابی دستگاه شما را تشخیص دهند و به تعمیر ماشین لباسشویی وستل بپردازند.

همچنین شما پس از تماس با کارشناسان این مجموعه می توانید پس از بیان خرابی ماشین لباسشویی خود، از مدت زمان تعمیرات آن اطلاع پیدا نمایید. زمانی که تعمیرکار متخصص نمایندگی برای تعمیرات ماشین لباسشویی به محل مورد نظر شما مراجعه می کند، پس از بررسی ماشین لباسشویی، مدت زمان لازم برای تعمیرات را مشخص خواهد کرد. در نتیجه شما با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستل می توانید ایراد دستگاه خود را سریعا برطرف نمایید. همچنین از آنجایی که نیازی به انتقال دستگاه معیوب شما به تعمیرگاه وجود ندارد، در وقت شما به میزان بسیار زیادی صرفه جویی خواهد شد. برای استفاده از خدمات باکیفیت و سریع تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل خود می توانید با کارشناسان متخصص نمایندگی آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل چه ویژگی هایی دارد؟

همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که هنگامی که با هرگونه مشکل و خرابی در ماشین لباسشویی وستل خود مواجه می شوید، تعمیر و عیب یابی آن را به افراد متخصص بسپارید. در صورت تعمیر اشتباه قطعات توسط تعمیرکار بی تجربه، سایر قطعات داخلی لباسشویی نیز با خرابی مواجه شده و ممکن است مشکلی جدی برای دستگاه ایجاد شود. تعمیرکاران و تکنسین های باتجربه و حرفه ای نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در آی پی امداد، با تمامی مشکلات این دستگاه آشنایی داشته و تعمیر آن را به درستی انجام خواهند داد.

  • تعمیرکاران متخصص از قطعات اصلی و اورجینال لباسشویی وستل برای دستگاه شما استفاده می نمایند.
  • کلیه تکنسین های این مجموعه از تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات این دستگاه برخوردار هستند و می توانند آن را به سرعت تعمیر نمایند.
  • تعمیرکاران متخصص این مجموعه اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی وستل در محل و منزل شما می کنند که از این طریق می توانید بر کار آنها نظارت داشته باشید.
  • در پایان کار، تعمیرکار نمایندگی گارانتی معتبر به شما ارائه می دهد.
  • تعمیرکار لباسشویی وستل در این مجموعه، آموزش ها و دوره های لازم جهت تعمیرات این دستگاه را دیده است و از مهارت بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد.

سوالات رایج کاربران از نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد برای تعمیرات ماشین لباسشویی وستل

سوالات متداول کاربران از نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد برای تعمیرات ماشین لباسشویی وستل به شرح زیر می باشد:

  • آیا تعمیرگاه آی پی امداد نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی وستل در تهران است؟

آی پی امداد کد رسمی از نمایندگی اصلی تعمیر ماشین لباسشویی وستل ندارد و تنها خدمات تعمیرات این برند را ارائه می دهد.

  • هزینه تعمیر ماشین لباسشویی وستل در مرکز آی پی امداد چگونه تعیین می شود؟

تعیین هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در مرکز آی پی امداد با توجه به تعرفه های مصوب اتحادیه صورت می گیرد.

  • آیا خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در آی پی امداد گارانتی می شود؟

تمامی خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در نمایندگی آی پی امداد دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی وستل توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی وستل در کنار ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات، رسالت آگاه سازی و آموزش کاربران خود را نیز به روی دوش تعمیرکاران مجاز و حرفه ای خود قرار داده است. از این رو در این بخش آموزش تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی وستل توسط تعمیرکار نمایندگی قرار داده شده است تا کاربران علاقمند به این مسائل بتوانند با بهره گیری از این راهنمایی های فنی اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند.

متداول ترین سوالات و ابهاماتی که ذهن مخاطبین و مصرف کنندگان لباسشویی وستل را به خود درگیر کرده و در تماس با نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل آنها را مطرح می نمایند، به شرح ذیل می باشد:

  1. چرا ماشین لباسشویی وستل در هنگام کار کردن صدای زیادی تولید می کند؟
  2. چرا در هنگام کار کردن لباسشویی وستل، لرزش وجود دارد؟
  3. چرا بدنه لباسشویی وستل برق دارد؟
  4. چرا با روشن شدن لباسشویی وستل فیوز برق منزل می پرد؟
  5. چرا شستشو انجام می شود ولی آب لباسشویی وستل تخلیه نمی شود؟
  6. چرا موتور لباسشویی وستل چند لحظه پس از حرکت می ایستد؟
  7. چرا لباسشویی وستل روشن نمی شود؟
  8. چرا وقتی لباسشویی وستل روشن می شود، آبگیری تمام نمی شود؟
  9. چرا لباسشویی وستل پس از تمام کردن مرحله آبگیری سایر عملیات شستشو را انجام نمی دهند؟
  10. چرا از زیر ماشین لباسشویی وستل آب نشتی دارد؟
  11. چرا لباس ها پس از پایان کار ماشین لباسشویی وستل کاملاً خیس هستند؟
  12. چرا خشک کن دور تند و دور کند صدای کمی می دهد ولی کار نمی کند؟

 در ادامه به پاسخ دهی سوالات متداول مشتریان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل توسط کارشناسان آی پی امداد می­ پردازیم.

چرا ماشین لباسشویی در هنگام کار کردن صدای زیادی تولید می کند؟ برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی وستل چه باید کرد؟

چنانچه ماشین لباسشویی وستل سر و صدای زیادی در حین کار کردن ایجاد می نماید، برای رفع عیب و تعمیرات ماشین لباسشویی وستل موارد زیر را چک کنید:

  1. یاتاقان های دستگاه را بررسی نمایید.

اگر سر و صدای لباسشویی بعد از بررسی مورد بالا حل نشد، از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی وستل استفاده نمایید.

چرا درب لباسشویی به خوبی باز و بسته نمی شود؟ جهت عیب یابی و تعمیرات لباسشویی وستل چه کنیم؟

اگر درب لباسشویی وستل در باز و بسته شدن مشکل دارد، جهت عیب یابی و تعمیرات موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ابتدا به بررسی قفل درب لباسشویی بپردازید. ممکن است اشکال از قفل درب باشد.
  • در مرحله دوم مطمئن شوید میکروسوییچ درب سالم باشد.

در صورت نیاز به تعویض میکروسوییچ درب، حتما از یک تکنسین متخصص تعمیرات لباسشویی وستل در آی پی امداد کمک بخواهید.

چرا لباس ها در لباسشویی به خوبی شسته نمی شود؟ نحوه عیب یابی و تعمیر لباسشویی وستل در این مواقع

اگر لباسشویی وستل لباس ها را به خوبی نمی شوید، جهت عیب یابی و رفع این مشکل موارد زیر را بررسی نمایید:

  • شیر برقی، شیر ورودی آب و هیدروستات لباسشویی وستل را بررسی نمایید.
  • حتما از پودر مناسب شستشو در لباسشویی یا مایع شوینده مخصوص لباسشویی استفاده نمایید.
  • المنت را بررسی کنید که رسوب نگرفته یا آسیب ندیده باشد.
  • بررسی نمایید آب به خوبی در لباسشویی وستل تخلیه می شود یا خیر.

در صورتی که مشکل تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی وستل حل نشد، می توانید با شماره های نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستل تماس بگیرید.

چرا در هنگام کار کردن لباسشویی لرزش وجود دارد؟ نحوه عیب یابی و تعمیر لباسشویی وستل به چه صورت است؟

اگر در ماشین لباسشویی خود در حین کار لرزش حس می کنید، برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی وستل موارد زیر را چک کنید:

  1. حتما دستگاه روی سطح صاف قرار گرفته باشد.
  2. پایه های لباسشویی تنظیم باشند.

اگر لرزش لباسشویی حل نشد، برای حل آن می توانید با نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی وستل تماس بگیرید.

چرا بدنه لباسشویی برق دارد؟ برای تعمیرات و عیب یابی لباسشویی وستل چه اقدامی انجام دهیم؟

اگر بدنه ماشین برق داشت، برای رفع عیب و تعمیر لباسشویی وستل مراحل زیر را انجام دهید:

  1. لباسشویی را از برق بکشید.
  2. با نزدیک ترین نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی وستل تماس بگیرید.

تکنسین نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در محل هر سیم را به صورت جداگانه تست می کند و اگر مشکل از سیم های دستگاه باشد یا به صورت تک یا به صورت کلی سیم کشی دستگاه را تعویض می کند.

چرا با روشن شدن لباسشویی فیوز برق منزل می پرد؟ چگونه عیب یابی و تعمیرات لباسشویی وستل را انجام دهیم؟

چنانچه بعد از روشن کردن لباسشویی وستل، فیوز برق منزل می پرد، برای رفع ایراد و تعمیرات لباسشویی وستل موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  1. احتمال دارد یکی از قطعات مصرف کننده لباسشویی کاملاً معیوب شده باشد.
  2. اگر به تازگی قطعه ای را تعویض کرده اید، باید مجدداً آن را چک کنید.

در صورتی که مشکل لباسشویی با نکات بالا پیدا نشد، از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی وستل در محل استفاده نمایید.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست؟ نحوه تعمیر و رفع عیب لباسشویی وستل به چه صورت است؟

در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی باید به موارد زیر برای رفع عیب و تعمیر لباسشویی وستل توجه کرد:

  1. نچرخیدن دیگ دستگاه ممکن است در اثر بار نامتعادل لباس ها باشد.
  2. همچنین به دلیل نامنظم بودن لباس های داخل آن ممکن است دیگ دستگاه نچرخد.

در صورت حل نشدن نچرخیدن دیگ لباسشویی، به یک نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی وستل مراجعه نمایید.

چرا شستشو انجام می شود ولی آب لباسشویی تخلیه نمی شود؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستل در این باره

اگر آب لباسشویی بعد از کار تخلیه نمی شود، برای رفع مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی وستل خود موارد زیر را بررسی نمایید:

  1. احتمالا پمپ تخلیه سوخته است که در این صورت حتماً باید پمپ تخلیه لباسشویی تعویض شود.
  2. ممکن است سیم های بین پمپ تخلیه لباسشویی و تایمر قطعی داشته باشد که از یک اهم متر می توانید کمک بگیرید.

 اگر مشکل تخلیه آب لباسشویی حل نشد، با تعمیرکار مجاز لباسشویی وستل تماس بگیرید.

چرا لباسشویی آب را گرم نمی کند؟ نحوه عیب یابی و تعمیر لباسشویی وستل به چه صورت است؟

اگر لباسشویی آب را گرم نمی کند، جهت عیب یابی موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ترموستات قابل تنظیم دچار مشکل شده است.
  • هیدروستات را بررسی نمایید.
  • اگر لباسشویی وستل آب را گرم نمی کند، ممکن است اشکال از المنت نیز باشد.
  • ترموستات بی متال خراب است.

چرا موتور لباسشویی چند لحظه پس از حرکت می ایستد؟ تعمیرات و رفع عیب لباسشویی وستل چگونه انجام می شود؟

اگر موتور لباسشویی بعد از روشن شدن از حرکت می ایستد، برای حل آن و تعمیرات ماشین لباسشویی وستل نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  1. ممکن است اورلد لباسشویی خراب باشد.
  2. احتمال دارد موتور لباسشویی نیم سوز شده باشد.
  3. گاهی ممکن است بار ماشین لباسشویی زیاد باشد.

 در صورت حل نشدن مشکل بعد از بررسی موارد بالا، تعمیرکار مجاز مرکزی ماشین لباسشویی وستل می تواند شما را راهنمایی نماید.

چرا لباسشویی روشن نمی شود؟ برای تعمیر و رفع ایراد لباسشویی وستل چه باید کرد؟

اگر لباسشویی روشن نمی شود، نکات زیر می تواند در رفع مشکل و تعمیر لباسشویی وستل تاثیرگذار باشد:

  1. شاید پریز برق منزل برق ندارد، آن را امتحان کنید.
  2.  ممکن است دو شاخه لباسشویی و یا سیم آن قطعی داشته باشد.
  3. با استفاده از اهم متر می توانید از سلامت یا معیوب بودن دو شاخه و سیم لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.
  4. ممکن است کلیدهای لباسشویی خراب باشد.
  5. ممکن است درب ماشین لباسشویی کاملاً بسته نشد باشد.

اگر با رعایت نکات بالا همچنان لباسشویی روشن نمی شود، بهتر است هر چه سریع تر با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستل تماس بگیرید.

چرا لباسشویی آبگیری نمی‌ کند؟ برای رفع عیب و تعمیر لباسشویی وستل چه باید کرد؟

اگر دستگاه شما آبگیری نمی‌کند، کافی است موارد زیر را برای تعمیرات ماشین لباسشویی وستل به کار ببرید:

  1. هیدروستات دچار خرابی شده است، تکنسین باید آن را مورد بررسی قرار دهد.
  2. اطمینان داشته باشید آب شهری متصل است و در لوله کشی ها آب جریان داد.
  3. احتمال دارد تایمر آسیب دیده باشد، اگر این قطعه معیوب شده باشد، رفع عیب کنید.
  4. فیلتر موجود در شیر الکتریکی تمیز نیست، باید توری و فیلتری که در شیر الکتریکی قرار دارد تمیز شوند.

اگر دستگاه شما همچنان آبگیری نمی‌کند، با نمایندگی تعمیر لباسشویی وستل در تهران تماس حاصل نمایید.

چرا وقتی لباسشویی روشن می شود آبگیری تمام نمی شود؟ برای تعمیرات لباسشویی وستل چه کنیم؟

اگر با روشن شدن لباسشویی آبگیری تمام نمی‌شود، برای عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی وستل طبق موارد زیر عمل کنید:

  1. نحوه اتصالات شیر آب، تایمر و هیدروستات را چک کنید.
  2. در صورت معیوب بودن هیدروستات لباسشویی باید تعویض شود.
  3. انتخاب پودر شوینده مهم است؛ چرا که میزان کف ایجاد شده در کارکرد ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت می باشد.
  4. در صورتی که پودر استفاده شده باعث کف بیش از اندازه شود، این کف ها به داخل لوله های هوایی هیدروستات می روند و در عملکرد ماشین لباسشویی اختلال به وجود می آورند.

اگر همچنان با دقت در موارد بالا مشکل آبگیری لباسشویی بعد از روشن شدن آن حل نشد، می توانید مسئله را با تعمیرکار لباسشویی وستل در میان بگذارید.

چرا لباسشویی پس از تمام کردن مرحله آبگیری سایر عملیات شستشو را انجام نمی دهند؟ روش عیب یابی و تعمیر لباسشویی وستل در این مواقع

اگر لباسشویی وستل بعد از اتمام آبگیری، سایر عملیات شستشو را انجام نمی دهد، برای رفع ایراد و تعمیرات لباسشویی وستل نکته زیر را بررسی کنید:

  1. تایمر لباسشویی سوخته است.

 در این مواقع باید تایمر توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل تعویض شود.

چرا از زیر ماشین لباسشویی آب نشتی دارد؟ برای رفع ایراد و عیب یابی لباسشویی وستل چه کاری انجام دهیم؟

در صورت نشتی آب از زیر لباسشویی وستل، نکات زیر را برای رفع‌ عیب و تعمیر ماشین لباسشویی وستل انجام دهید:

  1. پارگی شلنگ ماشین لباسشویی را چک کنید.
  2. پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را بررسی نمایید.

در صورت حل نشدن نشتی آب از زیر لباسشویی با این نکات، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی وستل در محل استفاده نمایید.

چرا لباس ها پس از پایان کار ماشین لباسشویی کاملاً خیس هستند؟ برای حل مشکل و تعمیر لباسشویی وستل چه باید کرد؟

اگر لباس ها بعد از پایان کار لباسشویی کاملا خیس هستند، برای عیب یابی و انجام تعمیرات لباسشویی وستل موارد زیر را بررسی نمایید:

  1. ابتدا از دور تند لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.
  2. احتمال اینکه پمپ تخلیه کثیف باشد وجود دارد.

 اگر مشکل خیس بودن کامل لباس ها بعد از شستشو حل نشد، از تعمیرکار ماشین لباسشویی وستل کمک بگیرید.

چرا خشک کن لباسشویی دور تند و دور کند صدای کمی می دهد ولی کار نمی کند؟ برای تعمیرات و رفع عیب لباسشویی وستل چگونه عمل کنیم؟

در صورتی که خشک کن لباسشویی در دور تند و کند صدای کمی ایجاد نموده و کار نمی کند، برای حل مشکل و تعمیر لباسشویی وستل مراحل زیر را انجام دهید:

  1. بی شک خازن دستگاه معیوب شده است.
  2. ابتدا خازن را تست کنید.

در صورت معیوب بودن خازن و رفع نشدن مشکل از تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل درخواست تعویض آن را داشته باشید.

توصیه های فنی تعمیرکار ماشین لباسشویی وستل برای سرویس و نگهداری دستگاه

نگهداری صحیح و استفاده استاندارد از ماشین لباسشویی طول عمر مفید آن را افزایش خواهد داد. توصیه های فنی تعمیرکار ماشین لباسشویی وستل برای سرویس و نگهداری می تواند برای این امر مفید باشد.

  • از قرار دادن ماشین لباسشویی در مکان هایی که رطوبت دارند، مانند حمام خوداری کنید؛ چرا که رطوبت باعث تولید و تکثیر میکروب‌ و باکتری‌ها می‌شود.
  • محفظه فیلتر دستگاه که در قسمت پایین ماشین لباسشویی قرار دارد را به وسیله یک مسواک تمیز کنید.
  • پس از هر بار استفاده از لباسشویی درب آن را دقایقی باز بگذارید تا رطوبت داخل لباسشویی از بین برود.
  • هنگامی که ماشین لباسشویی در حال عملیات شستشو می باشد، تایمر برنامه را تغییر ندهید.
  • لوازم فلزی مانند سکه را از داخل جیب لباس ها خارج کرده و زیپ ها را ببندید.
  • لباسشویی باید از دیوار بیش از ۵ سانتی متر فاصله داشته باشد.
  • بعد از اتمام کار لباسشویی حتما با یک پارچه لاستیک دور درب را پاک کنید تا رطوبت از بین برود.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی وستل

  • هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در آی پی امداد مطابق با نرخ اتحادیه تعیین می شود.
  • هزینه­ های مبهم تعمیرات لباسشویی یکی از مهمترین دغدغه های کاربران در هنگام خرابی این وسیله می باشد.
  • حتی ارائه یک فیش هزینه ها که هیچ چیزی در آن مشخص نیست نیز این نگرانی را حل نخواهد کرد.
  • تکنسین ­های تعمیرگاه مرکزی لباسشویی وستل با ارائه فاکتور حاوی ریز به ریز موارد تعمیر، همه چیز را به صورت شفاف به شما نشان می دهند.

نتیجه گیری استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی وستل در آی پی امداد

نتیجه گیری استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی وستل در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

تعمیر ماشین لباسشویی وستل یک حرفه کاملا تخصصی است. آی پی امداد با داشتن با تجربه ترین و مجرب ترین تعمیرکاران لباسشویی وستل و دسترسی به قطعات فابریک می تواند بهترین گزینه برای تعمیر ماشین لباسشویی وستل در محل برای کاربران باشد.

مهمترین مزیت های ما در آی پی امداد در ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی وستل عبارتند از:

  • رضایت مشتری بر همه چیز ارجعیت دارد.
  • مشتری باید قبل از انجام تعمیرات از هزینه های احتمالی آن اطلاع داشته باشد.
  • این حق مشتری است که از فابریک بودن قطعات خیالش آسوده باشد.
  • در پایان کار تعمیرکار فاکتور معتبر و رسمی از سوی شرکت به مشتری ارائه دهد.
  • تعمیرکاران موظف هستند به سوالات مشتری پاسخ بدهند.
  • مشتری حق دارد در صورت مشاهده هرگونه مشکل پس از تعمیر توسط تعمیرکار با مرکز خدمات تماس بگیرد.

اگر لباسشویی شما دچار مشکل شد نگران نباشید، با استفاده از خدماتی که تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی وستل در تهران ماشین لباسشویی خود را مانند روز اول در اختیار داشته باشید.

هیچ فرقی نمی‌کند که ایراد ماشین لباسشویی شما کجاست، نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند. یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید. شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل حساب ویژه ای باز کنید.

برای استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل از طریق شماره تماس های پایین همین صفحه استفاده نمایید.

3.8/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین لباسشویی وستل در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی وستل به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی وستل، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • امید اسلامی 31 مرداد 1401

    سلام لباسشویی وستل مدل ۱۰۰۰ دارم که بخاطر خرابی میکروسویچ ترایاک روی برد سوخته بود هم میکروسویچ و ترایاک و مقاومت اس ام دی ۱۰۳ رو تعویض کردم الان بعد از زدن کلید استارت دو چراغ END و بالاییش چشمک میزنن و درب قفل نمیشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 مرداد 1401

      سلام، برد باید توسط تعمیر کار مجرب تعمیر و برنامه داده شود

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد