logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

مشکل برعکس بودن زیرنویس در تلویزیون ال جی

مشکل برعکس بودن زیرنویس در تلویزیون ال جی
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله مشکل برعکس بودن زیرنویس در تلویزیون ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

امروزه تولید کنندگان تلویزیون در حال طراحی و افزودن ویژگی های جدید به محصولات خود هستند تا عملکرد بهتری نسبت به بازار تولید و عرضه داشته باشند و یکی از این ویژگی ها، اضافه کردن زیرنویس به ویدیو و یا فیلم است که شاید برایتان سوال باشد که پخش زیرنویس در تلویزیون ال جی چه اهمیتی دارد؟. در ادامه همراه آی پی امداد باشید تا به نحوه اضافه كردن زيرنويس به فيلم در تلویزیون ال جی و حل مشکل برعکس بودن زیرنویس در تلویزیون ال جی بپردازیم. می توانید نظرات خودتان را در بخش نظرات برای ما قرار دهید و یا هر سوالی دارید در این بخش بپرسید.

خلاصه ای از علت برعکس بودن زیرنویس در تلویزیون ال جی

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از دلیل برعکس بودن زیرنویس در تلویزیون ال جی را مطرح کرده ایم.

اهمیت پخش زیرنویس در تلویزیون ال جی
  • برای کم شنوایان و ناشنوایان بسیار اهمیت دارد.
  • تماشای راحت فیلم به زبان اصلی
طریقه اضافه كردن زيرنويس به فيلم در تلویزیون ال جی
  • دکمه‌ ی Home را بزنید.
  • از قسمت Settings به بخش Accessibility بروید.
  • گزینه Subtitle را انتخاب کنید.
  • گزینه Subtitle را برروی ON قرار داده و تغییرات را اعمال کنید.
رفع مشکل برعکس بودن زیرنویس در تلویزیون
  • به تنظیمات تلویزیون بروید.
  • Set Video Play را انتخاب کنید.
  • گزینه Code Page را به عربی تغییر دهید.

پخش زیرنویس در تلویزیون ال جی چه اهمیتی دارد؟

نمایش زیرنویس در تلویزیون قابلیتی است که در مجموعه تلویزیون های جدید گنجانده شده است که هدف آن رفع مشکلات ناشنوایان و کم شنوایان و همچنین مشکلات تماشای فیلم به زبان اصلی است. برای هماهنگ کردن زیرنویس ها در تلویزیون و دیدن این ویژگی ها در حین پخش فیلم، تنظیمات مختلفی وجود دارد که برای مدل های مختلف تلویزیون متفاوت است.

پخش زیرنویس در تلویزیون ال جی چه اهمیتی دارد؟

تنظیم زیرنویس در تلویزیون ال جی و پخش زیرنویس در تلویزیون ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای تنظیم این عملکرد در این مدل تلویزیون باید چندین مرحله را طی کرد. قبل از اینکه تصمیم به تعمیر قطعات بگیرید، چندین اقدام و تنظیمات نرم افزاری وجود دارد تا تعدادی از مشکلات مانند دلیل قطع صدای گیرنده دیجیتال و عدم شناسایی هارد اکسترنال پس از اتصال به تلویزیون را حل کنید. در این صورت ممکن است تعدادی اپلیکیشن نیز دریافت کنید که به این ویژگی و اجرای تنظیمات سفارشی دسترسی دارند.

نحوه اضافه كردن زيرنويس به فيلم در تلویزیون ال جی

یکی از راه های تنظیم زیرنویس تلویزیون استفاده از قسمت تنظیمات این قابلیت در برندهای مختلف است. پخش زیرنویس در تلویزیون های ال جی، سامسونگ، سونی، ایکس ویژن و غیره با تنظیمات خاص بر روی تلویزیون به راحتی امکان پذیر است. در این قسمت به روش تنظیم زیرنویس در تلویزیون ال جی اشاره می کنیم:

  • دکمه‌ ی Home را از روی کنترل تلویزیون انتخاب کنید.
  • از قسمت Settings به بخش Accessibility بروید و گزینه Subtitle را انتخاب کنید.
  • کلید Subtitle را روی حالت ON یا روشن قرار داده و تغییرات را اعمال کنید.
  • همچنین می توانید یکسری تنظیمات و شخصی سازی ها برروی زیرنویس خود اعمال کنید.

نحوه اضافه كردن زيرنويس به فيلم در تلویزیون ال جی

حل مشکل برعکس بودن زیرنویس در تلویزیون الجی

یکی از مشکلاتی که ممکن است پس از فعال کردن زیرنویس تلویزیون ال جی با آن مواجه شوید، تغییر متن زیرنویس است. برای رفع این مشکل پس از پخش فیلم به تنظیمات تلویزیون رفته و Set Video Play را انتخاب کنید و گزینه Code Page را به عربی تغییر دهید. زیرنویس در تلویزیون ال جی یکی از کاربردی ترین امکانات برای تقویت گفتار، ترجمه فیلم، ناشنوایان و کم شنواها و غیره است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد