logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی سامسونگ ساخت کجاست؟

لوازم خانگی سامسونگ ساخت کجاست؟
لوازم خانگی سامسونگ ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی سامسونگ ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی سامسونگ ساخت کجاست؟ سامسونگ یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای تولید لوازم خانگی در دنیا است که با طراحی و تولید محصولات متنوع و کاربردی توانسته است فروش بالایی در سطح دنیا داشته باشد. بسیاری از کسانی که از محصولات برند سامسونگ استفاده می کنند به دلیل کاربرد بالا و کیفیت عالی که دارد از رضایت بالایی برخوردار هستند. برند سامسونگ به عنوان یکی از برجسته ترین برندهای روز دنیا شناخته می شود. عده زیادی از مردم ممکن است با این سوال مواجه شوند که لوازم خانگی سامسونگ ساخت کدام کشور است؟ به همین علت برآن شدیم تا در این مطلب به بررسی تاریخچه لوازم خانگی سامسونگ می پردازیم. برای دریافت بیشتر در این زمینه تا انتهای مطلب همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی سامسونگ می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

تاریخچه لوازم خانگی سامسونگ

در مورد تاریخچه لوازم خانگی سامسونگ جالب است بدانید که سامسونگ یکی از برندهای چند ملیتی لوازم خانگی است که در ابتدا فعالیت خود را در کشور کره جنوبی آغاز کرده است. این برند فعالیت خود را از سال 1969 در شهر سوون کره جنوبی تاسیس کرده است. بنیان گذار برند سامسونگ Lee Byung-Chull است که در سال 1987 فوت کرده است. برند سامسونگ در ابتدا در زمینه تولید لوازم خانگی هایی چون تلویزیون، یخچال و … فعالیت داشته است اما از سال 1970  فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری آغاز کرده است. پیشرفت در حوزه لوازم صوتی و تصویری موجب شد تا این برند در سال 1974 به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت داشته باشد.

تاریخچه لوازم خانگی سامسونگ

برند سامسونگ چه لوازمی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

سامسونگ از برندهایی است که به دلیل محبوبیت بالا و استقبال بالای مشتریان محصولات متنوعی را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است‌. چند مورد از لوازم خانگی های سامسونگ ساخت کره عبارتند از:

  • تلویزیون
  • یخچال
  • فریزر
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • جاروبرقی
  • ماکروفر
  • اسپیلت
  • کولرگازی
  • اجاق گاز
  • ساندبار
  • هود

لوازم خانگی سامسونگ در کجا مونتاژ می شوند؟

طبق بررسی هایی که در خصوص لوازم خانگی برند سامسونگ انجام شده است، لوازم خانگی سامسونگ اگرچه ساخت کشور کره است، اما در کشورهای مختلف مونتاژ می شود. معمولاً برنامه نویسی برند سامسونگ در کشور لهستان انجام می شود و بعد از آن  ساخت و تولید محصولات این برند در کشورهای دبی و قطر نیز انجام می شود‌. البته این روند مخصوص لوازم خانگی برند سامسونگ است و معمولاً تولید لوازم هوشمند مانند تلفن همراه و … در کشورهایی چون هند، ویتنام و … انجام می شود.

لوازم خانگی سامسونگ در کجا مونتاژ می شوند؟

آیا لوازم خانگی سامسونگ در ایران اصل هستند؟

تا چند سال گذشته تمام محصولات برند سامسونگ در کشور ایران به صورت اصلی و از کشور کره به ایران ارسال می گردید. اما متاسفانه با تحریم های متعددی که علیه کشور ایران از جانب کشور آمریکا و سایر کشورها صورت گرفت، برند سامسونگ فعالیت خود را در کشور ایران به اتمام رساند و تمام نمایندگی های این برند از کشور جمع شدند. در گذشته به دلیل اصل بودن لوازم خانگی برند سامسونگ، تمام محصولات آن با ضمانت و گارانتی معتبر به بازار عرضه می شدند اما امروزه هیچ یک از لوازم خانگی برند سامسونگ دارای ضمانت نیستند و همه آن ها مونتاژ شده از کشورهای دیگر هستند.

آیا لوازم خانگی سامسونگ در ایران اصل هستند؟

در واقع امروزه محصولات اصلی سامسونگ در بازار ایران وجود ندارند زیرا این شرکت در حال حاضر در ایران فعالیت نمی کند. لوازم خانگی سامسونگ ساخت کشور کره در برخی مواقع به صورت قاچاق به ایران نیز وارد می شود که البته دارای هیچ ضمانت نامه ای نیستند.

نتیجه گیری از ساخت لوازم خانگی برند سامسونگ

در مطلب فوق به بررسی اینکه لوازم خانگی برند سامسونگ ساخت کجاست و اینکه آیا در کشور ایران لوازم خانگی اصلی برند سامسونگ وجود دارد یا خیر پرداختیم. لوازم خانگی برند سامسونگ به سبب کیفیت بالا و عملکرد عالی در ایران و سایر کشورهای دنیا پر طرفدار هستند و بسیاری از مردم علاقمند به خرید لوازم خانگی سامسونگ برای منزل هستند. اگر از محصولات برند سامسونگ استفاده می کنید و به دنبال یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ هستید، می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با شماره آی پی امداد تماس بگیرید و درخواست خود را برای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ به ثبت برسانید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد