logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی آریستون ساخت کجاست؟

لوازم خانگی آریستون ساخت کجاست؟
لوازم خانگی آریستون ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی آریستون ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آریستون یکی از شرکت های معتبر تولید کننده لوازم خانگی در جهان است که با تولید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه پر کاربرد و با کیفیت محبوبیت زیادی در میان خریداران لوازم خانگی دارد. اما موضوع بسیار مهمی که ممکن است در بسیاری از مواقع باعث نگرانی خریداران قبل از خرید لوازم خانگی آریستون شود این است که لوازم خانگی آریستون ساخت کجاست و تاریخچه لوازم خانگی آریستون چیست؟ دانستن اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه شرکت آریستون کمک می کند تا خریداران با خیال آسوده ای جهت خرید لوازم خانگی این برند اقدام کنند. به همین دلیل ما بر آن شدیم تا در این محتوا از آی پی امداد به بررسی کامل اینکه لوازم خانگی آریستون در چه کشوری تولید می شوند و این شرکت چه محصولاتی را تولید می کند، می پردازیم.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی آریستون می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

شرکت آریستون در کدام کشور قرار دارد؟

آریستون یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایتالیا است که با تولید محصولات به روز و قیمت مناسب به فروش بالایی دست پیدا کرده است. لوازم خانگی آریستون توسط شخصی به نام ارل ریچاردستون تاسیس شده است‌. فعالیت شرکت آریستون از سال 1911 آغاز شده است. شرکت لوازم خانگی آریستون زیر مجموعه یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی ایتالیا یعنی شرکت ایندزیت است. برند آریستون لوازم خانگی خود را با کمترین مصرف ترین انرژی تولید و به بازار عرضه  می کند.

شرکت آریستون چه محصولاتی را تولید می کند؟

شرکت آریستون به عنوان تولید کننده لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه، محصولات بسیار زیادی را در طراحی های متنوع و عملکرد مختلف تولید و به بازار های سراسر دنیا صادر می کند. چند مورد از لوازم خانگی مارک آریستون عبارت هستند از:

  • پکیج دیواری آریستون
  • ماشین لباسشویی آریستون
  • ماشین ظرفشویی آریستون
  • یخچال و فریزر آریستون
  • کتری برقی آریستون
  • غذا ساز آریستون
  • اسپرسوساز برند آریستون
  • آبگرم کن آریستون
  • بخار پز مدل آریستون
  • اجاق گاز آریستون
  • توستر آریستون

آیا واردات لوازم خانگی آریستون به ایران انجام می شود؟

اگرچه در سال های گذشته لوازم خانگی آریستون به ایران وارد می شدند و با فروش بالایی همراه بوده اند، اما در طی ۵ سال اخیر هیچ محصولی از شرکت آریستون به صورت قانونی و معتبر به ایران وارد نشده است و همه محصولات آریستون به صورت غیر قانونی به ایران وارد می شوند. البته به این نکته توجه داشته باشید که اغلب لوازم خانگی آریستون که به صورت غیر قانونی به ایران وارد می شوند غیر اصل هستند و در کشورهای دیگر مونتاژ شده و به نام لوازم خانگی آریستون اصلی وارد می شوند. خرید این دسته از لوازم خانگی و برقی آشپزخانه به دلیل نداشتن گارانتی معتبر با ریسک بالایی همراه است.

آیا لوازم خانگی آریستون نمایندگی رسمی برای خدمات پس از فروش دارد؟

با توجه به فسخ قرارداد واردات لوازم خانگی آریستون میان شرکت آریستون و ایران؛ نمایندگی های رسمی لوازم خانگی آریستون از ایران خارج شده و در حال حاضر هیچ نمایندگی معتبری برای ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی آریستون در ایران وجود ندارد. بنابراین تمام لوازم خانگی آریستون در ایران بدون ارائه خدمات و ضمانت نامه به فروش می رسد. البته نمایندگی های مجاز بسیاری هستند که به صورت حرفه ای تعمیر لوازم خانگی آریستون را با کیفیت بالایی انجام می دهند.

نتیجه گیری از لوازم خانگی آریستون ساخت کجاست؟

در این محتوا به بررسی کامل تاریخچه لوازم خانگی آریستون و اینکه آیا نمایندگی لوازم خانگی آریستون در ایران خدمات پسر از فروش دارد یا خیر پرداختیم. لوازم برقی آشپزخانه آریستون با وجود کیفیت بالا و عملکرد عالی امروزه به صورت قانونی به ایران وارد نمی شوند و نمایندگی رسمی برای خدمات پس از فروش در ایران وجود ندارد. بنابراین اگر به هر علتی لوازم خانگی آریستون شما خراب شده است، می توانید جهت تعمیر کردن آن ها به شرکت های معتبری چون آی پی امداد در استان تهران مراجعه کنید.

شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز لوازم خانگی آریستون در تهران با ارائه خدماتی چون تعمیر لوازم خانگی در محل، استفاده از قطعات اصلی، به کار گیری نیروهای متخصص و کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد آماده خدمت رسانی به کسانی که نیازمند یک تعمیرگاه مطمئن برای تعمیر لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه برند آریستون هستند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد