logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

شارژ گاز یخچال ال جی

شارژ گاز یخچال ال جی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله شارژ گاز یخچال ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خالی شدن گاز یخچال یکی از مشکلاتی است که ممکن است با گذت زمان به دلایل مختلفی رخ دهد. چنانچه در اسرع وقت نسبت به شارژ گاز یخچال ال جی اقدام نشود، می توان خسارت های زیادی را به همراه داشته باشد. از این رو اگر با این مشکل در دستگاه خود مواجه شده اید، باید از تکنسین های متخصص برای شارژگاز یخچال ال جی خود کمک بگیرید. در این مقاله قصد داریم به صورت کلی در مورد نحوه شارژ گاز یخچال فریزر و ساید باید ساید ال جی و همچنین نشانه های خالی شدن گاز یخچال الجی مطالبی را بیان نمایید. در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

نحوه تماس جهت شارژگاز یخچال ال جی در آی پی امداد

لازم به ذکر است که شارژ گاز یخچال ال جی امری بسیار مهم به حساب می آید. از این رو بهتر است خودتان به انجام آن اقدام نکنید و حتما از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید. در همین راستا، آی پی امداد از تعمیرکاران متخصص و ماهری برخوردار است که می توانند به شما در زمینه شارژگاز یخچال الجی کمک نمایند. در این بخش به بررسی چگونگی برقراری تماس با این تکنسین ها پرداخته ایم:

  1. در مرحله اول شما می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در انتهای صفحه اقدام به برقراری تماس با کارشناسان مرکز آی پی امداد نمایید.
  2. همچنین روش دوم ثبت درخواست شارژگاز یخچال ال جی در سایت این مجموعه است.
  3. پس از ثبت درخواست می توانید مشخصات تکنسین و زمان حضور وی در محل خود را در پنل کاربری مشاهده نمایید.
  4. تکنسین مربوطه با گاز مورد نیاز یخچال به همراه تجهیزات لازم در کوتاه ترین زمان به محل شما رسیده و شارژ گاز را انجام می دهد.
  5. در پایان کار نیز تکنسین به شما ضمانت نامه شرکتی معتبر به همراه فاکتور را ارائه خواهد داد.

آیا شارژگاز یخچال الجی در محل انجام میشود؟

همانطور که می دانید، جا به جا کردن یخچال و انتقال آن به تعمیرگاه می توانید منجر به بروز مشکلات بیشتر در یخچال شود. همچنین این کار هزینه زیادی را نیز به همراه خواهد داشت. از این رو شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید یخچال الجی باید در محل و منزل مصرف کنندگان انجام شود. در صورت خالی شدن گاز یخچال، تکنسین های مجرب در کوتاه ترین زمان به محل شما مراجعه کرده و سریعا اقدام به شارژگاز یخچال ال جی با تجهیزات پیشرفته می نمایند.

آیا شارژگاز یخچال فریزر یا ساید بای ساید ال جی متفاوت است؟

به طور کلی گازهایی که برای مدل های مختلف یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای ال جی مورد استفاده قرار می گیرند، با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال می توان گفت که گاز مورد استفاده در یخچال فریزرهای و مدل های ساید بای ساید ال جی از نوع R600 و R134 می باشد. در حالی که برای یخچال های معمولی این برند تنها از گاز R134 استفاده می شود. از این رو تکنسین متخصص ابتدا باید مدل یخچال را مورد بررسی قرار داده و سپس گاز مناسب و مورد نیاز برای آن را مشخص نماید. البته لازم به ذکر این که روند شارژ گاز یخچال الجی در مدل های مختلف به صورت مشابه بوده، اما باید برای انجام این کار حتما از تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

چگونه بفهمیم یخچال ال جی نیاز به شارژ گاز دارد؟

در بسیاری از مواقع ممکن است کاربران با این پرسش مواجه شوند که از کجا متوجه شویم یخچال الجی به شارژ گاز مجدد نیاز دارد؟ به طور کلی نشانه های خاصی وجود دارد که با مشاهده هریک از آنها می توانید پی به خالی شدن گاز یخچال خود ببرید. از جمله علائم کم بودن گاز یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور یخچال به صورت یکسره کار می کند.
  • داخل یخچال گرم بوده اما فریزر سرد می باشد.
  • فضای داخلی یخچال و فریزر گرم است.

در صورتی که هریک از این نشانه ها را مشاهده کردید، باید سریعا با کارشناسان در زمینه تماس بگیرید تا اقدامات لازم در جهت شارژ گاز یخچال الجی انجام شود.

آیا با باز بودن درب یخچال ال جی گاز خالی میشود؟

خیر. باز ماندن درب یخچال حتی به صورت طولانی مدت هیچگونه ارتباطی با خالی شدن گاز یخچال نخواهد داشت. همواره باید این نکته را در نظر داشته باشید که گاز یخچال تنها در شرایطی خالی خواهد شد که لوله رفت و برگشت گاز دچار هرگونه خرابی، آسیب دیدگی، شکستگی و یا سوراخ شده باشد. در این شرایط نیز گاز به صورت سریع خارج نخواهد داشت. گاز درون این لوله ها به صورت آهسته و طی مدت زمانی طولانی از آن خارج می شود. باز ماندن درب یخچال یکی از مسائلی است که می تواند منجر به خارج شدن هوای سرد از دستگاه و کارکرد مداوم موتور شود که به کمپرسور آسیب خواهد رساند.

نحوه شارژ گاز یخچال فریزر یا ساید بای ساید ال جی چگونه است؟

برای اینکه بتوانید اقدام به شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی خود نمایید، می توانید مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  • اولین کار این است که یخچال خود را از برق بکشید.
  • سپس باید به دنبال محل نشتی گاز یخچال باشید که با استفاده از کف و یا به کمک دستگاه نشتی یاب امکان پیدا کردن آن وجود دارد.
  • پس از اینکه محل نشتی را تعمیر کردید، باید لوله های گاز را از ماده مبرد قبلی تخلیه نمایید.
  • برای انجام این کار می توانید از پمپ وکیوم استفاده کنید.
  • پس از انجام وکیوم لازم است با استفاده از گیج فشار، مقدار وکیوم را مورد بررسی قرار دهید.
  • در ادامه می توانید برای شارژگاز یخچال الجی لوله گیج را به کپسول گاز متصل نموده و طرف دیگر لوله را کمی شل نمایید تا میزان کمی گاز از آن خارج گردد.
  • دقت داشته باشید برای اینکه بتوانید عملیات شارژ گاز یخچال را انجام دهید، باید کمپرسور را روشن کنید؛ زیرا مقدار گاز درون یخچال مشخص نیست.

هزینه شارژگاز یخچال ال جی چقدر است؟

پرتکرارترین سوال کاربران پس از خالی شدن گاز یخچال، هزینه شارژگاز یخچال ال جی می باشد. به طور کلی می توان گفت که این هزینه با توجه به نوع و میزان خرابی متفاوت بوده و باید توسط کارشناس بررسی شود. در صورتی که تنها با شارژ مجدد گاز مشکلی دستگاه برطرف گردد، هزینه کمتری را به دنبال خواهد داشت. اما در برخی مواقع ممکن است لوله های گاز دچار نشتی شده باشند که هزینه رفع این نشتی و تعمیر لوله ها نیز به هزینه نهایی اضافه می گردد. همچنین این هزینه با توجه به قیمت و نوع گاز مورد استفاده برای مدل های مختلف یخچال های ال جی متفاوت می باشد. از این رو اگر به دنبال اطلاع پیدا کردن از این هزینه هستید، می توانید با کارشناسان مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد