logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟
لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟ دوو یکی از برندهای قدیمی و خوش نامی است که سالیان زیادی است در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه فعالیت می کند. کیفیت محصولات برند دوو به قدری زیادی است که می توان آن را به عنوان یکی از رقبای سر سخت برندهای موفقی چون سامسونگ و ال جی دانست. عده زیادی از مشتریان مایل هستند تا قبل از خرید لوازم خانگی از این برند، اطلاعات مختصری را در رابطه با اینکه لوازم خانگی دوو ساخت کدام کشور است و تاریخچه لوازم خانگی دوو چیست کسب کنند. به همین علت ما بر آن شدیم تا در این مطلب به بررسی اینکه شرکت دوو چه لوازمی را تولید می کند و شرکت دوو در کدام کشور فعالیت می کند، بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لوازم خانگی برند دوو تا انتهای مطلب همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی دوو می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

تاریخچه لوازم خانگی دوو

قطعاً شما هم مانند اغلب افرادی که از لوازم خانگی برند دوو استفاده می کنند، مایل هستید تا اطلاعاتی را در رابطه با تاریخچه لوازم خانگی دوو کسب کنید. لوازم خانگی برند دوو برای اولین بار در کشور کره جنوبی تولید شده اند. برند دوو نخستین بار فعالیت خود را در شهر سئول کره جنوبی و در سال 1967 آغاز کرده است. نام برند دوو بر گرفته از بنیان گذار این شرکت یعنی آقای کیم دوو چونگ است. این برند امروزه بیشتر از 20 زیر مجموعه دارد که به بسیاری از آن ها به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.

تاریخچه لوازم خانگی دوو

امروزه کارخانجات متعددی از برند دوو در کشورهای مختلف تاسیس شده و در حال فعالیت هستند. مالزی، مکزیک، لهستان، ویتنام، چین و … از جمله کشورهایی هستند که تولید لوازم برند دوو را انجام می دهند. تمام محصولاتی که توسط کشورهای ذکر شده تولید می شوند، در پایان کار توسط کارخانه اصلی برند دوو در کره جنوبی بررسی و تایید می شوند‌.

چگونه می توانیم لباسشویی اصل دوو را در ایران خریداری کنیم؟

نمایندگی برند دوو در استان های مختلف کشور ایران در حال فعالیت است. از این رو شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی های معتبر، لباسشویی اصل برند دوو را با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید. در واقع بر خلاف برندهایی چون ال جی و سامسونگ، برند دوو با کشور ایران همچنان فعالیت می کند. همچنین محصولات خود را به صورت اورجینال و قانونی به ایران وارد می کنند.

چگونه می توانیم لباسشویی اصل دوو را در ایران خریداری کنیم؟

چنانچه لباسشویی دوو دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش باشد، شما می توانید این محصول را به بدون هیچ نگرانی خریداری کنید و در صورت نیاز اقدام به تعمیر لباسشویی دوو خود نمایید. داشتن گارانتی معتبر نشان دهنده اصل بودن کالای خریداری شده است. بنابراین بعد از خرید لباسشویی دوو اصل از فروشنده بخواهید تا با امضای ضمانت نامه خدمات پس از فروش این محصول را در اختیار تان قرار دهد.

آیا لوازم خانگی برند دوو در کشور ایران مونتاژ می شوند؟

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟ یکی از کشورهایی که کارخانه دوو در آنجا تاسیس شده است، ایران است‌. برخی از لوازم خانگی های برند دوو در کارخانه دوو استان اصفهان مونتاژ می شوند. تمام محصولات تولید شده توسط کارخانه دوو در اصفهان توسط کارخانه اصلی دوو در کشور کره بررسی و بعد از آن به بازار عرضه می شوند. بنابراین شما می توانید انواع لوازم خانگی برند دوو را تحت لیسانس دوو کره در کشور ایران خریداری کنید. یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و … چند مورد از محصولات پر فروش برند دوو هستند که در مدل های متنوعی تولید می شوند که در کشور ایران بسیار پر طرفدار هستند.

آیا لوازم خانگی برند دوو در کشور ایران مونتاژ می شوند؟

نتیجه گیری از لوازم خانگی دوو ساخت کدام کشور است

در مطلب فوق به بررسی تاریخچه لوازم خانگی دوو و اینکه لوازم خانگی دوو ساخت کجاست پرداختیم. شرکت دوو با تولید لوازم خانگی لوکس و با کیفیت که از کارایی بالایی برخوردار هستند توانسته است رضایت جمعیت زیادی از مشتریان را به خود جلب کند. این شرکت با ارائه خدمات معتبر از طریق نمایندگی هایی که در استان های مختلف کشور ایران وجود دارد، توانسته است به رفع مشکلات صاحبان لوازم خانگی دوو بپردازد. بنابراین شما می توانید محصولات این برند را با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی از مراکز معتبر کشور به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید. همچنین می توانید از خدمات پس از فروش برند دوو بهره مند شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد