logo logo نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله Miele در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران با بهره گیری از تعمیرکار مجرب در محل صورت می پذیرد. رفع عیب و عیب یابی لباسشویی میله در محل توسط تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد در هفت روز ایام هفته صورت می پذیرد.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله هزینه تعمیرات خود را به طور چشمگیری کاهش دهید.

برای رفاه حال شما عزیزان تعرفه تعمیرات لباسشویی میله نحوه عیب یابی و آموزش تعمیر لباسشویی میله در زیر شرح داده شده است. در این مقاله مطالب و نکات مهم در مورد مشکلات رایج لباسشویی میله و همچنین مزایای خدمات تعمیر ماشین لباسشویی میله در محل را ذکر کرده ایم. کاربران گرامی هرگونه سوالی در زمینه تعمیر لباسشویی میله دارید، در انتهای صفحه بیان کنید. کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

در صورتی که فنی‌کار باشید، با مطالعه مطالب زیر خواهید توانست لباسشویی میله خود را در منزل تعمیر کنید.

تا انتهای این مقاله همراه آی پی امداد باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر لباسشویی میله Miele در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر لباسشویی میله Miele در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا باید با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله در تهران تماس حاصل کنید و یا اینکه با مراجعه به سایت اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  2.  بعد از ثبت درخواست شما در سیستم، مشخصات شما ثبت می گردد و نام تعمیرکار همراه با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  3.  تعمیرکار ظرف کمتر از یک ساعت در محل شما جهت عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی میله حاضر می شود.
  4. بعد از عیب یابی و تعمیرات لباسشویی، فاکتور و همچنین ضمانتنامه رسمی به شما مشتریان عزیز تقدیم می گردد.
  5. در نهایت از مشتریان عزیز در مورد عملکرد تعمیرکار در تعمیر و عیب یابی لباسشویی میله نظرسنجی می شود.
  6. هرگونه انتقاد و پیشنهاد شما عزیزان را به دیده منت می گذاریم.

مشتریان گرامی کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله در تهران

آی پی امداد نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله در تهران، به منظور احترام و اعتمادسازی میان مردم، اقدام به ارائه سرویس و خدمات با بالاترین کیفیت برای برند میله کرده است. مرکز تخصصی آی پی امداد از تکنسین ها و متخصصین کارآمد در زمینه تعمیرات، نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی میله برخوردار بوده و به صورت شبانه روزی و بدون وقفه به مشتریان عزیز خود خدمت می کند.

از مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات لباسشویی میله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بهره گیری از قطعات اصل و فابریک در جهت حفظ و کیفیت لباسشویی در نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله یک اصل است.
  2. تعمیرکار لباسشویی میله به صورت حرفه‌ای دوره عیب‌یابی و تعمیر را گذرانده و با تعمیر اصولی، دستگاه را به بهترین وجه تعمیر می نماید.
  3. تمامی خدمات ارائه شده داری گارانتی رسمی است که سبب افزایش اعتماد مشتریان به نمایندگی تعمیر لباسشویی میله می‌شود.
  4. فاکتور با شرح مورد به مورد خدمات انجام شده بعد از اتمام کار به مشتری تقدیم می گردد.
  5. از این رو دیگر دغدغه ای برای هزینه تعمیرات لباسشویی نخواهید داشت.
  6. با توجه به اینکه عیب یابی و تعمیرات نادرست لباسشویی ممکن است پیامدهایی را به همراه داشته باشد یا لباسشویی را از کار بیندازد، نمایندگی میله برای انجام تعمیرات ماشین لباسشویی از تعمیرکاران خبره و متخصص استفاده می کند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله برای تعمیرات محصولات این برند محبوب راه اندازی شده است. هر اندازه که افراد باتجربه و دارای دانش بروز، تعمیرات لوازم خانگی را برعهده بگیرند، تعمیر با کیفیت بهتر و در زمان کمتری صورت می گیرد.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی میله به چه صورت است؟

ماشین لباسشویی میله یکی از لوازمی است که ممکن است پس از استفاده طولانی مدت با مشکلاتی مواجه شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. در زمان خرابی لباسشویی میله مصرف کنندگان به فکر استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی میله می افتند. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی در کشور ایران ارائه می شود و برند میله بر روی ارائه این خدمات نظارتی ندارد. برای استفاده از این خدمات می توانید از طریق شماره های ضمانتنامه با این نمایندگی ها توسط بگیرید.

از آنجایی که بسیاری از مصرف کنندگان از نحوه ارائه این خدمات رضایت ندارند و یا از اعتبار کارت گارانتی آنها گذشته است، به دنبال یک نمایندگی با خدمات باکیفیت و مناسب می باشند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در آی پی امداد کلیه خدمات تعمیرات و عیب یابی لباسشویی شما را به بهترین کیفیت ارائه می دهد.

تعمیر لباسشویی میله در محل

با توجه به اینکه عیب یابی و تعمیر لباسشویی میله در محل برای پیشگیری از خطرات بالقوه ای است که دستگاه شما را تهدید می کند، یک حسن عالی به شمار می رود. اما پیدا کردن تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر لباسشویی میله در منزل کار آسانی نمی باشد؛ زیرا باید از نمایندگی معتبر تعمیرات لباسشویی میله جهت اعزام تکنسین برای رفع عیب و تعمیر کمک بگیرید.

در ادامه به مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در محل می پردازیم:

  1. با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل در هزینه‌های حمل‌ و‌ نقل و وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید.
  2.  خطرات و آسیب های ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل، ماشین لباسشویی شما را تهدید نمی کند.
  3. در محل خود و بدون هیچ دغدغه ای شاهد عملکرد تعمیرکار لباسشویی میله باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی میله با تعمیرکار آی پی امداد

تعمیر ماشین لباسشویی میله توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان از کارشناسان تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امدد می پرسند، در زمینه مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی میله در محل است. در جواب این سوال می توان گفت عوامل مختلفی در تعیین مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی تاثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توان به نوع تعمیر و میزان خرابی دستگاه اشاره نمود. به طور کلی تعمیرکار متخصص آی پی امداد پس از عیب یابی دقیق ماشین لباسشویی می تواند نوع مشکل به وجود آمده در آن را مشخص نماید و مدت زمانی که برای تعمیرات دستگاه نیاز است را به شما اطلاع دهد.

در صورتی که ایراد ماشین لباسشویی شما از نوع جزئی باشد، در کوتاه ترین زمان می توان برای تعمیرات آن اقدام نمود. آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی میله دارای تکنسین های بسیار مجرب و متخصصی است که می توانند در سریع ترین زمان ممکن به عیب یابی و تعمیر دستگاه معیوب شما بپردازند. یکی از مزیت­ های بهره مند شدن از خدمات آی پی امداد این است که ماشین لباسشویی شما به تعمیرگاه انتقال پیدا نمی ­کند و تعمیرات ماشین لباسشویی میله در محل مورد نظر شما صورت می­ گیرد.

از این رو در مدت زمانی که صرف جا به جایی دستگاه برای تعمیرات خواهد شد، صرفه جویی می گردد و اتلاف وقتی صورت نمی گیرد. نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در آی پی امداد دارای کادری مجرب و متخصص در تعمیر انواع ماشین لباسشویی میله است و در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل شده باشد، می‌ توانید با یک تماس خواستار اعزام متخصص تعمیر ماشین لباسشویی شوید تا این متخصص در کمتر از یک ساعت پس از تماس شما در منزلتان حضور یافته و اقدام به عیب یابی و رفع عیب ماشین لباسشویی شما کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله در آی پی امداد چه ویژگی هایی دارد؟

ماشین لباسشویی یکی از وسایلی است که ممکن است در گذر زمان به دلایل مختلفی خراب شود و تعمیر آن همواره یکی از دغدغه های مصرف کنندگان به حساب می آید. به طور کلی تعمیر ماشین لباسشویی دارای اهمیت زیادی است و بهتر است توسط تعمیرکاران مجرب انجام شود. انتخاب یک تعمیرکار بی تجربه و غیرمتخصص می تواند باعث ایجاد هزینه اضافی برای تعمیرات دستگاه شود. تعمیرگاه مرکزی مجاز آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله می تواند در زمینه تعمیرات به شما کمک نماید. از جمله ویژگی های تعمیرکاران این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تکنسین های متخصص آی پی امداد برای تعویض قطعات ماشین لباسشویی میله از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کنند.
  • تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی میله در محل و منزل شما توسط تعمیرکار متخصص صورت می گیرد.
  • تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد برای خدمات تعمیر و رفع عیب لباسشویی میله گارانتی ارائه می دهد.
  • متخصصین این مجموعه از تجربه بسیار بالایی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی میله برخوردار هستند و با جدیدترین متدهای روز دنیا آشنایی کامل دارند.
  • خدمات تعمیرکاران این نمایندگی به صورت شبانه روزی بوده و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

سوالات متداول کاربران از تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد برای تعمیرات ماشین لباسشویی میله

سوالات متداول کاربران از تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد برای تعمیرات ماشین لباسشویی میله به شرح زیر می باشد:

  • آیا تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد اطلاعات کافی درباره تعمیر ماشین لباسشویی میله دارد؟

در مرکز آی پی امداد اعزام تعمیرکار ماشین لباسشویی میله با چندین سابقه کار در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی در محل مورد نظر نظر مشتریان به عنوان یک اولویت در نظر گرفته می شود.

  • برای حضور تعمیرکار ماشین لباسشویی میله در محل چه مدت زمان نیاز خواهد بود؟

حضور تکنسین های آی پی امداد جهت تعمیر ماشین لباسشویی میله تنها پس از یک ساعت ثبت درخواست صورت می گیرد.

  • آیا نمایندگی آی پی امداد تضمین کننده استفاده از قطعات فابریک در مراحل تعمیر ماشین لباسشویی میله خواهد بود؟

تضمین استفاده از قطعات فابریک در مراحل تعمیر ماشین لباسشویی میله یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که با هدف ارائه خدماتی بسیار قانونمند انجام می گیرد.

  • هزینه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی میله چگونه مشخص می شود؟

نرخ عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی میله در نمایندگی رسمی آی پی امداد تنها بر اساس تعرفه های تعیین شده توسط اتحادیه مشخص می شود.

آموزش تعمیرات لباسشویی میله

آموزش تعمیرات لباسشویی میله جزء خدمات رایگان آی پی امداد برای کاربران و مصرف کنندگان این برند میباشد. اگر میخواهید هزینه تعمیر لباسشویی میله شما به حداقل برسد، پیشنهاد میکنم حتما به مطالعه ادامه مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله بپردازید تا از مشکلات رایج این محصول مطلع شوید و به راحتی در منزل خود به تعمیر لباسشویی هوور بپردازید و تعمیرکار این محصول شوید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که با مطالعه مقاله های آموزشی تعمیرات لباسشویی، علت ارور و کد خطای این محصول، راهنمای استفاده از آن و ویدیو های آموزشی سایت آی پی امداد، تعمیرات لباسشویی میله برای شما راحت تر خواهد بود.

ضمنا پیشنهاد میکنم وارد بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد شوید و با جستجوی “لباسشویی میله” از سوالات کاربران و پاسخ تکنسین های مجموعه آی پی امداد در زمینه عیب یابی مشکلات لباسشویی میله بهره مند شوید. شاید سوال شما را کاربر دیگری پرسیده باشد و دیگر نیازی به طرح سوال جدید نداشته باشید.

عیب یابی ماشین لباسشویی میله توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

یکی از برندهای محبوب در ایران در زمینه ماشین لباسشویی، برند میله است. شرکت میله یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی است.

طول عمر مفید محصولات، بستگی به نحوه استفاده کاربران از آن‌ها دارد و نمی توان این انتظار را داشت که چون طراحی و عرضه لوازم خریداری شده توسط یک شرکت معتبر صورت گرفته است، تحت هر شرایطی قابل استفاده است و خراب نمی شود. نحوه تعمیر لوازم خانگی با افزایش طول عمر دستگاه رابطه مستقیمی دارد.

در زیر به برخی از دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین لباسشویی میله خود اشاره می کنیم:

  1. روشن نشدن صفحه نمایش یا ماشین لباسشویی میله
  2. گیر کردن در یکی از مراحل و جلو نرفتن برنامه های تنظیم شده
  3. ایجاد سر و صداهای زیاد هنگام خشک کردن
  4. عدم تخلیه آب پس از شستشو
  5. تمیز نشستن لباس ها
  6. عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی میله
  7. خراب بودن پایه ها و لرزش و جابجایی لباسشویی میله
  8. تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدا شروع به شستشو
  9. بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. خراب بودن لاستیک دور درب و ریزش آب از جلو درب
  11. باز نشدن درب ماشین لباسشویی میله
  12. ریزش آب از زیر ماشین لباسشویی میله
  13. وارد نشدن آب به ماشین لباسشویی میله
  14. گرم نشدن آب به مقدار لازم
  15. پارگی تسمه موتور
  16. مشاهده پیغام ارور یا خطا
  17. به وجود آمدن لکه بر روی لباس
  18. عدم وجود آب سرد
  19. باقی ماندن ذرات پودر یا مایع شوینده

 در ادامه به پاسخ دهی سوالات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی میله توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد می پردازیم.

چرا لباسشویی میله در هنگام کار کردن سر و صدا میکند؟

در صورتی که لباسشویی در هنگام کار سر و صدای زیادی دارد، باید برای رفع عیب و تعمیر لباسشویی میله موارد زیر را چک نمود:

  1. مشکل سر و صدای زیاد لباسشویی میله معمولا مرتبط با یاتاقان دستگاه می باشد.

در صورتی که لباسشویی میله در هنگام کار کردن صدای زیادی تولید می کند، باید توسط تکنسین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله بازدید و عیب یابی شود.

چگونه به تعمیر مشکل لرزش در لباسشویی میله بپردازیم؟

اگر لباسشویی لرزش و تکانه دارد، باید برای رفع ایراد و تعمیرات لباسشویی میله موارد زیر را انجام دهید:

  1. در زمان نصب دستگاه توجه داشته باشید که دستگاه را در سطح صاف قراردهید.
  2. زیرا صاف نبودن سطح لباسشویی تکان و لرزش دارد.
  3. همچنین با تنظیم نبودن پایه های دستگاه، ماشین لباسشویی دچار لرزش و تکان خواهد شد.

تعمیر مشکل لرزش در لباسشویی میله

اگر مشکل لرزش و تکانه لباسشویی حل نشد، کافی است از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در تهران بهره مند شوید.

چرا بدنه لباسشویی میله برق دارد؟ چگونه به تعمیر و عیب یابی در منزل بپردازیم؟

اگر بدنه لباسشویی برق دارد، باید موارد زیر را برای رفع مشکل و تعمیرات ماشین لباسشویی میله به کار برد:

  1. در ابتدا باید ماشین لباسشویی را از برق بکشید.
  2. مشکل برق لباسشویی نیاز به بهره گیری از خدمات تکنسین دارد.
  3. تکنسین تعمیرگاه ماشین لباسشویی میله در تهران هر سیم را به صورت جداگانه تست می کند و اگر مشکل از سیم های دستگاه باشد یا به صورت تک یا به صورت کلی سیم کشی دستگاه را تعویض می کند.

برای رفع مشکل برق بدنه لباسشویی، کافی است از خدمات نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی میله در محل بهره مند شوید.

چرا با روشن شدن لباسشویی میله فیوز برق منزل می پرد؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آی پی امداد در این باره

در صورتی که با روشن شدن لباسشویی فیوز برق منزل قطع می شود، باید برای رفع عیب و تعمیر لباسشویی میله گام های زیر را دنبال کنید:

  1. ممکن است یکی از قطعات مصرف کننده لباسشویی کاملاً معیوب شده باشد.
  2. اگر به تازگی قطعه‌ای را تعویض کرده‌اید، باید مجدداً آن را چک کنید.

در صورتی که مشکل قطع فیوز برق به هنگام روشن شدن لباسشویی میله رفع نشد، می‌توانید از تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی میله بهره‌مند شوید.

چرا شستشو انجام می شود ولی آب لباسشویی میله تخلیه نمی شود؟

اگر شستشو انجام شده اما آب لباسشویی تخلیه نمی‌شود، باید برای تعمیرات و رفع عیب لباسشویی میله اقدامات زیر را انجام داد:

  1. پمپ تخلیه سوخته است که در این صورت حتماً باید پمپ تخلیه لباسشویی تعویض شود.
  2. ممکن است سیم های بین پمپ تخلیه لباسشویی و تایمر قطعی داشته باشد که از یک اهم متر می توانیم کمک بگیریم.

در صورتی که مشکل عدم تخلیه آب لباسشویی حل نشد، از تعمیرکار لباسشویی میله برای عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی میله در محل خود کمک بگیرید.

چرا موتور لباسشویی میله چند لحظه پس از حرکت می ایستد؟ چگونه به عیب یابی و تعمیرات در منزل بپردازیم؟

اگر دستگاه بعد از چند لحظه از چرخش می ایستد، باید برای رفع عیب و تعمیر ماشین لباسشویی میله اقدامات زیر را انجام داد:

  1. ممکن است اورلد لباسشویی خراب باشد.
  2. موتور لباسشویی نیم سوز شده باشد.
  3. گاهی ممکن است بار ماشین لباسشویی زیاد باشد.
  4. ریختن لباس های بیش از حد معمول باعث افزایش جریان کششی موتور لباسشویی می شود.

تعمیر موتور لباسشویی میله

اگر موتور لباسشویی چند لحظه بعد از حرکت متوقف می شود، می توان برای رفع عیب و تعمیر آن از تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی میله کمک گرفت.

چرا لباسشویی میله روشن نمی شود؟ برای تعمیرات چه اقدامی انجام دهیم؟

اگر لباسشویی روشن نمی شود، باید موارد زیر را برای رفع مشکل و تعمیرات ماشین لباسشویی میله به کار گرفت:

  1. پریز برق منزل برق ندارد که با استفاده از دستگاه دیگری می توانید از برق داشتن یا نداشتن پریز برق مطلع شوید.
  2. ممکن است دو شاخه لباسشویی و یا سیم آن قطعی داشته باشد که با استفاده از اهم متر می توانید از سلامت یا معیوب بودن دو شاخه و سیم لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.
  3. ممکن است کلیدهای لباسشویی خراب باشد یا درب ماشین لباسشویی کاملاًبسته نشده باشد.

در صورتی که مشکل روشن شدن لباسشویی حل نشد، کافیست برای تعمیر ماشین لباسشویی میله از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

چرا وقتی لباسشویی میله روشن می شود آبگیری انجام نمی شود؟

اگر ماشین لباسشویی روشن می‌شود اما آبگیری انجام نمی‌شود، باید برای رفع مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی میله موارد زیر را چک کنید:

  1. نحوه اتصالات شیر آب، تایمر و هیدروستات را چک کنید.
  2. در صورت معیوب بودن هیدروستات لباسشویی باید تعویض شود.
  3. انتخاب پودر شوینده مهم است؛ چرا که میزان کف ایجاد شده در کارکرد ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت می باشد.
  4. ممکن است پودر استفاده شده باعث کف بیش از اندازه شود.
  5. زیرا این کف‌ها به داخل لوله های هوایی هیدروستات می‌روند و در عملکرد ماشین لباسشویی اختلال به وجود می آورند.

اگر آبگیری لباسشویی تمام نمی‌شود، یک مشکل جدی بوده و کافی است برای عیب‌یابی از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی میله در تهران بهره‌مند شوید.

چرا لباسشویی میله آب را گرم نمی کند؟ نحوه عیب یابی و تعمیر لباسشویی میله به چه صورت است؟

اگر لباسشویی آب را گرم نمی کند، جهت عیب یابی و تعمیر لباسشویی میله موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ترموستات قابل تنظیم دچار مشکل شده است.
  • هیدروستات را بررسی نمایید.
  • اگر لباسشویی آب را گرم نمی کند، ممکن است اشکال از المنت نیز باشد.
  • ترموستات بی متال خراب است.

چرا لباس ها در ماشین لباسشویی میله خوب شسته نمی شوند؟ برای عیب یابی و تعمیرات چه کنیم؟

اگر لباس ها در لباسشویی به خوبی شسته نمی‌شود، کافی است موارد زیر را جهت عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی میله چک نمایید:

  1. مهمترین دلیل تمیز نشدن لباس ها، شستشو با آب سرد می باشد.
  2. زیرا مواد شوینده در آب گرم عملکرد بهتری دارند.
  3. ابتدا المنت را چک کنید، ممکن است المنت خراب شده باشد و آب را به خوبی گرم نکند.

اگر همچنان دستگاه شما به خوبی لباس ها را نمی‌شوید، کافی است برای رفع عیب از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله در تهران بهره مند شوید

چرا دیگ ماشین لباسشویی میله نمی چرخد؟

نچرخیدن دیگ دستگاه یک مشکل رایج است و باید برای تعمیرات ماشین لباسشویی میله موارد زیر را چک نمود:

  1. شاید بارگیری نامتعادل لباس ها صورت گرفته باشد.
  2. ممکن است به دلیل نامنظم بودن لباس های داخل آن، نچرخد.
  3. عدم سالم بودن تسمه نیز می‌تواند علت نچرخیدن دیگ لباسشویی باشد.
  4. عدم کارکرد درست موتور لباسشویی می‌تواند دلیل دیگر این مشکل باشد.

برای رفع ایراد نچرخیدن دیگ لباسشویی بهترین راه حل مراجعه به نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله است تا به شکلی مطمئن آن را تعمیر کنید.

چرا لباسشویی پس از تمام کردن مرحله آبگیری سایر عملیات شستشو را انجام نمی دهد؟ روش عیب یابی و تعمیر لباسشویی میله در این موارد

اگر دستگاه بعد از اتمام آبگیری، سایر عملیات شستشو را انجام نمی دهد، برای رفع عیب و تعمیر لباسشویی میله موارد زیر را چک کنید:

  1. این مشکل بدین دلیل است که تایمر لباسشویی سوخته است و باید توسط نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میله تعویض شود.

در صورت عدم انجام مراحل شستشو لباسشویی بعد از آبگیری، کافیست برای عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله در تهران بهره‌مند شوید.

چگونه به تعمیر مشکل باز یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی میله بپردازیم؟

در برخی موارد درب دستگاه باز یا بسته نمی شود، از این رو باید برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی میله اقدامات زیر را انجام داد:

  1. ممکن است خرابی در درب اتفاق بیفتد و یا چیزی از باز و بسته شدن آن جلوگیری کند.
  2. در این صورت بهتر است درب را بررسی کرده و مانع را بردارید.
  3. میکروسوئیچ درب لباسشویی میله می‌تواند دلیل اصلی این مشکل باشد.

در صورتی که مشکل با برداشتن مانع رفع نشد، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میله در محل تماس بگیرید.

تعمیر مشکل نشتی آب یا آبریزی از لباسشویی میله

آب از زیر ماشین لباسشویی چکه می‌کند، موارد زیر را برای عیب‌یابی و تعمیر ماشین لباسشویی میله انجام دهید:

  1. پارگی شلنگ ماشین لباسشویی می تواند سبب بروز این مشکل شود.
  2. ممکن است پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی باعث نشتی آب شود.

در صورت نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی، برای رفع عیب کافیست از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در محل بهره مند شوید.

چرا لباس ها پس از پایان کار ماشین لباسشویی میله کاملاً خیس هستند؟

اگر لباس‌ها بعد از اتمام کار لباسشویی کاملا خیس هستند، باید برای عیب‌یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی میله موارد زیر را چک کرد:

  1. ابتدا از دور تند لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.
  2. اگر مشکل از مورد اول نباشد، احتمال اینکه پمپ تخلیه کثیف باشد وجود دارد.

در صورت عدم برطرف شدن مشکل خیس بودن لباس‌ها بعد از اتمام کار لباسشویی، از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی میله در محل بهره مند شود.

خشک کن دور تند و دور کند صدای کمی می‌دهد ولی کار نمی‌کند، روش عیب یابی و تعمیر لباسشویی میله به چه صورت است؟

اگر خشک کن دور تند و دور کند دستگاه کار نمی کند ولی صدای کمی می دهد، باید برای رفع عیب و تعمیرات لباسشویی میله موارد زیر را تست کنید:

  1. بی شک خازن دستگاه معیوب شده است، ابتدا خازن را تست کنید.
  2. در صورت معیوب بودن از تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله درخواست تعویض آن را داشته باشید.

در صورتی که مشکل عدم کار نکردن دور تند و کند خشک کن با وجود صدای کم رفع نشد، باید از تعمیرکار لباسشویی میله برای تعمیر و عیب‌یابی لباسشویی میله بهره‌مند شد.

توصیه های فنی تعمیرکار ماشین لباسشویی میله برای سرویس و نگهداری دستگاه

نگهداری صحیح و سرویس ­های به موقع ماشین لباسشویی طول عمر مفید دستگاه را افزایش خواهد داد. رعایت کردن موارد زیر در سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی میله توسط کارشناسان آی پی امداد توصیه می­ شود:

  • از قرار دادن لباسشویی در مکان‌های مرطوب مانند حمام، خودداری کنید؛ زیرا رطوبت باعث تولید و تکثیر باکتری‌ها می‌شود.
  • محفظه فیلتر دستگاه که در قسمت پایین ماشین لباسشویی قرار دارد را به وسیله یک مسواک تمیز کنید.
  • پس از هر بار استفاده از ماشین لباسشویی درب آن را دقایقی باز بگذارید تا رطوبت داخل ماشین لباسشویی از بین برود.
  • هنگامی که ماشین لباسشویی در حال عملیات شستشو می باشد، تایمر برنامه را تغییر ندهید.
  • لوازم فلزی مانند سکه را از داخل جیب لباس ها خارج کرده و زیپ ها را ببندید.
  • لباسشویی باید از دیوار بیش از ۵ سانتی متر فاصله داشته باشد.
  • بعد از اتمام کار لباسشویی حتما با یک پارچه نرم لاستیک دور درب را پاک کنید.

در حال حاضر، ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی در هر خانه به شمار می آید. توصیه تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی میله که دارای بیش از 30 سال سابقه ارائه خدمت در زمینه تعمیر لباسشویی است، به شما عزیزان این است که به محض مشاهده هرگونه خلل در عملکرد ماشین لباسشویی خود با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله تماس حاصل فرمایید تا تعمیرکار لباسشویی میله در محل شما حضور یافته و از خرابی های بیشتر در آینده جلوگیری نماید.

ذر صورت بروز مشکلاتی اعم از عدم چرخش، عدم تخلیه و … تعمیرکاران ماهر نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در تهران با ارائه خدمات دوره ای و تعمیرات فوری لباسشویی شما در اسرع وقت، موجب آسایش شما عزیزان می شوند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی میله

هزینه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در محل توسط نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی میله برای مشتریان بسیار به صرفه و اقتصادی تر است. هزینه های تعمیر لباسشویی در تعمیرگاه‌های مختلف، تعرفه گوناگونی دارد، اما در آی پی امداد مزایای زیر وجود دارد:

  1. در آی پی امداد هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی میله طبق نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می‌شود.
  2. فاکتور خدمات به مشتریان گرامی ارائه می شود تا هزینه‌ها و قیمت‌های تعمیر لباسشویی میله را به طور شفاف بررسی کنند.

آنچه باعث کاهش هزینه بیست درصدی برای مشتریان عزیز شده است:

  • آشنایی نیروهای متخصص با فناوری های روز دنیا می باشد.
  • این دانش و توانایی های نیروهای ماهر سبب شده تا تعمیر و سرویس دهی به انواع مختلف ماشین های لباسشویی میله در محل و بدون نیاز به جابجایی صورت گیرد.

برای اینکه مشتریان از قیمت تمام شده تعمیرات لوازم خانگی خود اطلاع داشته باشند، نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله به آن‌ها فاکتور معتبری را ارائه می دهد.

نتیجه گیری استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی میله در آی پی امداد

نتیجه گیری استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی میله در آی پی امداد به شرح زیر است:

آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و عضویت رسمی در اتحادیه و استفاده از نیروهای متخصص در زمینه نصب، راه اندازی و تعمیرات کلیه برندهای داخلی و خارجی لوازم خانگی، با ارائه فاکتور رسمی و 12 ماه گارانتی خدمات خود، حتی در ایام تعطیل، به صورت فوری آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

  1. به منظور انتخاب دستگاه با بازده و طول عمر مفید، به صورت رایگان مشاوره می‌دهد.
  2. به دلیل اینکه مجموعه آی پی امداد معتقد است همیشه حق با مشتری است.
  3. لذا اولویت های این مجموعه براساس مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات می باشد.
  4. هنگام تعمیر ماشین لباسشویی میله توسط کارشناسان نمایندگی میله، الزامات ایمنی و زیست محیطی رعایت می شود.
  5. لذا ایمنی و امنیت مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از دیگر مزایای بهره‌مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی میله در آی پی امداد می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نصب قطعات اورجینال ماشین لباسشویی میله
  • پاسخگویی شبانه روزی مرکز تماس تعمیرکاران
  • استفاده از متدهای فنی و اصولی برای تعمیر ماشین لباسشویی میله
  • پایین ترین تعرفه تعمیر ماشین لباسشویی میله در محل و منزل

برای استفاده از خدمات آی پی امداد با یکی از شماره‌های نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در پایین صفحه تماس بگیرید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین لباسشویی میله در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی میله در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی میله به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی میله، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • رضا سهرابی 11 دی 1402

    لباسشویی ما کار زیادی نکرده، ولی بنظر میرسد ارتباط دیگ ماشین با قسمتهای مرتبط دچار مشکل شده و حالت معلق دارد.آیا بدون بازدید امکان عیب یابی وجود دارد.در صورت تشخیص مشکل ،امکان تامین قطعه یدکی فراهم است؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 دی 1402

      درود، برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد